-
Ανοίγω αυτό το θέμα για τους twinport και τις διαφορές τους με τους παλιότερους απλούς ecotec.
Αφορμή είναι ο ισχυρισμός παντού των αντιπροσώπων ότι οι twinport έχουν άμεσο ψεκασμό. Τελικά έχουν??? -
Ανοίγω αυτό το θέμα για τους twinport και τις διαφορές τους με τους παλιότερους απλούς ecotec.
Αφορμή είναι ο ισχυρισμός παντού των αντιπροσώπων ότι οι twinport έχουν άμεσο ψεκασμό. Τελικά έχουν??? -
Ανοίγω αυτό το θέμα για τους twinport και τις διαφορές τους με τους παλιότερους απλούς ecotec.
Αφορμή είναι ο ισχυρισμός παντού των αντιπροσώπων ότι οι twinport έχουν άμεσο ψεκασμό. Τελικά έχουν??? -
Δεν έχουν άμεσο ψεκασμό, αυτό που έχουν είναι μια μικρή πεταλούδα που κλείνει (με εντολή του συστήματος ελέγχου του κινητήρα) τον ενα απο τους δύο αυλούς που καταλήγουν στις βαλβίδες εισαγωγής σε κάθε κύλινδρο.
-
οχι δεν ειναι αμεσου ψεκασου........
-
-
Σας ευχαριστώ. Το θέμα είναι ότι παντού οι dealer της Opel λένε ότι είναι άμεσου ψεκασμού και βεβαίως παραπληροφορούν. Έχω Corsa με twinport και μέχρι πρότινος νόμιζα πως είχε άμεσο ψεκασμό.
Όχι πως αλλάζει τίποτα αλλά εκνευρίζομαι. Όποιος έχει χρόνο ή όρεξη ας πάρει στα 2106775007 και 2107564221 (αντιπροσωπείες Οpel), να ρωτήσει για τους twinport και αφού του πουν ότι έχει άμεσο ψεκασμό μετά να τους κράξει. Θα είμαι ευγνώμων-μόνο έτσι θα καταλάβουν. -
Το σύστημα twinprot της Opel λειτουργεί προσπαθώντας να πάρει κάποια από τα πλεονεκτήματα του άμεσου ψεκασμού. Δεν είναι άμεσος ψεκασμός.
Γενικά στα μικρά φορτία αν μπορέσουμε να κάνουμε τον κινητήρα μας να καίει φτωχά μείγματα, ώστε να μπορεί να περάσει περισσότερος αέρας στον θάλαμο καύσης για την ίδια ποσότητα βενζίνης, τότε πετυχαίνουμε δύο πράγματα :
- Πατάμε περισσότερο το γκάζι ώστε να περάσει ο περισσότερος αέρας που θέλουμε. Έτσι η πεταλούδα του γκαζιού ανοίγει περισσότερο, με αποτέλεσμα να αμβλύνεται το φαινόμενο του στραγγαλισμού (βλ. και topic 'Κατανάλωση' στην ενότητα 'Περι αυτοκίνησης')
- Όταν στο τέλος της εισαγωγής έχω περισσότερο αέρα μέσα, έχω και μεγαλύτερη πίεση στο τέλος της συμπίεσης, άρα και υψηλότερη θερμοκρασία και πίεση κατά την καύση. Συνεπώς καλύτερη απόδοση ροπής.
Όμως το τελευταίο δημιουργεί πρόβλημα με τα οξείδια του αζώτου. Αυξάνονται οι εκπομές του, αφού η περίσσεια του οξυγόνου ενώνεται με το άζωτο που σε τόσο υψηλές θερμοκρασίες δεν συμπεριφέρεται αδρανές αέριο πια.
Τι κάνουμε λοιπόν; Τροφοδοτούμε με καυσαέριο τον κινητήρα μας (πάντα σε μικρά φορτία
Περί τεχνολογίας twinport της Opel.