-
http://www.caroto.gr/2016/10/20/h-geely ... BD-lynkco/
H Geely βάζει δυνατά στο παιχνίδι την Lynk&Co
Η κινεζική Lynk&Co παρουσίασε το πρώτο της μοντέλο στο Βερολίνο, ένα κόμπακτ διαστάσεων SUV που θα λανσαριστεί στην αγορά από τα τέλη 2017…
Geely-LYNK-CO-01 (21)Το Lynk&Co 01 είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας που ανήκει στον όμιλο Geely. Τι το κάνει τόσο σημαντικό; Το γεγονός πως αυτό θα είναι το πρώτο μαζικής παραγωγής μοντέλο που θα λανσαριστεί επιθετικά στην Ευρώπη (και στις ΗΠΑ) και που μάλλον θα έχει καλύτερη τύχη από τα εξίσου αξιόλογα μοντέλα της Qoros. Και αυτό διότι η Geely έχει ένα ισχυρό όπλο: την Volvo!Geely-LYNK-CO-01 (20)Μάλιστα, εδώ είναι ευκαιρία να διαψευστούν όσοι υπεραπλουστεύουν και υποστηρίζουν πως τα Volvo είναι κινέζικα επειδή η εταιρία έχει περάσει στην Geely. Και από την στιγμή που το Lynk&Co 01 έχει σχεδιαστεί και παράγεται στην Σουηδία, προφανώς και ισχύει το αντίθετο. Το σημαντικό εδώ είναι πως η Volvo παραχωρεί την πλατφόρμα του επερχόμενο XC40 στο 01 που αποκαλύφθηκε σήμερα στο Βερολίνο.
Σχεδιαστικά οι εντυπώσεις είναι ανάμεικτες αφού το 01 (μήκους 4,6 μέτρων, πλάτος 1,855, ύψος 1,65, μεταξόνιο 2,73) μοιάζει να σα να προσπαθεί να συνδυάσει στοιχεία από διαφορετικές μάρκες με μία μάλλον περίεργη και ίσως φλύαρη προσέγγιση για τα ευρωπαϊκά δεδομένα. Αυτό δεν σημαίνει πως δεν είναι ενδιαφέρον, ενώ αυτό που κλέβει την παράσταση ειναι το εσωτερικό με την τεράστια touch-screen και όλες τις σύγχρονες δυνατότητες διασύνδεσης.
Geely-LYNK-CO-01 (14)Η γκάμα των κινητήρων θα περιλαμβάνει τους τετρακύλινδρους στα 1.500 κ.εκ. και τους δίλιτρους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, ενώ αργότερα θα ακολουθήσει και μια plug-in υβριδική έκδοση με ηλεκτροκίνηση στον πίσω άξονα (όπως στο V60 PHEV). Αυτή την φορά οι Κινέζοι θα μπουν γερά στην Ευρώπη, ενώ η Lynk&Co ετοιμάζει και μεγαλύτερα μοντέλα, τα 02 και 03 που προφανώς θα βασίζονται στα XC60 και XC90. Για να δούμε, πολύ ενδιαφέρον ακούγεται…
-
http://www.caroto.gr/2016/10/20/h-geely ... BD-lynkco/
H Geely βάζει δυνατά στο παιχνίδι την Lynk&Co
Η κινεζική Lynk&Co παρουσίασε το πρώτο της μοντέλο στο Βερολίνο, ένα κόμπακτ διαστάσεων SUV που θα λανσαριστεί στην αγορά από τα τέλη 2017…
Geely-LYNK-CO-01 (21)Το Lynk&Co 01 είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας που ανήκει στον όμιλο Geely. Τι το κάνει τόσο σημαντικό; Το γεγονός πως αυτό θα είναι το πρώτο μαζικής παραγωγής μοντέλο που θα λανσαριστεί επιθετικά στην Ευρώπη (και στις ΗΠΑ) και που μάλλον θα έχει καλύτερη τύχη από τα εξίσου αξιόλογα μοντέλα της Qoros. Και αυτό διότι η Geely έχει ένα ισχυρό όπλο: την Volvo!Geely-LYNK-CO-01 (20)Μάλιστα, εδώ είναι ευκαιρία να διαψευστούν όσοι υπεραπλουστεύουν και υποστηρίζουν πως τα Volvo είναι κινέζικα επειδή η εταιρία έχει περάσει στην Geely. Και από την στιγμή που το Lynk&Co 01 έχει σχεδιαστεί και παράγεται στην Σουηδία, προφανώς και ισχύει το αντίθετο. Το σημαντικό εδώ είναι πως η Volvo παραχωρεί την πλατφόρμα του επερχόμενο XC40 στο 01 που αποκαλύφθηκε σήμερα στο Βερολίνο.
Σχεδιαστικά οι εντυπώσεις είναι ανάμεικτες αφού το 01 (μήκους 4,6 μέτρων, πλάτος 1,855, ύψος 1,65, μεταξόνιο 2,73) μοιάζει να σα να προσπαθεί να συνδυάσει στοιχεία από διαφορετικές μάρκες με μία μάλλον περίεργη και ίσως φλύαρη προσέγγιση για τα ευρωπαϊκά δεδομένα. Αυτό δεν σημαίνει πως δεν είναι ενδιαφέρον, ενώ αυτό που κλέβει την παράσταση ειναι το εσωτερικό με την τεράστια touch-screen και όλες τις σύγχρονες δυνατότητες διασύνδεσης.
Geely-LYNK-CO-01 (14)Η γκάμα των κινητήρων θα περιλαμβάνει τους τετρακύλινδρους στα 1.500 κ.εκ. και τους δίλιτρους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, ενώ αργότερα θα ακολουθήσει και μια plug-in υβριδική έκδοση με ηλεκτροκίνηση στον πίσω άξονα (όπως στο V60 PHEV). Αυτή την φορά οι Κινέζοι θα μπουν γερά στην Ευρώπη, ενώ η Lynk&Co ετοιμάζει και μεγαλύτερα μοντέλα, τα 02 και 03 που προφανώς θα βασίζονται στα XC60 και XC90. Για να δούμε, πολύ ενδιαφέρον ακούγεται…
-
http://www.caroto.gr/2016/10/20/h-geely ... BD-lynkco/
H Geely βάζει δυνατά στο παιχνίδι την Lynk&Co
Η κινεζική Lynk&Co παρουσίασε το πρώτο της μοντέλο στο Βερολίνο, ένα κόμπακτ διαστάσεων SUV που θα λανσαριστεί στην αγορά από τα τέλη 2017…
Geely-LYNK-CO-01 (21)Το Lynk&Co 01 είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας που ανήκει στον όμιλο Geely. Τι το κάνει τόσο σημαντικό; Το γεγονός πως αυτό θα είναι το πρώτο μαζικής παραγωγής μοντέλο που θα λανσαριστεί επιθετικά στην Ευρώπη (και στις ΗΠΑ) και που μάλλον θα έχει καλύτερη τύχη από τα εξίσου αξιόλογα μοντέλα της Qoros. Και αυτό διότι η Geely έχει ένα ισχυρό όπλο: την Volvo!Geely-LYNK-CO-01 (20)Μάλιστα, εδώ είναι ευκαιρία να διαψευστούν όσοι υπεραπλουστεύουν και υποστηρίζουν πως τα Volvo είναι κινέζικα επειδή η εταιρία έχει περάσει στην Geely. Και από την στιγμή που το Lynk&Co 01 έχει σχεδιαστεί και παράγεται στην Σουηδία, προφανώς και ισχύει το αντίθετο. Το σημαντικό εδώ είναι πως η Volvo παραχωρεί την πλατφόρμα του επερχόμενο XC40 στο 01 που αποκαλύφθηκε σήμερα στο Βερολίνο.
Σχεδιαστικά οι εντυπώσεις είναι ανάμεικτες αφού το 01 (μήκους 4,6 μέτρων, πλάτος 1,855, ύψος 1,65, μεταξόνιο 2,73) μοιάζει να σα να προσπαθεί να συνδυάσει στοιχεία από διαφορετικές μάρκες με μία μάλλον περίεργη και ίσως φλύαρη προσέγγιση για τα ευρωπαϊκά δεδομένα. Αυτό δεν σημαίνει πως δεν είναι ενδιαφέρον, ενώ αυτό που κλέβει την παράσταση ειναι το εσωτερικό με την τεράστια touch-screen και όλες τις σύγχρονες δυνατότητες διασύνδεσης.
Geely-LYNK-CO-01 (14)Η γκάμα των κινητήρων θα περιλαμβάνει τους τετρακύλινδρους στα 1.500 κ.εκ. και τους δίλιτρους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, ενώ αργότερα θα ακολουθήσει και μια plug-in υβριδική έκδοση με ηλεκτροκίνηση στον πίσω άξονα (όπως στο V60 PHEV). Αυτή την φορά οι Κινέζοι θα μπουν γερά στην Ευρώπη, ενώ η Lynk&Co ετοιμάζει και μεγαλύτερα μοντέλα, τα 02 και 03 που προφανώς θα βασίζονται στα XC60 και XC90. Για να δούμε, πολύ ενδιαφέρον ακούγεται…
-
...Αυτή την φορά οι Κινέζοι θα μπουν γερά στην Ευρώπη,…
Θα πρέπει να γίνουν κοσμοιστορικές αλλαγές (και στην Ευρώπη αλλά και στην Κίνα) ώστε αυτοκίνητα με κινέζικο λογότυπο να έχουν λόγο ύπαρξης στην Ευρώπη.
-
μην το λες...το ίδιο ίσχυε και με τους Κορεάτες αλλά...άλλαξαν τα πράγματα!
-
Νομίζω ότι οι Κορεάτες ακολούθησαν την Ιαπωνική φιλοσοφία. Ποιότητα και προδιαγραφές μαζί. Επίσης οι Κορεάτες βγήκαν στην Ευρωπαϊκή αγορά με πολύ χαμηλές τιμές, πρόσφεραν πολλά (σε εξοπλισμό εννοώ) σε μία εποχή όπου αφενός τα Ευρωπαϊκά αυτοκίνητα ήταν πανάκριβα και αφετέρου ο εξοπλισμός τους ελλιπέστατος.
Τα Κινέζικα αυτοκίνητα μέχρι να αποδείξουν ότι είναι ποιοτικά έχουν ακόμη πολύ δρόμο μπροστά τους. Αν και θεωρώ ότι ποτέ δεν θα το αποδείξουν αυτό, γιατί η Κινέζικη φιλοσοφία στα εμπορικά προϊόντα είναι 'χαμηλό κόστος, χαμηλή ποιότητα'.
Και το άλλο μεγάλο πρόβλημα για τους Κινέζους είναι ότι πλέον στην Ευρώπη οι τιμές των αυτοκινήτων είναι χαμηλές. Ακόμη και με 10.000euro μπορεί κάποιος να αγοράσει Ευρωπαϊκό ή και Ιαπωνικό αυτοκίνητο, γνωστών κατασκευαστών.
Μπορούν οι Κινέζοι να χτυπήσουν αυτή την αγορά; Πόσο ποιο πολύ χαμηλά να πουλήσουν;
-
...ο δρόμος είναι μακρύς και το ταξίδι μόλις άρχισε...Προφανώς αυτή τη στιγμή τα κινέζικα αυτοκίνητα έχουν πολλά και να αποδείξουν και να βελτιώσουν! Λίγοι θα ρίσκαραν μια τέτοια αγορά τώρα. Από την άλλη και τα ssangyong ποιος τα υπολόγιζε - υπολογίζει ιδιαίτερα...αλλά σιγά σιγά αποκτούν μερίδιο στην αγορά...
-
Ότι έγινε με τους υπολογιστές και τα κινητά θα γίνει και με τα αυτοκίνητα, απλά όχι τόσο σύντομα. Τα λεφτά τα έχουν, την τεχνογνωσία την αποκτούν σταδιακά.
-
Για την ιστορία και μόνο, η Ssangyong είναι premium κορεάτικος κατασκευαστής με αρκετές γνωστές συνεργασίες.
Αλλά παίζει σε δύσκολη κατηγορία.Τα Made In China είναι άλλη ιστορία.
-
Made in China με τεχνογνωσία και πλατφόρμες volvo βέβαια.
-
Σωστό και αυτό.
-
Τελευταιο ποστ το 2016, τα ξανα-ανεβαζω μετα απο 8 χρονια! Εχει καποιος πληροφοριες ποτε ερχονται τα Lynk & Co στην Ελλαδα και ποτε θα μπορουμε να κανουμε παραγγελιες; Επισης, ποτε και που θα ανοιξει εκθεση της Lynk & Co και ποτε θα ειναι διαθεσιμο το 01;
-
Μολις διαβαζα αυτο και απογοητευτηκα...
Lynk & Co