-
Βασικά το δικό μου πρέπει να είναι το μοναδικό ελληνικό qq με 9H και full leather. Iceman 's limited edition [emoji41]
-
Πολύ μαυρίλα ... Δεν μου αρέσει.
Η NIssan πάντα θυμάμαι να βγάζει τέτοιες περιορισμένες εκδόσεις σε μοντέλα της. Είτε δικές της είτε με συνεργασίες με οίκους μόδας ή γνωστά περιοδικά κλπ, ιδίως το τωρινό και το προηγούμενο Micra και το Note και τα προωθούσε προς Γαλλία, Ιταλία και αλλού. Υπήρχε Micra Elle edition, Micra limited edition με πολυχρωμίες, Note & Qashqai NTec limited edition κλπ.
Οτι έκανε από παλιά η Λαντσια και η Φίατ στα δικά της όπως τα Y10 Fila, Ypsilon Momo design, 500 Denim κλπ. Νομίζω και το προηγούμενο J10 κυκλοφόρησε στην Γαλλία σε μια τέτοια παρόμοια έκδοση.Και το J11 στο ξεκινημα του πρόπερσι είχε εξαρχής μια ειδική έκδοση η οποία φαίνεται να έχει και ομοιότητες με την τωρινή:
-
Γεια σας. Σκοπευω να αγορασω αυτοκινητο και ειμαι αναμεσα σε μεταχειρισμενο duster 1.5dci 4wd και προηγουμενης γενιας qq 1.6 diesel 4wd. Τι θα μου προτεινατε; Το εχει ψαξει κανεις για μεταχειρισμενο; Λενε τπτ ή εχουν 400.000 χλμ και γυρισμενα κοντερ; Το duster το βρισκω στα 12 με 13κ και το qq στα 17 με 18.
-
Αν ειναι ελληνικα και οχι απο μαντρες παρε μεταχειρισμενο.
17-18 παντως για μεταχειρισμενο αμαξι της 'σειρας' περασμενης μαλιστα γενιας δεν εδινα.
Το qq overall το θεωρω καλυτερο αμαξι. -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Αν ειναι ελληνικα και οχι απο μαντρες παρε μεταχειρισμενο.
17-18 παντως για μεταχειρισμενο αμαξι της 'σειρας' περασμενης μαλιστα γενιας δεν εδινα.
Το qq overall το θεωρω καλυτερο αμαξι.Τα είπες όλα...
-
Προσφορα και ζητηση. Αν το αμαξι εχει βγει καλο δεν βλεπω το λογο να μην κανει 18κ το ντηζελ όταν το αντιστοιχο καινουριο κανει 30+.
-
18 χιλιαρικα για μεταχειρισμενο QQ περασμενης γενιας? Τοσες επιλογες, πρεπει να πας εκει που εχει ζητηση? Παιρνει μικρομεσαια του κουτιου με τοσα λεφτα...
-
Δεν μπορώ να συμφωνήσω περισσότερο...
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Βρε παιδες το παιδι αναφερει για 4χ4. Μικρομεσαιο του κουτιου δε κολλαει. Εκτος αν δεν τον ενδιαφερει να ειναι ψηλο και υπαρχει μικρομεσαιο τετρακινητο
Στάλθηκε με tapa
-
Σωστα ,αλλα και παλι ανελυσα το σκεπτικο μου. Ας παει στο duster γιατι σημαντικη η χρηματικη διαφορα ,σε μεταχειρισμενο μαλιστα κι ας ειναι στα σημειο καλυτερο το qq πιθανα.
-
.
-
Σήμερα έκανα και εγώ το πρώτο μου crash-test με το 'Κεντρικό' Σέρβις, για το ετήσιο σέρβις... Δεν είχα ποτέ κάποιο άλλο Nissan, αν και πέρασε πριν αρκετά χρόνια για λίγο από την οικογένεια το πρώτο Xtrail, αλλά έχω δοκιμάσει αρκετές εταιρείες, premium και μη. Είπα να δοκιμάσω τα κεντρικά γιατι είχα και μερικές παρατηρήσεις (όχι τριγμοί) αν και είναι μακριά, τόσο από το σπίτι όσο και το γραφείο. Επικοινώνησα για ραντεβού την προηγούμενη εβδομάδα, και μου 'έκλεισαν' για σήμερα Τρίτη. Στις 8 το πρωί, κατάφερα να είμαι εκεί, στην ώρα μου, και βρήκα τουλάχιστον 6-7 άτομα μπροστά μου... Αφού πέρασα και άνοιξα καρτέλα, ρώτησα τι ώρα βλέπουν να είναι έτοιμο, και η απάντηση ήταν 11-12. Ρώτησα αν όλοι αυτοί ήταν με ραντεβού και τότε κατάλαβα ότι δεν κλείνουν ραντεβού, αλλά σου λένε να έρθεις και κρατάνε την κλασική σειρά προτεραιότητας... Σιγά σιγά κατάλαβα ότι θα υπήρχε καθυστέρηση... Ρώτησα για αυτοκίνητο αντικατάστασης και δεν είχαν, αλλά περίμεναν να τους έρθουν... Αποφάσισα να κάτσω να περιμένω... Μαλακία μου... Μέχρι τις 12 δεν είχαν καν δει που είναι το αυτοκίνητο... Από τις 11 και μετά άρχισα να τους ενοχλώ, με όμορφο τρόπο, τόσο στο σέρβις όσο και για αυτοκίνητο αντικατάστασης... Κανένα αποτέλεσμα... Εγώ και 3-4 ακόμη να έχουμε φτάσει στα όριά μας... Τελικά 12.10 αφού τους τα είπα λίγο πήρα το αυτοκίνητο και έφυγα... Εννοείται δεν ξαναπατάω ούτε με σφαίρες... Προτιμώ να δώσω το αυτοκίνητο παρά να πάω εκεί πάλι... Φεύγοντας θα πήγαιναν και οι υπόλοιποι να βγάλουν άκρη. Για το πόσο τραγικοί είναι στον τρόπο λειτουργίας τους, να σας πω πως έχω ένα σφραγισμένο για το σέρβις που ΔΕΝ έκανα, βιβλιαράκι... ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!!
Υ.Γ. Όλη την ώρα που περιμένα, πέρασαν τουλάχιστον άλλα 15 αυτοκίνητα, που μπήκαν και βγήκαν από το συνεργείο, όχι για σέρβις αλλά για τριγμούς, ηλεκτρολογικά κλπ, κλπ. Τα 'ραντεβού' για σέρβις εκεί, καθηλωμένα!!!
Επόμενη στάση ειτε στο Ανανιάδη, είτε στον Γεωργούλια μια από τις επόμενες ημέρες. Σφακιανάκη δεν θέλω να πάω γιατι γίνεται χαμός στο συνεργείο του και δεν τον συμπαθώ από εμπειρία με την BMW. Οποιαδήποτε άλλη σύσταση για συνεργείο δεκτή.
Νίκος
-
Πραγματικά απαράδεκτη στάση...Με κάτι τέτοια ο Στέφανος φαίνεται ακόμη πιο δικαιολογημένος στην κριτική του!
Γεωργούλια δούλευε ο αδερφός μου πριν πολλά χρόνια...Τότε φαινόταν καλό, οργανωμένο συνεργείο και με 'ανθρώπινη στάση' απέναντι στον πελάτη...
Ελπίζω τα πράγματα να έχουν παραμείνει έτσι... -
Άσχετο, αλλά το συνεργείο είναι ένας βασικός λόγος που θα ήθελα να παραμείνω στην BMW, αφού πλέον ο τεχνικός δντης είναι και φίλος μου, οπότε έχω πάρα πολύ καλή αντιμετώπιση σε όλα τα θέματα.
-
Ο χρήστης NikoS3 έγραψε:
Σήμερα έκανα και εγώ το πρώτο μου crash-test με το 'Κεντρικό' Σέρβις, για το ετήσιο σέρβις... Δεν είχα ποτέ κάποιο άλλο Nissan, αν και πέρασε πριν αρκετά χρόνια για λίγο από την οικογένεια το πρώτο Xtrail, αλλά έχω δοκιμάσει αρκετές εταιρείες, premium και μη. Είπα να δοκιμάσω τα κεντρικά γιατι είχα και μερικές παρατηρήσεις (όχι τριγμοί) αν και είναι μακριά, τόσο από το σπίτι όσο και το γραφείο. Επικοινώνησα για ραντεβού την προηγούμενη εβδομάδα, και μου 'έκλεισαν' για σήμερα Τρίτη. Στις 8 το πρωί, κατάφερα να είμαι εκεί, στην ώρα μου, και βρήκα τουλάχιστον 6-7 άτομα μπροστά μου... Αφού πέρασα και άνοιξα καρτέλα, ρώτησα τι ώρα βλέπουν να είναι έτοιμο, και η απάντηση ήταν 11-12. Ρώτησα αν όλοι αυτοί ήταν με ραντεβού και τότε κατάλαβα ότι δεν κλείνουν ραντεβού, αλλά σου λένε να έρθεις και κρατάνε την κλασική σειρά προτεραιότητας... Σιγά σιγά κατάλαβα ότι θα υπήρχε καθυστέρηση... Ρώτησα για αυτοκίνητο αντικατάστασης και δεν είχαν, αλλά περίμεναν να τους έρθουν... Αποφάσισα να κάτσω να περιμένω... Μαλακία μου... Μέχρι τις 12 δεν είχαν καν δει που είναι το αυτοκίνητο... Από τις 11 και μετά άρχισα να τους ενοχλώ, με όμορφο τρόπο, τόσο στο σέρβις όσο και για αυτοκίνητο αντικατάστασης... Κανένα αποτέλεσμα... Εγώ και 3-4 ακόμη να έχουμε φτάσει στα όριά μας... Τελικά 12.10 αφού τους τα είπα λίγο πήρα το αυτοκίνητο και έφυγα... Εννοείται δεν ξαναπατάω ούτε με σφαίρες... Προτιμώ να δώσω το αυτοκίνητο παρά να πάω εκεί πάλι... Φεύγοντας θα πήγαιναν και οι υπόλοιποι να βγάλουν άκρη. Για το πόσο τραγικοί είναι στον τρόπο λειτουργίας τους, να σας πω πως έχω ένα σφραγισμένο για το σέρβις που ΔΕΝ έκανα, βιβλιαράκι... ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!!Υ.Γ. Όλη την ώρα που περιμένα, πέρασαν τουλάχιστον άλλα 15 αυτοκίνητα, που μπήκαν και βγήκαν από το συνεργείο, όχι για σέρβις αλλά για τριγμούς, ηλεκτρολογικά κλπ, κλπ. Τα 'ραντεβού' για σέρβις εκεί, καθηλωμένα!!!
Επόμενη στάση ειτε στο Ανανιάδη, είτε στον Γεωργούλια μια από τις επόμενες ημέρες. Σφακιανάκη δεν θέλω να πάω γιατι γίνεται χαμός στο συνεργείο του και δεν τον συμπαθώ από εμπειρία με την BMW. Οποιαδήποτε άλλη σύσταση για συνεργείο δεκτή.
Νίκος
Έχω πολύ καλή εμπειρία από τον Ανανιάδη, εδώ και σχεδόν δυόμιση χρόνια που πήρα και το αυτοκίνητο από αυτόν. Προσωπική εκτίμηση πάντα.
-
Στον Γεωργουλια πήγα για το πρώτο σέρβις πριν κάνα μήνα.
Είναι πάρα πολύ καλοςΣτάλθηκε από το SM-N915FY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Μάλλον κάποια πράγματα είναι και λίγο θέμα χημείας. Εγώ απολαμβάνοντας την εξυπηρέτηση του Σφακιανάκη δεν βλέπω το λόγω να πάω κάπου αλλού. Ο φίλος πιο πάνω δεν τον προτιμά γιατί έχει δυσάρεστη εμπειρία. Όσο για τα δίκαια του Στέφανου Βασίλη μη βιάζεσαι τόσο. Οπου να 'ναι θα γυρίσει από τίποτε εξορμήσεις και τότε το νήμα θα γεμίσει ξανά από τριγμούς και λοιπά συμπαραμαρτούντα. Πάντως σήμερα που μπήκα στο qq φίλου μάταια προσπαθούσα να του βρω ψεγάδι ενώ κάποιοι τριγμοί στο αυτοκίνητο αυτό των 2 ετών ήταν αντιληπτοί μόνο μετά από προσεκτική ακρόαση τύπου γίογκα! Η ποιότητα του μου φάνηκε απόλυτα ικανοποιητική και το σύστημα κλιμά όπως και το ηχοσύστημα ιδιαίτερα αποτελεσματικά.
-
Εγώ πάω στον Κυριακούδη. Δεν γνωρίζω βέβαια κατά πόσο σε βολεύει η περιοχή (Θηβών)
Ήμουν απόλυτα ικανοποιημένος παλαιότερα που είχα το Ζ, οπότε εκεί πάω και το Qashqai. Με εξαίρεση δύο φορές που του ζήτησα να το πάει βόλτα για ν' ακούσει ένα θόρυβο και μου απάντησε πως δεν είχε αρκετό κόσμο στο συνεργείο εκείνη την ώρα για να το πάει, είμαι απόλυτα ικανοποιημένος.
Άψογος και στις εργασίες που κάνει και στην εκτίμηση που σου δίνει για το χρόνο παράδοσης του αυτοκινήτου. Δεν έχω ζητήσει αυτοκίνητο αντικατάστασης, οπότε σε αυτόν τον τομέα δεν ξέρω τι κάνει. -
Για το Γεωργούλια(δύο αδέρφια είναι,αν θυμάμαι καλά,ο ένας έχει την επίβλεψη των πωλήσεων και ο άλλος το συνεργείο)έχω και εγώ καλή άποψη...έχουμε μιλήσει τρεις φορές,δύο εξ αυτών για πολλές ώρες.Δεν ξέρω τι δουλειά κάνει σε επίπεδο service αλλά φαίνεται σοβαρό παιδί και συνολικά μου έδωσε την εντύπωση ότι είναι σωστός επαγγελματίας.
-
Τα ίδια με τον φίλο NikoS3 έζησα και εγώ στον Θεοχαράκη στην Θεσσαλονίκη (που είναι η 'κεντρική' αντιπροσωπεία), όταν τον επέλεξα μιας και είναι ο πιο κοντινός στο σπίτι μου. Πήγα πρωί πρωί για να δούνε ένα σφάλμα που εμφάνιζε το SS και με κράτησαν εκεί μέχρι τις 12, με αποτέλεσμα να καθυστερήσω στην δουλειά μου. Το θέμα είναι ότι δεν σου έλεγαν από την αρχή ότι θα τους πάρει 4 ώρες να το φτιάξουν, να ήξερα να το άφηνα και να πήγαινα με την ησυχία μου το μεσημέρι να το πάρω.
Εννοείται πως για το πρώτο service, επέλεξα να πάω στην αντιπροσωπεία (σε πόλη της επαρχίας) που είχα αγοράσει το αυτοκίνητο και ας ήταν 45 λεπτά απόσταση από την Θεσσαλονίκη. Σε μισή ώρα είχαν κάνει το service, ήταν οικονομικοί (κάτω από 80€) και πολύ εξυπηρετικοί σε ότι τους ζήτησα (αναγνώρισαν και το θέμα με τον τριγμό στο ταμπλό και πολύ ευγενικά μου πρότειναν όποτε έχω χρόνο να τους το αφήσω για να το δούνε).
Κεντρική αντιπροσωπεία ποτέ ξανά...
Νissan Qashqai J11 [2014-__]