-
Nissan Almera με 200.000 χλμ μοντελο 2002 QG N16 1500κκ 90 αλογα.
Υγραεριο Prins τα τελευταια 50.000. Δεν ψεκάζει βενζίνη κατά τη διάρκεια λειτουργίας με υγραέριο.
Κανένα πρόβλημα μέχρι τη στιγμή που έκανα ταξίδι γύρω στα 500 χιλιόμετρα σερί, χαλαρά όμως χωρίς να μπει σε κατάσταση βενζίνης.
Αφού το έσβησα μετα το ταξίδι, το επόμενο πρωί το βάζω μπροστά και ενώ έπρεπε να ήταν οι στροφές λίγο ανεβασμένες στην αρχή, οι στροφές ήταν λίγο πάνω από χίλιες και ακουγόταν σαν ένα μπούκωμα από τον κινητήρα (σαν βαρύ μπουρ μπουρ). Ανοίγω αμέσως καπό και βλέπω ο κινητήρας έτρεμε ελαφρώς (στους ρυθμούς του μπρ μπρ)!
Κλείνω καπό. Λέω να είναι μπουκωμένο? Δεν ξέρω κιόλας πως είναι το μπουκωμένο!
Ανεβάζω στροφές ρελαντί από τις 2.000 και μετά έστρωνε ο ήχος.
Με το που περάσαν 2-3 λεπτά ρελαντί μπήκε το υγραέριο και σταμάτησε και ο ήχος και το τρεμόπαιγμα του κινητήρα που τον έλεγξα.
Ξεκίνησα και στο δρόμο άλλαξα βενζίνη χωρίς πρόβλημα.
Από τότε κάποιες φορές, όχι πάντα, κάνει τον ίδιο ήχο και τρεμόπαιγμα ο κινητήρας.
Τι λέτε? -
Nissan Almera με 200.000 χλμ μοντελο 2002 QG N16 1500κκ 90 αλογα.
Υγραεριο Prins τα τελευταια 50.000. Δεν ψεκάζει βενζίνη κατά τη διάρκεια λειτουργίας με υγραέριο.
Κανένα πρόβλημα μέχρι τη στιγμή που έκανα ταξίδι γύρω στα 500 χιλιόμετρα σερί, χαλαρά όμως χωρίς να μπει σε κατάσταση βενζίνης.
Αφού το έσβησα μετα το ταξίδι, το επόμενο πρωί το βάζω μπροστά και ενώ έπρεπε να ήταν οι στροφές λίγο ανεβασμένες στην αρχή, οι στροφές ήταν λίγο πάνω από χίλιες και ακουγόταν σαν ένα μπούκωμα από τον κινητήρα (σαν βαρύ μπουρ μπουρ). Ανοίγω αμέσως καπό και βλέπω ο κινητήρας έτρεμε ελαφρώς (στους ρυθμούς του μπρ μπρ)!
Κλείνω καπό. Λέω να είναι μπουκωμένο? Δεν ξέρω κιόλας πως είναι το μπουκωμένο!
Ανεβάζω στροφές ρελαντί από τις 2.000 και μετά έστρωνε ο ήχος.
Με το που περάσαν 2-3 λεπτά ρελαντί μπήκε το υγραέριο και σταμάτησε και ο ήχος και το τρεμόπαιγμα του κινητήρα που τον έλεγξα.
Ξεκίνησα και στο δρόμο άλλαξα βενζίνη χωρίς πρόβλημα.
Από τότε κάποιες φορές, όχι πάντα, κάνει τον ίδιο ήχο και τρεμόπαιγμα ο κινητήρας.
Τι λέτε? -
Nissan Almera με 200.000 χλμ μοντελο 2002 QG N16 1500κκ 90 αλογα.
Υγραεριο Prins τα τελευταια 50.000. Δεν ψεκάζει βενζίνη κατά τη διάρκεια λειτουργίας με υγραέριο.
Κανένα πρόβλημα μέχρι τη στιγμή που έκανα ταξίδι γύρω στα 500 χιλιόμετρα σερί, χαλαρά όμως χωρίς να μπει σε κατάσταση βενζίνης.
Αφού το έσβησα μετα το ταξίδι, το επόμενο πρωί το βάζω μπροστά και ενώ έπρεπε να ήταν οι στροφές λίγο ανεβασμένες στην αρχή, οι στροφές ήταν λίγο πάνω από χίλιες και ακουγόταν σαν ένα μπούκωμα από τον κινητήρα (σαν βαρύ μπουρ μπουρ). Ανοίγω αμέσως καπό και βλέπω ο κινητήρας έτρεμε ελαφρώς (στους ρυθμούς του μπρ μπρ)!
Κλείνω καπό. Λέω να είναι μπουκωμένο? Δεν ξέρω κιόλας πως είναι το μπουκωμένο!
Ανεβάζω στροφές ρελαντί από τις 2.000 και μετά έστρωνε ο ήχος.
Με το που περάσαν 2-3 λεπτά ρελαντί μπήκε το υγραέριο και σταμάτησε και ο ήχος και το τρεμόπαιγμα του κινητήρα που τον έλεγξα.
Ξεκίνησα και στο δρόμο άλλαξα βενζίνη χωρίς πρόβλημα.
Από τότε κάποιες φορές, όχι πάντα, κάνει τον ίδιο ήχο και τρεμόπαιγμα ο κινητήρας.
Τι λέτε? -
Ειναι θεμα καυσιμου. Στο υγραεριο κραταει ψηλοτερα ρελαντι απ οτι στη βενζινα. Και με ανταρα βενζινα ακομα χαμηλοτερα. Απο κει και περα μια επισκεψη σε αυτον που σου εβαλε το υγραεριο δεν θα ηταν ασχημη ιδεα.
-
Λέτε να φταίει κανένα μπεκ βενζίνης?
Μου κάνει εντύπωση ότι το κάνει με τη βενζίνη μόνο αυτό.
Μιας και δεν έχω πολλές γνώσεις στα μηχανικά του αυτοκινήτου, ρωτάω υπάρχει περίπτωση να είναι βουλωμένο κάποιο μπεκ; Και πώς ξεβουλώνει; Θέλει μάστορα ή π.χ. με καμιά βόλτα και δούλεμα σε υψηλές στροφές; -
Αν είναι φτωχό το μείγμα στο αέριο, ο εγκέφαλος προσπαθεί να δώσει περισσότερο καύσιμο βενζίνη (λέγεται fuel trim ) αλλά φυσικά δεν ρίχνει
Όταν γυρίζει σε βενζίνη μέχρι να καταλάβει ότι δεν χρειάζεται τόσο πλούσιο και να μειώσει τον εμπλουτισμό, μπορεί να έχει τέτοια συμπτώματα
Λογικά αν επιμείνεις σε βενζίνη θα στρώσει ή να βγάλεις τον πόλο αρκετή ώρα
-
Εχεις ελεγξει ποτε τις βαλβιδες σου?
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Εχεις ελεγξει ποτε τις βαλβιδες σου?Οχι. Πιθανότατα να έχουν κλείσει τα διάκενα από τη χρήση υγραερίου.
Λες να είναι από εκεί ο ήχος? Αλλαγή στη συμπεριφορά δεν είδα όμως. -
Πριν ψαχτεις για οτιδήποτε άλλο κάνε εναν έλεγχο στα διακενα. Είναι έλεγχος ρουτίνας.
-
Συμφωνω με cson.
-
Τον πολλαπλασιαστή τον εξαιρούμε απο πιθανό πρόβλημα;
Κόστος ελέγχου διακένων βαλβίδων για να έχω μια ιδέα; -
Να ναι 20ρικο?
-
Μόλις το πήγα μια βόλτα.
Πάλι όταν το έβαλα μπροστά έκανε το γνωστό μπραμπάρισμα. Όταν ανέβαζα στροφές πάνω από από περίπου 2000, τότε σταματούσε το μπαρμπάρισμα.
Όλα αυτα με βενζίνη σας λεώ.
Βέβαια και πάνω από 2000 στροφές, πατώντας το γκάζι απότομα άκουγα ελαφρώς και στιγμιαία το μπαρμπάρισμα και αργούσε ελαφρώς να στροφάρει.
Λέτε να δουλέυει τρικύλινδρο από κάποιιο προβλημα? -
Μετα τον έλεγχο των βαλβίδων άλλαξε τα μπουζοκαλωδια εαν δεν το χεις ηδη κανει μέσα στα χρόνια αυτά.
-
Επειδή έχω και εγώ αλμερα ν16 αλλά το φειςλιφτ με 98 αλογα και υγραεριο, ο έλεγχος βαλβίδων σε εξουσιοδοτημένο μου κόστιζε γύρω στα 40-50€ δεν θυμάμαι ακριβως γιατί γινόταν μαζί με το σερβίς. Αν ηταν θέμα βαλβίδων υποθέτω θα στο έκανε και στο υγραέριο και όχι μονο σε βενζίνη. Μηχανικός δεν είμαι και ουτε έχω γνώσεις μηχανικες έχω, εικασίες κάνω. Ισως αμα έβλεπες και τα φιουελ τριμς που ειπαν και παραπανω να έβλεπες μήπως 'έφυγαν' δηλαδή λόγω υγραερίου ο χάρτης να έχει γραφεί βαση των ρυθμισεων που εχει το υγραέριο και όταν γυριζεις σε βενζίνη λόγω διαφορετικών ρυθμίσεων που θα θέλει να δημιουργεί το πρόβλημα. Αν είχες ενα οbd scanner θα μπορούσες να δεις τι fuel trims έχεις με το υγραεριο και τι με βενζίνη και αν υπάρχει μεγάλη απόκλιση μεταξύ τους. Εναλλακτικά θα μπορούσες να βγαλεις τον πόλο της μπαταρίας και να το αφήσεις για ωρα (καλυτερα όλο το βράδυ) ώστε να σβήσει ο χάρτης και να δημιουργηθεί νεος χάρτης έχοντας απεργοποιημενο το υγραεριο και κινοντας το μονο με βενζίνη. Ή να κινήθεις για καμμία 50-100 χλμ μονο με βενζινη για να ξεγράφουν οι ρυθμισεις του χάρτη βαση του υγραερίου και να πάρει της βενζινης.Αν με τους τροπους αυτους τυχόν λυθεί το πρόβλημα θα πρεπει ο εγκατάστασης του υγραερίου να στο ρυθμίσει βάση της βενζίνης και όσο πιο κοντά γίνεται. Αν όχι τοτε καλυτερα να πας πρωτα στον εγκατάστατη υγραεριου για έλεγχο. Γιατί να δουλεύει σωστα με υγραέριο και όχι με βενζίνη που παει περισσότερο σε μη καλη 'συνεργασια' των 2 καυσίμων.
Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Υπόψη οτι κάθε 20000χλμ προτείνεται στα υγραεριοκινητα να κάνουν ενα έλεγχο βαλβίδων,αν τυχόν δεν εχεις κάνει η δεν το γνωρίζεις.
Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Σε καμια περίπτωση ο ελεγχος διακενων δεν πρεπει να κοστίσει πάνω απο 20 ευρώ. Επίσης μην πλησιασεις σε εξουσιοδοτημένο, εκτός απο αρπακτικά ειναι και ασχετοι.
-
Οπως ειπε και ο tedd ξεκινα με χρηση μονο βενζινας και απενεργοποιησε το υγραεριο για μια μεγαλη διαδρομη που προκειται να κανεις. Να σβησει ο χαρτης ρυθμισης που ηδη εχει. Μετα το ενεργοποιεις και φτιαχνει νεο χαρτη με βαση τη ρυθμιση βενζινας.
Αν δεν εχει αποτελεσμα πηγαινε στο μαστορα που σου εβαλε το υγραεριο να στο ρυθμισει .
Αποψη μου οτι το προβλημα σου θα λυθει με ρυθμιση δηλ νεα χαρτογραφηση του υγραεριου. Αυτο γιατι δε γινεται να διορθωνει με υγραεριο και να χαλαει το δουλεμα με βενζινη και να φταινε οι βαλβιδες η τα διακενα.
Επισης με την προυποθεση οτι τα μπουζι ειναι εντος οριου χλμ λειτουργιας + οτι δεν εχεις απωλεια σπινθηρα στα μπουζοκαλωδια...θυμισου ποτε εκανες σερβις στον κινητηρα και τι αλλαγες εκανες... -
Επίσης για σωστη ρυθμιση πρεπει να γινει εν κινηση για να υπαρχουν πραγματικες συνθήκες και όχι όπως κάνουν οι περισσοτεροι για ευκολία , εν στάση στο συνεργειο. βάζουμε μπρος, ρυθμιζουμε μια το ρελαντί μετα πατάμε γκάζι στις 3000 στροφές ξαναρυθμιζουμε και τέλος και σου λένε μετα οτι έγινε ρυθμιση και οτι δουλευει άψογα.
Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης tedd έγραψε:
Επίσης για σωστη ρυθμιση πρεπει να γινει εν κινηση για να υπαρχουν πραγματικες συνθήκες και όχι όπως κάνουν οι περισσοτεροι για ευκολία , εν στάση στο συνεργειο. βάζουμε μπρος, ρυθμιζουμε μια το ρελαντί μετα πατάμε γκάζι στις 3000 στροφές ξαναρυθμιζουμε και τέλος και σου λένε μετα οτι έγινε ρυθμιση και οτι δουλευει άψογα.Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Έτσι καιμε βαλβίδες και μάλιστα χωρίς κανένα λαμπάκι τσεκ τις περισσότερες φορες.
Θόρυβος και τρεμόπαιγμα από κινητήρα Nissan Almera