-
Ρελαντί και ταξίδι σε διάφορες ταχύτητες είναι μακράν οι σπουδαιότερες. Και αυτό διότι τις υφίστασαι για πολλή ώρα, οι άλλες είναι στιγμιαίες.
-
Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
DB στα 110km/h και στα 140κ/hΚαλόό.
Μόλις βρω τα ακουστικά από το κινητό θα κάνω τις μετρήσεις. -
5η 3000 στροφες ->100km..
Μη μιλατε καθολου... -
Εγώ πάντως με 140 και κατεβασμένο παράθυρο το απολαμβάνω και ακόμη καλύτερα κατεβασμένα όλα!
Στο Auris εάν κάνεις το λάθος ακόμη και με 100 να ανοίξεις ένα μόνο παράθυρο παίζει και να κουφαθείς -
Έπειτα απο ενα και βάλε έτος με το C5 έκανα σήμερα μια διαδρομή με το Getz μέχρι Λουτρακι...
Παναγία μου! !! Κοντεψαν να σπάσουν τα αυτια μου.... πονεσε το κεφάλι μου ανάκατευτικα και μου ήρθε να τα βγάλω όλα , άνοιξα το παράθυρο και κάπως ήρεμησα (αν και κουφαθηκα)...καλά που δεν όδηγουσα.Τι ντεσιμπελομετρα και αηδίες. ... Αυτά είναι τεστ.
-
Αν οδηγούσες ούτε θα είχες ζαλιστεί ούτε τίποτα.
-
Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
Αυτό με τις ωτοασπίδες δεν παίζει, στη μηχανή τις φοράω μια χαρά και πάντα με βολεύουν αλλά στο αμάξι θέλω να έχω ησυχία να μιλάω με τα παιδάκια μου... ίσα ίσα που αυτό ειναι που με ωθεί στο να ψάχνω και την έλλειψη θορύβουOn-line δεν υπάρχει κανα συγκριτικό; Γιατι απο περιοδικά να πώ την αμαρτία μου, δεν παίρνω τίποτα...
Μιλάω για κλειστό αυτοκίνητο, οικογενειακό.
Αναφέρομαι στη συνισταμένη θορύβων (κύλησης/ελαστικών, κινητήρα, αεροδυναμικής)
Προφανώς με τη μέγιστη σχέση που εχει (υποθέτω 5η, δεν είχα αμαξι με 6η ως τώρα..)Με Octavia προ F/l που πηγα-ηρθα Χαλκιδικη πολυ προσφατα, εχει εντυπωσιακα χαμηλο θορυβο. ΚΑταλαβαινα πολυ καλα τα λαστιχα. Βεβαια σε σχεση με το ντενεκε το δικο μου συγκρινομενα τα περισσοτερα ειναι αθορυβα
-
Πιστεύω θα έπρεπε να υπάρχει τυποποιημένη μέτρηση ηχομόνωσης για τα αυτοκίνητα. Με Χ ταχύτητα, στη μέγιστη σχέση, κλειστά παράθυρα και ότι άλλο κάνει θόρυβο, μέτρηση πχ στο προσκέφαλο οδηγού.
Ως συνήθως πήρα το almera του πεθερου όσο είμαι Ελλάδα διακοπές και είναι απελπισία.
Επίσης ξανά κατάλαβα τι σημαίνει λακκούβα και τριγμοί. Δεν ξέρω αν είναι οι δρόμοι της Βιεννης τόσο καλύτεροι ή η υδρο του c5, αλλά λέμε για άλλους κόσμους . -
Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
Πιστεύω θα έπρεπε να υπάρχει τυποποιημένη μέτρηση ηχομόνωσης για τα αυτοκίνητα. Με Χ ταχύτητα, στη μέγιστη σχέση, κλειστά παράθυρα και ότι άλλο κάνει θόρυβο, μέτρηση πχ στο προσκέφαλο οδηγού.Ως συνήθως πήρα το almera του πεθερου όσο είμαι Ελλάδα διακοπές και είναι απελπισία.
Επίσης ξανά κατάλαβα τι σημαίνει λακκούβα και τριγμοί. Δεν ξέρω αν είναι οι δρόμοι της Βιεννης τόσο καλύτεροι ή η υδρο του c5, αλλά λέμε για άλλους κόσμους .μη συγκρίνεις ανόμοια πράγματα.......πόσο δε όταν το ένα κόστιζε σχεδόν τα διπλάσια χρήματα απο το άλλο!
-
Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι το almera το είχα κάποτε στην κατοχή μου και τότε δεν το συνειδητοποίουσα.
Όταν έψαχνα αλλο αμάξι έκανα test dives και εμπειρικά τα αξιόλογουσα για την ηχομόνωση, γιατί να μην είναι standardized μέγεθος;
-
Οταν ειχες το αλμερα .......δεν ειχες καποιο μετρο συγκρισης για να καταλαβεις την αισθητη διαφορα,ενω τωρα εχεις ενα αυτοκινητο ανωτερης κατηγοριας αφενος και αφετερου με αναρτηση που αποροφα κραδασμους ,σημειο αναφορας.
Για τη σταθμη θορυβου,δεν μπορουν να μπουν standar τουλαχιστον για ολα τα αυτοκινητα.Θα μπορουσαν ομως να τα συγκρινουν οταν ειναι τις ιδιας κατηγοριας.
Για μενα κατι τετοιο θα ειχε νοημα απο την C κατηγορια και πανω. -
320i F30 - αρκετός ο θόρυβος κύλισης σε κατσαρό ή κακό οδόστρωμα. Μέχρι και η γυναίκα μου το παρατήρησε. Σε καλή άσφαλτο όλα ΟΚ. Τα λάστιχα καινούργια αν και run-flat.
-
Ο χρήστης inimic έγραψε:
320i F30 - αρκετός ο θόρυβος κύλισης σε κατσαρό ή κακό οδόστρωμα. Μέχρι και η γυναίκα μου το παρατήρησε. Σε καλή άσφαλτο όλα ΟΚ. Τα λάστιχα καινούργια αν και run-flat.μη το θεωρείς τόσο απλό.......η πηγή του κακού.
-
Εδώ (click) έχει λίστα με τα επίπεδα θορύβου των περισσότερων αυτοκινήτων από το 2008 και μετά. Πρωταθλητής στις υψηλές ταχύτητες το Dodge RAM!
Επίσης εδώ click έχει μια πιο περιορισμένη σύγκριση που εισάγει την έννοια του sone που είναι το επίπεδο του θορύβου όπως υποκειμενικά το αντιλαμβανόμαστε.
-
Απ οσα καινουργια αυτοκινητα εχω βρεθει επιβατης τη πιο δυσαρεστη εκπληξη μου εκανε,ως θορυβο κυλισης, το a3 tsi 125 sportsback s line (17αρες...).
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Εδώ (click) έχει λίστα με τα επίπεδα θορύβου των περισσότερων αυτοκινήτων από το 2008 και μετά. Πρωταθλητής στις υψηλές ταχύτητες το Dodge RAM!Επίσης εδώ click έχει μια πιο περιορισμένη σύγκριση που εισάγει την έννοια του sone που είναι το επίπεδο του θορύβου όπως υποκειμενικά το αντιλαμβανόμαστε.
Επί τέλους, χρόνια αναρωτιόμουν αν υπάρχει μια λίστα σαν αυτή.
Έχει πολύ ενδιέφερον, ειδικά αν συγκρίνεις τα λεγόμενα πρεμιουμ με πιο ταπεινά αυτοκίνητα -
Πολύ ενδιαφέρον ο πίνακας.
Το Παντάκι μου βγαίνει από τα καλύτερα στην 'φασαρία'...
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
320i F30 - αρκετός ο θόρυβος κύλισης σε κατσαρό ή κακό οδόστρωμα. Μέχρι και η γυναίκα μου το παρατήρησε. Σε καλή άσφαλτο όλα ΟΚ. Τα λάστιχα καινούργια αν και run-flat.
μη το θεωρείς τόσο απλό.......η πηγή του κακού.
Γιατί το λες;
-
Ολα τα run-flat εχουν αυξημενα επιπεδα θορυβου κυλισης.. ειναι χαρακτηριστικο τους.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ολα τα run-flat εχουν αυξημενα επιπεδα θορυβου κυλισης.. ειναι χαρακτηριστικο τους.Ο κατασεκυαστής λέει πως είναι το ίδιο... εγώ πιστευω πως απλά η F30 είναι φασαριόζα.
Επίπεδα θορύβου στο εσωτερικό