-
Ο χρήστης jackdaniels έγραψε:
Εγώ θα το ξαναπώ μια ακόμα φορά. Το qq έχει πουλήσει χιλιάδες κομμάτια στην Ελλάδα.
Εν τέλει αυτοί που έχουν τα προβλήματα, οποία και αν είναι αυτά, είτε τριγμων ή κάτι άλλο, τι ποσοστό αυτών των χιλιάδων είναι;
Και το λέω αυτό παίρνοντας για παράδειγμα κατά αρχάς εμενα, που με 6000 χλμ δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα απολύτως πρόβλημα, πέραν ενός τρίξιματος εκεί που μου έβαλαν τον αισθητήρα του συναγερμου και που προφανώς άφησαν τα καλώδια χύμα...
Κατά τα άλλα, δεν τρίζει, δεν καίει λάδια, δεν χει κολλήσει πότε το Connect, δεν δεν δεν δεν.
Μπορεί να είμαι απλά τυχερός ή μπορεί κάτι να εμφανιστεί σε λιγο καιρό.
Η ουσία είναι όμως ότι μέχρι στιγμής το αμάξι είναι Α-Ψ-Ο-Γ-Ο. Και με δικαιώνει κάθε στιγμή που γυρίζω το κλειδί....
Υ.Γ. μπείτε δείτε και σε κάνα άλλο φόρουμ τι παίζει με άλλες εταιρείες, για να καταλάβετε ότι ακόμα και σε αυτούς που έχει εμφανιστεί ένας τριγμός, είναι πτέσμα σε σχέση με άλλα προβλήματα που βγάζουν καινούργια αυτοκίνητα...
Αυτά από κάποιον που ούτε οπαδός τους qq είναι (το vitara & το renegade μου άρεσαν πιο πολυ), ούτε έχει ανάγκη να ευλόγησε τα γένια του....Το ποσοστό που λες εξαρτάτε από το τη θεωρεί κάποιος πρόβλημα. Σίγουρα η πλειοψηφία δεν θεωρεί πρόβλημα το γεγονός ότι το χρώμα 'αραχνιάζη' μετά από 5-6 πλυσίματα ούτε το απαράδεκτο γεγονός του να βγαίνει το αυτοκίνητο από το εργοστάσιο με το καπό να χάσκει από τη μία πλευρά ή το πορτάκι-τσιγαρόχαρτο της τάπας καυσίμου....οι περισσότεροι δεν τα βλέπουν αυτά καν. Σίγουρα στις mutimedia συσκευές και τους αισθητήρες και σε κάθε άλλο 'φρέσκο' τομέα ενός αυτοκινήτου η κάθε εταιρία μπορεί να αντιμετωπίσει προβλήματα αλλά στον τομέα της συναρμογής και του χρώματος είναι γελοίο! Για τα λεφτά που ζητάνε θα έπρεπε να είχαν δώσει πολύ περισσότερη προσοχή στην λεπτομέρεια... Πέραν αυτών λοιπόν χαίρομε που χαίρεσαι το αυτοκίνητο και ελπίζω να συνεχίσει να σε δικαιώνει.
Το QQ ξεκινάει από τα 18 χιλιάρικα. Για να έχει αυτά τα χαρακτηριστικά και αυτό το μέγεθος, αυτή την ποιότητα έπρεπε να έχει. Υπάρχουν άπειρες μάρκες εκεί έξω, αρκετές εκ των οποίων έχουν πολύ καλύτερη ποιότητα από το QQ. Είτε όμως χάνουν σε άλλους τομείς (π.χ κινητήρας), είτε είναι αρκετά ακριβότερες. Αν κάποιον δεν τον καλύπτει η ποιότητα του QQ μπορεί να δώσει 5-6 χιλιάρικα παραπάνω και να πάρει την καινούργια X1, ή ένα Q3.
Στην ζωή δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα, είναι θέμα προτεραιοτήτων! Μέχρι στιγμής πάντως, το QQ φαίνεται να έχει το πακέτο που καλύπτει τις ανάγκες των περισσοτέρων υποψήφιων αγοραστών.
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Εγώ θα το ξαναπώ μια ακόμα φορά. Το qq έχει πουλήσει χιλιάδες κομμάτια στην Ελλάδα.
Εν τέλει αυτοί που έχουν τα προβλήματα, οποία και αν είναι αυτά, είτε τριγμων ή κάτι άλλο, τι ποσοστό αυτών των χιλιάδων είναι;
Και το λέω αυτό παίρνοντας για παράδειγμα κατά αρχάς εμενα, που με 6000 χλμ δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα απολύτως πρόβλημα, πέραν ενός τρίξιματος εκεί που μου έβαλαν τον αισθητήρα του συναγερμου και που προφανώς άφησαν τα καλώδια χύμα...
Κατά τα άλλα, δεν τρίζει, δεν καίει λάδια, δεν χει κολλήσει πότε το Connect, δεν δεν δεν δεν.
Μπορεί να είμαι απλά τυχερός ή μπορεί κάτι να εμφανιστεί σε λιγο καιρό.
Η ουσία είναι όμως ότι μέχρι στιγμής το αμάξι είναι Α-Ψ-Ο-Γ-Ο. Και με δικαιώνει κάθε στιγμή που γυρίζω το κλειδί....
Υ.Γ. μπείτε δείτε και σε κάνα άλλο φόρουμ τι παίζει με άλλες εταιρείες, για να καταλάβετε ότι ακόμα και σε αυτούς που έχει εμφανιστεί ένας τριγμός, είναι πτέσμα σε σχέση με άλλα προβλήματα που βγάζουν καινούργια αυτοκίνητα...
Αυτά από κάποιον που ούτε οπαδός τους qq είναι (το vitara & το renegade μου άρεσαν πιο πολυ), ούτε έχει ανάγκη να ευλόγησε τα γένια του....Το ποσοστό που λες εξαρτάτε από το τη θεωρεί κάποιος πρόβλημα. Σίγουρα η πλειοψηφία δεν θεωρεί πρόβλημα το γεγονός ότι το χρώμα 'αραχνιάζη' μετά από 5-6 πλυσίματα ούτε το απαράδεκτο γεγονός του να βγαίνει το αυτοκίνητο από το εργοστάσιο με το καπό να χάσκει από τη μία πλευρά ή το πορτάκι-τσιγαρόχαρτο της τάπας καυσίμου....οι περισσότεροι δεν τα βλέπουν αυτά καν. Σίγουρα στις mutimedia συσκευές και τους αισθητήρες και σε κάθε άλλο 'φρέσκο' τομέα ενός αυτοκινήτου η κάθε εταιρία μπορεί να αντιμετωπίσει προβλήματα αλλά στον τομέα της συναρμογής και του χρώματος είναι γελοίο! Για τα λεφτά που ζητάνε θα έπρεπε να είχαν δώσει πολύ περισσότερη προσοχή στην λεπτομέρεια... Πέραν αυτών λοιπόν χαίρομε που χαίρεσαι το αυτοκίνητο και ελπίζω να συνεχίσει να σε δικαιώνει.
Το QQ ξεκινάει από τα 18 χιλιάρικα. Για να έχει αυτά τα χαρακτηριστικά και αυτό το μέγεθος, αυτή την ποιότητα έπρεπε να έχει. Υπάρχουν άπειρες μάρκες εκεί έξω, αρκετές εκ των οποίων έχουν πολύ καλύτερη ποιότητα από το QQ. Είτε όμως χάνουν σε άλλους τομείς (π.χ κινητήρας), είτε είναι αρκετά ακριβότερες. Αν κάποιον δεν τον καλύπτει η ποιότητα του QQ μπορεί να δώσει 5-6 χιλιάρικα παραπάνω και να πάρει την καινούργια X1, ή ένα Q3.
Στην ζωή δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα, είναι θέμα προτεραιοτήτων! Μέχρι στιγμής πάντως, το QQ φαίνεται να έχει το πακέτο που καλύπτει τις ανάγκες των περισσοτέρων υποψήφιων αγοραστών.
Να δώσει 5-6 χιλιάρικα για να πάρει μια Χ1 η q3 το οποίο σε θέμα εξοπλισμού σε σχέση με το qq θα είναι γυμνό.
Γιατί πχ η Χ1 (την οποία παρεπιπτοντως έχω ερωτευτεί. ...) σε αντίστοιχη έκδοση με το Accenta Premium 1.5 dci, έχω περί των 34Κ, ενώ εγώ πήρα 24 το δικό μου. ..
Κατά τα άλλα συμφωνώ απολύτως -
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Εγώ θα το ξαναπώ μια ακόμα φορά. Το qq έχει πουλήσει χιλιάδες κομμάτια στην Ελλάδα.
Εν τέλει αυτοί που έχουν τα προβλήματα, οποία και αν είναι αυτά, είτε τριγμων ή κάτι άλλο, τι ποσοστό αυτών των χιλιάδων είναι;
Και το λέω αυτό παίρνοντας για παράδειγμα κατά αρχάς εμενα, που με 6000 χλμ δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα απολύτως πρόβλημα, πέραν ενός τρίξιματος εκεί που μου έβαλαν τον αισθητήρα του συναγερμου και που προφανώς άφησαν τα καλώδια χύμα...
Κατά τα άλλα, δεν τρίζει, δεν καίει λάδια, δεν χει κολλήσει πότε το Connect, δεν δεν δεν δεν.
Μπορεί να είμαι απλά τυχερός ή μπορεί κάτι να εμφανιστεί σε λιγο καιρό.
Η ουσία είναι όμως ότι μέχρι στιγμής το αμάξι είναι Α-Ψ-Ο-Γ-Ο. Και με δικαιώνει κάθε στιγμή που γυρίζω το κλειδί....
Υ.Γ. μπείτε δείτε και σε κάνα άλλο φόρουμ τι παίζει με άλλες εταιρείες, για να καταλάβετε ότι ακόμα και σε αυτούς που έχει εμφανιστεί ένας τριγμός, είναι πτέσμα σε σχέση με άλλα προβλήματα που βγάζουν καινούργια αυτοκίνητα...
Αυτά από κάποιον που ούτε οπαδός τους qq είναι (το vitara & το renegade μου άρεσαν πιο πολυ), ούτε έχει ανάγκη να ευλόγησε τα γένια του....Το ποσοστό που λες εξαρτάτε από το τη θεωρεί κάποιος πρόβλημα. Σίγουρα η πλειοψηφία δεν θεωρεί πρόβλημα το γεγονός ότι το χρώμα 'αραχνιάζη' μετά από 5-6 πλυσίματα ούτε το απαράδεκτο γεγονός του να βγαίνει το αυτοκίνητο από το εργοστάσιο με το καπό να χάσκει από τη μία πλευρά ή το πορτάκι-τσιγαρόχαρτο της τάπας καυσίμου....οι περισσότεροι δεν τα βλέπουν αυτά καν. Σίγουρα στις mutimedia συσκευές και τους αισθητήρες και σε κάθε άλλο 'φρέσκο' τομέα ενός αυτοκινήτου η κάθε εταιρία μπορεί να αντιμετωπίσει προβλήματα αλλά στον τομέα της συναρμογής και του χρώματος είναι γελοίο! Για τα λεφτά που ζητάνε θα έπρεπε να είχαν δώσει πολύ περισσότερη προσοχή στην λεπτομέρεια... Πέραν αυτών λοιπόν χαίρομε που χαίρεσαι το αυτοκίνητο και ελπίζω να συνεχίσει να σε δικαιώνει.
Το QQ ξεκινάει από τα 18 χιλιάρικα. Για να έχει αυτά τα χαρακτηριστικά και αυτό το μέγεθος, αυτή την ποιότητα έπρεπε να έχει. Υπάρχουν άπειρες μάρκες εκεί έξω, αρκετές εκ των οποίων έχουν πολύ καλύτερη ποιότητα από το QQ. Είτε όμως χάνουν σε άλλους τομείς (π.χ κινητήρας), είτε είναι αρκετά ακριβότερες. Αν κάποιον δεν τον καλύπτει η ποιότητα του QQ μπορεί να δώσει 5-6 χιλιάρικα παραπάνω και να πάρει την καινούργια X1, ή ένα Q3.
Στην ζωή δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα, είναι θέμα προτεραιοτήτων! Μέχρι στιγμής πάντως, το QQ φαίνεται να έχει το πακέτο που καλύπτει τις ανάγκες των περισσοτέρων υποψήφιων αγοραστών.
Να δώσει 5-6 χιλιάρικα για να πάρει μια Χ1 η q3 το οποίο σε θέμα εξοπλισμού σε σχέση με το qq θα είναι γυμνό.
Γιατί πχ η Χ1 (την οποία παρεπιπτοντως έχω ερωτευτεί. ...) σε αντίστοιχη έκδοση με το Accenta Premium 1.5 dci, έχω περί των 34Κ, ενώ εγώ πήρα 24 το δικό μου. ..
Κατά τα άλλα συμφωνώ απολύτως -
Ρε παλικάρια ότι και να μου λέτε τα είχα πρώτο πει - προτού πάρω την αρπαχτή της Nissan κι εγώ - στις αρχές αυτού του thread. Και τότε υπήρχαν άτομα που μου εξηγούσαν ότι τα μπιχλιμπίδια δεν μετράνε σε τίποτα αν το ίδιο το αυτοκίνητο είναι κατασκευαστικά χαμηλότερης ποιότητας από κάτι αντίστοιχο-premium έστω και γυμνό. Για του λόγου το αληθές να πάτε στις πρώτες σελίδες του νήματος να δείτε τα σχόλια μου που καλύτερα θα είχα να τα έσβηνα τώρα . Εγώ χαίρομε που θεωρείται ότι το αυτοκίνητο δικαίωσε την επιλογή σας και θεωρό με την σειρά μου όμως, και αφότου πέρασα σε Audi-A3...γυμνό, ότι ορθώς έκανα και το ξεφορτώθηκα αφού το audi είναι μέρα με την νύκτα σε σχέση με το Nissan. Αυτή ήταν η εμπειρία μου από το qq και αυτή παραθέτω, και για να μην σας στεναχωρώ από εδώ και μπρος θα σταματήσω και να την παραθέτω
-
Όχι να την παραθέτεις μπας και βάλει κάποιος και αυτά στη ζυγαριά πριν αποφασίσει γιατί μετά τη απομάκρυνση από το ταμείο ουδέν λάθος αναγνωρίζεται και δεν έχουμε όλοι τις ίδιες αντοχές με εσένα να μπούμε με το καλημέρα μέσα οικονομικά πουλώντας το.
-
Ποιος αγοράζει Nissan και περιμένει την ποιότητα κατασκευής της Audi;
Συν ότι η βασική έκδοση του Α3 είναι 5 χιλιάρικα ακριβότερη από την αντίστοιχη του QQ. Αντίστοιχη έκδοση στο Q3 (σε SUV δηλαδή με κινητήρα 1.5 ή 1.6 diesel), δεν υπάρχει καν. Για να το χρεώνουν το Α3 5 χιλιάρικα παραπάνω, θα έπρεπε εκ των πραγμάτων να προσφέρει κάτι επιπλέον σε σχέση με το QQ.
Αν και εξακολουθώ να πιστεύω πως αν κάποιος σκέφτεται σήμερα την αγορά ενός καλά εξοπλισμένου QQ, αν έχει την άνεση να δώσει 5-6 χιλιάρικα επιπλέον, καλύτερα να στραφεί στην X1.
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Όχι να την παραθέτεις μπας και βάλει κάποιος και αυτά στη ζυγαριά πριν αποφασίσει γιατί μετά τη απομάκρυνση από το ταμείο ουδέν λάθος αναγνωρίζεται και δεν έχουμε όλοι τις ίδιες αντοχές με εσένα να μπούμε με το καλημέρα μέσα οικονομικά πουλώντας το. -
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Ποιος αγοράζει Nissan και περιμένει την ποιότητα κατασκευής της Audi;Συν ότι η βασική έκδοση του Α3 είναι 5 χιλιάρικα ακριβότερη από την αντίστοιχη του QQ. Αντίστοιχη έκδοση στο Q3 (σε SUV δηλαδή με κινητήρα 1.5 ή 1.6 diesel), δεν υπάρχει καν. Για να το χρεώνουν το Α3 5 χιλιάρικα παραπάνω, θα έπρεπε εκ των πραγμάτων να προσφέρει κάτι επιπλέον σε σχέση με το QQ.
Αν και εξακολουθώ να πιστεύω πως αν κάποιος σκέφτεται σήμερα την αγορά ενός καλά εξοπλισμένου QQ, αν έχει την άνεση να δώσει 5-6 χιλιάρικα επιπλέον, καλύτερα να στραφεί στην X1.
Στα κυβικά κάτω των 2000 πάντως το QQ υπερτερεί έναντι και του Χ1 σε κινητήρα.
Μόνο τα mokka και το crv sta 1600cc έχουν πιο αποδοτικές προτάσεις (με το 1ο να είναι πολύ μικρότερο σαν αυτοκίνητο και το 2ο πολύ ακριβότερο...) Και είναι και αυτό ένας λόγος που το QQ εξακολουθεί να αποτελεί μια από τις πιο συμφέρουσες επιλογές της κατηγορίας... -
Πλέον υπάρχει και το Kadjar
Δεν ξέρω πως θα τα καταφέρει στην Ελλάδα αλλά στην υπόλοιπη Ευρώπη η Renault πάει καλά και θα 'κλέψει' πωλήσεις. -
δίκιο!
-
Πάντως ο στόχος τους υποθέτω πως δεν είναι η μείωση των πωλήσεων του qq αλλά η διατήρηση του ομίλου σε δεσποζουσα θέση στην κατηγορία. Όλα είναι μάλλον υπολογισμένα βάσει στατιστικής. Κάποιος που συγκρινε το moka με το qq τώρα έχει επιπλέον την επιλογή του kadgar. Kάποιος που απέρριπτε το qq λόγω χώρων σε σχέση με το crv βάζει πλέον και το kadgar στο λογαριασμό.Κάποιος που γουστάρει την Χ1 αλλά το τίμημα είναι μεγάλο, μπορεί με ανταγωνιστική τιμολογιακή πολιτική να πάρει ένα λίγο μεγαλύτερο qq όπως το kadgar με λιγότερες εκπτώσεις σε χώρους όμως σε σχέση με το qq. Το πρόβλημα για μένα πάντως είναι πως ο όμιλος θα πρέπει σύντομα να βγάλει ένα καινούργιο μηχανικό σύνολο που να είναι ανταγωνιστικό έως τα 170 άλογα και ταυτόγχρονα αξιόπιστο όπως ο 1.5 και ο 1.6 dci και φυσικά κάτω από τα 2000 κυβικά. Η αξιοπιστία αυτών των δυο κινητήρων από μόνη της δεν θα είναι αρκετή για πολύ ακόμη ώστε να κρατήσει ψηλά τις πωλήσεις του ομίλου σε μια τόσο ανταγωνιστική κατηγορία.
-
Σωστή άποψη!
-
Έχεις δίκιο Σπύρο. Άλλωστε έχουν ήδη ανακοινώσει από πέρυσι τον νέο diesel κινητήρα με τα 160 άλογα, τον οποίο όμως καθυστερούν προφανώς, γιατί θέλουν να σπρώξουν τους ήδη υπάρχοντες κινητήρες. Λογικά σε ένα facelift σε 1-2 χρόνια το πολύ θα τον τοποθετήσουν και στο QQ και στο Kadjar και θα κρατήσουν έτσι και το αγοραστικό ενδιαφέρον αμείωτο.
Δεν κρύβω ότι εάν τον είχαν ήδη βάλει κατά 90% θα είχα προχωρήσει στην αγορά του QQ τελικά...Άλλωστε μετά τις πρώτες επισκέψεις για test drive είχα πάει και είχα πάρει και τελική προσφορά για το acenta con και ήμουν έτοιμος να παραγγείλω με τις ευλογίες και τις συζύγου...Αλλά ήμουν προβληματισμένος και με ρωτά ο πωλητής :
- Τι σε προβληματίζει;
και του απάντησα : - Ο κινητήρας...θα ήθελα τον καινούριο με τα 160 άλογα...
Και μου είπε : - θα αργήσει...
- Τι σε προβληματίζει;
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Έχεις δίκιο Σπύρο. Άλλωστε έχουν ήδη ανακοινώσει από πέρυσι τον νέο diesel κινητήρα με τα 160 άλογα, τον οποίο όμως καθυστερούν προφανώς, γιατί θέλουν να σπρώξουν τους ήδη υπάρχοντες κινητήρες. Λογικά σε ένα facelift σε 1-2 χρόνια το πολύ θα τον τοποθετήσουν και στο QQ και στο Kadjar και θα κρατήσουν έτσι και το αγοραστικό ενδιαφέρον αμείωτο.Δεν κρύβω ότι εάν τον είχαν ήδη βάλει κατά 90% θα είχα προχωρήσει στην αγορά του QQ τελικά...Άλλωστε μετά τις πρώτες επισκέψεις για test drive είχα πάει και είχα πάρει και τελική προσφορά για το acenta con και ήμουν έτοιμος να παραγγείλω με τις ευλογίες και τις συζύγου...Αλλά ήμουν προβληματισμένος και με ρωτά ο πωλητής :
- Τι σε προβληματίζει;
και του απάντησα : - Ο κινητήρας...θα ήθελα τον καινούριο με τα 160 άλογα...
Και μου είπε : - θα αργήσει...
Με 160άρη κινητήρα και μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο θα ήταν ταμάμ το Qashqai (όχι πως δεν είναι τώρα). Αλλά πιστεύω ότι ο 160άρης θα δέσει ακόμα καλύτερα με το xtrail που είναι αρκετά μεγάλο για τον τωρινό diesel.
- Τι σε προβληματίζει;
-
Ο χρήστης TimDeLAY έγραψε:
Έχεις δίκιο Σπύρο. Άλλωστε έχουν ήδη ανακοινώσει από πέρυσι τον νέο diesel κινητήρα με τα 160 άλογα, τον οποίο όμως καθυστερούν προφανώς, γιατί θέλουν να σπρώξουν τους ήδη υπάρχοντες κινητήρες. Λογικά σε ένα facelift σε 1-2 χρόνια το πολύ θα τον τοποθετήσουν και στο QQ και στο Kadjar και θα κρατήσουν έτσι και το αγοραστικό ενδιαφέρον αμείωτο.
Δεν κρύβω ότι εάν τον είχαν ήδη βάλει κατά 90% θα είχα προχωρήσει στην αγορά του QQ τελικά...Άλλωστε μετά τις πρώτες επισκέψεις για test drive είχα πάει και είχα πάρει και τελική προσφορά για το acenta con και ήμουν έτοιμος να παραγγείλω με τις ευλογίες και τις συζύγου...Αλλά ήμουν προβληματισμένος και με ρωτά ο πωλητής :
- Τι σε προβληματίζει;
και του απάντησα : - Ο κινητήρας...θα ήθελα τον καινούριο με τα 160 άλογα...
Και μου είπε : - θα αργήσει...
Με 160άρη κινητήρα και μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο θα ήταν ταμάμ το Qashqai (όχι πως δεν είναι τώρα). Αλλά πιστεύω ότι ο 160άρης θα δέσει ακόμα καλύτερα με το xtrail που είναι αρκετά μεγάλο για τον τωρινό diesel.
Για το λόγο αυτό πιστεύω πως το kadgar με 160 ίππους και ελαφρώς μεγαλύτερο με το qq θα αποτελούσε ένα δίχτυ ώστε να παραμείνουν κάποιες πωλησεις κάτων από τον όμιλο. Προσωπικά απορώ γιατί δεν έχουν δώσει και στο duster τον 1.6 dci. Μια χαρά θα το απογείωνε καθώς το στήσιμο του σηκώνει αυτά και επιπλέον άλογα. Αργά ή γρήγορα η renault θα πρέπει να πάρει τέτοιες αποφάσεις εάν δεν θέλει να χάσει λόγο αργών ανακλαστικών την πρωτοκαθεδρία στα μικρομεσαία suv.
- Τι σε προβληματίζει;
-
Βρίσκουν και κάνουν!
Όταν με τους υπάρχοντες κινητήρες εξακολουθούν να είναι νούμερο ένα σε πωλήσεις στην κατηγορία...προφανώς θα κοιτάξουν να 'ξεφορτώσουν' όλο το 'παλιό υλικό' πρώτα και ύστερα θα ρίξουν στην αγορά το 'νέο'... -
Πολύ πιθανό να τους έχει κοιμίσει η επιτυχία να τροφοδοτούν την mercedes με μηχανικά σύνολα 1.5dci. Σε κάθε περίπτωση είναι λάθος να έχουν τόση βραδύτητα στη στρατηγική τους.
-
**Σαφέστατα και ξεκάθαρα οποιεσδήποτε αναφορές στα δύο clubs σχετικές με την ύπαρξη τους ή την λειτουργία τους ή την προέλευση τους θα διαγράφονται άμεσα ως off topic. Το παρόν φόρουμ δεν αποτελεί και σίγουρα δεν είναι κοινός χώρος φιλοξενίας θεμάτων που αφορούν τα λειτουργικά άλλων διαδικτυακών ομάδων.
ΥΓ. Το θέμα καθαρίστηκε από το off topic**
-
Για να επανέλθουμε on-topic, θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση: στις εκδόσεις qashqai που δεν έχουν πίσω κάμερα, αν βάλει κανείς τους αισθητήρες παρκαρίσματος στην αντιπροσωπεία, βάζουν αυτούς που έχουν στον κατάλογο των αξεσουάρ (κωδικός KE511-99902, τιμή 162.67 ευρώ)?
Και αν ναι αυτοί μπορούν να απενεργοποιηθούν με κάποιο κουμπί αριστερά απο τον οδηγό (μαζι με τα λοιπά κουμπιά του ESP κτλ) όπως το παρακάτω?
-
Καλημέρα
Εγώ έχω βάλει τους αυθεντικούς Nissan μπρός πίσω
(nissan fps 50, ήταν δώρο, στην αρχή μου έβαλαν κάτι του εμπορίου όχι Nissan και τους είπα να τους βγάλουν και να βάλουν τους αυθεντικούς όπως είχαμε συμφωνήσει).
Σε αυτούς που μου έβαλαν για τους πίσω δεν υπάρχει κάποιο κουμπί. Για τους μπροστά υπάρχει ένα φωτάκι και ένα κουμπί (κάτω από το air-condition) που το ενεργοποιείς και απενεργοποιείς. Δεν έχει ρύθμιση έντασης ήχου ούτε ευαισθησίας.
Πάντως είναι πολύ καλύτεροι από αυτούς που μου έβαλαν στην αρχή. (ήταν πακέτο και έπρεπε να κλείσεις και εμπρός και πίσω, δεν είχαν ρύθμιση έντασης ήχου, ήταν πολύ δυνατή η ένταση σε σημείο που τους είχα συνέχεια κλειστούς)
Πάντως δεν ξέρω εάν θα έδινα τόσα λεφτά για αισθητήρες. (του εμπορίου έχουν 50 ευρώ)
Νissan Qashqai J11 [2014-__]