-
Ο χρήστης nikigt έγραψε:
Για τα harman από οτι λεει ο γερμανος Mr Ze στο δοκιμαστικό των 45λεπτων ειναι φανταστικό αλλά στα 1.000 ευρώ δεν αξιζει για 7.1 ήχο στο αμάξι. Με 1.000 ευρω βαζεις το συστημα drive assistant που αυξανει το επιπεδο ασφάλειας της Χ1 η με 1.500 την ηλιοροφή ή τα φώτα led me 1.300. Με τόσα χλμ που κανεις σε εγνατία το πετρελαιο είναι μονοδρομος. Εγω θα πάρω Χ1 γιατι εχω όριο τα 35.000 ευρω. Αν δώσεις 40.000 χλμ για Χ1 ειναι για μένα λάθος οταν μπορείς να παρεις αμαξαρες οπως Discovery sport ED4, Volvo XC60, BMW X3 δλδ. να πας σε μεγαλύτερη και καλύτερη κατηγορία.Η Χ1 συναγωνίζεται audi q3, merc GLA και τα ταπεινα πλην τίμια ford kuga kai nissan QQ και ειναι για μένα ο νικητης στα σημεία. Δυστυχως ο 116d που εχει η 2αρα δεν φημιζεται τις επιδόσεις του. Επίσης οτι επιλογή Χ1 και να κανεις να υπολογίζεις το λιγότερο 3.000 εξοπλισμό(πακετο advantage+μεταλ.χρώμα+PDc+διζωνικ.κλιματισμό+cruise control+sport τιμόνι+ρυθμιση πίσω καθισματων+ραγες οροφής+bluetooth). Οπως και να χει το Σαββατο ερχεται και θα τη δουμε ολοι απο κοντά να χουμε καλύτερη αποψη.Η οικονομια παντως που επιτυγχανουν οι πετρελαιοκινητηρες απεναντι στους αντιστοιχα συγχρονους βενζινοκινητηρες -με turbo- ειναι κυριως στην πολη...Σε συνθηκες ταξιδιου, η ψαλιδα κλεινει σημαντικα...
Κοντολογοις μιλωντας για ρεαλιστικες καταστασεις, εαν ο (3κυλινδρος?) βασικος diesel στην Χ1 θα καιει πχ 5λιτρα/100km σε ταξιδι, ο αντιστοιχος βασικος 3κυλινδρος βενζινοκινητηρας θα παιζει γυρω στα 6-6,5λιτρα/100km
Προφανως και υπαρχει διαφορα, αλλα για να αξιζει, αφενως τα ετησια διανυθεντα χλμ θα πρεπει να ειναι τουλαχιστον 20κ το χρονο, αλλα και ο θορυβος του diesel θα ειναι σιγουρα εντονοτερος και ισως ενοχλει σε ταξιδια.
Τελος νομιζω οτι ο 3κυλινδρος 136αρης βενζινης εκτος απο ισχυροτερος του 116αρη πετρελαιου (αν δεν κανω λαθος στην ισχυ του)
ειναι και σημαντικα ελαφρυτερος, κατι που θα διευκολυνει ακομα περισσοτερο σε επιδοσεις, αλλα και στα δυναμικα χαρακτηριστικα του αυτοκινητου...Στις βασικες, entry level εκδοσεις δηλαδη, τουλαχιστον απο τα specs που εχουν ανακοινωθει, νομιζω οτι η βενζινοκινητη εκδοση ειναι καλυτερη.
Η diesel εκδοση θεωρω οτι αξιζει και εχει νοημα στα 2 λιτρα, (και μαλιστα με 4κινηση) για το συγκεκριμενο τουλαχιστον αυτοκινητο...Βεβαια ολα αυτα προσωπικες εικασιες και σε θεωρητικο επιπεδο, μενει να δουμε και σε επερχομενες δοκιμες, αποτελεσματα μετρησεων σε επιδοσεις, γενικοτερα για τις δυνατοτητες της Χ1 σε διαφορετικες εκδοσεις, αλλα και τις οποιες διαφορες τιμης που θα εχουν σε καθε περιπτωση...
-
Δεν υπάρχει θόρυβος στα νέα diesel. Πιο πολύ θα καταλάβεις ότι έχεις diesel στο ρελαντί σε κάνα φανάρι παρα με ταχύτητα στην εθνικη
-
Η διαφορά στην εθνική μεταξύ diesel και σύγχρονου turbo βενζινοκίνητου είναι σχετικά μικρή μόνο αν ταξιδεύεις με πολύ χαλαρές ταχύτητες (μέχρι 120). Από εκεί και πέρα οι διαφορές είναι σημαντικές.
-
Στην Ελληνικη επικρατεια τουλαχιστον, το να ταξιδευεις για αρκετο χρονικο διαστημα με πανω απο 140km/h, (πολυ κοντα σε επιπεδο 'cruising speed' για τα περισσοτερα συγχρονα αυτοκινητα) χωρις να σου ερθει καποια στιγμη μπιλιετακι στο σπιτι δεν παιζει...Εκτος εαν εχεις επενδυσει σε...παρανομα κυριως αντιμετρα, απο διαφανα καλυμματα πινακιδας που αλλοιωνουν τα νουμερα, σε θεαση υπο γωνια, μεχρι και ενεργητικο αντιρανταρ...
Εκτος αν μιλας για συγκεκριμενο οδικο δικτυο πχ στην Γερμανια που δεν υπαρχει οριο ταχυτητας, ή σε καποιο ξενο τελοσπαντων με πολυ υψηλοτερο απο το δικο μας...
-
σε βολτα εχτες προς τα νοτια 6.7 λτ/100χμ ειδα και σταματησα αρκετες φορες (αλλα δουλευε το start stop)...θετικο ξεκίνημα...Αν καποιος παρει diesel είναι γιατι θα κανει πανω από 20 χιλ χμ τον χρονο...κατω από αυτά καλυτερα βενζινη...
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
σε βολτα εχτες προς τα νοτια 6.7 λτ/100χμ ειδα και σταματησα αρκετες φορες (αλλα δουλευε το start stop)...θετικο ξεκίνημα...Αν καποιος παρει diesel είναι γιατι θα κανει πανω από 20 χιλ χμ τον χρονο...κατω από αυτά καλυτερα βενζινη...Τι εννοεις? Mε το 3κυλινδρο?
-
Ναι με την βενζινη. Πηγα και αρκετα γρηγορα και η ισχυς του είναι υπεραρκετη. Εχω κανει λιγοτερο απο 300 χμ και στις πρωτες βολτες ηταν δυσκολο (εδειχνε μεγαλη καταναλωση) αλλα λογω μακριων σχεσεων του πανε η Βουλιαγμενης και η παραλιακη.
2015 BMW 118i F20 LCI by A D, on Flickr
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Στην Ελληνικη επικρατεια τουλαχιστον, το να ταξιδευεις για αρκετο χρονικο διαστημα με πανω απο 140km/h, (πολυ κοντα σε επιπεδο 'cruising speed' για τα περισσοτερα συγχρονα αυτοκινητα) χωρις να σου ερθει καποια στιγμη μπιλιετακι στο σπιτι δεν παιζει...Εκτος εαν εχεις επενδυσει σε...παρανομα κυριως αντιμετρα, απο διαφανα καλυμματα πινακιδας που αλλοιωνουν τα νουμερα, σε θεαση υπο γωνια, μεχρι και ενεργητικο αντιρανταρ...Εκτος αν μιλας για συγκεκριμενο οδικο δικτυο πχ στην Γερμανια που δεν υπαρχει οριο ταχυτητας, ή σε καποιο ξενο τελοσπαντων με πολυ υψυλοτερο απο το δικο μας...
Όταν κάνεις συχνά κάποιες διαδρομές ξέρεις πολύ καλά πού είναι οι σταθερές κάμερες (και αν δουλεύουν) και πού παίζουν μπλόκα. Ακόμα και στο gps μπορείς να περάσεις αυτά τα σημεία. Προσωπικά κάνω συνέχεια το Αθήνα-Καλαμάτα, κόβω μόνο στα τούνελ και σε σημεία που ξέρω ότι συνήθως παίζει μπλόκο, στο υπόλοιπο ταξίδι συνήθως κινούμαι κατά μέσο όρο με περίπου 150. Με τέτοιο ρυθμό (και έχοντας υπόψη ότι η διαδρομή αυτή δεν είναι flat) τα 6 και κάτι που καίω είναι επίτευγμα. Με όσα βενζινοκίνητα έχω κάνει το ίδιο ταξίδι σε παρόμοιο ρυθμό έχω δει από 8.5 μέχρι 14. Τέλος είμαι πολέμιος των αντιραντάρ ή των καλυμμάτων στις πινακίδες. Είμαι της γνώμης ότι όλοι μας πρέπει να οδηγούμε πάντα με γνώμονα τις κυκλοφοριακές συνθήκες και την κατάσταση του δρόμου, πάνω από όλα η ασφάλεια όλων.
σε βολτα εχτες προς τα νοτια 6.7 λτ/100χμ ειδα και σταματησα αρκετες φορες (αλλα δουλευε το start stop)...θετικο ξεκίνημα...Αν καποιος παρει diesel είναι γιατι θα κανει πανω από 20 χιλ χμ τον χρονο...κατω από αυτά καλυτερα βενζινη...
Αν δεν έπεσες σε πολύ κίνηση και οδηγούσες χαλαρά λογικό είναι το νούμερο που είδες. Αν επιχειρήσεις να οδηγήσεις λίγο πιο επιθετικά (με αλλαγές στις 4000 στροφές πχ) το 6.7 θα γίνει 8 πανεύκολα. Σε βαριά κίνηση φυσικά θα είσαι ακόμα πιο πάνω. Τα σύγχρονα βενζινοκίνητα είναι όντως σχετικά οικονομικά όταν δεν πιέζονται. Αν τα πιέσεις η κατανάλωση ανεβαίνει πολύ. Ποιος ο λόγος λοιπόν να αγοράσει κάποιος ένα αυτοκίνητο 200 ίππων πχ και να βάζει αυγό κάτω από το δεξί πόδι για να κάνει οικονομία. Για όποιον έχει μεγάλη οικονομική άνεση προφανώς δεν υπάρχει δίλημμα, ένας καλός βενζινοκινητήρας υπερέχει σχεδόν σε όλα τα σημεία. Αλλά σήμερα πόσοι είναι σε τέτοια θέση?
Μια χαρά συμφέρει το diesel και με 15.000 χλμ το χρόνο γιατί α) οι περισσότεροι δεν αλλάζουν αυτοκίνητο πριν κλείσει 6-7 χρόνια β) με το diesel κινείσαι πάντα πιο γρήγορα γιατί ξέρεις ότι δεν θα κάψει γ) έχεις καλύτερη μεταπώληση όποτε και αν το πουλήσεις.
Είναι καθαρά θέμα οικονομικών δυνατοτήτων και επιλογών του καθενός.
Με την ευκαρία, καλοτάξιδο wantone -
Ευχαριστω! Θα διαφωνησω όμως στο σκεπτικο σου. Η βενζινη εχει πολλα πλεονεκτήματα σε σχεση με το ντηζελ: ποιο ελαφρυ, ποιο φθηνο στην αρχικη αγορα, ποιο απλο τεχνικα, ευρος στροφων, ευστροφια, ησυχο κλπ. Τα μειονεκτήματα είναι γνωστα αλλα βασικα στην Ελλαδα λογω της διαφορας της τιμης του ντηζελ αυτό είναι μονόδρομος αν κανεις πολλα χμ.
Στις 3000 στροφες αλλαζω ταχυτητα, δεν υπαρχει λογος σε μοντερνο αμαξι να αλλαζεις στις 4000 εκτος και κανεις καμμια κοντρα. Επεσα και σε αρκετη κινηση, όχι ιδιαιτερα πολύ αλλα το start stop απλα ακυρωνει την καταναλωση όταν σταματας. Τεσπα θα δω ποσο καταναλωνει όταν θα εχω κανει 4-5000 χμ και στρωσει ο κινητήρας. Παντως αυτό που μου εδειξε εχτες είναι αυτό που ηθελα (αρκετα κατω από 7 σε γρηγορη βολτα). Υψηλες υποδυναμεις χρειαζεσαι μονο στην autobahn. Στην Ελλαδα με 150 ιππους και ροπες από τούρμπο εισαι πολύ οκ. Αυτό που χρειαζεσαι είναι ροπη σε μεσαιες στροφες και ευτυχως δειχνει ότι εχει.
-
Για μένα το βασικό μείον του diesel είναι το μικρό εύρος λειτουργίας (που καλύπτεται εν μέρει με την μακριά κλιμάκωση και την αυξημένη ροπή). Ούτε πολύ πιο βαριά είναι (η 118 συγκεκριμένα είναι μόλις 20 κιλά πιο ελαφριά από την 116d σύμφωνα με επίσημα specs της bmw), ούτε έχουν διαφορές μεγάλες σε κατασκευαστικό επίπεδο (turbo και intercooler φοράνε και τα 2). Επίσης αρκετά turbo βενζίνη λειτουργούν σαν τα diesel, δηλαδή προσφέρουν αρκετή ροπή χαμηλά και μετά τις 5-5000 στροφές ξεφουσκώνουν απότομα. Η διαφορά στην τιμή των 2 καυσίμων δεν είναι μόνο ελληνικό φαινόμενο, στις περισσότερες ευρωπαικές χώρες συμβαίνει το ίδιο (το diesel είναι φθηνότερο).
Στο test drive που είχα κάνει στην pre facelift 116i θυμάμαι ότι έπρεπε να αλλάζω αρκετά ψηλότερα από τις 3000 στροφές για να κινηθώ σβέλτα και να ζωντανέψει το μοτέρ. Άσε που δεν τρελάθηκα ούτε από την ροπή ούτε από την ευστροφία. Εν ολίγοις το μοτέρ δεν με εντυπωσίασε καθόλου. Με αυτά τα δεδομένα προτίμησα το diesel γιατί αφενός δεν αισθάνθηκα ότι κάνω κάποιον μεγάλο συμβιβασμό σε σχέση με την 116i αφετέρου κάνω αρκετά χιλιόμετρα και μετά από 2.5 χρόνια και 50.000χλμ έχω ήδη αποσβέσει τα περίπου 1800 επιπλέον ευρώ που έδωσα για το diesel και κερδίζω σε κάθε γέμισμα λεφτά (στην δικιά μου περίπτωση με τις σημερινές τιμές των καυσίμων 1100+ ευρώ το χρόνο). Μιας και σκοπεύω να κρατήσω το αυτοκίνητο για περίπου 10 χρόνια, μιλάμε για ένα αρκετά σοβαρό ποσό που θα μείνει στην τσέπη μου + την καλύτερη/πιο εύκολη μεταπώληση. -
Οπως ειπα σε αυτα τα χμ που κανεις το ντηζελ ειναι μονοδρομος. Το αμαξι που οδηγησες εχει αλλο κινητηρα, μην ξεχναμε οτι ο τρικυλινδρος εχει πολλα πλεονεκτηματα σε σχεση με τον 4κυλινδρο 1600 της 116. Το δικο μου θα κανει ισως 10 χιλ τον χρονο αρα το ντηζελ δεν ειναι απαραιτητο και θα χαλαγε και το αμαξι γιατι το επελεξα με σπορ προσανατολισμο.
Το ξεφουσκωμα της 116 οφειλεται στο προγραμμα που φοραει για να το περιορισει για λογους μαρκετινγκ...με ενα αλλο προγραμμα θα εχανε ισως σε ροπη χαμηλα αλλα θα αποκτουσε παραπανω ψηλα. Παντως εμενα δεν με πειραζει. Δηλ μεχρι τις 4500 που αποδιδουν αυτα τα μοτερ συνηθως παω και αλλαζω ταχυτητες προς τα πανω. Σε αυτες τις στροφες με 6η εισαι στα 220χμω. -
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Ναι με την βενζινη. Πηγα και αρκετα γρηγορα και η ισχυς του είναι υπεραρκετη. Εχω κανει λιγοτερο απο 300 χμ και στις πρωτες βολτες ηταν δυσκολο (εδειχνε μεγαλη καταναλωση) αλλα λογω μακριων σχεσεων του πανε η Βουλιαγμενης και η παραλιακη.Αυτο που ειπες για θετικο ξεκινημα? Αλλαξε κατι σε σχεση με πριν που ειχες αναφερει οτι δυσκολευεται να ξεκινησει?
Τι ακριβως εννοεις?
Btw, καλοταξιδη@mrclouzo
Στα των οδικων δικτυων δεν αναφερομουν συγκεκριμενα σε εσενα ουτε χρειζεται να δωσεις τυχον εξηγησεις για το πως κινεισαι σε ταξιδια, εγω αναφερθηκα σε ενα γενικοτερο αποδεκτο πλαισιο συνθηκων / οριων σε ταξιδι, και σε ενα τετοιο οι καταναλωσεις ειναι -με μικρες αποκλισεις- στα επιπεδα που σου ανεφερα, ειτε απο μετρησεις περιοδικων με συγκεκριμενες προδιαγραφες, ειτε και απο κατοχους-ευκαιριακους χρηστες.
Θα συμφωνησω λοιπον απολυτως με την τελευταια σου προταση, και νομιζω οτι και εσυ καταλαβες την γενικοτερη σκεψη και τοποθετηση μου...Στην τελευταια σου τοποθετηση, για την διαφορα μολις 20κιλων μεταξυ 118i 3cyl/136 vs 116d εισαι σιγουρος?
Μηπως η διαφορα αυτη εχει να κανει με την 4κυλινδρη 136αρα βενζινης?Οσο για τα περι κατασκευης Petrol vs diesel κινητηρα, -για την χωρα μας τουλαχιστον-, και μονο απο το γεγονος οτι το Dpf φιλτρο ειναι πολυ πιο ευαισθητο σε νοθεια απο τον αντιστοιχο ενος βενζινοκινητου, πολυ ακριβο ως εξαρτημα, (1,500-4,000 ευρω περιπου αναλογως μοντελο-κυβισμος) και με δεδομενο οτι το μεγαλυτερο ποσοστο νοθειας στην Ελληνικη επικρατεια αφορα το πετρελαιο, ειναι νομιζω μια παραμετρος που επισης εχει την σημασια της στην ολη εξισωση κοστους.
Στο αλλο που λες περι λειτουργιας, γενικοτερα ισχυει σε ενα βαθμο, στην περιπτωση των μοτερ της Bmw βεβαια, απο οσα εχω οδηγησει τουλαχιστον, (116i/118i pre fl, 316i pre fl, 318i LCi, R56 S pre fl , F56 1.5/S ) μονο στο μοτερ που μπαινει στο F56 Cooper S παρατηρησα κατι τετοιο.
Στους κινητηρες Ν20, Β38, το 'απλωμα' ισχυος/ροπης ειναι σε αρκετα μεγαλο ευρος, σιγουρα μεγαλυτερο imo σε σχεση με τα diesel, κοντα δηλαδη στα προτυπα ενος πχ διλιτρου ατμοσφαιρικου...
Τελος, κατι για τα test drive, επειδη εχει τυχει και σε εμενα, ουκ ολιγες φορες, μια και μονο τυχον επαφη με καποιο Test drive, δεν ειναι παντοτε σαφης, ισως ουτε καν ενδεικτικη, πχ απο τυχον ηλεκτρονικο προγραμμα προστασιας κινητηρα μεχρι να γραψει το οδομετρο 1-2κ χλμ / ή πρωτης αλλαγης λαδιων (κατα τα λεγομενα πωλητων της Bmw αυτο...) μεχρι εντονοτερη καταπονηση σε αναρτηση και φρενα, ακομα και απο τυχον προηγουμενη χρηση σε πιστα...
Προσωπικα εχω δει σημαντικες διαφορες σε ιδιων προδιαγραφων καινουργια αυτοκινητα, απο διαφορετικα test drive / ιδιωτων, για αυτο και το αναφερω... -
Το θετικο ξεκίνημα αναφερομουν στην καλη καταναλωση που παρατηρησα το σ/κ.
Την προηγουμενη εβδομαδα το αμαξι ηταν πολύ καινουριο (κατω από 100χμ) και ο καιρος δεν ηταν καλος οποτε δεν ειχα σωστες εντυπώσεις.
Λογω στρωσίματος και τον τροπο που διαχειρίζομαι το start/stop δεν μπορω να ξεκινησω γρηγορα με 1η ακομα αλλα θα δουμε για το μελλον. Παντως μολις βαλω 2η φευγει σφαιρα.
-
Χαίρομαι που είσαι ευχαριστημένος με τον 1500αρη κινητηρα της BMW.καλορίζικος και καλοτάξιδος ο άσσος! ήθελα να ρωτήσω αν εισαι ευχαριστημενως σε συνδυασμό με το χειροκίνητο κιβώτιο κι αν πιστευεις οτι ταιριάζει καλύτερα με αυτόματο. Επίσης αν ισχύει οτι υπάρχει ένδειξη αλλαγής ταχύτητας στο πίνακα οργάνων κι αν την ακολουθείς έχει αποτέλεσμα στην καταναλωση?
-
Ο χρήστης nikigt έγραψε:
Χαίρομαι που είσαι ευχαριστημένος με τον 1500αρη κινητηρα της BMW.καλορίζικος και καλοτάξιδος ο άσσος! ήθελα να ρωτήσω αν εισαι ευχαριστημενως σε συνδυασμό με το χειροκίνητο κιβώτιο κι αν πιστευεις οτι ταιριάζει καλύτερα με αυτόματο. Επίσης αν ισχύει οτι υπάρχει ένδειξη αλλαγής ταχύτητας στο πίνακα οργάνων κι αν την ακολουθείς έχει αποτέλεσμα στην καταναλωση?Γενικα είμαι υπερ των χειροκίνητων κιβωτιων γιατι θεωρω ότι κανουν την οδηγηση ποιο ενδιαφερουσα (να αλλαζεις μονος σου ταχύτητες). Με το αυτοματο ξεκινάς λιγο ποιο ευκολα λογω του μετατροπεα ροπης. Επισης η 8η είναι ποιο μακρια (πιστευω) από την 6η του χειροκινητου αρα θα είναι ποιο οικονομικο στις μεγαλες ταχύτητες γιατι ετσι και αλλοιως από μια ταχυτητα και μετα ο μετατροπεας ροπης ενωνεται μηχανικα με τον κινητηρα. Βρισκω τις σχεσεις του χειροκινητου μακριες γενικα. Τωρα τι ταιριαζει καλυτερα δεν ξερω, παντως για τα δικα μου γουστα δεν πληρωνω 2000 ευρω μονο και μονο για να ξεκιναω λιγο ποιο ευκολα. Υπαρχει ενδειξη αλλαγης ταχύτητας στο χειροκινητο και ναι γενικα προσπαθω να την ακολουθω στο comfort mode, βασικα σου λεει να αλλαξεις ταχυτητα γυρω στις 2400 στροφες. Λογω μακριων σχεσεων ειδα μεγαλη πτωση στην καταναλωση σε ανοιχτες διαδρομες (πχ Βουλιαγμένης) και μεγαλη καταναλωση σε μικρες διαδρομες με κινηση.
-
Σήμερα μίλησα και με ανθρώπους της αντιπροσωπίας και κατάλαβα ότι το αυτόματο είναι καλύτερο αλλα όχι απαραίτητο για την 1500αρα Χ1 18ι. Το αντίθετο ισχύει για το 1500αρη πετρέλαιο. Επίσης η νοθεία στο πετρέλαιο και η διαφορά στην τιμή ανταλακτικών είναι αποτρεπτικά για οδηγούς κατω από 10.000χλμ /ετος να πάνε σε πετρέλαιο. Χειροκίνητο λοιπόν και η αξία του αυτόματου (2.500) θα καλύψει τον έξτρα εξοπλισμό. Το μόνο που με τρομάζει τώρα είναι ο υπερβολικός θόρυβος που λένε ότι κανει ο 3κιλυνδρος κινητήρας. Εχεις παρατηρήσει κάτι σχετικά?
-
Ποιος στο ειπε αυτο? μεχρι τις 3800 στροφες που το εχω παει μεχρι τωρα ειναι εντελως αθορυβο, δεν ακουγεται καθολου. Με 6η στις 2000 στροφες εισαι στα 100χμω. Το δικο μου αμαξι μονο θορυβο κυλησης εχει.
-
Δες στο 4:57 και μετά. λέει ότι ο κινητήρας είναι αρκετα θορυβώδης...
Φυσικά κι εγώ όταν το δοκίμασα δεν κατάλαβα τίποτα αλλά δεν πήγα πανω από 140.χαίρομαι που το διαψεύδεις. -
...την 3κυλινδρη 318i Lci παντως που οδηγησα με το αυτοματο 8αρι, (με μολις 100km στο οδομετρο) την πιεσα αρκετα σε στροφαρισμα, και παροτι γενικα ειμαι λιγο αρνητικος με την χροια των 3κυλινδρων, ειδικα σε μαρκες-μοντελα που θεωρουνται premium, οι όποιες προκαταληψεις-ενοχλησεις ειχα, γρηγορα εφυγαν απο το μυαλο.
Παραγει εναν εξαιρετικα ραφιναρισμενο ηχο για 3κυλινδρο, (κατα ενα περιεργο τροπο ομως ακουγεται πιο σπορτιφ απο τον μεχρι πρωτινως αντιστοιχο σε ισχυ 4κυλινδρο) σε τετοιο βαθμο, που καποιες στιγμες, σε υψηλες στροφες, μετα τις 4,000σαλ και πανω, δημιουργειται η εντυπωση οτι θα μπορουσε να ειναι ενας πουσαρισμενος 6κυλινδρος με αρκετα ελευθερη εξατμιση και φιλτρο...
Οι κραδασμοι στο αυτοκινητο απο την λειτουργια του κινητηρα ειναι σχεδον ανυπαρκτοι, μονο στο ρελαντι (ή σε ελαχιστες στροφες πιο πανω, δεν θυμαμαι ακριβως... ) νιωθεις ενα ελαχιστο κραδασμο στο τιμονι, και αυτο με αυτοσυγκεντρωση επι τουτου...
Κατα τα αλλα, παροτι προφανως και προκειται για ενα εξαιρετικο σχεδιο της Bmw για μειωση κοστους παραγωγης κινητηρων (με τον καθε κυλινδρο πλεον να καταλαμβανει πλεον 'ιδανικα' , 500κ.εκ, σε ολη σχεδον την γκαμα κινητηρων της...) και μειωση ρυπων/καταναλωσης σε χαμηλα φορτια τυποποιημενης μετρησης, εντουτοις σε επιπεδο αποδοσης, ευρους ισχυος/ροπης, δεν ενιωσα να υστερει ουτε στο ελαχιστο, σε σχεση με την 4κυλινδρη pre fl 316i auto 136ps.
Μαλιστα ο 3κυλινδρος μου φανηκε συγκριτικα λιγο πιο ορεξατος σε στροφαρισμα, αλλα και με πιο αμεση αποκριση στο πατημα γκαζιου, ολα αυτα παντα στην επιλογη 'sport' και στις δυο περιπτωσεις...
-
Δηλαδή αναθεωρησες την αρνητική άποψή σου σχετικά με τους 3 κυλ?
Sent from my D6603 using Tapatalk
BMW FORUM