-
Πρόκειται για το μικρότερο crossover της φίρμας που θα έχει διαστάσεις ενός Polo και το οποίο θα κυκλοφορήσει σε δύο χρόνια περίπου. Πιο συγκεκριμένα, το νέο Q1, σύμφωνα με πληροφορίες, θα πατά στην πλατφόρμα -του ομίλου VW- MQB και θα διαθέτει πιθανότατα 3θυρο και 5θυρο αμάξωμα, ενώ το μήκος του υπολογίζεται ότι θα είναι στα 4.000 χλστ., το πλάτος στα 1.750 χλστ. και το ύψος 1.570 χλστ.
Από τις κατασκοπευτικές, ηλεκτρονικά επεξεργασμένες εικόνες διακρίνεται ότι το νέο συμπαγές crossover φέρει ένα εντυπωσιακό εμπρόσθιο τμήμα με χρωμιωμένη μάσκα, μακρόστενα φωτιστικά, αλλά και μεγάλες εισαγωγές στον προφυλακτήρα.
Σύμφωνα με τις φήμες τέλος, θα υπάρχει η επιλογή της 4κίνησης –προαιρετικά- αλλά ως επί το πλείστον οι περισσότερες εκδόσεις θα είναι 2κίνητες. Η γκάμα των μηχανικών συνόλων πιθανότατα θα διαθέτει κινητήρες χαμηλού κυβισμού (3κύλινδρους 1,0 λτ. turbo), οι οποίοι θα εφοδιάζονται και με το σύστημα Start/Stop. Επίσης, θα υπάρχει ένας 4κύλινδρος 1,2 λτ., καθώς και ο νέος 1,4 λτ. TFSI. Στο μέλλον ο εν λόγω κινητήρας θα συνδυάζεται και με ένα plug-in υβριδικό σύστημα, όπως ακριβώς συμβαίνει και με το Α3 e-tron. Στην κορυφή των μοτέρ αναμένεται να βρίσκεται ένας turbo κινητήρας 200 ίππων, ο οποίος προορίζεται για το SQ1.
-
Πρόκειται για το μικρότερο crossover της φίρμας που θα έχει διαστάσεις ενός Polo και το οποίο θα κυκλοφορήσει σε δύο χρόνια περίπου. Πιο συγκεκριμένα, το νέο Q1, σύμφωνα με πληροφορίες, θα πατά στην πλατφόρμα -του ομίλου VW- MQB και θα διαθέτει πιθανότατα 3θυρο και 5θυρο αμάξωμα, ενώ το μήκος του υπολογίζεται ότι θα είναι στα 4.000 χλστ., το πλάτος στα 1.750 χλστ. και το ύψος 1.570 χλστ.
Από τις κατασκοπευτικές, ηλεκτρονικά επεξεργασμένες εικόνες διακρίνεται ότι το νέο συμπαγές crossover φέρει ένα εντυπωσιακό εμπρόσθιο τμήμα με χρωμιωμένη μάσκα, μακρόστενα φωτιστικά, αλλά και μεγάλες εισαγωγές στον προφυλακτήρα.
Σύμφωνα με τις φήμες τέλος, θα υπάρχει η επιλογή της 4κίνησης –προαιρετικά- αλλά ως επί το πλείστον οι περισσότερες εκδόσεις θα είναι 2κίνητες. Η γκάμα των μηχανικών συνόλων πιθανότατα θα διαθέτει κινητήρες χαμηλού κυβισμού (3κύλινδρους 1,0 λτ. turbo), οι οποίοι θα εφοδιάζονται και με το σύστημα Start/Stop. Επίσης, θα υπάρχει ένας 4κύλινδρος 1,2 λτ., καθώς και ο νέος 1,4 λτ. TFSI. Στο μέλλον ο εν λόγω κινητήρας θα συνδυάζεται και με ένα plug-in υβριδικό σύστημα, όπως ακριβώς συμβαίνει και με το Α3 e-tron. Στην κορυφή των μοτέρ αναμένεται να βρίσκεται ένας turbo κινητήρας 200 ίππων, ο οποίος προορίζεται για το SQ1.
-
Πρόκειται για το μικρότερο crossover της φίρμας που θα έχει διαστάσεις ενός Polo και το οποίο θα κυκλοφορήσει σε δύο χρόνια περίπου. Πιο συγκεκριμένα, το νέο Q1, σύμφωνα με πληροφορίες, θα πατά στην πλατφόρμα -του ομίλου VW- MQB και θα διαθέτει πιθανότατα 3θυρο και 5θυρο αμάξωμα, ενώ το μήκος του υπολογίζεται ότι θα είναι στα 4.000 χλστ., το πλάτος στα 1.750 χλστ. και το ύψος 1.570 χλστ.
Από τις κατασκοπευτικές, ηλεκτρονικά επεξεργασμένες εικόνες διακρίνεται ότι το νέο συμπαγές crossover φέρει ένα εντυπωσιακό εμπρόσθιο τμήμα με χρωμιωμένη μάσκα, μακρόστενα φωτιστικά, αλλά και μεγάλες εισαγωγές στον προφυλακτήρα.
Σύμφωνα με τις φήμες τέλος, θα υπάρχει η επιλογή της 4κίνησης –προαιρετικά- αλλά ως επί το πλείστον οι περισσότερες εκδόσεις θα είναι 2κίνητες. Η γκάμα των μηχανικών συνόλων πιθανότατα θα διαθέτει κινητήρες χαμηλού κυβισμού (3κύλινδρους 1,0 λτ. turbo), οι οποίοι θα εφοδιάζονται και με το σύστημα Start/Stop. Επίσης, θα υπάρχει ένας 4κύλινδρος 1,2 λτ., καθώς και ο νέος 1,4 λτ. TFSI. Στο μέλλον ο εν λόγω κινητήρας θα συνδυάζεται και με ένα plug-in υβριδικό σύστημα, όπως ακριβώς συμβαίνει και με το Α3 e-tron. Στην κορυφή των μοτέρ αναμένεται να βρίσκεται ένας turbo κινητήρας 200 ίππων, ο οποίος προορίζεται για το SQ1.
-
-
http://www.caranddriver.gr/article.asp? ... id=7485121
Στο προσεχές σαλόνι της Γενεύης, στις αρχές του Μάρτη, ανάμεσα στα πολλά και ενδιαφέροντα μοντέλα που αναμένεται να τραβήξουν τα φώτα της δημοσιότητας θα είναι και ένα νέο μοντέλο της Audi. Ο λόγος για το Q1, ένα μικρό Crossover με τον οποίο η γερμανική εταιρεία επιχειρεί να κλίσει το «καρέ» των εκτός δρόμου οχημάτων της, τοποθετώντας το δίπλα στα Q3, Q5 και Q7!
Φωτογραφίες δεν έχουν κυκλοφορήσει επισήμως, ωστόσο τα «μητρικό» Car and Driver έχει καταφέρει να διαρρεύσει μια «επεξεργασμένη» φωτογραφία του εξωτερικού του αμαξώματος το οποίο, όπως πληροφορούμαστε δεν θα απέχει από το αυτοκίνητο που θα αποκαλυφθεί στο σαλόνι της Γενεύης.
Όπως παρατηρείτε, η Audi επιχειρεί να προσφέρει ένα δυναμικό παρουσιαστικό προκειμένου να αναδείξει τον χαρακτήρα του νέου της μοντέλου. Το Q1 έχει χτιστεί στην επιτυχημένη πλατφόρμα MQB της Audi, θα τροφοδοτείται με μια μεγάλη γκάμα κινητήρων που χρησιμοποιείται στα Α1 και Α3 (παρόμοιες διαστάσεις με το μικρομεσαίο Audi) και θα είναι διαθέσιμο με κίνηση FWD και 4WD. Κορυφαία και με απόδοση 310 ίππων θα είναι η έκδοση RSQ1. Οι τιμές του νέου Q1 για την γερμανική αγορά αναμένεται να ξεκινούν από τα 25.000 ευρώ.
Σε λίγες μέρες αναμένεται και η επίσημη παρουσίασή του από την Audi.
Audi Q1