-
Πάιρνω το έναυσμα από κουβέντα σε άλλο ξένο forum.
Εκεί λοιπόν ο Pentti υποστήριξε ότι η Peugeot ΔΕΝ έχει ρυθμιζόμενες αναρτήσεις
Μάλιστα στο Rallye-magazin.de υπάρχουν δηλώσεις του Jean-Pierre Nicolas που επιβεβαίωνει αυτό το γεγονός λέγοντας σε γενικές γραμμές ότι 'οι οδηγοί θέλουν ρυθμιζόμενες αναρτήσεις. Γιατί όχι; Κοιτάμε πώς μπορούμε να βάλουμε αυτή την τεχνολογία στις αναρτήσεις μας. Πρέπει να χρησιμοποιούμε τις δικές μας αναρτήσεις αλλά μπορούμε να αλλάξουμε το εσωτερικό με Ohlins, Sachs ή με κάποιο άλλο. Κοιτάμε πως μπορούμε να το κάνουμε γρήγορα'Το θεωρώ απίστευτο όντως!
Γνωρίζετε κάτι περισσότερο και για τις άλλες ομάδες; Σχόλια; -
Πάιρνω το έναυσμα από κουβέντα σε άλλο ξένο forum.
Εκεί λοιπόν ο Pentti υποστήριξε ότι η Peugeot ΔΕΝ έχει ρυθμιζόμενες αναρτήσεις
Μάλιστα στο Rallye-magazin.de υπάρχουν δηλώσεις του Jean-Pierre Nicolas που επιβεβαίωνει αυτό το γεγονός λέγοντας σε γενικές γραμμές ότι 'οι οδηγοί θέλουν ρυθμιζόμενες αναρτήσεις. Γιατί όχι; Κοιτάμε πώς μπορούμε να βάλουμε αυτή την τεχνολογία στις αναρτήσεις μας. Πρέπει να χρησιμοποιούμε τις δικές μας αναρτήσεις αλλά μπορούμε να αλλάξουμε το εσωτερικό με Ohlins, Sachs ή με κάποιο άλλο. Κοιτάμε πως μπορούμε να το κάνουμε γρήγορα'Το θεωρώ απίστευτο όντως!
Γνωρίζετε κάτι περισσότερο και για τις άλλες ομάδες; Σχόλια; -
Πάιρνω το έναυσμα από κουβέντα σε άλλο ξένο forum.
Εκεί λοιπόν ο Pentti υποστήριξε ότι η Peugeot ΔΕΝ έχει ρυθμιζόμενες αναρτήσεις
Μάλιστα στο Rallye-magazin.de υπάρχουν δηλώσεις του Jean-Pierre Nicolas που επιβεβαίωνει αυτό το γεγονός λέγοντας σε γενικές γραμμές ότι 'οι οδηγοί θέλουν ρυθμιζόμενες αναρτήσεις. Γιατί όχι; Κοιτάμε πώς μπορούμε να βάλουμε αυτή την τεχνολογία στις αναρτήσεις μας. Πρέπει να χρησιμοποιούμε τις δικές μας αναρτήσεις αλλά μπορούμε να αλλάξουμε το εσωτερικό με Ohlins, Sachs ή με κάποιο άλλο. Κοιτάμε πως μπορούμε να το κάνουμε γρήγορα'Το θεωρώ απίστευτο όντως!
Γνωρίζετε κάτι περισσότερο και για τις άλλες ομάδες; Σχόλια; -
Mε τοσους συνδυασμους αμορτισερ ελατηρια που εχουν σε καθε αγωνα, εμενα δε μου φαινεται παραξενο το γεγονος.
Θα καταληγουν σε 2-3 σετ για καθε αγωνα και μετα θα επιλεγουν.
Κατι σαν τις γομες των ελαστικων που εχουν διαθεσιμες δηλαδη.Και κατι αλλο:
Η πεζω φτιαχνει τα δικα της αμορτισερ, που διαφερουν απο αυτα των αλλων ομαδων στο υδραυλικο κυκλωμσ, το οποιο αντι για ροδελες εχει βαλβιδες.
Αυτου του ειδους το αμορτισερ δε σεταρεται ευκολα, αλλα οταν το κανεις αποδιδει αριστα.
Το μονο ενεργο συστημα που εχουν στην αναρτηση του 307 ειναι οι αντιστρεπτικες ραβδοι. -
Ο χρήστης syele έγραψε:
Πάιρνω το έναυσμα από κουβέντα σε άλλο ξένο forum.Εκεί λοιπόν ο Pentti υποστήριξε ότι η Peugeot ΔΕΝ έχει ρυθμιζόμενες αναρτήσεις
Μάλιστα στο Rallye-magazin.de υπάρχουν δηλώσεις του Jean-Pierre Nicolas που επιβεβαίωνει αυτό το γεγονός λέγοντας σε γενικές γραμμές ότι 'οι οδηγοί θέλουν ρυθμιζόμενες αναρτήσεις. Γιατί όχι; Κοιτάμε πώς μπορούμε να βάλουμε αυτή την τεχνολογία στις αναρτήσεις μας. Πρέπει να χρησιμοποιούμε τις δικές μας αναρτήσεις αλλά μπορούμε να αλλάξουμε το εσωτερικό με Ohlins, Sachs ή με κάποιο άλλο. Κοιτάμε πως μπορούμε να το κάνουμε γρήγορα'Το θεωρώ απίστευτο όντως!
Γνωρίζετε κάτι περισσότερο και για τις άλλες ομάδες; Σχόλια;Αν κ δεν το εχω διαβασει ακομα οταν λενε ρυθμιζομενες τι εννοουν? Δεν νομιζω αναρτησεις αξιας πολλων χιλιαδων ευρω οπως ειναι οι Rieger, Ohlins κλπ οτι δεν ειναι ρυθμιζομενες!
Μηπως εννοουν οτι θελουν να ρυθμιζουν κ αλλες παραμετρους στην αναρτηση? -
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Το μονο ενεργο συστημα που εχουν στην αναρτηση του 307 ειναι οι αντιστρεπτικες ραβδοι.Από 1/1/2005 απαγορεύονται οι ενεργές αντιστρεπτικές.
Πράγματι δεν καταλαβαίνω τι σημαίνει 'δεν είναι ρυθμιζόμενες', έχουν τα κλασσικά βιδάκια για ρυθμίσεις
-
Η έκφραση είναι 'adjustable shocks'
'Peugeot has not even got adjustable shocks.How crazy is that? Some drivers now even tune shocks between stages'
'Subaru/Prodrive also used to not having adjustable shocks until two years ago.But even then it was just one way, meaning you could not adjust rebound and compression seperately!'
Είναι πολύ περίεργο κάτι τέτοιο. Δεν μπορεί να συμβαίνει. Γι αυτό θα εννοεί άλλες ρυθμίσεις όπως στο κείμενο παρακάτω ή δεν ξέρει τι λεει
'Although this design does not seem revolutionary at first glance it is interesting to note that the dampers have more than the classic adjustable parameters. Usually rally cars use dampers which are adjustable separately for compression and rebound. This is the also the case for the Focus WRC. Ford, however, added new adjustable parameters in their latest dampers. Dampers can now be adjusted depending on the frequency of their piston's movement in the damper core. To put it more clearly the dampers have different damping characteristics when low frequency movements of the suspension occurs (these are typically related with chassis to damper core vibrations) and different damping characteristics when high frequency movements occur (typically wheel to damper core vibrations). This feature allows for a much more precise handling adjustment. The Reiger dampers used on the Focus WRC use a separate, remote, nitrogen tank.'
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Η έκφραση είναι 'adjustable shocks''Peugeot has not even got adjustable shocks.How crazy is that? Some drivers now even tune shocks between stages'
'Subaru/Prodrive also used to not having adjustable shocks until two years ago.But even then it was just one way, meaning you could not adjust rebound and compression seperately!'
Είναι πολύ περίεργο κάτι τέτοιο. Δεν μπορεί να συμβαίνει. Γι αυτό θα εννοεί άλλες ρυθμίσεις όπως στο κείμενο παρακάτω ή δεν ξέρει τι λεει
'Although this design does not seem revolutionary at first glance it is interesting to note that the dampers have more than the classic adjustable parameters. Usually rally cars use dampers which are adjustable separately for compression and rebound. This is the also the case for the Focus WRC. Ford, however, added new adjustable parameters in their latest dampers. Dampers can now be adjusted depending on the frequency of their piston's movement in the damper core. To put it more clearly the dampers have different damping characteristics when low frequency movements of the suspension occurs (these are typically related with chassis to damper core vibrations) and different damping characteristics when high frequency movements occur (typically wheel to damper core vibrations). This feature allows for a much more precise handling adjustment. The Reiger dampers used on the Focus WRC use a separate, remote, nitrogen tank.'
ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΣΤΟ FOCUS 03 ΠΟΥ ΤΡΕΧΑΜΕ ΤΟ 2004 ΡΙΘΜΥΖΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΤΟΣΟ ΤΟ HIGH SPEED ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΟ LOW SPEED ΑΠΟ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟΥΣ ΡΕΓΟΥΛΑΤΟΡΟΥΣ. ΟΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΗΤΑΝ ΤΗΣ REIGER ΒΕΒΑΙΑ.
ΑΥΤΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΩ ΤΗΝ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΑΣ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
To high speed kai to low speed έχουν να κάνουν με την συχνότητα των κινήσεων του πιστονιού όπως γράφει το κειμενάκι στα αγγλικά ή είναι κάτι τελείως διαφορετικό??
-
'The Reiger dampers used on the Focus WRC use a separate, remote, nitrogen tank.'
Δηλ. 1η φορά το είδε ??!!!
Και ποια καλή ανάρτηση ΔΕΝ έχει ? Μιλάει για τις αναρτήσεις λες και είναι κάτι πρωτοποριακό !Μάλλον κάτι άλλο θα εννοεί, δε γίνεται ... Μήπως έχει μείνει στην εποχή του Gr.4 ?
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
To high speed kai to low speed έχουν να κάνουν με την συχνότητα των κινήσεων του πιστονιού όπως γράφει το κειμενάκι στα αγγλικά ή είναι κάτι τελείως διαφορετικό??ΣΩΣΤΑ ΤΟ ΕΞΗΓΕΙ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΑΚΙ.
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Ο χρήστης Christos M έγραψε:
'The Reiger dampers used on the Focus WRC use a separate, remote, nitrogen tank.'Δηλ. 1η φορά το είδε ??!!!
Και ποια καλή ανάρτηση ΔΕΝ έχει ? Μιλάει για τις αναρτήσεις λες και είναι κάτι πρωτοποριακό !Μάλλον κάτι άλλο θα εννοεί, δε γίνεται ... Μήπως έχει μείνει στην εποχή του Gr.4 ?
Χμ, μάλλον σας μπέρδεψα. Το τελευταίο κειμενάκι είναι από το rallycars.com για το Focus WRC για να δείξω ότι η Ford έχει τέτοια από το 99 τουλάχιστον
-
Mου φαίνεται απίθανο. Ακόμα και οι Dynamic του Fiesta έχουν τρεις διαφορετικές ρυθμίσεις. Μηπως κάτι άλλο εννοεί ο ποιητής;;;;
-
Παιδιά, το αγγλικό κείμενο προφανώς αναφέρεται στα high speed compression & low speed compression. Υψηλή και χαμηλή ταχύτητα εμβόλου κατά την συμπίεση... Πολύ πονοκεφάλιασμα πάντως, αυτές οι ρυθμίσεις, αν και η ρύθμιση της εκτόνωσης (rebound) είναι ακόμα κρισιμότερη.
Όμορφη η Σουηδέζα, ε;
Αναρτήσεις WRC