-
Δεν γνωρίζω να προσφέρει κάτι παραπάνω. Αντίθετα, κοστίζει αρκετά παραπάνω.
-
αυτη η μεγαλη διαφορα στο κοστος εγκαταστασης πως δικαιολογειται????αφου εχει και λιγοτερα εξαρτηματα αποτι ξερω.αρα κατι καλο θα εχει παραπανω.
-
Μαρκετάρεται ως υψηλή τεχνολογία!
-
οποτε δεν καναμε λαθος επιλογη που βαλαμε σε αερια μορφη,γιατι μερικοι που το παιζουν επιστημονες μηχανικης λενε οτι υπαρχει διαφορα στην θερμοκρασια στον κινητηρα αρα και λιγοτερα προβλματα στο μελλον απο φθορα
-
Καλημέρα. Εδώ και καμιά 10αρια μέρες παρατηρώ το εξής στα ledakia. Ενώ είμαι σε λειτουργία αερίου έσβησαν όλα τα led και έμεινε μόνο το τελευταίο της στάθμης από τα 4 και της ένδειξης λειτουργίας. Αναβοσβησαν και τα δύο για λίγο με της ένδειξης να αλλάζει από πράσινο σε πορτοκαλί (όχι κόκκινο) και μετά άναψαν όλα κανονικά και πάλι. Μου το κάνει συχνά τουλάχιστον μια φορά την ημέρα. Τι μπορεί να είναι;
Το σύστημα είναι Brc p+d σε toyota corolla E12 1.6 και το έχω στο αμάξι εδώ και έξι μήνες και 7500χλμ. -
Ο χρήστης panagiotis32 έγραψε:
οποτε δεν καναμε λαθος επιλογη που βαλαμε σε αερια μορφη,γιατι μερικοι που το παιζουν επιστημονες μηχανικης λενε οτι υπαρχει διαφορα στην θερμοκρασια στον κινητηρα αρα και λιγοτερα προβλματα στο μελλον απο φθοραΗ διαφόρα θερμοκρασίας κατά τη φάση της εισαγωγής σε τέρμα γκάζι υπολογίζεται και είναι περίπου 22C. Η θερμοκρασία καύσης είναι 2000 και η θερμοκρασία καυσαερίων από 600 ως 1000. Τι ρόλο μπορεί να παίζει το να μειώσω τη θερμοκρασία εισαγωγής κατά 22C;
-
Ερώτηση : για τα σύγχρονα μοντέλα είναι υποχρεωτική επιλογή το σύστημα σε υγρή μορφή ή μπορεί κάποιος να βάλει και με πνεύμονα ; Ρωτώ γιατί είμαι απόλυτα ευχαριστημένος από το σύστημα με πνεύμονα (ήδη 90.000 χλμ χωρίς κανένα πρόβλημα) και επειδή θα χρειαστεί να πάω σε μεγαλύτερο αμάξι σύντομα...θέλω να ξέρω τι επιλογές υπάρχουν!
-
Δεν έχει ακουστεί ποτέ τίποτα για υποχρεωτική τοποθέτηση υγρού!
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Δεν έχει ακουστεί ποτέ τίποτα για υποχρεωτική τοποθέτηση υγρού!Χμου! γιατί είμαι σίγουρος ότι ρώτησα το μάστορα κάποια στιγμή για το ενδεχόμενο να βάλω υγραέριο είτε σε καινούριο αμάξι είτε σε πιο καινούριο μεταχειρισμένο που θα πάρω και μου είπε ότι θα πρέπει να βάλω το νέο σύστημα που κοστίζει αρκετά πιο ακριβά (πάνω από 2000 ευρώ...)
Εκτός κι αν αυτό σημαίνει ότι αυτός θέλει να βάζει το νέο σύστημα και όχι το παλιό...θα το διερευνήσω περισσότερο... -
Νομίζω ότι ο υγρός είναι υποχρεωτικός σε αμάξι άμεσου ψεκασμού.
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Νομίζω ότι ο υγρός είναι υποχρεωτικός σε αμάξι άμεσου ψεκασμού.Άρα αυτό που μου είπε πρέπει να έχει βάση...
Μέχρι στιγμής του έχω απόλυτη εμπιστοσύνη...
Τώρα μένει να δω αν όντως τα περισσότερα νέα μοντέλα ανήκουν στην κατηγορία που αναφέρεις -
Του αεριου ψεκασμου πλεον ειναι και αυτα πολυ εξελιγμενα συστηματα και φθηνα. Εχουν δυνατοτητα μικροψεκασμου βενζινης για ψυξη, μπεκ ακριβείας τυπου βενζινης αντι ηλεκτροβλαβιδων, ποιος ο λογος να σκαει κανεις 2000 ευρω για υγρους ψεκασμους? Φυσικα σε καποιους κινητηρες ειναι υποχρεωτικος ο υγρος ψεκασμος αλλα δεν ξερω που.
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Ερώτηση : για τα σύγχρονα μοντέλα είναι υποχρεωτική επιλογή το σύστημα σε υγρή μορφή ή μπορεί κάποιος να βάλει και με πνεύμονα ; Ρωτώ γιατί είμαι απόλυτα ευχαριστημένος από το σύστημα με πνεύμονα (ήδη 90.000 χλμ χωρίς κανένα πρόβλημα) και επειδή θα χρειαστεί να πάω σε μεγαλύτερο αμάξι σύντομα...θέλω να ξέρω τι επιλογές υπάρχουν!Και γω με ιδια χλμ ειμαι με υγραεριο. Ξερει κανεις ποτε κανουμε επισκευη στο πνευμονα? Αλλος λεει τον αλλαζουμε με καινουριο οποτε βγαλει βλαβη, και αλλος οτι καθε 80-100Κ χλμ κανουμε επισκευη αλλαζοντας μεμβρανες φλατζουλες κτλ με 40-50 ευρω.
Τι βλαβη μπορει να βγαλει ο πνευμονας? -
δεν κάνεις επισκευή, ένα φίλτρο αλλάζεις στα 100.000
αυτό ξέρω...
έχουμε ένα δεκάρικο ακόμη... -
Αυτο το φιλτρο μεσα στο πνευμονα το αλλαζω καθε 30Κ 5 ευρω κανει(υγρης φασης λεγεται). Εγω λεω για επισκευη στα σωθικα του.
-
Επισκευή μέχρι τώρα δεν έχω κάνει και έχω 220000χλμ!
-
220.000 με υγραεριο? Ποιον πνευμονα φορας? Εγω εναν tomasetto alaska AT 09
-
egas. Αυτός που είχε το σύστημα.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Αυτο το φιλτρο μεσα στο πνευμονα το αλλαζω καθε 30Κ 5 ευρω κανει(υγρης φασης λεγεται). Εγω λεω για επισκευη στα σωθικα του.εγώ έχω σύστημα prins...άλλαξα ένα φίλτρο στις 25.000 χλμ και τώρα είναι στις 100.000 χλμ
40 ευρώ κάνει... -
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
οποτε δεν καναμε λαθος επιλογη που βαλαμε σε αερια μορφη,γιατι μερικοι που το παιζουν επιστημονες μηχανικης λενε οτι υπαρχει διαφορα στην θερμοκρασια στον κινητηρα αρα και λιγοτερα προβλματα στο μελλον απο φθορα
Η διαφόρα θερμοκρασίας κατά τη φάση της εισαγωγής σε τέρμα γκάζι υπολογίζεται και είναι περίπου 22C. Η θερμοκρασία καύσης είναι 2000 και η θερμοκρασία καυσαερίων από 600 ως 1000. Τι ρόλο μπορεί να παίζει το να μειώσω τη θερμοκρασία εισαγωγής κατά 22C;
το μέγεθος που μας ενδιαφέρει είναι η μέση θερμοκρασία κατά την καύση. Για να έχουμε μία εικόνα του μεγέθους αυτού, μετράμε τη θερμοκρασία καυσαερίων. 600 βαθμοί είναι ΟΚ, 1000 βαθμοί ειναι καταστροφή...Σημασία έχει φυσικά το σημείο της μέτρησης, πχ αν ειναι για τούρμπο αυτοκίνητο το πυρόμετρο συνήθως είναι μετά την τουρμπίνα και επάνω στο downpipe.
η θερμοκρασία εισαγωγής λίγο μας ενδιαφέρει γιατί είτε είναι 25 βαθμοί κελσίου είναι 45 το μόνο που επηρεάζει ελάχιστα είναι τα πειράκια και αυτό στη βενζίνη και όχι στο υγραέριο μιας και το υγραέριο έχει μεγαλύτερο αριθμό οκτανίων.
ο ''υγρός'' ψεκασμός στο υγραέριο απλά έχει το πλεονέκτημα ότι για να αεροποιηθεί το υγραέριο και να περάσει από την υγρή φάση στην αέρια, χρησιμοποιεί κάποιο ποσό θερμότητας και ρίχνει τη μέση θερμοκρασία καύσης.
Σε κάθε περίπτωση από προσωπικές μετρήσεις η μέση θερμοκρασία καύσης με υγραέριο ανεβαίνει 100 με 150 βαθμούς.
Γι αυτό το λόγω τα εργοστασιακά αυτοκίνητα με υγραέριο έχουν ανασχεδιασμένς κεφαλές με , βαλβίδες οι οποίες έχουν μεγαλύτερο εμβαδόν επαφής με το κεφαλάρι για να ψύχονται περισσότερο στο κλείσιμο.
Συνοψίζοντας, το υγραέριο μπορεί σε μερικά αυτοκίνητα να μην δημιουργεί πρόβλημα αν ισχύουν τα παρακάτω α)σωστή ρύθμιση β) σωστό καύσιμο γ) υλικά που αντέχουν τις υψηλές θερμοκρασίες στην εξαγωγή
Σε κάθε περίπτωση το υγραέριο φθείρει περισσότερο τον κινητήρα απο την βενζίνη απλά αν γίνει μία σωστή τοποθέτηση και ρύθμιση, χρησιμοποείται σε νορμάλ ρυθμούς (όχι τέρμα γκάζι) και δεν έχουν πρόβλημα οι βαλβίδες λόγω του υλικού (πχ σε μερικά αυτοκίνητα έχουν πρόβλημα και στην βενζίνη ) τότε ο κινητήρας θα αντέξει για πολλά χλμ.
Υγραεριοκίνηση!