-
Καλησπέρα σας!
Αντιμετωπίζω πρόβλημα με το Rio 1.1 Diesel.
Το αυτοκίνητο σε λίγο κλείνει χρόνο και έχει 27.000 χλμ.
Πριν 2 ημέρες ξαφνικά και χωρίς προειδοποίηση, σε κάθε φρενάρισμα ακουγόταν ένας απίστευτος θόρυβος από τον πίσω άξονα.
Προφανώς ήταν τα τακάκια. (Σημειώνω ότι ΠΟΤΕ δεν ακούστηκε το 'σφύριγμα' από τα ειδικά λαμάκια)Για να μην πολυλογώ, τα πίσω τακάκια είχαν λιώσει μέχρι το μέταλλο και τρώγαν και τις δισκόπλακες. (ΦΩΤΟ)
Το αυτοκίνητο το πήγα χθες στη GEKAEM Γλυκά Νερά(από εκεί αγοράστηκε), από όπου και το πήρα άρον άρον καθώς ο αρχιμηχανικός (κάποιος Μάρκος) ήταν αγενέστατος, και όταν ανέβασε το αμάξι στο αναβατόριο με έδιωξε από το συνεργείο ώστε να μη βλέπω τι γίνεται στο αμάξι. Φυσικά του είπα να το κατεβάσει αμέσως. (Είναι μεγάλη ιστορία, αλλά θα βγω εκτός θέματος.)
Από εκεί το πήγα στη GEKAEM Γλυφάδα όπου και μίλησα με τον υπεύθυνο After Sales. (Το θέμα εξυπηρέτησης το αφήνω επίσης εκτός).
Με τα πολλά, έλυσαν το αυτοκίνητο και η φθορά των πίσω φρένων δεν είχε καμία σχέση με τα μπροστινά, τα οποία σύμφωνα με τους μηχανικούς είχαν ακόμα 2000-3000 χλμ.
Επίσης υπήρχε διαφορά και στη δεξιά ή αριστερή πλευρά, αλλά και στην εσωτερική ή εξωτερική πλευρά του ίδιου δίσκου.
Οι μηχανικοί και ο υπεύθυνος επέμεναν ότι είναι φυσιολογικό να έχουν φθαρεί πρώτα τα πίσω τακάκια σε τέτοιο βαθμό. Είναι φυσιολογική η δυσανάλογη φθορά ακόμα και στα τακάκια της ίδιας δαγκάνας, και τέλος ότι είναι φυσιολογικό να έχουν σπάσει τα προειδοποιητικά λαμάκια των πίσω τακακιών χωρίς ποτέ να έχουν σφυρίξει τα φρένα.
Θα ήθελα τα φώτα σας γιατί δε μπορώ να το χωνέψω με τίποτα.
Υ.Γ. Το αυτοκίνητο στην πλειονότητα των χιλιομέτρων του (τουλάχιστον 25000) μεταφέρει μόνο τον οδηγό και καθόλου αποσκευές. Επίσης δεν υπάρχει ρεζέρβα(άρα βάρος στον πίσω άξονα). Τέλος, ο κύριος οδηγός (τουλ. 25.000 χλμ.) είναι ο πατέρας μου, 45 χρονών, 25 χρόνια μηχανικός του ΠΝ. Δεν είναι κανένα παιδαρέλι που κάνει χειρόφρενα ή που δε θα άκουγε το σφύριγμα των φρένων.
Οι άνθρωποι της KIA είδαν εμένα (22 χρόνων) και τις διακοσμητικές γραμμές του αυτοκινήτου (κερδισμένες από διαγωνισμό της KIA) και αμέσως το έριξαν στην οδήγηση, λέγοντας ότι το αυτοκίνητο είναι προφανές πως 'κυνηγιέται', αν καταλαβαίνει κανείς τι σημαίνει αυτό..(Μάλιστα μέχρι και τη στιγμή που έφυγα νομίζανε πως είναι το 1.400 παρότι είχαν δει την άδεια και το βιβλίο. Η ατάκα του υπεύθυνου ήταν 'Πολύ καλό το Rio. Το είχα κι εγώ για 6 μήνες, αλλά το 1.100.' Εγώ: 'Μα κι αυτό το 1.100 είναι' Υπεύθυνος: 'Είσαι σίγουρος;' Περιττό να πω πως έχουμε την έκδοση με τις 17άρες ζάντες, που βγαίνει ΜΟΝΟ 1.100 Diesel)
Από Δευτέρα θέλω να το πάω στα κεντρικά της Autodeal στη Μάνδρα, γι'αυτό θα ήθελα να σας παρακαλέσω να με βοηθήσετε με τις γνώσεις και τις εμπειρίες σας. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Πίσω αριστερά, εσωτερικό τακάκι:
Πίσω αριστερά δίσκος, εσωτερικά:
Πίσω δεξιά δίσκος, εσωτερικά (για σύγκριση):
Μπροστά αριστερά δίσκος, εσωτερικά (για σύγκριση):
-
Καλησπέρα σας!
Αντιμετωπίζω πρόβλημα με το Rio 1.1 Diesel.
Το αυτοκίνητο σε λίγο κλείνει χρόνο και έχει 27.000 χλμ.
Πριν 2 ημέρες ξαφνικά και χωρίς προειδοποίηση, σε κάθε φρενάρισμα ακουγόταν ένας απίστευτος θόρυβος από τον πίσω άξονα.
Προφανώς ήταν τα τακάκια. (Σημειώνω ότι ΠΟΤΕ δεν ακούστηκε το 'σφύριγμα' από τα ειδικά λαμάκια)Για να μην πολυλογώ, τα πίσω τακάκια είχαν λιώσει μέχρι το μέταλλο και τρώγαν και τις δισκόπλακες. (ΦΩΤΟ)
Το αυτοκίνητο το πήγα χθες στη GEKAEM Γλυκά Νερά(από εκεί αγοράστηκε), από όπου και το πήρα άρον άρον καθώς ο αρχιμηχανικός (κάποιος Μάρκος) ήταν αγενέστατος, και όταν ανέβασε το αμάξι στο αναβατόριο με έδιωξε από το συνεργείο ώστε να μη βλέπω τι γίνεται στο αμάξι. Φυσικά του είπα να το κατεβάσει αμέσως. (Είναι μεγάλη ιστορία, αλλά θα βγω εκτός θέματος.)
Από εκεί το πήγα στη GEKAEM Γλυφάδα όπου και μίλησα με τον υπεύθυνο After Sales. (Το θέμα εξυπηρέτησης το αφήνω επίσης εκτός).
Με τα πολλά, έλυσαν το αυτοκίνητο και η φθορά των πίσω φρένων δεν είχε καμία σχέση με τα μπροστινά, τα οποία σύμφωνα με τους μηχανικούς είχαν ακόμα 2000-3000 χλμ.
Επίσης υπήρχε διαφορά και στη δεξιά ή αριστερή πλευρά, αλλά και στην εσωτερική ή εξωτερική πλευρά του ίδιου δίσκου.
Οι μηχανικοί και ο υπεύθυνος επέμεναν ότι είναι φυσιολογικό να έχουν φθαρεί πρώτα τα πίσω τακάκια σε τέτοιο βαθμό. Είναι φυσιολογική η δυσανάλογη φθορά ακόμα και στα τακάκια της ίδιας δαγκάνας, και τέλος ότι είναι φυσιολογικό να έχουν σπάσει τα προειδοποιητικά λαμάκια των πίσω τακακιών χωρίς ποτέ να έχουν σφυρίξει τα φρένα.
Θα ήθελα τα φώτα σας γιατί δε μπορώ να το χωνέψω με τίποτα.
Υ.Γ. Το αυτοκίνητο στην πλειονότητα των χιλιομέτρων του (τουλάχιστον 25000) μεταφέρει μόνο τον οδηγό και καθόλου αποσκευές. Επίσης δεν υπάρχει ρεζέρβα(άρα βάρος στον πίσω άξονα). Τέλος, ο κύριος οδηγός (τουλ. 25.000 χλμ.) είναι ο πατέρας μου, 45 χρονών, 25 χρόνια μηχανικός του ΠΝ. Δεν είναι κανένα παιδαρέλι που κάνει χειρόφρενα ή που δε θα άκουγε το σφύριγμα των φρένων.
Οι άνθρωποι της KIA είδαν εμένα (22 χρόνων) και τις διακοσμητικές γραμμές του αυτοκινήτου (κερδισμένες από διαγωνισμό της KIA) και αμέσως το έριξαν στην οδήγηση, λέγοντας ότι το αυτοκίνητο είναι προφανές πως 'κυνηγιέται', αν καταλαβαίνει κανείς τι σημαίνει αυτό..(Μάλιστα μέχρι και τη στιγμή που έφυγα νομίζανε πως είναι το 1.400 παρότι είχαν δει την άδεια και το βιβλίο. Η ατάκα του υπεύθυνου ήταν 'Πολύ καλό το Rio. Το είχα κι εγώ για 6 μήνες, αλλά το 1.100.' Εγώ: 'Μα κι αυτό το 1.100 είναι' Υπεύθυνος: 'Είσαι σίγουρος;' Περιττό να πω πως έχουμε την έκδοση με τις 17άρες ζάντες, που βγαίνει ΜΟΝΟ 1.100 Diesel)
Από Δευτέρα θέλω να το πάω στα κεντρικά της Autodeal στη Μάνδρα, γι'αυτό θα ήθελα να σας παρακαλέσω να με βοηθήσετε με τις γνώσεις και τις εμπειρίες σας. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Πίσω αριστερά, εσωτερικό τακάκι:
Πίσω αριστερά δίσκος, εσωτερικά:
Πίσω δεξιά δίσκος, εσωτερικά (για σύγκριση):
Μπροστά αριστερά δίσκος, εσωτερικά (για σύγκριση):
-
Καλησπέρα σας!
Αντιμετωπίζω πρόβλημα με το Rio 1.1 Diesel.
Το αυτοκίνητο σε λίγο κλείνει χρόνο και έχει 27.000 χλμ.
Πριν 2 ημέρες ξαφνικά και χωρίς προειδοποίηση, σε κάθε φρενάρισμα ακουγόταν ένας απίστευτος θόρυβος από τον πίσω άξονα.
Προφανώς ήταν τα τακάκια. (Σημειώνω ότι ΠΟΤΕ δεν ακούστηκε το 'σφύριγμα' από τα ειδικά λαμάκια)Για να μην πολυλογώ, τα πίσω τακάκια είχαν λιώσει μέχρι το μέταλλο και τρώγαν και τις δισκόπλακες. (ΦΩΤΟ)
Το αυτοκίνητο το πήγα χθες στη GEKAEM Γλυκά Νερά(από εκεί αγοράστηκε), από όπου και το πήρα άρον άρον καθώς ο αρχιμηχανικός (κάποιος Μάρκος) ήταν αγενέστατος, και όταν ανέβασε το αμάξι στο αναβατόριο με έδιωξε από το συνεργείο ώστε να μη βλέπω τι γίνεται στο αμάξι. Φυσικά του είπα να το κατεβάσει αμέσως. (Είναι μεγάλη ιστορία, αλλά θα βγω εκτός θέματος.)
Από εκεί το πήγα στη GEKAEM Γλυφάδα όπου και μίλησα με τον υπεύθυνο After Sales. (Το θέμα εξυπηρέτησης το αφήνω επίσης εκτός).
Με τα πολλά, έλυσαν το αυτοκίνητο και η φθορά των πίσω φρένων δεν είχε καμία σχέση με τα μπροστινά, τα οποία σύμφωνα με τους μηχανικούς είχαν ακόμα 2000-3000 χλμ.
Επίσης υπήρχε διαφορά και στη δεξιά ή αριστερή πλευρά, αλλά και στην εσωτερική ή εξωτερική πλευρά του ίδιου δίσκου.
Οι μηχανικοί και ο υπεύθυνος επέμεναν ότι είναι φυσιολογικό να έχουν φθαρεί πρώτα τα πίσω τακάκια σε τέτοιο βαθμό. Είναι φυσιολογική η δυσανάλογη φθορά ακόμα και στα τακάκια της ίδιας δαγκάνας, και τέλος ότι είναι φυσιολογικό να έχουν σπάσει τα προειδοποιητικά λαμάκια των πίσω τακακιών χωρίς ποτέ να έχουν σφυρίξει τα φρένα.
Θα ήθελα τα φώτα σας γιατί δε μπορώ να το χωνέψω με τίποτα.
Υ.Γ. Το αυτοκίνητο στην πλειονότητα των χιλιομέτρων του (τουλάχιστον 25000) μεταφέρει μόνο τον οδηγό και καθόλου αποσκευές. Επίσης δεν υπάρχει ρεζέρβα(άρα βάρος στον πίσω άξονα). Τέλος, ο κύριος οδηγός (τουλ. 25.000 χλμ.) είναι ο πατέρας μου, 45 χρονών, 25 χρόνια μηχανικός του ΠΝ. Δεν είναι κανένα παιδαρέλι που κάνει χειρόφρενα ή που δε θα άκουγε το σφύριγμα των φρένων.
Οι άνθρωποι της KIA είδαν εμένα (22 χρόνων) και τις διακοσμητικές γραμμές του αυτοκινήτου (κερδισμένες από διαγωνισμό της KIA) και αμέσως το έριξαν στην οδήγηση, λέγοντας ότι το αυτοκίνητο είναι προφανές πως 'κυνηγιέται', αν καταλαβαίνει κανείς τι σημαίνει αυτό..(Μάλιστα μέχρι και τη στιγμή που έφυγα νομίζανε πως είναι το 1.400 παρότι είχαν δει την άδεια και το βιβλίο. Η ατάκα του υπεύθυνου ήταν 'Πολύ καλό το Rio. Το είχα κι εγώ για 6 μήνες, αλλά το 1.100.' Εγώ: 'Μα κι αυτό το 1.100 είναι' Υπεύθυνος: 'Είσαι σίγουρος;' Περιττό να πω πως έχουμε την έκδοση με τις 17άρες ζάντες, που βγαίνει ΜΟΝΟ 1.100 Diesel)
Από Δευτέρα θέλω να το πάω στα κεντρικά της Autodeal στη Μάνδρα, γι'αυτό θα ήθελα να σας παρακαλέσω να με βοηθήσετε με τις γνώσεις και τις εμπειρίες σας. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Πίσω αριστερά, εσωτερικό τακάκι:
Πίσω αριστερά δίσκος, εσωτερικά:
Πίσω δεξιά δίσκος, εσωτερικά (για σύγκριση):
Μπροστά αριστερά δίσκος, εσωτερικά (για σύγκριση):
-
Εντάξει δεν υπάρχει περίπτωση στα 27.000 να βλέπω τέτοιου είδους φθορά σε τακάκι και δίσκο πόσο μάλιστα και στο πίσω άξονα.
Εγώ πριν απο 10.000 περίπου χλμ.(έχω 195.000 τώρα) άλλαξα τα πίσω τακάκια για πρώτη φορά και δεν ήταν σε αυτή την κατάσταση.
Πραγματικά η μόνη περίπτωση που μπορώ να σκεφτώ είναι να το πηγαίνεις ΣΥΝΕΧΩΣ με χειρόφρενο.
Αλήθεια εσύ όλο αυτό το χρονικό διάστημα δεν παρατήρησες τίποτα παράξενο στα φρένα; Ας πούμε να μην τραβάει λόγω μπλοκαρισμένου φρένου για παράδειγμα. -
Το αμαξι που κανει σερβις? Το βασικοτερο ερωτημα.
Τα τακακια που φθαρθηκαν τοσο νωρις δεν ειναι κατι απιθανο. Το απιστευτο ειναι γιατι κανεις δεν στο ειπε!!? (εδω κολλαει το πρωτο ερωτημα).
Αν κανεις το σερβις εκτος αντιπροσωπειας βαλε aftermarket τακακια, οχι τα γνησια, προφανως ειναι πολυ μαλακά και δεν βγαζουν χλμ.
Εχει esp το αμαξι σου?
-
@piii
Δεν υπήρξε καμία προειδοποίηση. Τίποτα το παράξενο. Μάλιστα στα 15.000 που ήταν το πρώτο σέρβις, ρωτήσαμε για τα τακάκια και μας είπαν ότι είναι μια χαρά! Φυσιολογική φθορά κ.λπ.Όσο για τον παράγοντα οδήγηση, απλά θα σας πω ότι με Picanto 2005, με τους ίδιους οδηγούς, τα τακάκια αλλάζαν με ρυθμό 3 προς ένα. (3 φορές μπροστά, μία φορά πίσω). Μόνο που το Picanto στα μισά τουλάχιστον από τα χιλιόμετρά του, φορτωνόταν όλη την οικογένεια (6 άτομα).
Το αυτοκίνητο έχει φτάσει 240.000 χλμ με μηδενικά προβλήματα.
Το Rio μόνο τον οδηγό έχει μέσα για τουλάχιστον τα 25.000 από τα 27.000 χιλιόμετρά του.
EDIT: Αν είσαι εν κινήσει, με οσηδήποτε ταχύτητα, και χαϊδέψεις έστω και λίγο το χειρόφρενο τότε εκτός από την ένδειξη στο ταμπλό, υπάρχει και ηχητική ειδοποίηση. Είναι απίθανο να έχει οδηγηθεί έστω και μισό μέτρο με χειρόφρενο.@cson Το αυτοκίνητο έχει κάνει ένα μόνο σέρβις στα 15.000 λάδια και φίλτρα. Στη GEKAEM Γλυκά Νερά από όπου και αγοράστηκε.
Έχει ESP, αλλά δεν οδηγείται σε καμία περίπτωση 'επιθετικά' ώστε να επεμβαίνει το ESP ή το TCS.Σε κάθε περίπτωση, έχετε συναντήσει ποτέ πίσω τακάκια να φθείρονται πριν από τα μπροστά; Και αλλιώς αριστερά, αλλιώς δεξιά;
-
Ο χρήστης vassilis1924 έγραψε:
@piii
Δεν υπήρξε καμία προειδοποίηση. Τίποτα το παράξενο. Μάλιστα στα 15.000 που ήταν το πρώτο σέρβις, ρωτήσαμε για τα τακάκια και μας είπαν ότι είναι μια χαρά! Φυσιολογική φθορά κ.λπ.Όσο για τον παράγοντα οδήγηση, απλά θα σας πω ότι με Picanto 2005, με τους ίδιους οδηγούς, τα τακάκια αλλάζαν με ρυθμό 3 προς ένα. (3 φορές μπροστά, μία φορά πίσω). Μόνο που το Picanto στα μισά τουλάχιστον από τα χιλιόμετρά του, φορτωνόταν όλη την οικογένεια (6 άτομα).
Το αυτοκίνητο έχει φτάσει 240.000 χλμ με μηδενικά προβλήματα.
Το Rio μόνο τον οδηγό έχει μέσα για τουλάχιστον τα 25.000 από τα 27.000 χιλιόμετρά του.
EDIT: Αν είσαι εν κινήσει, με οσηδήποτε ταχύτητα, και χαϊδέψεις έστω και λίγο το χειρόφρενο τότε εκτός από την ένδειξη στο ταμπλό, υπάρχει και ηχητική ειδοποίηση. Είναι απίθανο να έχει οδηγηθεί έστω και μισό μέτρο με χειρόφρενο.@cson Το αυτοκίνητο έχει κάνει ένα μόνο σέρβις στα 15.000 λάδια και φίλτρα. Στη GEKAEM Γλυκά Νερά από όπου και αγοράστηκε.
Έχει ESP, αλλά δεν οδηγείται σε καμία περίπτωση 'επιθετικά' ώστε να επεμβαίνει το ESP ή το TCS.Σε κάθε περίπτωση, έχετε συναντήσει ποτέ πίσω τακάκια να φθείρονται πριν από τα μπροστά; Και αλλιώς αριστερά, αλλιώς δεξιά;
Θα σου έλεγα ότι αν μιλούσαμε μόνο για τον μπροστινό άξονα, ναί υπο προυποθέσεις, μπορούν να φαγωθούν σε 27.000, αλλά για το πίσω. .......
Να υπάρχει ανομοιόμορφη φθορά να το έχω δεί αλλά συνήθως προκαλείται απο άλλους παράγονες και όχι από φυσιολογική χρήση.
Π.χ ας πούμε κολλημένη δαγκάνα για παράδειγμα. Κάτι όμως που φυσιολογικά θα φαίνεται στο τιμόνι.
Θα σου έλεγα να κάνεις μια χαζή δοκιμή(να δοκιμάσεις να παντοφλιάσεις τα φρένα και να δείς εαν μπλοκάρουν οι πίσω τροχοί), αλλά τώρα μάλλον είναι αργά. Ξέρω εγώ, μήπως ο κατανεμητής να μην λειτουργεί σωστά. Εικασίες κάνω ε... -
@piii
Σ' ευχαριστώ πολύ που ασχολείσαι.
Τα σκεφτήκαμε κι εμείς. Μάλιστα σκεφτήκαμε και ηλεκτρονικό πρόβλημα(κολλημένο ESP, κολλημένο Hill Assist κ.λπ).
Το πιο εκνευριστικό είναι ότι οι μηχανικοί δε δεχόντουσαν το παραμικρό. Δεν έκαναν κανέναν έλεγχο. Το μόνο που δεχτήκαν είναι να κάνουν φρενομέτρηση όταν αλλαχτούν και τα μπροστά. Αλλά με τόσο φθαρμένους δίσκους τι να δείξει η φρενομέτρηση; -
Υπαρχει περιπτωση να ειναι πολυ σφιγμενο το χειροφρενο?
Το χειροφρενο σε αυτο το μοντελο πιανει στα τακακια? -
@trident1971
Το αυτοκίνητο δε μένει ακίνητο σε μικρή κλίση αν δεν κάνει το χειρόφρενο 3-4 'κλικ' τουλάχιστον. Δε νομίζω να είναι αυτό.
Από ότι έχω καταλάβει ναι στα τακάκια πιάνει.Αλλά και αυτό να ήταν, δε θα εξηγούσε τη διαφορά δεξιά και αριστερά
-
Ο χρήστης vassilis1924 έγραψε:
@piii
Σ' ευχαριστώ πολύ που ασχολείσαι.
Τα σκεφτήκαμε κι εμείς. Μάλιστα σκεφτήκαμε και ηλεκτρονικό πρόβλημα(κολλημένο ESP, κολλημένο Hill Assist κ.λπ).
Το πιο εκνευριστικό είναι ότι οι μηχανικοί δε δεχόντουσαν το παραμικρό. Δεν έκαναν κανέναν έλεγχο. Το μόνο που δεχτήκαν είναι να κάνουν φρενομέτρηση όταν αλλαχτούν και τα μπροστά. Αλλά με τόσο φθαρμένους δίσκους τι να δείξει η φρενομέτρηση;Ασχετο αλλά εν τούτις σχετικό τώρα που θυμήθηκα. Λογικά με την ίδια λογική θα πρέπει να λειτουργούν
όλοι οι εγκέφαλοι των αυτοκινήτων.
Επειδή είχα και εγώ κάποιο πρόβλημα πρόσφατα με το δικό μου αμάξι(άναβε η ένδειξη για τον κινητήρα), στον μηχανικό που το πήγα, ορκιζότανε αφού το έβαλε πρώτα πάνω στο διαγνωστικό ότι είναι ένας αισθητήρας που έχει σχέση με τα φρένα. Επειδή ο συγκεκριμένος είναι τρελαμένος τσέχος όλα τα μυνήματα που έβγαζε στο διαγνωστικό έβγαιναν σε αυτή την γλώσσα και ήταν αδύνατο εκ μέρους να καταλάβω τι διάολο είχε βγάλει και επαφιόμουν αναγκαστικά στον λόγο του.
Μέχρι που είπα ότι θα το ψάξω περαιτέρω(εντάξει δεν μπορεί να βγάζει ένδειξη για το κινητήρα και να μην είναι κάτι σοβαρό.)
Αγόρασα λοιπόν ένα καλώδιο μαζί με το διαγνωστικό απο το εξωτερικό για να δω τι συμβαίνει.
Εν ολίγις για να μην μακρυγορώ παραπάνω, υπήρχαν κάποια σφάλματα που προφανώς θεωρούνται δευτερεύοντα απο τον εγκέφαλο και κάποια προτεύοντα για τα οποία βγάζει και ένδειξη στο ταμπλώ. Η ένδειξη λοιπόν δεν είχε σχέση με το φρένο(υπήρχε παρ΄όλα αυτά όντως σαν βλάβη) αλλά με την βαλβίδα EGR.
Εκεί που ήθελα να καταλήξω με όλη την ιστορία είναι μήπως τυχόν έχει καταγράψει κάποιο σφάλμα ο εγκέφαλος αλλά δεν έχει βγάλει κάποια ένδειξη.
Ισως να ήταν φρόνιμο λοιπόν, αφού οι μηχανικοί δεν θέλουν να το ψάξουν, να πας σε κάποιον που να διαθέτει ανάλογο διαγνωστικό μήπως βγάλεις απο εκεί άκρη και εν τέλει το τρίψεις στα μούτρα τους. -
@piii
Θα πάω σίγουρα στην κεντρική αντιπροσωπεία. Θα χαρώ πολύ να τους τρίψω στη μούρη κάτι τέτοιο και μάλιστα από την ίδια τους την εταιρεία.
Γι'αυτό απευθύνομαι και σε εσάς, για να συλλέξω γνώμες ώστε να πάω πιο προετοιμασμένος.Φυσικά οποιαδήποτε κι αν είναι η έκβαση του θέματός μου, θα στείλω αναλυτικό e-mail στα κεντρικά της Kia, αλλά και της Hyundai. Σε Ευρώπη και Κορέα αν βρω διευθύνσεις. Μόνο και μόνο για την αντιμετώπιση που είχα
-
Ο χρήστης vassilis1924 έγραψε:
@trident1971
Το αυτοκίνητο δε μένει ακίνητο σε μικρή κλίση αν δεν κάνει το χειρόφρενο 3-4 'κλικ' τουλάχιστον. Δε νομίζω να είναι αυτό.
Από ότι έχω καταλάβει ναι στα τακάκια πιάνει.Αλλά και αυτό να ήταν, δε θα εξηγούσε τη διαφορά δεξιά και αριστερά
Η διαφορα μπορει να ειναι πολλα θεματα
κολλημενο εμβολο δαγκανας
μαγκωμενες γλιστρες δαγκανας
μαγκωμενες γλιστρες τακακιων
κατανεμητης ισως που αναφερθηκε παραπανωαν εχεις χρονο κυνηγα τους στη Μανδρα να σου αλλαξουν δαγκανες, και μετα να τα εχεις απο κοντα να βλεπεις τι γινεται.
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Η διαφορα μπορει να ειναι πολλα θεματα
κολλημενο εμβολο δαγκανας
μαγκωμενες γλιστρες δαγκανας
μαγκωμενες γλιστρες τακακιων
κατανεμητης ισως που αναφερθηκε παραπανωαν εχεις χρονο κυνηγα τους στη Μανδρα να σου αλλαξουν δαγκανες, και μετα να τα εχεις απο κοντα να βλεπεις τι γινεται.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα το κυνηγήσω. Σε ευχαριστώ για τα παραπάνω. Θα τους πω να τα ελέγξουν όλα!
-
Πολλά νέα αυτοκίνητα είναι ρυθμισμένα σε χαλαρά φρεναρίσματα να φρενάρουν κυρίως με τα πίσω φρένα. Φαίνεται πως δίνει περισσότερο σταθερότητα ή κάτι τέτοιο. Οπότε ίσως να μην είναι περίεργο που φαγώθηκαν πρώτα τα πίσω φρένα. Η ανομοιόμορφη φθορά όμως και ειδικά μεταξύ της δεξιάς και της αριστερής πλευράς δεν έχει εξήγηση.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Πολλά νέα αυτοκίνητα είναι ρυθμισμένα σε χαλαρά φρεναρίσματα να φρενάρουν κυρίως με τα πίσω φρένα. Φαίνεται πως δίνει περισσότερο σταθερότητα ή κάτι τέτοιο. Οπότε ίσως να μην είναι περίεργο που φαγώθηκαν πρώτα τα πίσω φρένα. Η ανομοιόμορφη φθορά όμως και ειδικά μεταξύ της δεξιάς και της αριστερής πλευράς δεν έχει εξήγηση.Αν φρενάρουν κυρίως με τα πίσω φρένα αν φρενάρεις σε στροφή θα γυρίσει το αμάξι, μη λέτε φίδια.
Τα αμάξια είναι ρυθμισμένα ως προς την κατανομή από το εργοστάσιο να είναι ουδέτερα, αυτό που τρώει τα πίσω φρένα στα σημερινά αμάξια είναι τα συστήματα ευστάθειας, το μονόπαντο φάγωμα είναι κόλλημα δαγκάνας, γλύστρας ή εμβόλου.
-
Αυτό για το φρενάρισμα κυρίως με τα πίσω δε μου το είπαν. Και μου είπαν πολλές ιστορίες τις οποίες έπαιρναν αμέσως πίσω.
Οπότε αν ισχύει για κάποια αυτοκίνητα, δεν ισχύει για το Rio.@21 Quadra
Παρότι επέμεινα δεν τα ελέγξαν αυτά. Βασικά, δεν έλεγξαν τίποτα.. -
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Πολλά νέα αυτοκίνητα είναι ρυθμισμένα σε χαλαρά φρεναρίσματα να φρενάρουν κυρίως με τα πίσω φρένα. Φαίνεται πως δίνει περισσότερο σταθερότητα ή κάτι τέτοιο. Οπότε ίσως να μην είναι περίεργο που φαγώθηκαν πρώτα τα πίσω φρένα. Η ανομοιόμορφη φθορά όμως και ειδικά μεταξύ της δεξιάς και της αριστερής πλευράς δεν έχει εξήγηση.
Αν φρενάρουν κυρίως με τα πίσω φρένα αν φρενάρεις σε στροφή θα γυρίσει το αμάξι, μη λέτε φίδια.
Τα αμάξια είναι ρυθμισμένα ως προς την κατανομή από το εργοστάσιο να είναι ουδέτερα, αυτό που τρώει τα πίσω φρένα στα σημερινά αμάξια είναι τα συστήματα ευστάθειας, το μονόπαντο φάγωμα είναι κόλλημα δαγκάνας, γλύστρας ή εμβόλου.
Το ESP που στον μέσο οδηγό ενεργοποιείται 2-3 φορές τον χρόνο (και αν) δεν μπορεί να δικαιολογήσει την τεράστια διαφορά στην φθορά μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα. Το 90+% VW αλλάζουν πρώτα τα πίσω τακάκια. Προσωπικά όταν άλλαξα τα πίσω (στα 40k) τα μπροστά ήταν ακόμη στη μέση.
Κυκλοφορεί η θεωρία (και απο επίσημα συνεργεία) ότι κατά το ήπιο φρενάρισμα (όπου κανένας τροχός δεν θα μπλοκαρε) η κατανομή είναι rear-biased. Ίσως αυτό να συνδυάζεται και με ένα πιο μαλακό τακάκι και να οδηγεί σε αυτές τις μεγάλες διαφορές. Σε κάθε περίπτωση αναφέρομαι μόνο στα VW.
-
Επισης τα τακακια πρωτης τοποθετησης σε νορμαλ ισχυος αυτοκινητα συνηθως ειναι βουτυρο. Δεν ξερω τι κανουν οι κατασκευαστες, αλλα τιποτα δεν ειναι στανταρντ, παιζουν πολυ με τις παστες. Σε αλλον οδηγο με κια ριο ενα χρονο μετα απο σενα μπορει να του βγαλουν 50.000χλμ. Ειναι νορμαλ αυτες οι καταστασεις. Σε καθε περιπτωση κανε ελεγχο στις δαγκανες και εναν ελεγχο πεδησης σε ραουλα.
Και ακομη απορω πως τους ξεφυγε στο σερβις να στο πουν. Στα 15.000 θα ηταν σιγουρα προχωρημενη η φθορα. Εμενα ΠΑΝΤΑ στη hyundai μου γραφουν παρατηρηση ''τακακια για 5000κμ'' και ας ειναι στα 3/4 η παστα. Βεβαια εγω τα κοιταζω μονος μου εξω απο τη ζαντα και κρινω μονος μου ποτε θα τα αλλαξω.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Βεβαια εγω τα κοιταζω μονος μου εξω απο τη ζαντα και κρινω μονος μου ποτε θα τα αλλαξω.Αυτό! Αν μάθει ο καθένας να κάνει και να ελέγχει δύο βασικά πράγματα μόνος του, δε θα μπορούν οι διάφοροι να παίζουν!
Rio 1.1 Diesel Τακάκια Πίσω 27.000 ΧΛΜ.