-
Κικιζα για να σου ανατρεψω το επιχείρημα ...
Ο Παππους μου αγοράζει διαχρονικά και μόνο τουοτα αβενσις... Οδηγαει χειρότερα και απο 4πληγικο, το χτυπάει παντού, ξεχνάει τα σέρβις, χάνει ταχυτητες... Σε ανηφόρες δεν συζητώ τι παθαίνει ο δίσκος αν καταφέρει και ξεκινήσει
Στην αντίπερα έχουμε τον ψείρα κικιζα με το μιτριονι που το ζεσταίνει, το κρυώνει, κανει σέρβις νωρίτερα κλπ κλπ ...
Μην μου πεις ότι σου ειναι άγνωστο σαν εικόνα ;
-
OPEL MITRIONI
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Η 3άρα δεν έχει πάθει κάτι...Και ποτέ να μη πάθει...αλλά ποσά χιλιόμετρα έχεις βρε Νικο? Τα έφτασε στα 50Κ?
Κατα τα αλλά εντάξει ο Γρηγόρης το τερμάτισε για άλλη μια φορά...
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Ναι, αλλά ΕΓΩ δεν την αγοράζω, όσο καλή και να είναι.
Άλλο μου άρεσε κι άλλο τελικά την αγοράζω...
Σήμερα ειδικά, ούτε που θα το σκεφτόμουν να δώσω τέτοιο ποσό για αυτοκίνητο με εγγύηση 2 χρόνια και μετά το πέρας της, να μου πουν tough luck, κόψε το λαιμό σου!
Ωραία τα... πάθη μας όχι όμως και τα λάθη μας! Το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού κλπ κλπ.Στάλθηκε από το Nexus 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ό,τι αυτοκίνητο κι αν πάρεις, μετά από 2 χρόνια θα σου πούνε κόψε το λαιμό σου...
Η άλλη λύση είναι το λεωφορείο...
Πόσες φορές σου χάλασε?
Σχεδόν 8 χρόνια είχα την Lancia, και δεν φορτώθηκε ποτέ σε οδική. Κι αυτή χάλασε δικό μου λάθος (έκαψε φλάντζα επειδή ξέχασα να φτιάξω μια μικρή διαρροή στο ψυγείο και να ελέγξω το υγρό), ενώ η 1 φορτώθηκε σε οδική 3 ετών αμάξι και με κόστος 800 ευρώ για τα μπεκ.
Άλλες δύο φορές πήγε συνεργείο ασθμαίνοντας για πολλαπλασιαστές (αλλά 200 ευρώ εκεί...), κι άλλη μία φορά πριν μερικούς μήνες με άφησε σύξυλο στην Βουλιαγμένης για μια αντλία στο λάδι (άλλα 170 ευρώ...).
Και δεν έχει ούτε 100Κ χλμ ακόμη, η Lancia συνεχίζει ακάθεκτη στα χέρια συμφορουμίτη και έχει κλείσει 15 χρόνια στην Αθήνα, ενώ η 1 έχει την συντριπτική πλειοψηφία των χιλιομέτρων σε ταξίδια.
Ωραίο αυτοκίνητο η 1, αλλά αναξιόπιστο.
Και ξαναλέω, το χειρότερο είναι η συμπεριφορά της BMW Hellas στην όλη ιστορία.
Αν εσένα δεν σε ενοχλούν αυτά, δεν έχω να πω κάτι, εμένα με ενοχλούν.
Φυσικά, όταν το αυτοκίνητο δουλεύει, είναι εξαιρετικό, αλλά έχεις πάντα στο μυαλό σου, ότι σε ενδεχόμενη στραβή, θα σε μαδήσουν και θα σου πουν ας πρόσεχες!Στάλθηκε από το Nexus 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Με αυτα που γραφεις οτι κοστισε ισως να πρεπει να ζητησεις refund απο αυτον που στην πουλησε...
-
Τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και μεταξωτούς κώλους παιδιά...
-
Επιδέξιους όχι μεταξωτους και δε νομιζω πως κολλάει στην συζήτηση.
Sent from Corsair's brick
-
επιδέξιους σωστά λες, είσαι σίγουρος οτι δεν κολλάει όμως?
-
Απόλυτα.
Sent from Corsair's brick
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Με αυτα που γραφεις οτι κοστισε ισως να πρεπει να ζητησεις refund απο αυτον που στην πουλησε...Ή να πάει να διαμαρτυρηθεί με πανό έξω από το Μόναχο για τους πολλαπλασιαστές.
Η 3άρα δεν έχει πάθει κάτι...
Και ποτέ να μη πάθει...αλλά ποσά χιλιόμετρα έχεις βρε Νικο? Τα έφτασε στα 50Κ?
Όχι ακόμα...αλλά είναι πολύ κοντά.
Κλασσικά τώρα πάμε να βρούμε επιχειρήματα γιατί μπορεί να μην έχει χαλάσει ακόμα του στυλ...εσύ έχεις λίγα χιλιόμετρα μη μιλάς.
Στα 70 να μιλήσω ή τότε στρώνει?
Μακριά από BMW...χαλάνε
In other news...
Ωραίο αν ήταν smg...
-
Είπες 'δε νομίζω' αρχικά, τώρα λές 'απόλυτα' για το ίδιο πράγμα. Ή το ξανασκέφτηκες και άλλαξες γνώμη ή είσαι 'απόλυτα' σίγουρος οτι 'δε νομίζεις' οτι κολλάει στη συζήτηση , πάω πάσο διότι εαν υπήρχε για πρίν αμφιβολία, τώρα είμαι σίγουρα offtopic. Με συγχωρείτε, keep up the good work!
-
Είμαι απόλυτα σίγουρος πως δεν κολλάει.
Sent from Corsair's brick
-
Εγώ πάντως δεν είπα ποτέ πως δεν είχα να τα πληρώσω, ε;
Και ναι, οι BMW χαλάνε, πώς να το κάνουμε; Φυσικά και σαν αυτοκίνητα είναι από πολύ καλά έως εξαιρετικά, αλλά έτερον εκάτερον με αυτό που συζητάμε.
Προφανώς και στην αναξιοπιστία της δικής μου δεν φταίει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης που την είχε και σε κατάσταση βιτρίνας, ούτε φταίω εγώ που γενικώς και ειδικώς και την προσέχω και 1-2 πράγματα παραπάνω κατέχω και λόγω σπουδών και δουλειάς. Ούτε οι αντιπροσωπείες φταίνε, γενικώς τα συνεργεία κάνουν καλά την δουλειά τους, δεν έχω παράπονο.
Το πρόβλημα είναι των αυτοκινήτων των ίδιων, των ανταλλακτικών και της γενικής αντιπροσωπείας στην Ελλάδα.
Είναι τυχαίο που υπάρχουν καμία 10αριά διαφορετικοί κωδικοί ανταλλακτικών για τους πολλαπλασιαστές; Δεν νομίζω...Στάλθηκε από το Nexus 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Αυτο με τους καλυτερους, -after market προφανως θα εννοεις, γιατι OEM καλυτεροι ΔΕΝ υπηρχαν- δεν αποτελει σοβαρη απαντηση, για το θεμα που συζηταμε...Κατα την ιδια εννοια δηλαδη θα απαντουσε καποιος για τους γρυλους στα Golf MK IV...?
Όντως.
Το σοβαρότερο πρόβλημα σε αυτά τα Golf οι γρύλοι ήταν.
Στους δίσκους έχεις την επιλογή να βάλεις aftermarket. Δεν έχεις πάντα αυτή την πολυτέλεια.
Φυσικά και όταν μιλάμε για τέτοιου τύπου μοντέλα είναι σοβαρότατη απάντηση.Δεν ειναι θεμα 'επιλογης'. Ακομα και ετσι να ηταν, και σε ενα απο τα σοβαροτερα -ψαγμενα- συνεργεια να πας οπως αυτα που προανεφερα (καθοτι στον Σαρακακη η καθε επισκεψη απαιτουσε αφενως να φορας τσιγκινο σωβρακο... , αλλα και επι του συγκεκριμενου, δεν παρειχε καποια λυση)
μεχρι να φτασεις στην καλυτερη δυνατη aftermarket επιλογη, ψαχνοσουν και εσυ και ο τεχνικος, για αυτην, κοντα στην εργοστασιακη, αλλα και με την απαιτουμενη αξιοπιστια.Δεν θες να ξερεις ΠΟΣΟ -και με τι κοστος- πειραματιστηκαν κατοχοι και τεχνικοι, σε ΟΕΜ και aftermarket δισκους, μεχρι να καταληξουν σε εισαγομενους της Mugen πχ...
Για αυτο και δεν ειναι σοβαρη απαντηση, καθοτι καλως/κακως, πρωτιστως η εργοστασιακη λυση ειναι και η πλεον ενδεδειγμενη για ρεαλιστικα επιπεδα κοστους, αλλα και χρονου παραμονης σε συνεργεια...
Τώρα αν εξισώνουμε στραβωμένους δίσκους με αυτοκίνητα που σε αφήνουν στο δρόμο ή την αποδεδειγμένη αξιοπιστία συγκεκριμένων εταιρειών με τη γνωστή έλλειψη αυτής σε άλλες τότε δεν έχω κάτι άλλο να πω.
Εσυ βλεπεις την ΜΙΑ οψη του νομισματος...Υπαρχει και η αλλη οπου με 'φρεσκοστραβωμενο' δισκο (πριν το παρεις χαμπαρι δηλαδη) σε καποια στιγμη που θες εντονο στιγμιαιο φρεναρισμα πχ σε γρηγορη βολτα, βρισκεσαι να φρεναρεις σημαντικα αργοτερα απ' οτι πριν στραβωσουν, με αποτελεσμα απο μια ασχημη εξοδο, μεχρι και μεγαλη ζημια σε αυτοκινητο, ή και σε ανθρωπινη ζωη...
Πολυ πλακα, αλλα δεν ειναι της παρουσης. Στατιστικα? Απο τα περισσοτερα 'Ελληνικα' VTI τουλαχιστον που εχουν περασει σε γνωστα συνεργεια, του Σιδερατου, και Κορακα πχ, καθοτι ηταν γνωστη η 'φαρμακευτικη' πολιτικη του Σαρακακη.
Σοβαρά στατιστικά δηλαδή. JD Power και πάνω.
Στην Ελληνικη επικρατεια τουλαχιστον, προκειται για το μεγαλυτερο ποσοστο σε VTI που ελεγχθηκαν...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Κικιζα για να σου ανατρεψω το επιχείρημα ...Ο Παππους μου αγοράζει διαχρονικά και μόνο τουοτα αβενσις... Οδηγαει χειρότερα και απο 4πληγικο, το χτυπάει παντού, ξεχνάει τα σέρβις, χάνει ταχυτητες... Σε ανηφόρες δεν συζητώ τι παθαίνει ο δίσκος αν καταφέρει και ξεκινήσει
Στην αντίπερα έχουμε τον ψείρα κικιζα με το μιτριονι που το ζεσταίνει, το κρυώνει, κανει σέρβις νωρίτερα κλπ κλπ ...
Μην μου πεις ότι σου ειναι άγνωστο σαν εικόνα ;
Αγνωστο δεν ειναι, δεν αποτελει και ομως και -πιστοποιημενα- τον κανονα...Αυτο προσπαθω να πω...
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
...Ωραίο αν ήταν smg...Πωωωωω...
Mλκ ενταξει, αν θες πραγματικα μια 46αρα Μ3, αυτη ειναι η ευκαιρια σου.
Το SMG ΠΡΕΠΕΙ να το ξεχασεις! ΑΦΑΙΡΕΙ απο την ολη οδηγικη απολαυση, ΔΕΝ προσθετει ΛΕΜΕ!
PS: ο τυπος της εχει βαλει και Brembo?
-
Πραγματι, αν δεν το εχει στουκαρει καλο φαινεται. Και σε ωραιο χρωμα.
Νικο, οπως ειπαμε προχωρα το..
-
μεχρι και πινακιδα πληρωσε για να γραφει τον κυβισμο.
-
Δεν είναι αναγκαίο να πλήρωσε πάντως.
Στα 3 αυτοκίνητα που είχαμε αγοράσει καινούρια και ήταν από φίλους αντιπροσώπους μας είχαν ρωτήσει αν θέλουμε συγκεκριμένη πινακίδα. -
Βασικά έχουν μερικά νούμερα και εσύ διαλέγεις. Τώρα αυτουνού του έκατσε έτσι.
-
παιδες το γραφει στην αγγελια οτι τις πληρωσε
-ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ Η ΠΙΝΑΚΙΔΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΛΗΡΩΜΕΝΗ .
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5316219/
οταν ειχα το πεζω ηθελα να βαλω το 3066 απο το 306- 6ταχυτο και μου ζητησαν 100 ευρω.Φυσικα δεν τα εδωσα.
Γενικως παντως τα στρογγυλα νουμερα,οπως και τα ιδια(8888-7000 κλπ) ''πωλουνται'' ακριβουτσικα
BMW FORUM