-
-
Το renault ειναι στην πατρα?
νομίζω το έχω δει -
Ναι! Για λιγο διαστημα ηταν κοντα στο DECK.. Υπαρχει και ενα ακομα πρωτης σειρας σε καλη κατασταση και καθημερινη κυκλοφορια προς την περιοχη της πλατειας Παπανδρεου!
-
Μεγαλείων συνέχεια.. 968?
-
Ο χρήστης 993cc έγραψε:
Μεγαλείων συνέχεια.. 968?Μάλλον κάποιο αποτυχημένο πρότζεκτ...
Τι αμαρτία, όμως και τι απαξίωση να βλέπεις το όνειρό σου κάποιος να το πετάει και να μην μπορεί κανείς να ασχοληθεί μαζί του... Στη δουλειά δίπλα έχει ένα παρατημένο R129 (320sl) του κουτιού...[κλάψα]
Δε θα μπω στο τριπάκι να λέω και να ξαναλέω ότι αν έπαιρνε το κράτος 50 ευρώ τέλη για το καθένα από αυτά σίγουρα θα ήταν πιο χρήσιμα από το να κάθονται και να σαπίζουν αλλά πιστεύω ότι στην πατρίδα μας τα επόμενα χρόνια θα είναι πιο οδυνηρά. Δεν είναι μόνο οι δουλειές που δεν υπάρχουν και το κλίμα τρομοκρατίας και αλληλοφαγωμάρας που καλλιεργούν -όλα αυτά προκαλούν οργή και κάποια στιγμή μπορεί να το τουμπάρεις το πράγμα-.... το χειρότερο είναι να σου απαξιώνουν τα όνειρα γιατί τότε μόνο πραγματικά νιώθεις ότι η ζωή σου ήταν άσκοπη... πραγματικά πιστεύω σε λίγα χρόνια θα κυκλοφορούν μόνο ζόμπι στην Ελλάδα...
[/κλάψα] -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
πραγματικά πιστεύω σε λίγα χρόνια θα κυκλοφορούν μόνο ζόμπι στην Ελλάδα...
[/κλάψα]Ζόμπι ρε φίλε πάντα κυκλοφορούσανε σ αυτόν τον κόσμο.
Μην σε παίρνει από κάτω
Ότι και να έρθει θα το αντιμετωπίσουμε.
Ή όπως λέει μια παροιμία 'δεν ξεβρακωνόμαστε πριν δούμε τη θάλασσα' -
Που είναι το 968 παρατημένο; Παντως ευτυχώς δεν ειναι γνήσιο γιατι το πίσω παράθυρο έχει κλίση οπως στα 924 & 944
-
Αυτή η CX πιο πάνω,είναι Πάτρα;
-
Οχι ειναι Αθηνα
-
-
που βρισκονται αυτα? περιοχη φιλε?
-
Ο χρήστης brotherfiat128 έγραψε:
που βρισκονται αυτα? περιοχη φιλε?Κύθηρα.
-
-
Fiat 127 Amico 1ης σειράς 77-78. Το χαρακτηριστικό του (που δεν υπήρχε στην 2η και 3η σειρά) είναι η διαιρούμενες πόρτες...το καλοκαίρι μπορούσες να ξεβιδώσεις το πάνω μισό που είχε τα συρταρωτά τζάμια...
-
Αργύρη , τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα είναι πολύ μπερδεμένη υπόθεση . Χρόνια διαβάζω διάφορα αλλά δεν έχω καταφέρει να βρω κάτι επίσημο η΄ τουλάχιστον πληροφορίες που να < δένουν > .Το πρώτο τέτοιο αυτοκίνητο κατασκευάστηκε μέσα στο β΄ εξάμηνο του 1976 , ποιο πιθανό προς το τελευταίο τρίμηνο του έτους ( προσωπική εκτίμηση ) . Σίγουρα τα πρώτα δεν έφεραν το όνομα amico (2ης – 3ης ) , αν και αυτό είχε επικρατήσει σαν γενίκευση . Η άδειά του το αναφέρει ως fiat 127 scout με κατασκευαστή την Αυτοκινητοβιομηχανία Ελλάδος A.B.E.E. . Στην Ελλάδα είχαν εισαχθεί και fissore scout καθώς και Moretti , αλλά πολύ λίγα .Το άλλο αδιευκρίνιστο σημείο είναι αυτό με τις πόρτες και το αφαιρούμενο πλαίσιο . Στο αυτοκίνητο της φωτογραφίας ΔΕΝ αφαιρείται το πλαίσιο , το τσέκαρα , επίσης ποτέ δεν έτυχε να δω Ελληνικής κατασκευής που να αφαιρείται . Θεωρούσα πάντα ότι αυτή η λεπτομέρεια το κάνει να διαφέρει από τα fissore .
Το σπάνιο αυτοκίνητο της φωτογραφίας δεν έχει πολλές μέρες < ζωής > ακόμα ( τέτοια ζωή …. 15-20 χρόνια ακίνητο ), ο ιδιοκτήτης του βιάζεται να < ξεμπερδεύει > μαζί του και λόγο του ιδιοκτησιακού καθεστώτος ( εταιρεία ,υπεραξίες κτλ) είναι μονόδρομος η διάλυσή του . Παρήγορο το γεγονός ότι είναι αρκετά σάπιο . -
Τάσο, αυτά που έγραψες με έκαναν να σκαλίσω την μνήμη μου και όντως δεν θυμάμαι πουθενά το όνομα Amico στην πρώτη γενιά. Στις φωτογραφίες του άσπρου φαίνεται το χειλάκι που κάνει η διαιρούμενη κάσα της πόρτας...μπορεί σε κάποιες παρτίδες να ήταν κολλημένο και να φαινόταν ενιαίο -δεν ξέρω- αλλά το θυμάμαι με εσωτερικές περαστές βίδες (3 ή 4) να αφαιρείται...Εκείνη την εποχή δε, ήταν μόδα να κυκλοφορούν το καλοκαίρι (αυτά τα ΙΧΦ ) με ανακλινόμενα καθίσματα πίσω, χωρίς κουκούλα και χωρίς τα πλαίσια των παραθύρων όπως το κόκκινο της φωτογραφίας.
Άλλωστε και εμένα το 3ης σειράς ήταν το πρώτο μου καινούργιο αυτοκίνητο (επαγγελματικό βεβαίως βεβαίως) και θυμάμαι ότι μου την είχε 'σπάσει' που η πόρτα ήταν μονοκόμματη...Μετά τις απαραίτητες εξωτερικές βελτιώσεις της εποχής (βλ. μάσκα Hella με προβολάκια). Εσωτερικά τα ξέρουμε...χταποδάκι, διπλό, ιμάντας αντί για καδένα και ηλεκτρική τρόμπα βενζίνης για να πάρουμε και αυτό το μισό άλογο...
-
Το πρωτο Αmico ειναι σπανιο και κριμα να παει ακλαφτο, μακαρι καποιος απο δω να μπορεσει να το παρει εστω κι αν το χει απλα στο γκαραζ του Αργυρη, ενα ιδιο με το δικο σου -και με τη μασκα αυτη αλλα χωρις τα προβολακια- σε κοκκινο, το ειδα καλα κρυμμενο σε πυλωτη στην Κρητη
-
-
Ζάντε...
όχι και τόσο παλιό αλλά δεν του άξιζε αυτή η τύχη...
-
ΤΡΑΚΑΡΙΣΜΕΝΑ ΡΙΜΑΓΜΕΝΑ ΠΑΡΑΤΗΜΕΝΑ ΠΑΛΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ