-
νομιζω καποτε το ειχαμε συζητησει αλλα δεν μπορεσα να το βρω. ξερω βεβαια οτι απαγορευεται δια ροπαλου ,αλλα εγω που δεν το πηρα καινουργιο ετσι απο μερακι θα ηθελα να το δω ολο πλυμενο και τον κινητηρα να γυαλιζει τουλαχιστον μια φορα.
κατι ειχε παρει το ματι μου για καθαρισμα με ατμο ,οτι συνηθιζεται στην αμερικη , αλλα υπαρχει και ο αντιλογος οτι χαλαει τα λαστιχα καλωδια . πειραζει ομως μια φορα;
εχει καθαρισει κανενας τον κινητηρα του; και με τι τροπο ; καθαριζουν εδω ελλαδα με ατμο; το εχει κανει κανεις; ποσ κοστιζει; -
νομιζω καποτε το ειχαμε συζητησει αλλα δεν μπορεσα να το βρω. ξερω βεβαια οτι απαγορευεται δια ροπαλου ,αλλα εγω που δεν το πηρα καινουργιο ετσι απο μερακι θα ηθελα να το δω ολο πλυμενο και τον κινητηρα να γυαλιζει τουλαχιστον μια φορα.
κατι ειχε παρει το ματι μου για καθαρισμα με ατμο ,οτι συνηθιζεται στην αμερικη , αλλα υπαρχει και ο αντιλογος οτι χαλαει τα λαστιχα καλωδια . πειραζει ομως μια φορα;
εχει καθαρισει κανενας τον κινητηρα του; και με τι τροπο ; καθαριζουν εδω ελλαδα με ατμο; το εχει κανει κανεις; ποσ κοστιζει; -
νομιζω καποτε το ειχαμε συζητησει αλλα δεν μπορεσα να το βρω. ξερω βεβαια οτι απαγορευεται δια ροπαλου ,αλλα εγω που δεν το πηρα καινουργιο ετσι απο μερακι θα ηθελα να το δω ολο πλυμενο και τον κινητηρα να γυαλιζει τουλαχιστον μια φορα.
κατι ειχε παρει το ματι μου για καθαρισμα με ατμο ,οτι συνηθιζεται στην αμερικη , αλλα υπαρχει και ο αντιλογος οτι χαλαει τα λαστιχα καλωδια . πειραζει ομως μια φορα;
εχει καθαρισει κανενας τον κινητηρα του; και με τι τροπο ; καθαριζουν εδω ελλαδα με ατμο; το εχει κανει κανεις; ποσ κοστιζει; -
Για μπελάδες ψάχνεσαι μου φαίνεται!!!
Πήγε γνωστός μου να πλύνει μηχανή σε μαγαζί που 'ξέρανε να πλένουν μηχανές' και μετά ρετάριζε. Βγάλαμε τις πίπες των μπουζί και κάνανε μπάνιο στο νερό. Φαντάσου να μην 'ξέρανε'!
-
Ο χρήστης otso έγραψε:
νομιζω καποτε το ειχαμε συζητησει αλλα δεν μπορεσα να το βρω. ξερω βεβαια οτι απαγορευεται δια ροπαλου ,αλλα εγω που δεν το πηρα καινουργιο ετσι απο μερακι θα ηθελα να το δω ολο πλυμενο και τον κινητηρα να γυαλιζει τουλαχιστον μια φορα.
κατι ειχε παρει το ματι μου για καθαρισμα με ατμο ,οτι συνηθιζεται στην αμερικη , αλλα υπαρχει και ο αντιλογος οτι χαλαει τα λαστιχα καλωδια . πειραζει ομως μια φορα;
εχει καθαρισει κανενας τον κινητηρα του; και με τι τροπο ; καθαριζουν εδω ελλαδα με ατμο; το εχει κανει κανεις; ποσ κοστιζει;Ton ατμο ξεχασε τον,εισχωρει βαθια και μετα υγροποιειται οποτε παιζει να είναι χειροτερος και απο το νερο.
Η καλυτερη λυση είναι καθαριστικο APC ,πανακι και πινελακι.¨οπου έχει πολυ βρώμα εγω ρίχνω με πολυ προσοχη τοπικά νερό. -
APC ποιο ειναι; αν και βεβαια δεν εχω τοση υπομονη να ασχολειθω με πανακι και πινελακι ισως τις ποιο χοντρες βρωμιες.
ενταξει ρε παιδια ελεγα οτι εχω μεινει πισω με τα νεα αυτοκινητα ,αλλα αυτο , το να το εχουν γεμισει ηλεκτρονικα και να σου κοβεται το αιμα να ριξεις λιγο νερακι ειναι απιστευτο . τωρα επεσα σε μια μεγαλη λακουβα και μου βγαζει χιλια μυνηματα να παω στο σερβις για το προβολακι ομιχλης που δεν εχει τιποτα μαλλον τρανταχτηκε . ακομα και εκει ;
που ειναι οι παλιες καλες εποχες οταν ειχαν πρωτοδημιουργηθει τα κτεο που οι δημοσιοι υπαλληλοι μηχανικοι σε εδιωχναν αν δεν ειχες πλυμενη μηχανη. -
Κάτοχος Opel Astra G 10ετίας.Εννοείται οτι ο κινητήρας πλένεται κανονικά με μοναδικό ελάττωμα την τελευταία φορά το ballast άφησε την τελευταία του πνοή. Βέβαια δεν ξέρω αν οφειλόταν στο οτι μπορεί να πήρε υγρασία ή ήταν σύμπτωση καθώς πρίν λίγες μέρες το άλλο ballast μας αποχαιρέτησε και αυτό χωρίς προφανή αιτία.
Οταν το πήγαινα για service στην αντιπροσωπεία απο τον 3ο χρόνο αγοράς του και μετά σε κάθε ετήσιο service με ενα ψεκαστήρι που περιείχε νερό και κάποιο είδος καθαριστικού ψέκαζαν τον κινητήρα και μετά στέγνωναν τον κινητήρα με αέρα υπο πίεση.
Το αποτέλεσμα ήταν αρκετά ικανοποιητικό χωρίς όμως και ο κινητήρας να είναι ιδιαίτερα λερωμένος. Μόνο σκόνη και μερικές λάσπες.
Οταν σταμάτησα να πηγαίνω στην αντιπροσωπεία είχα βρεί ενα πλυντήριο αυτοκινήτων ο οποίος ήταν ιδιαίτερα σχολαστικός και είχε αναλάβει αυτός 2 φορές το πλύσιμο του κινητήρα πάλι χωρίς παρατράγουδα.
Πρίν 1 χρόνο δοκίμασα εγώ με τα εξής σύνεργα. All Purpose Cleaner, βούρτσα, πιεστικό μηχάνημα και τέλος για γιαλιστικό χρησιμοποίησα το 303 Aerospace Protectant το οποίο δίνει ενα φινίρισμα, καλύτερο και απο καινούριο.
Για να είσαι ήσυχος καλύπτεις με σελοφάν ή κάποια σακούλα την ασφαλειοθήκη, τον εγκέφαλο και τον συναγερμό και μετά κάνεις άνετα την εργασία σου. Πολύ σημαντικό να χρησιμοποιήσεις ενα blower για να διώξεις τυχόν υπολλείματα νερού και μετά να αφήσεις να δουλέψει η μηχανή κανα μισάωρο.
Υπάρχουν πολλά tutorials στο youtube τα οποία σίγουρα θα σε βοηθήσουν.
Το καλοκαίρι μετά τις διακοπές θα κάνω άλλο ενα πλυσιματάκι στον κινητήρα αν και τώρα μια χαρά καθαρός φαίνεται ο κινητήρας. Σε κάθε πλύσιμο με λίγο βρεγμένο χαρτί κουζίνας ή ενα πανί αφαιρώ την σκόνη και αυτό ήταν.Υ.γ. Σε Saab είχα ακούσει οτι είχαν πολλά προβλήματα με το πλύσιμο του κινητήρα και γι'αυτο το απέφευγαν.
All Purpose Cleaner είναι αυτό και πραγματικά είναι πολύ καλό και οικονομικό.
http://www.cleanyourcar.co.uk/engine-an ... _1169.htmlΤο διαλυεις με νερό 1/10 για αρχή και αν δείς οτι επιμένει η βρωμιά δοκιμάζεις πιο ισχυρή αναλογία.
-
Ο χρήστης otso έγραψε:
οι δημοσιοι υπαλληλοι μηχανικοι σε εδιωχναν αν δεν ειχες πλυμενη μηχανη.Γι' αυτό τα κλείσανε τα μαγαζιά!!! Από τις πολλές μλκίες!!!!
-
Εγώ όταν τον είχα πλυνει, το πέρασε το παιδί με ένα υγρό τον κινητήρα (αφού είχε καλύψει πρώτα μπαταρία, φιλτροκουτι και κόρνα συναγερμού) και μετά το ξεπλυνε με πιεστικο. Ότι νερά είχαν απομείνει μαζεμένα τα φυσηξε με αέρα όπως και τις μπουζοπιπες (δεν είχε περάσει καθόλου νερό μεσα) και αυτό ήταν!
Στάλθηκε από το LG-E975 μου
-
Άστον άπλυτο....δίνει και άλογα..!! Πέρα από τη πλάκα,ένα ξεσκονισματάκι στα 'χοντρά' και 'καθάρισες'......ούτε πιεστικά,ούτε ατμούς......
-
Ο χρήστης otso έγραψε:
νομιζω καποτε το ειχαμε συζητησει αλλα δεν μπορεσα να το βρω. ξερω βεβαια οτι απαγορευεται δια ροπαλου ,αλλα εγω που δεν το πηρα καινουργιο ετσι απο μερακι θα ηθελα να το δω ολο πλυμενο και τον κινητηρα να γυαλιζει τουλαχιστον μια φορα.
κατι ειχε παρει το ματι μου για καθαρισμα με ατμο ,οτι συνηθιζεται στην αμερικη , αλλα υπαρχει και ο αντιλογος οτι χαλαει τα λαστιχα καλωδια . πειραζει ομως μια φορα;
εχει καθαρισει κανενας τον κινητηρα του; και με τι τροπο ; καθαριζουν εδω ελλαδα με ατμο; το εχει κανει κανεις; ποσ κοστιζει;Εγω πετρέλαιο έριχνα και μετά τον ξέπλενα με νερό υπό πίεση και στέγνωνα με αέρα.
Αν δεν θες να μπλέξεις με νερά κλπ και έχεις όρεξη και πολλα πατσαβούρια ρίξε WD 40 και τρίψε καλά!! -
Σωστος με το πετρελαιο. Και εγω ετσι θα το κανω το καλοκαιρι που θα τον ξαναπλυνω.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
νομιζω καποτε το ειχαμε συζητησει αλλα δεν μπορεσα να το βρω. ξερω βεβαια οτι απαγορευεται δια ροπαλου ,αλλα εγω που δεν το πηρα καινουργιο ετσι απο μερακι θα ηθελα να το δω ολο πλυμενο και τον κινητηρα να γυαλιζει τουλαχιστον μια φορα.
κατι ειχε παρει το ματι μου για καθαρισμα με ατμο ,οτι συνηθιζεται στην αμερικη , αλλα υπαρχει και ο αντιλογος οτι χαλαει τα λαστιχα καλωδια . πειραζει ομως μια φορα;
εχει καθαρισει κανενας τον κινητηρα του; και με τι τροπο ; καθαριζουν εδω ελλαδα με ατμο; το εχει κανει κανεις; ποσ κοστιζει;Εγω πετρέλαιο έριχνα και μετά τον ξέπλενα με νερό υπό πίεση και στέγνωνα με αέρα.
Αν δεν θες να μπλέξεις με νερά κλπ και έχεις όρεξη και πολλα πατσαβούρια ρίξε WD 40 και τρίψε καλά!!ρε συ με πετρελιερα ριχναμε στα παλια τρακτερ τα επονομαζομενα και λαδικες προτου τα παμε στο μαστορα για να βρει τις διαροες .και πως να μην ειχαν , αφου τις φλαντζες τις εκοβαν οι μαστοροι απο εφημεριδα.
πετρελιερα εχουμε , κομφλερ για αερα εχουμε ,πιεστικο με ζεστο νερο εχουμε , αλλα ουτε να φυσιξω δεν θελω στον κινητηρα ,να κουνηθει κανα καλωδιο και πρεπει να τρεχω αθηνα. ελεγα μηπως υπαρχει κανα μαγικος τροπος , ετσι σαν την καλη νεραιδα φσστ να μου κανει λαμπικο τον κινητηρα. -
Το πετρέλαιο δεν καταστρέφει πλαστικά κλπ.Αμα θες μαγικά τότε φώναξε τον Mάικ Λαμάρ!!!
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Αμα θες μαγικά τότε φώναξε τον Mάικ Λαμάρ!!!Που τον ξέθαψες αυτόν πάλι;
-
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Αμα θες μαγικά τότε φώναξε τον Mάικ Λαμάρ!!!
Που τον ξέθαψες αυτόν πάλι;
Ακούει Αρτέμη - Ευθυμη
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Το πετρέλαιο δεν καταστρέφει πλαστικά κλπ.Αμα θες μαγικά τότε φώναξε τον Mάικ Λαμάρ!!!πέρασμα με πετρέλαιο και μετά αναπτήρας, εξαφανίζει τα πάντα
-
Σακουλες s/m για να καλυψω φιλτροκουτι, μπαταρια ή οποιο αλλο σημειο δεν θελω να ερθει σε αμεση επαφη με το νερο.
Πιεστικο χωρις χημικα και λοιπα καθαριστικα και προσεκτικα απο αποσταση οπου χρειαζεται.
Εννοειται οτι το ξεσκισμα το ριχνω στην πολλαπλη εξαγωγης ή οπου αλλου υπαρχει μεταλλο.
Σε καλωδια κτλ, απαλα και ομορφα.Παντα με τον κινητηρα οσο πιο κρυο γινεται και μετα καλο φυσημα με αερα.
Καμια 10αρια φορες το 'χω πλυνει ετσι και δεν ειχα κανενα θεμα.
Ασχετο βεβαια, η πουτανα η VW στα 1.8 20V φροντισε για τις αυτοκτονικες τασεις στο σηματακι του ψευτοκακακου της.
Εκανε φτερα απο μονο του πολυ γρηγορα χωρις να εχει προηγηθει πλυσιμο κινητηρα (σχεδον 2ετιας).... κανονικα δε θα πρεπει να υπαρχει θεμα, αφου αν οδηγας με 90χλμ/ω ας πουμε υπο καταρρακτωδη βροχη, παλι μπαινει σπρει νερου μεσα στον χωρο του κινητηρα. Ειδικα εαν εχεις ποδιά η οποια βοηθαει με την υποπιεση την εισαγωγη του απο εμπρος και εξοδο του απο κατω χαμηλα στο κιβωτιο.
Προβλημα υπαρχει μονο αν το παρακανεις σε ευαισθητα σημεια με πιεστικο ή αν λειτουργει ο κινητηρας.
Μετα, πλενεις προσεκτικα και το εσωτερικο ... και εισαι αρχοντας!
-
Autoglym engine cleaner, πινέλο, νερό με το λάστιχο, autoglym vinyl & rubber care και ιδού

Sent from my iPad using Tapatalk
πλυσιμο κινητηρα