-
Σε ενα μοτερ με:
χωρις ηλεκτογκαζο
σταθερο χρονισμο εκκεντροφορων
χωρις τιποτα βαλβιδες σε φιλτοκουτι/εξατμιση
σταθερη πιεση καυσιμου
αγραφο εγκεφαλοΠως γινεται να μπορει να αλλαξει το προγραμμα με ενα που δινει δυναμη ψηλα, αλλα χανει χαμηλα?
Λεει καποιος 'εβαλα χαρτη που βοηθαει τις ρεπριζ, αλλα κοβει ψηλα'
Δεν μπορεις να εχεις το AFR που θελεις σε ολες τις στροφες και σε ολα τα ανοιγματα του γκαζιου;
Δεν μιλαω για εξτρα χαρτες (για λασπη/βροχη πχ) που μπορει να κανουν την αποκριση πιο soft
-
Σε ενα μοτερ με:
χωρις ηλεκτογκαζο
σταθερο χρονισμο εκκεντροφορων
χωρις τιποτα βαλβιδες σε φιλτοκουτι/εξατμιση
σταθερη πιεση καυσιμου
αγραφο εγκεφαλοΠως γινεται να μπορει να αλλαξει το προγραμμα με ενα που δινει δυναμη ψηλα, αλλα χανει χαμηλα?
Λεει καποιος 'εβαλα χαρτη που βοηθαει τις ρεπριζ, αλλα κοβει ψηλα'
Δεν μπορεις να εχεις το AFR που θελεις σε ολες τις στροφες και σε ολα τα ανοιγματα του γκαζιου;
Δεν μιλαω για εξτρα χαρτες (για λασπη/βροχη πχ) που μπορει να κανουν την αποκριση πιο soft
-
Σε ενα μοτερ με:
χωρις ηλεκτογκαζο
σταθερο χρονισμο εκκεντροφορων
χωρις τιποτα βαλβιδες σε φιλτοκουτι/εξατμιση
σταθερη πιεση καυσιμου
αγραφο εγκεφαλοΠως γινεται να μπορει να αλλαξει το προγραμμα με ενα που δινει δυναμη ψηλα, αλλα χανει χαμηλα?
Λεει καποιος 'εβαλα χαρτη που βοηθαει τις ρεπριζ, αλλα κοβει ψηλα'
Δεν μπορεις να εχεις το AFR που θελεις σε ολες τις στροφες και σε ολα τα ανοιγματα του γκαζιου;
Δεν μιλαω για εξτρα χαρτες (για λασπη/βροχη πχ) που μπορει να κανουν την αποκριση πιο soft
-
γινεται με διαφορετικη ρυθμιση αβανς και καυσιμου στις στροφες που θελεις να παρεις ροπη/δυναμη..
στις προυποθεσεις που εβαλες δεν χρειαζεται να ειναι αγραφος,και σε μαμα εγγεφαλο γινεται -
αφου το αβανς και το καυσιμο ρυθμιζονται ηλεκτρονικα δεν μπορουμε να εχουμε το ιδανικο παντου;
-
Ο χρήστης azordad έγραψε:
αφου το αβανς και το καυσιμο ρυθμιζονται ηλεκτρονικα δεν μπορουμε να εχουμε το ιδανικο παντου;δεν ρωτησες για το ιδανικο.Ρωτησες πως μπορω να μεταβαλω την ροπη χωρις να πειραξω τιποτα,ουτε καν το αφρ.
-
Μπορει να ειναι απλα θεμα αισθησης
Αν το μοτερ γεμισει χαμηλα, να μην ειναι τοσο αισθητο το σωστο δουλεμα ψηλα, δηλ να χαθει το ξεσπασμα
-
Ο χρήστης azordad έγραψε:
Μπορει να ειναι απλα θεμα αισθησηςΑν το μοτερ γεμισει χαμηλα, να μην ειναι τοσο αισθητο το σωστο δουλεμα ψηλα, δηλ να χαθει το ξεσπασμα
υπαρχουν τρικ που ενας γατος προγραμματιστης μπορει (μεχρι ενα οριο) να προσδωσει διαφορετικα χαρακτηριστικα λειτουργιας σε ενα μοτερ,αναλογα με τις συνθηκες που θα δουλεψει το αυτοκινητο,αναλογα με την αισθηση που θελει να αποκομισει ο πελατης κλπ.
-
Δώσε μας κάνα όνομα......τέτοιου 'αιλουροειδούς'....
-
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
Δώσε μας κάνα όνομα......τέτοιου 'αιλουροειδούς'....δεν ξερω τετοιους προγραμματιστες για ολες τις μαρκες αυτοκινητων.Συνηθως ειναι αυτοι που εχουν ειδικευθει σε λιγους τυπους αυτοκινητων,ή οπως ο δικος μου που ρυθμιζει μονο εβο.
-
H ίδια η Honda... όσο καιρό είχε σκαλοπάτι το Vtec όλοι το εκθείαζαν. Με το που το έκανε γραμμικό (γέμισε δηλαδή το σκαλοπάτι της ροπής κάνοντας πιο γρήγορο το μοτέρ) όλοι ξενέρωσαν μιας και ένιωθαν το αυτοκίνητο πιο αργό (αν και δεν ήταν στην πραγματικότητα).
-
Oι vtec από όσο θυμάμαι και χαμηλά τραβούσαν ικανοποιητικά.
Προγραμμα για χαμηλα/μεσαια/ψηλα??