-
Ο χρήστης svlach έγραψε:
Μόνο δεξιοτίμονη έκδοση βγαίνει όμως. Τυχεροί στην προκειμένη περίπτωση οι εγγλέζοι.Και οι Κύπριοι
-
Έστω και από αυτό το λίγο που δείχνει η φωτογραφία, μάλλον αυτό το μοντέλο είναι ότι πιό ενδιαφέρον έχει παρουσιάσει η daihatsu μέχρι αυτή την στιγμή από άποψη σχεδίασης
-
αν και είμαστε εκτός θέματος, ιδού λίγο ακόμα Copen:
Σπύρος
-
Πολύ όμορφο, στην έκθεση είχε μονοπωλήσει το ενδιαφέρον μου...
-
Ωραίο είναι αλλά δεν μπορώ να αποφασίσω αν μοιάζει με Beetle Cabrio ή StreetKa. Μάλλον είναι ένα αμάλγαμα των δύο αυτών σχημάτων!
-
νομίζω παρουσιάστηκε ΠΡΙΝ απο το StreetKa
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
νομίζω παρουσιάστηκε ΠΡΙΝ απο το StreetKaΝαι,πρίν απο το StreetKa παρουσιάστηκε.Φέρνει πολύ σε σκαραβαίο αλλά όταν το δείς απο κοντά το ξεχνάς μιας και είναι αρκετά ξεχωριστό σαν ιδέα.
-
Το ξέρατε ότι το sirion είναι ένα απο τα πολύ λίγα ιχ που βγάζει άδεια και για επαγγελματικό? Ξέρετε τι σημαίνει αυτό για όσους έχουν μαγαζί?
-19% στην τιμή αγοράς
-19% στην βενζίνη
-19% στα σερβις
-19% στα ανταλλακτικάκαι - απο 15% έως 35% της συνολικής αξίας και του αυτοκινήτου αλλά και της συνολικής αξίας όλων των εξόδων του.
Μήπως θα πρέπει η daihatsu να το προωθήσει λίγο και να... ξεπουλήσει?!!!
-
Το ξέρατε ότι το sirion είναι ένα απο τα πολύ λίγα ιχ που βγάζει άδεια και για επαγγελματικό? Ξέρετε τι σημαίνει αυτό για όσους έχουν μαγαζί?
-19% στην τιμή αγοράς
-19% στην βενζίνη
-19% στα σερβις
-19% στα ανταλλακτικάκαι - απο 15% έως 35% της συνολικής αξίας και του αυτοκινήτου αλλά και της συνολικής αξίας όλων των εξόδων του.
Μήπως θα πρέπει η daihatsu να το προωθήσει λίγο και να... ξεπουλήσει?!!!
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Το ξέρατε ότι το sirion είναι ένα απο τα πολύ λίγα ιχ που βγάζει άδεια και για επαγγελματικό?Αυτό τώρα πώς γίνεται;
-
Ο χρήστης apav έγραψε:
Το ξέρατε ότι το sirion είναι ένα απο τα πολύ λίγα ιχ που βγάζει άδεια και για επαγγελματικό?
Αυτό τώρα πώς γίνεται;
Γιαπονέζικη μαφία!!
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
[img]Μήπως θα πρέπει η daihatsu να το προωθήσει λίγο και να... ξεπουλήσει?!!!
Μάλλον πάντως δε θα έχει πρόβλημα να το πουλήσει, εάν κρίνει κανεις από τις τιμές που βγήκαν στη δημοσιότητα - 11.500 για το 1300 είναι πολύ λογικά
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
[img]Μήπως θα πρέπει η daihatsu να το προωθήσει λίγο και να... ξεπουλήσει?!!!
Μάλλον πάντως δε θα έχει πρόβλημα να το πουλήσει, εάν κρίνει κανεις από τις τιμές που βγήκαν στη δημοσιότητα - 11.500 για το 1300 είναι πολύ λογικά
-
Μην ξεχνάμε ότι το Sirion (όπως και τα υπόλοιπα μοντέλα της Daihatsu) είναι από τα ελάχιστα γνήσια Made in Japan!
Ποιά άλλα στην ίδια κατηγορία τιμής είναι είναι πραγματικά γιαπωνέζικα;;; -
Πρακαλώ θα ήθελα την γνώμη σας για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και ειδικά απο κατόχους.
Ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!!!! -
Είμαι κάτοχος του Sirion 1300 εδώ και 6 περίπου μήνες. Έχοντας οδηγήσει και το Fiat Panda μπορώ να πω ότι ο Γιαπονέζος έχει εξαιρετικό και πολύ ζωηρό κινητήρα . Θετικό είναι ο καταλύτης του δεν αλλάζει ποτέ και έχει αρκετά καλά φρένα και αίσθηση τιμονιού. Μέσα στην πόλη είναι αρκετά ευκίνητο και σημαντικό του πλεονέκτημα είναι οι χώροι του. Απο εκεί και πέρα αυτό που με χαλάει είναι η ποιότητα συναρμογής του εσωτερικού του-είναι λίγο ψεύτικο...
-
αυτο που δηλώθηκε πριν καιρό ότι το sirion μπορεί να αγοραστεί ως επαγγελματικό πως γίνεται;; ξέρει κανείς λεπτομέριες;
-
Ο χρήστης Sirion έγραψε:
Είμαι κάτοχος του Sirion 1300 εδώ και 6 περίπου μήνες. Έχοντας οδηγήσει και το Fiat Panda μπορώ να πω ότι ο Γιαπονέζος έχει εξαιρετικό και πολύ ζωηρό κινητήρα . Θετικό είναι ο καταλύτης του δεν αλλάζει ποτέ και έχει αρκετά καλά φρένα και αίσθηση τιμονιού. Μέσα στην πόλη είναι αρκετά ευκίνητο και σημαντικό του πλεονέκτημα είναι οι χώροι του. Απο εκεί και πέρα αυτό που με χαλάει είναι η ποιότητα συναρμογής του εσωτερικού του-είναι λίγο ψεύτικο...Μπορείς σε παρακαλώ να μας το εξηγήσεις καλύτερα αυτό σε παρακαλώ ?
-
Ο χρήστης Obelix έγραψε:
Είμαι κάτοχος του Sirion 1300 εδώ και 6 περίπου μήνες. Έχοντας οδηγήσει και το Fiat Panda μπορώ να πω ότι ο Γιαπονέζος έχει εξαιρετικό και πολύ ζωηρό κινητήρα . Θετικό είναι ο καταλύτης του δεν αλλάζει ποτέ και έχει αρκετά καλά φρένα και αίσθηση τιμονιού. Μέσα στην πόλη είναι αρκετά ευκίνητο και σημαντικό του πλεονέκτημα είναι οι χώροι του. Απο εκεί και πέρα αυτό που με χαλάει είναι η ποιότητα συναρμογής του εσωτερικού του-είναι λίγο ψεύτικο...
Μπορείς σε παρακαλώ να μας το εξηγήσεις καλύτερα αυτό σε παρακαλώ ?
έχει έναν έξυπνο καταλύτη (και πόσα IQ ρε φιλαράκι να 'ουμ είναι;)
ο οποίος αναγεννά τα στοιχεία του. -
Για την ακρίβεια ο καταλύτης της Daihatsu εκμεταλεύεται τη διαφορετική συμπεριφορά του Παλλάδιου κάτω υπό διαφορετικές συνθήκες θερμοκρασίας και παρουσίας οξυγόνου.
Στο πρακτικό κομμάτι. Για τον συγκεκριμένο καταλύτη ανά τακτά ή και όχι τόσο τακτά διαστήματα ο Η/Υ του οχήματος ανεβάζει τη θερμοκρασία στον καταλύτη ώστε το Pd (Παλλάδιο) από την κρυσταλλική του μορφή να μεταπέσει σε μία μη κρυσταλλική μορφή (με ταυτόχρονο έλεγχο όμως και του Ο2 στο χώρο του καταλύτη). Στη συνέχεια η θερμοκρασία επαναφέρεται στα κανονικά επίπεδα και το Pd επανέρχεται στην κρυσταλλική του μορφή ανανεωμένο (κάτι σαν το μυθολογικό πουλί Φοίνικας που λίγο πριν πεθάνει καίγεται και αναγεννιέται από τις στάχτες του).
Η Daihatsu διατείνεται ακόμα ότι πέτυχε το συγκεκριμένο αποτέλεσμα και ταυτόχρονα μείωσε την απαίτηση στο συγκεκριμένο σπάνιο υλικό. Το τελευταίο είναι μάλλον υπο-προϊόν της διαδικασίας της αυτο-αναγέννησης καθώς η τελευταία απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή στο τρόπο επένδυσης του εσωτερικού του καταλύτη με το σπάνιο αυτό μέταλλο (μία από τις πρώτες, μαζί με τη βαφή της Merc, εφαρμογές της νανοτεχνολογίας στην αυτοκινητοβιομηχανία.....).
Αυτά....
Daihatsu Sirion 2005