-
Σύμφωνα με άρθρο του autopress,
http://www.autopress.gr/dnews/show.asp?ID=5562
το 2004 πωλήθηκαν 289.753 καινούρια (σωστά )
και 370.000 μεταχειρισμένα ( ) αυτοκίνητα.
Σύμφωνα με ποιά μέθοδο υπολογίζονται τα 370.000 κομμάτια ?
Υπάρχει **ασφαλής **'μετρήσιμη' μέθοδος ?
-
Σύμφωνα με άρθρο του autopress,
http://www.autopress.gr/dnews/show.asp?ID=5562
το 2004 πωλήθηκαν 289.753 καινούρια (σωστά )
και 370.000 μεταχειρισμένα ( ) αυτοκίνητα.
Σύμφωνα με ποιά μέθοδο υπολογίζονται τα 370.000 κομμάτια ?
Υπάρχει **ασφαλής **'μετρήσιμη' μέθοδος ?
-
Σύμφωνα με άρθρο του autopress,
http://www.autopress.gr/dnews/show.asp?ID=5562
το 2004 πωλήθηκαν 289.753 καινούρια (σωστά )
και 370.000 μεταχειρισμένα ( ) αυτοκίνητα.
Σύμφωνα με ποιά μέθοδο υπολογίζονται τα 370.000 κομμάτια ?
Υπάρχει **ασφαλής **'μετρήσιμη' μέθοδος ?
-
από τον αριθμό των μεταβιβάσεων δεν μπορουν να βγουν τα νούμερα που αναφερεις;
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
από τον αριθμό των μεταβιβάσεων δεν μπορουν να βγουν τα νούμερα που αναφερεις;Γενικά, όχι,
μιας και σε μια πώληση μεταχειρισμένου,
ο μέσος όρος μεταβιβάσεων είναι περίπου 2
στην καλύτερη περίπτωση. -
Αυτά που έχουν έρθει από το εξωτερικό πως τα μετράνε?
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Αυτά που έχουν έρθει από το εξωτερικό πως τα μετράνε?Αυτό είναι άλλο φρούτο.
17.000 τα εισαγώμενα για το 2004, αναφέρει
-
Συμφερει τους εμπόρους να φέρουν αυτοκίνητα απο το εξωτερικο, να τα εκτελωνίσουν να τους βγαλουν πινακίδες και να τα πουλήσουν σε μια νορμαλ σχετικά τιμή;;;;;;
Μπορείτε να αναφέρετε καποιο παραδειγμα να καταλαβω;
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Συμφερει τους εμπόρους να φέρουν αυτοκίνητα απο το εξωτερικο, να τα εκτελωνίσουν να τους βγαλουν πινακίδες και να τα πουλήσουν σε μια νορμαλ σχετικά τιμή;;;;;;Μπορείτε να αναφέρετε καποιο παραδειγμα να καταλαβω;
Πχ, μία BMW 320 στην Αγγλία χάνει περίπου το 50% της αξίας της σε 3 χρόνια. Αν είχε αρχική τιμή 25.000 λίρες (=37.000ευρώ) σε 3 χρόνια κοστίζει 18.500ευρώ. Ο εκτελωνισμός και οι σχετικοί δασμοί (για αυτοκίνητο που πληρεί προδιαγραφές euro 4) είναι αρκετά χαμηλοί. Αν θυμάμαι από το post κάποιου άλλου συνφορουμίτη είναι γύρω στο 30%... της αξίας που υπολογίζει το υπουργείο (έστω στο παράδειγμα 25.000 ευρώ). Μιλάμε δηλαδή για περίπου 7.500ευρώ + κόστος μεταφοράς (δεν νομίζω πάνω από 500 ευρώ το αμάξι) και άρα έχουμε μία 320 3ετίας που κοστίζει 26.500 ευρώ και μπορεί να πουληθεί άνετα με πάνω από 30.000, μιας και εδώ έκανε πάνω από 40.000 πριν 3 χρόνια και η απαξίωση είναι έννοια άγνωστη... Ένας λόγος που επιμένουν στη διατήρηση των παράνομων δασμών στα μεταχειρισμένα... Αν τους άρουν, τα Ελληνικά μεταχειρισμένα θα χάσουν την ίδια στιγμή μεγάλο ποσοστό της αξίας τους...
Η μπέμπα που ανέφερα στην Αγγλία θεωρείται ότι κρατάει πολύ καλά την αξία της και όντως χάνει περί το 45-50% σε τρία χρόνια...
Κάτι παρόμοιο θα πρέπει να ισχύει για τη Γερμανία...
Οι παραπάνω είναι σαφώς πολύ χοντρικοί υπολογισμοί, με πολλές παραδοχές, αλλά δεν πρέπει να είναι και πολύ μακριά από την πραγματικότητα. Υπόψην ότι συνήθως μιλάμε για 'μεγάλου κυβισμού' αμάξια, τα οποία στην Ελλάδα ακριβαίνουν τεχνητά...
Να μην αναφέρω και την περίπτωση των μεταχειρισμένων με 100-150 χλμ που πωλούνται με πολύ καλή έκπτωση και εδώ μπορούν να πωληθούν σαν καινούρια...
-
ok, thanks...
Το πιασα...
-
Κι επαναφέρω το ερώτημα:
**πώς **υπολογίστηκαν οι **370.000 **πωλήσεις μεταχ/νων ?
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Συμφερει τους εμπόρους να φέρουν αυτοκίνητα απο το εξωτερικο, να τα εκτελωνίσουν να τους βγαλουν πινακίδες και να τα πουλήσουν σε μια νορμαλ σχετικά τιμή;;;;;;Μπορείτε να αναφέρετε καποιο παραδειγμα να καταλαβω;
όσο ανεβαίνει η τιμή του αυτοκινήτου και τα κυβικά, τόσο πιο πολύ συμφέρει.
πιο ακραίο παράδειγμα (χονδρικά). Πολυτελές SUV καινούριο 80Κ, μεταχειρισμένο 40Κ, κόστος, τέλη, λάδωμα 20Κ κι ένα 10ρικάκι ο έμπορος 70Κ
φυσικά τα χιλιόμετρα θα είναι αλλαγμένα. Αν ποτέ ενδιαφερθείτε για μεταχειρισμένο να σας πουν πρώτα τον αριθμό πλαισίου
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Συμφερει τους εμπόρους να φέρουν αυτοκίνητα απο το εξωτερικο, να τα εκτελωνίσουν να τους βγαλουν πινακίδες και να τα πουλήσουν σε μια νορμαλ σχετικά τιμή;;;;;;
Μπορείτε να αναφέρετε καποιο παραδειγμα να καταλαβω;
όσο ανεβαίνει η τιμή του αυτοκινήτου και τα κυβικά, τόσο πιο πολύ συμφέρει.
πιο ακραίο παράδειγμα (χονδρικά). Πολυτελές SUV καινούριο 80Κ, μεταχειρισμένο 40Κ, κόστος, τέλη, λάδωμα 20Κ κι ένα 10ρικάκι ο έμπορος 70Κ
φυσικά τα **χιλιόμετρα **θα είναι αλλαγμένα. Αν ποτέ ενδιαφερθείτε για μεταχειρισμένο να σας πουν πρώτα τον αριθμό πλαισίου
Κατα 90%
-
Φαντάζομαι πως η μείωση των χλμ θα γίνεται σε όλα τα μοντέλα και μάλλον εύκολα ναι ????????????????????? Οπότε πως θα ξέρω τι μεταχειρισμένο αγοράζω ???????????????
Μην μου απαντήσετε 'πάρε καινούριο' το ξέρω αλλά ........
-
Ο χρήστης ANGEL13 έγραψε:
Φαντάζομαι πως η μείωση των χλμ θα γίνεται σε όλα τα μοντέλα και μάλλον εύκολα ναι ????????????????????? Οπότε πως θα ξέρω τι μεταχειρισμένο αγοράζω ???????????????Μην μου απαντήσετε 'πάρε καινούριο' το ξέρω αλλά ........
δεν ξερω αν υπαρχει κατι που να διασφαλιζει οτι το κοντερ ειναι απειραχτο...
εκτος βεβαια αν αγορασεις μεταχειρισμενο που να το ξερεις (γειτονα, συγγενη ή κατι τέτοιο τελοσπαντων)Κάπου είχα διαβασει (εδω στο φορουμ) για καποιον που βρηκε το εταιρικό του αυτοκίνητο να πωλειται σε μάντρα με 30.000κμ (ενω έλεγε ότι είχαν κάνει πολλά παραπάνω)
τα ψηφιακά κοντέρ πόσο εύκολα κατεβαίνουν;;;
ΥΓ εγω πήρα μεταχειρισμένο με 30.000. μοντέλο 2003 καλοκαίρι... ήδη αυτός που το είχε εκανε πολυ χιλιομετρο.. πόσα παραπάνω θα μπορούσε να είχε κανει...(εννοείται πως το αυτοκίνητο το ειδε μηχανικος πρωτα και εδωσε το οκ)
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
τα ψηφιακά κοντέρ πόσο εύκολα κατεβαίνουν;;;
Φυσικα γυρνανε και τα ψηφιακα.
Φιλος δουλευε σε μαντρα που εφερνε μεταχειρισμενα απο Γερμανια BMW, MER/DES, AUDI. Σε ολα τα αυτοκινητα γυρνουσαν τα κοντερ απο 20000-100000χλμ
Ερχοταν λεει ενας τυπος με ενα μηχανημα ο οποιος αναλαμβανε τη δουλεια αυτη.
-
Να επιμείνεις να έχει το αυτοκινήτου το βιβλίο συντήρησης της αντιπροσωπείας. Εκeί μπροείς να δεις πότε έκανε τα service και να το διασταυρώσεις με το οδόμετρο.
Μεταχειρισμένο χωρίς βιβλίο συντήρησης θα πρότεινα να το αποφύγεις. -
Ο χρήστης inimic έγραψε:
Να επιμείνεις να έχει το αυτοκινήτου το βιβλίο συντήρησης της αντιπροσωπείας. Εκeί μπροείς να δεις πότε έκανε τα service και να το διασταυρώσεις με το οδόμετρο.
Μεταχειρισμένο χωρίς** βιβλίο συντήρησης **θα πρότεινα να το αποφύγεις.Σε αυτοκίνητο εισαγωγής?
Ξέχασέ το!
2004: 370.000 μεταχειρισμένα ;