-
Ο χρήστης RFVC έγραψε:
Έχουν μια κλασσική-ρετρό εμφάνιση απλά. Το ZRX για παράδειγμα,θυμίζει το Z1000R του Lawson. Δε θα τα έλεγα άσχημα και αηδιαστικά, είναι απλά συντηρητικά και κάπως αδιάφορα για κάποιους,όμορφα και απέριττα για κάποιους άλλους. Αν ξέρεις εσύ κάτι καλύτερο σε τέτοιο στύλ και στην τιμή που ψάχνει ο D-Jet, αντί να μου λές για το γούστο μου,βάλε να το δούμε.Απλά είναι θηριώδη... άσχημα δεν τα λες (για τα γούστα μου) απλά υπερβολικά, ενώ δυσκολεύομαι να καταλάβω γιατί υπάρχουν μηχανές 1300κ.εκ. 270 κιλά που δεν προκειται ποτέ να τις πας πάνω από 130. Ο ζέφυρος εξακολουθεί να μου αρέσει, φυσικά, υπάρχουν και μικρότεροι (400-550) αλλά είναι παμπάλαια μηχανάκια για καθημερινή χρήση και πιστεύω εξαιρετικά άβολα. Η V7, πχ. είναι κοντή και πούπουλο στα κιλά της, όσο παλιατζουρία και να είναι τεχνολογικώς (αναρτήσεις φρένα κλπ) δεν παύει να είναι ελαφρύ μηχανάκι και (πιστεύω πάλι, δεν έχω εμπειρία σε μάκρος) εξαιρετικά μανιτζέβελο.
-
Για το 390 έχουν γραφτεί καλά λόγια γενικά. Κάποια παράπονα περί ποιότητας (περισσότερο) και αξιοπιστίας (λιγότερο) στο μικρότερο 125 δε λείπουν πάντως.
Για το μεγάλα retro τώρα,απλά υπάρχουν άνθρωποι που νοσταλγούν τις εποχές UJM με αερόψυξη,πολλά κυβικά και τέσσερις εν σειρά κυλίνδρους. Σαν μηχανές βόλτας είναι μια χαρά,ενώ με τόση ροπή,βάζεις μια 5η και ξεχνάς να την αλλάξεις. Το σημαντικό ούτως ή άλλως όπως έχει αποδειχθεί,δεν είναι το βάρος σε απόλυτα νούμερα,όσο η κατανομή του και το ζύγισμα της μηχανής. Πάντα σε μικρές ταχύτητες βέβαια θα το νιώθεις.
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Καλορίζικο D-Jet.
E; Μπα... βιράγκο 1100 δεν είναι αυτό;
Οι ινδικοί δούκες τι σας λένε;
Μικρός δούκας για 40χλμ την ημέρα μέσα στην πόλη
Φίλος έχει το 690 και μέσα στην πόλη δεν την παλεύει καθόλου, ο συμπλέκτης βαράει υπερωρίες, πρέπει να παίζει με το κιβώτιο συνέχεια, δεν έχει αυτό το καλό του 4κύλινδρου 'βάζω μια 2α-3η και βγάζω την διαδρομή'. Γενικά καγκουρομηχανάκια, για σούζες παντιλίκια και καφετέρια, άντε καμιά πολύ κλειστή στροφοδιαδρομή, για όλα τα άλλα δεν κάνει....+το τακτικότατο service που χρειάζονται. Τα ινδικά φαντάζομαι όλο και καμιά έκπτωση στην ποιότητα θα έχουν.
-
Ο χρήστης RFVC έγραψε:
Για το 390 έχουν γραφτεί καλά λόγια γενικά. Κάποια παράπονα περί ποιότητας (περισσότερο) και αξιοπιστίας (λιγότερο) στο μικρότερο 125 δε λείπουν πάντως.Για το μεγάλα retro τώρα,απλά υπάρχουν άνθρωποι που νοσταλγούν τις εποχές UJM με αερόψυξη,πολλά κυβικά και τέσσερις εν σειρά κυλίνδρους. Σαν μηχανές βόλτας είναι μια χαρά,ενώ με τόση ροπή,βάζεις μια 5η και ξεχνάς να την αλλάξεις. Το σημαντικό ούτως ή άλλως όπως έχει αποδειχθεί,δεν είναι το βάρος σε απόλυτα νούμερα,όσο η κατανομή του και το ζύγισμα της μηχανής. Πάντα σε μικρές ταχύτητες βέβαια θα το νιώθεις.
Γιαπωνεζικες βάρκες με αισχρες αναρτησεις, μέτρια φρένα και δύνατα μοτέρ που προσπαθούν να μαζέψουν τα ασυμμάζευτα ...
-
Δε διαφωνώ ως προς αυτό,έτσι ήταν τότε οι Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες.Μετά τα μέσα του '80 σοβαρεύτηκαν βέβαια,και οι Ευρωπαίοι έτρεχαν και δεν έφταναν...
-
Ο χρήστης RFVC έγραψε:
Δε διαφωνώ ως προς αυτό,έτσι ήταν τότε οι Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες.Μετά τα μέσα του '80 σοβαρεύτηκαν βέβαια,και οι Ευρωπαίοι έτρεχαν και δεν έφταναν...Δεν κάνουν και για καλοκαίρι... εγώ κατέβαινα από τη μπόνυ με εγκάυματα στα πόδια από τη ζέστη...
Dimik, τα ινδικά τα λένε για ένα κλικ πάνω από παπί σε ευελιξία αλλά πολύ περισσότερο μηχανές από οτιδήποτε άλλο σε ενδιαφέρον. Δεν είναι το στυλ μου βέβαια αλλά θα μου άρεσε να μου άρεσαν!
-
Άλεξ πάρε κάτι με μεγάλο μοτέρ και ροπές να μην αλλάζεις ταχύτητες... δεν μπορεί κάτι θα βρούμε που να είναι τουλάχιστον αξιοπρεπές και να μην μοιάζει με μύγα.
Δυο τρεις ιδέες από μένα, υπ' όψιν πως ότι προτείνω θα το κυκλοφορούσα κάθε μέρα όπως και εσύ (εδώ κάνω κάθε μέρα 90 χλμ, με χιλιάρι 24 ετών με 4 καρμπυρατέρ πάνω )
Λοιπόν,
-
Suzuki GS 500F, Ίσως ένα από τα δύο τρία μηχανάκια που θα σου ταίριαζαν γάντι. Για δες: http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3685763/
-
Honda CB 400N, Αν είναι όπως φαίνεται, τότε με κλειστά μάτια... http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4398261/
-
Honda CB 500, Κάτι πιο σύχρονο, πάλι σε CB. Σε γενικές γραμμές νομίζω το CB ταιριάζει για την χρήση που θες να κάνεις. http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/5058021/
-
Kawasaki ZZR 600, Oκ, το παραδέχομαι σε έχω ζαλίσει αλλά είναι κουκλιά τα ρημάδια... http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4693870/
-
Τώρα θα σε στείλω αδιάβαστο! Αν δεν έχει κανένα κουσούρι, πας για τρελό ντηλ! Ducati 750 ss ανταλλαγή με το pcx που έχεις και κανα 1000ρικο απ' την τσέπη! http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2947333/
Ίσως από τα πιο συμπαθητικά ducati.
Σταματάω γιατί θα αρχίσω να προτείνω paso...κτλ.
-
-
Αν και πιστεύω πως τετρακύλινδρο πάει πολύ για καθημερινή μετακίνηση, ξεχώρισα από τα παραπάνω αυτές τις 3:
http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/4981783/ Suzuki GSX 650 GSX650F ABS '2011 - 4900 EUR
http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/4730897/ Honda CB 900 F Hornet '2003 - 3500 EUR
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3685763/ Suzuki GS 500 1 χρονο εγγυηση!!! '05 - € 2.495 (δικυλινδρο αυτό)Πάντως για καθημερινή μετακίνηση, αν και κάπως βαρύ, καλό είναι και το δικό μου.
Ψάξε και για deauville λοιπόν (ειδικά αν σου αρέσει η πρακτικότητα με τις πλαινές βαλίτσες και δεν σου φαίνεται άσχημο) -
-
Ο χρήστης vasilis 1200101 έγραψε:
Άλεξ πάρε κάτι με μεγάλο μοτέρ και ροπές να μην αλλάζεις ταχύτητες... δεν μπορεί κάτι θα βρούμε που να είναι τουλάχιστον αξιοπρεπές και να μην μοιάζει με μύγα.Δυο τρεις ιδέες από μένα, υπ' όψιν πως ότι προτείνω θα το κυκλοφορούσα κάθε μέρα όπως και εσύ (εδώ κάνω κάθε μέρα 90 χλμ, με χιλιάρι 24 ετών με 4 καρμπυρατέρ πάνω )
Λοιπόν,
-
Suzuki GS 500F, Ίσως ένα από τα δύο τρία μηχανάκια που θα σου ταίριαζαν γάντι. Για δες: http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3685763/
-
Honda CB 400N, Αν είναι όπως φαίνεται, τότε με κλειστά μάτια... http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4398261/
-
Honda CB 500, Κάτι πιο σύχρονο, πάλι σε CB. Σε γενικές γραμμές νομίζω το CB ταιριάζει για την χρήση που θες να κάνεις. http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/5058021/
-
Kawasaki ZZR 600, Oκ, το παραδέχομαι σε έχω ζαλίσει αλλά είναι κουκλιά τα ρημάδια... http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4693870/
.
τον μισείται τον άνθρωπο ?
-
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Καλημερα Αλεξανδρε, τι ειναι αυτο που σε ξεβολεψε στο σκουτερ, γιατι θυμαμαι πριν καιρο που ελεγες τα καλυτερα.
Ρωταω γιατι θα ηταν καλυτερο να μαζεψεις χρηματα να παρεις αυτο που θες, παρα κατι αλλο που να σε εξυπηρετει μεν αλλα να μην το γουσταρεις.
To pcx είναι καταπληκτικό σκούτερ και πραγματικά έχω μόνο τα καλύτερα να πω. Αυτό που άλλαξε είναι οι δικές μου ανάγκες μιας και από αυστηρά στα όρια της περιοχής μου πλέον έχω ανάγκη να κάνω 40 χιλιόμετρα την ημέρα, που για τα κιλά μου αρχίζει το πράμα και ζορίζει. Για αυτό και δε θέλω να πάω σε εξεζητημένη λύση (πχ v35) μιας και μάλλον θέλω κάτι με σχετικά καλή αξιοπιστία για κάθε μέρα (+ να μη μου λαδώνει τα παπούτσια ).
Πέρα από την καθημερινή μετακινηση σκέφτεσαι και κάτι άλλο; (ΣΚ, καλοκαίρια ...)
-
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
Πέρα από την καθημερινή μετακινηση σκέφτεσαι και κάτι άλλο; (ΣΚ, καλοκαίρια ...)
Αυτό είναι μια καλή ερώτηση... παλιότερα έκανα αρκετά (συνήθως μικρά) ταξιδάκια αλλά από τότε που παντρεύτικα, μιας και η συζυγος δεν είναι πολύ της μηχανής αραιώσαμε πολύ (παρόλο που υπήρχε η δυνατότητα με τη bonneville). Ωστόσο, πιστεύω ότι κάποιες μικροεξορμήσεις θα γίνονται (ίσως όχι πολύ συχνά) αλλά και πάλι μιλάμε για ταξίδια όχι μεγαλύτερα από 150-200χιλιόμετρα/ημέρα.
Red-Monster, ο Βασίλης ( ο 12100102120111) γράφει ό,τι γράφει επειδή ξέρει την αγάπη μου για τα παλιότερα μηχανάκια (και δη τη zzr600 που είναι ο προσωπικός μου μονόκερως).Πάντως, ρε παιδιά, τελικά αν κάποιος δε θέλει να πάει σώνει και καλά σε σπορ μηχανή, οι λύσεις είναι εξαιρετικά περiορισμένες (είτε από πλευράς χρηστικότητας είτε από πλευράς κόστους).
Έχω καταλήξει στα ακόλουθα:
-Κλείνω τη μύτη και παίρνω τη v7 (θα ζοριστώ πολύ, όμως +πιθανώς να έχω και γκρίνιες)
-Μια cbf600 με abs αλλά δυστυχώς, όπως βλέπω, με καρμπυρατερ (που δε με τρελαίνει κιόλας)
-Μια pegaso strada (που τη θεωρώ καλύτερη μηχανή πόλης αλλά επίσης δε με τρελαίνει)
-Μια τετρακύλινδρη naked στο στυλ fazer/xj6/hornet εκει του '06-'09 (πιο πολύ μ'αρέσει η hornet to '06 με το upsidedown πάλι με καρμπυρατέρ αυτό το μοτέρ που δεν το χωνεύω κιόλας...)
-κάτι άλλο; -
super four είπαμε όχι?
hornet 250 ?
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
super four είπαμε όχι?hornet 250 ?
SF δεν έχω βρει κανένα της προκοπής (όλα όσα έχω δει είναι λιωμένα). Δεν είπαμε ποτέ όχι αλλά αφενός μεν δε θέλω να μπλέξω με το vtec αφετέρου η πιο καινούργια από δαύτες είναι το λιγότερο 15-20ετών.
Το μικρούλι που να το βρεις, ρε μάστορα... είχα 4 χρόνια cbr250rr (ίδιο μοτέρ) οπότε μετα βεβαιότητας σου λέω ότι δεν κάνει ούτε για τη χρήση που θέλω ούτε για την ηλικία μου (2 ώρες την ημέρα πάνω από τις 12Κ στροφές )
Ανταλλακτικά που θα βρεις για δαύτες, όμως; Ήταν δύσκολα εκείνα το χρόνια, σήμερα πρέπει να είναι ξεσκισμένα στις πατέντες τα μηχανάκια... -
Λοιπόν, θα χρειαστείς ΠΟΛΛΗ προσπάθεια για να πείσεις τον εαυτό σου να ΜΗΝ πάρει μια Guzzi, σωστά;
Κοίτα, αν μιλάμε για μοντέλα καινούρια και ψεκαστά, δεν έχεις να φοβάσαι τίποτε. Έχει αναλάβει η Aprilia, το μοτέρ είναι αξιόπιστο και αν σου τύχει κάνα ηλεκτρικό, θα το βρουν, δεν είναι σαν τα παλιά Monza και Le Mans που τα γνώριζε ένας μηχανικός στην Ελλάδα...Και τι μας κάνει να πιστεύουμε πως ένα ιταλικό 5ετίας είναι χειρότερο από ένα ιαπωνικό 10ετίας; Που το έχουν πιάσει 50 χέρια μηχανικών πολλές φορές;
Επιπλέον, η συντήρηση μιας Guzzi είναι αστεία εντελώς. Οι κύλινδροι είναι εκτεθειμένοι και ρυθμίζεις βαλβίδες για πλάκα (ενώ στην Multi μου πρέπει να βγουν ΤΑ ΠΑΝΤΑ για να έχουν πρόσβαση στον πίσω κύλινδρο), έχει άξονα, είναι επιπλέον χαμηλό και ελαφρύ μηχανάκι.
Πολύ σημαντικό το τελευταίο, εγώ τελικά έχω αναθεωρήσει και θεωρώ τα βαριά μηχανάκια, για εμένα τουλάχιστον ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΑ.
Το ελαφρύ, ακόμη και να πάει να γλυστρίσει, κάνεις ένα τσακ με το πόδι και σηκώθηκε! Επιπλέον μπορείς να κάνεις και μια επιτόπια στροφή άνετα χωρίς να φοβάσαι μην πέσει και δεν σηκώνεται...Βλέπω V7 με 5Κ €. Με λίγο παζάρι θα πέσει. Υπάρχουν και Breva, αν σκοπεύεις να την σκαλίσεις. Το V7 είναι όπως το έχει η μαμά του (για μένα από τα πιο όμορφα Guzzi).
Πάρε αυτό που θέλεις και μην συμβιβαστείς. Η μηχανή είναι πάνω απ' όλα έρωτας. Αν δεν σου φτάνουν τα λεφτά, μείνε καλύτερα με το scooter, παρά να πάρεις καμιά βλακεία που δεν θα σου αρέσει. Τουλάχιστον με το scooter είσαι άνετος!
-
να και ένα scooter
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=139782και ένας Πήγασος
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Πάρε αυτό που θέλεις και μην συμβιβαστείς. Η μηχανή είναι πάνω απ' όλα έρωτας. Αν δεν σου φτάνουν τα λεφτά, μείνε καλύτερα με το scooter, παρά να πάρεις καμιά βλακεία που δεν θα σου αρέσει. Τουλάχιστον με το scooter είσαι άνετος!
Αυτό είναι πολύ σωστή κουβέντα HF, το ίδιο πιστεύω και εγώ, για αυτό και αγχώθηκα μόλις είδα τη guzzi!
Δε βγαίνει και κανενα w ρε γαμώτο...Από την άλλη, σε συνάρτηση αυτών που γράφεις για τη μάζα της μηχανής και με τα οποία συμφωνώ απόλυτα πλέον και εγώ, έχει σημασία να είναι και σωστά στημένη η μηχανή, με καλά φρένα (το abs προσθέτει άπειρους πόντους με το καλημέρα) και κυρίως σωστή ανθρωπομετρία για εσένα που την καβαλάς. Στα πλαίσια αυτά, ίσως πρέπει να βάζουμε και λίγο νερό στο κρασί μας, όταν μιλάμε για καθημερή χρήση (για μοτοσυκλέτα σ/κ πάρε και brough superior αν μπορείς )... ε;
-
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
και ένας Πήγασος
Αυτός είναι του αγρού, όχι του δρόμου...
-
Αγγελίες. »
Μοτοσυκλέτες
guzzi -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
super four είπαμε όχι?
hornet 250 ?
SF δεν έχω βρει κανένα της προκοπής (όλα όσα έχω δει είναι λιωμένα). Δεν είπαμε ποτέ όχι αλλά αφενός μεν δε θέλω να μπλέξω με το vtec αφετέρου η πιο καινούργια από δαύτες είναι το λιγότερο 15-20ετών.
Το μικρούλι που να το βρεις, ρε μάστορα... είχα 4 χρόνια cbr250rr (ίδιο μοτέρ) οπότε μετα βεβαιότητας σου λέω ότι δεν κάνει ούτε για τη χρήση που θέλω ούτε για την ηλικία μου (2 ώρες την ημέρα πάνω από τις 12Κ στροφές )
Ανταλλακτικά που θα βρεις για δαύτες, όμως; Ήταν δύσκολα εκείνα το χρόνια, σήμερα πρέπει να είναι ξεσκισμένα στις πατέντες τα μηχανάκια...Εχει φίλος μου το χορνετ και εξ όσο θύμαμαι απο το Cbr, το χορνετ εχει περισσότερη ροπη χαμηλά και πιο φιλική απόδοση μεσαίο ψηλά... Ανταλλακτικα σαρακακης και τογελος εχουν...
Για το σουπερφορ δεν έχω ακριβή εικόνα, αλλα ενα μπρος το τσιμπας σε χαμηλη τιμη παπιου ελέγχοντας συμπίεση και με ενα ακομα 500αρικο μαξ εχει ολοκληρωμένη μηχανη για ψίχουλα... Το δικό μου 25+ χρόνων, όταν ζητάει κάτι ειναι εξωφρενικά φθηνό, έχεις πρόσβαση παντου πανέυκολα (το τεποζιτο βγαίνει σε 3' περισσότερα απο οτι σε ενα μονστερ μκ1) παρεχοντας ενα σύνολο αθραυστο με χαμηλή τιμη κτήσης και χρήσης που σου δινει προσβαση σε ολα τα τμήματα του γρήγορα και απλα...
Η πιο απαιτητική αλλαγή που μου εχει ζητήσει ειναι η αλλαγη του πίσω άξονα τροχούς και αυτο γιατι λόγο μονορατσου δεν είχα εργαλείο και έφτιαξα μόνος μου
Γενικό thread