-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Το 1400αρη αν του πιεις το αίμα βαράει μόνο 8,5; Κάτι δεν κανείς καλαΧαχαχαχα ειλικρινά δεν έχω δει παραπάνω μέση κατανάλωση... Βεβαια έξι μήνες το έχω... (μιλάω για το starjet με τα 95 άλογα)...
Όσο για το 1,2 με τα 70 αλογα το έχω πάει μέχρι 160... Δεν είναι ότι δεν μπορεί να πάει σταθερά τα 140, τα πάει αλλα για να προσπεράσεις θέλει να είναι άδεια η αριστερη λωρίδα... Βασικα παιδιά είναι σαν όλα τα 1,2 που έχω οδηγήσει... Απλα για αυτο το αμάξωμα είναι λίγα τα κυβικά αυτά... Για πόλη όμως ειναι άριστο, και μικρές προσπεράσεις μπορείς να κάνεις,όταν χρειαστεί και οικονομία έχεις... Ο πιο τάφος που έχω οδηγήσει βασικα ήταν το fabia που ειχε ο πατέρας μου το 3κυλινδρο, χειρότερα απο το punto...
-
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
Δεν είναι και τόσο άθλιο... Μπορείς να κάνεις ανετα ταξίδια δυο με τρεις φορές τον χρόνο... Με σταθερά χιλιόμετρα στα 130-140 χμ/ωρα πας μια χαρά... Και είναι και οικονομικό μέσα στην πόλη...
140 στα 70 αλογα μαλιστα..με τι απο πισω ευνοικο ανεμο η την κατρινα?
εντάξει χαλάρωσε,το μοτέρ είναι αδύναμο και δεεεεν ...............αλλά μπορεί να ταξιδέψει με 130-140,απλά ΔΕΝ προσπερνάς και δεν το πιέζεις για να μην ανεβάσεις κατανάλωση τσάμπα!!!
το λέω απο την εμπειρία μου,με το 1.242cc 60hp.............αυτο που έχει και 10 άτια παραπάνω,σαφώς καλύτερα θα είναι τα πράγματα.....εδω το 120ρι μου εβγαζε κραυγες πονου σε μερικες προσπερασεις σε παραπλησιες ταχυτητες το μονο καλο ηταν οτι παντα ειχες μια πανω και δεν σε κουραζε ο ηχος..
Τότε τα 120είναι μόνο στα χαρτιά
Εκτός αν θεωρείς άνετη προσπεραση να κάνεις τα 120.........160 σε 3' οπότε δεν σου φτάνουν ούτε 200 άλογα -
Ο χρήστης edmond έγραψε:
bitch(es) please...atos 1.1 '04
σε κατηφόρα βεβαια
120-130 τα εχει όμως με αναλογες (λογικες δηλαδή) παραχωρήσεις σε ανωφέρειεςη φωτο εχει ξαν' ανέβει για οσους θυμούνται!
Και εγώ το έχω δει έτσι σε επιστροφή απο Χαλκίδα
Μεταξύ μας τώρα, τα πραγματικά πρέπει να είναι 20-25 χλμ κάτω καθώς πρόσφατα τσεκαρα με gps ότι στα 100 κοντερ.. ......πάει με 93!!!!! -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Δεν είναι και τόσο άθλιο... Μπορείς να κάνεις ανετα ταξίδια δυο με τρεις φορές τον χρόνο... Με σταθερά χιλιόμετρα στα 130-140 χμ/ωρα πας μια χαρά... Και είναι και οικονομικό μέσα στην πόλη...
140 στα 70 αλογα μαλιστα..με τι απο πισω ευνοικο ανεμο η την κατρινα?
εντάξει χαλάρωσε,το μοτέρ είναι αδύναμο και δεεεεν ...............αλλά μπορεί να ταξιδέψει με 130-140,απλά ΔΕΝ προσπερνάς και δεν το πιέζεις για να μην ανεβάσεις κατανάλωση τσάμπα!!!
το λέω απο την εμπειρία μου,με το 1.242cc 60hp.............αυτο που έχει και 10 άτια παραπάνω,σαφώς καλύτερα θα είναι τα πράγματα.....εδω το 120ρι μου εβγαζε κραυγες πονου σε μερικες προσπερασεις σε παραπλησιες ταχυτητες το μονο καλο ηταν οτι παντα ειχες μια πανω και δεν σε κουραζε ο ηχος..
Τότε τα 120είναι μόνο στα χαρτιά
Εκτός αν θεωρείς άνετη προσπεραση να κάνεις τα 120.........160 σε 3' οπότε δεν σου φτάνουν ούτε 200 άλογακαλα δεν το εβγαλα και κουτσο απλα ειπα οσο το ειχα στα 120 σε μερικες περιπτωσεις (ειδικα στα σαμο)απλα δεν ακολουθουσε
μετα που εγινε κοκκινο ασπρο χτυπαγες τα 230 για πλακα -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Με σκίσιμο δυσκολα έχω δει πάνω από 6,5... Αντίθετα στο 1,4 με τα 95 που έχω και του πίνω το αιμα βλεπω εύκολα μέχρι και 8 λίτρα αν του πιώ το αίμα... Είναι πάρα πολύ οικονομικό το 1,2 για πόλη είναι μια χαρά...
Το 1400αρη αν του πιεις το αίμα βαράει μόνο 8,5; Κάτι δεν κανείς καλα
Μέχρι και 8 αν του πιεί το αίμα. Λιτοδίαιτος είναι για βρυκόλακας προφανώς.
-
Μετά απο 4 μήνες και 6500 χλμ με το 500 TA εχω να πω οτι το εργαλείο δεν παίζεται
Το μόνο πρόβλημα που παρουσίασε είναι με το άνοιγμα τις πίσω πόρτας (δεν δουλεύει το χερούλι απο έξω )... -
Ο χρήστης marc s110l έγραψε:
Μετά απο 4 μήνες και 6500 χλμ με το 500 TA εχω να πω οτι το εργαλείο δεν παίζεται
Το μόνο πρόβλημα που παρουσίασε είναι με το άνοιγμα τις πίσω πόρτας (δεν δουλεύει το χερούλι απο έξω )...Σίγουρα δεν παίζεται.. .......λίγα αυτοκίνητα στο 4μηνο ξεκινανε τα ηλεκτρικά θέματα
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Μετά απο 4 μήνες και 6500 χλμ με το 500 TA εχω να πω οτι το εργαλείο δεν παίζεται
Το μόνο πρόβλημα που παρουσίασε είναι με το άνοιγμα τις πίσω πόρτας (δεν δουλεύει το χερούλι απο έξω )...Σίγουρα δεν παίζεται.. .......λίγα αυτοκίνητα στο 4μηνο ξεκινανε τα ηλεκτρικά θέματα
Mπα μην το λες ... κάποια άλλα πολλών χιλιάδων ευρώ σε αφήνουν και στο δρόμο
Γιαυτό πιο καλά το χερούλι παρά πολλαπλασιαστές... -
Ο χρήστης marc s110l έγραψε:
Μετά απο 4 μήνες και 6500 χλμ με το 500 TA εχω να πω οτι το εργαλείο δεν παίζεται
Το μόνο πρόβλημα που παρουσίασε είναι με το άνοιγμα τις πίσω πόρτας (δεν δουλεύει το χερούλι απο έξω )...Σίγουρα δεν παίζεται.. .......λίγα αυτοκίνητα στο 4μηνο ξεκινανε τα ηλεκτρικά θέματα
Mπα μην το λες ... κάποια άλλα πολλών χιλιάδων ευρώ σε αφήνουν και στο δρόμο
Γιαυτό πιο καλά το χερούλι παρά πολλαπλασιαστές...σαφέστατα.....
-
We love Marchionne
Ο Marchionne δήλωσε πως η Fiat πουλώντας $32.200 κάθε νέο 500e, χάνει $14.000 και σε μια κίνηση που σίγουρα δεν έχει ξαναγίνει από CEO αυτοκινητοβιομηχανίας, ζήτησε από το κοινό να μην το αγοράζει, ώστε η εταιρία του χάνει λιγότερα χρήματα.
http://www.autoblog.gr/2014/05/21/marchionne-η-fiat-χάνει-14-000-από-κάθε-500e-μην-το-αγοράζετ/
-
FIAT.............
δηλ αν οι χαζοαμερικάνοι τα αγοράσουν όλα ..........πάνε για κλείσιμο;;;
δεν μας λέει όμως το γιατί μπαίνει μέσα με την πώληση και οχι με το να υπάρχουν,αλλά απούλητα!!! -
Στη ΦΙΑΤ έχουν βαρέσει μπιέλα και δεν το έχουν πάρει χαμπάρι. Ας κάθονται να κάνουν όνειρα για καλή πορεία στις ΗΠΑ.
-
Γιατί δεν σταματάνε την παραγωγή του???
-
Ο χρήστης marc s110l έγραψε:
Γιατί δεν σταματάνε την παραγωγή του???τι γάτος θεε μου
-
Είναι μέρος της συμφωνίας εξαγοράς της Κράισλερ. Και ουσιαστικά ο λόγος που βγήκε. Πήρε έτοιμα τα περισσότερα της ηλεκτροκίνησης από τη Μπος, και απλώς εκπληρώνει για όσο απαιτείται το γράμμα της συμφωνίας. Ουσιαστικά η όλη φάση δείχνει πόσο πίσω είναι σαν όμιλος από τα αυτοκίνητα νέων τεχνολογιών, και τα δις που συνεπακόλουθα πρέπει να επενδύσει τα επόμενα χρόνια ώστε να βγει ανταγωνιστικά στην αγορά σε καμιά δεκαριά χρόνια όπου οι τεχνολογίες αυτές θα είναι ώριμες για γενικότερη εφαρμογή.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Είναι μέρος της συμφωνίας εξαγοράς της Κράισλερ. Και ουσιαστικά ο λόγος που βγήκε. Πήρε έτοιμα τα περισσότερα της ηλεκτροκίνησης από τη Μπος, και απλώς εκπληρώνει για όσο απαιτείται το γράμμα της συμφωνίας. Ουσιαστικά η όλη φάση δείχνει πόσο πίσω είναι σαν όμιλος από τα αυτοκίνητα νέων τεχνολογιών, και τα δις που συνεπακόλουθα πρέπει να επενδύσει τα επόμενα χρόνια ώστε να βγει ανταγωνιστικά στην αγορά σε καμιά δεκαριά χρόνια όπου οι τεχνολογίες αυτές θα είναι ώριμες για γενικότερη εφαρμογή.Πριν προχωρήσουν στη σύναψη συμφωνίας, αυτά δεν τα υπολογισαν; ;;;;;
Τόσο φλου είναι; ;;;βλέπουμε και κάνουμε.. .... -
Συγνώμη, αντιλαμβάνεσαι πως η χασούρα από τα ηλεκτρικά 500 είναι αστείο ποσό, όταν σου χαρίζουν την Chrysler;
Πέρα απ' ό,τι λένε διάφοροι, η FIAT άκοπα κι αβασάνιστα εξελίσσεται σε έναν από τους μεγαλύτερους ομίλους παγκοσμίως. Το ότι δεν παρουσιάζει καινούριο Punto ή χάνει λεφτά από τα ηλεκτρικά 500 (που ήταν και είναι μια επικοινωνιακή φούσκα...), δεν το αλλάζει αυτό. -
http://www.iefimerida.gr/news/160132/αυτά-είναι-τα-πιο-αξιόπιστα-αυτοκίνητα-της-αγοράς-σύμφωνα-με-την-εταιρεία-ερευνών-jd-pow
Έρευνες αξιοπιστίας και πράσινα άλογα -
Μήπως γνωρίζει κανείς ποιες διαφορές υπάρχουν μεταξύ του Twin air 85 και 105 hp εκτός απο φρένα πίσω και 6ταχυτο σαζμάν ?
Ο κινητήρας έχει μόνο διαφορετική χαρτογράφηση ή έχουν γίνει και άλλες αλλαγές πχ turbo?
Σας ευχαριστώ -
Γνώμη για το Panda 4X4 του 05...
FIAT FORUM