-
Ο χρήστης postruck. έγραψε:
:lipsealed: Ο nintza,το διάβασε το αρχικό πόστ??? Θέλω να μου πει ο φίλος μας, πως θα σταμάταγε στα διόδια των αφιδνών,θα πέταγε άγκυρα?? Και κάτι ακόμα το προηγούμενο σκάφος των 1700 κιλών,πάλι σε τρέιλερ χωρίς φρένα το έβγαζε στο δρόμο?? Πάντως για τέτοια διαδρομή και τα μεγάλα pick-up,nissan,toyota,isuzu,θα είχαν πρόβλημα.Η λύση είναι κάποιο μεγάλο αμερικάνικο V8 4Χ4 ή φόρτωμα ή κοτσάρισμα σε κάποιο atego 200 ίππων και πάνω.Ναι, σωστά. Στα όποια διόδια περνάει κανονικά με πλάτος 2.49μ συμπεριλαμβανομένων και των Αφιδνών.
Τώρα ξέρεις κι εσύ κάτι παραπάνω. Διαξονικά με φορτίο σκάφος έως 2.50 περνούν από όλα τα ταμεία, και πιο εύκολα από το δεξί, και πληρώνουν όσο μονάχα ένα κανονικό αυτοκίνητο.Το προηγούμενο των 1700kg ήταν σε τρέιλερ με φρένα, επίσης με πλάτος 2.49, περνούσε σε όλα τα διόδια, σε αποστάσεις από Κοπεγχάγη έως Αθηνών.
Λίγοι από εσάς, ευγενικά, μου επισημάνατε τον κίνδυνο στον δρόμο καθώτι το αυτοκίνητο δεν πληρεί τις τεχνικές προυποθέσεις να κάνει την μεταφορά. Σας ευχαριστώ γι αυτό - υπήρχαν πολλοί τρόποι να το μάθω, ένας από αυτούς απλώς να βασιστώ, στο βιβλίο, άλλος απλώς να ρωτήσω φίλους, ή την ίδια την Honda, θέλησα όμως να αναζητήσω και την δική σας άποψη καθώτι προφανώς θα είστε πιο έμπειροι από εμένα και ίσως να έχετε ανάλογες εμπειρίες κάποιοι από εσάς.
Κάποιοι άλλοι υιοθέτησαν ειρωνικές διαθέσεις, δεν τις σχολίασα όμως - η αναζήτησή μου ως προς την τεχνική σας εμπειρία ήταν πραγματική. Ευχαριστώ εσάς που με σοβαρότητα μου την δώσατε.
Στο δια ταύτα:
Υπάρχουν μόνο 2 ασφαλείς τρόποι για την μεταφορά αυτή:
a. Μεταφορά με γερανό, με ό,τι κόστος συνεπάγεται.
b. Πλεύση στον τελικό προορισμό.Το post μπορεί να κλείσει.
Καλό βράδυ.
-
Είδα ότι ζυγίστηκε και το τρέιλερ κάτι που είχε παραλειφθεί στην αρχή. Όπως είδαμε δεν είναι καθόλου αμελητέο.
Γενικά είναι λάθος να ρυμουλκείται το σκάφος γεμάτο. Πρέπει να έχει ελάχιστα καύσιμα, όχι νερό και αν έχει εξωλέμβιες να είναι κατεβασμένες. Θέλεις το λιγότερο δυνατό βάρος στο ρυμουλκούμενο και όσο γίνεται χαμηλότερα το κέντρο βάρους. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Είδα ότι ζυγίστηκε και το τρέιλερ κάτι που είχε παραλειφθεί στην αρχή. Όπως είδαμε δεν είναι καθόλου αμελητέο.
Γενικά είναι λάθος να ρυμουλκείται το σκάφος γεμάτο. Πρέπει να έχει ελάχιστα καύσιμα, όχι νερό και αν έχει εξωλέμβιες να είναι κατεβασμένες. Θέλεις το λιγότερο δυνατό βάρος στο ρυμουλκούμενο και όσο γίνεται χαμηλότερα το κέντρο βάρους.Καλημέρα - ναι σωστά. Πάντα πρέπει να ρυμουλκείται άδειο από καύσιμα και νερά.
Μετά το ζύγισμα, κάναμε 'τεστ' εντός του πάρκινγκ, εντός του περιφραγμένου χώρου. Το Honda τράβηξε ικανοποιητικά και τους 3 τόνους, και σταματούσε ικανοποιητικά και αργά.
Παρόλ αυτά - η απόφαση πάρθηκε και το σκάφος θα πάει στον προορισμό του εν πλω στην θάλασσα.
-
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι θα τους τραβήξει και το ότι θα σταματήσει σε ελεγχόμενες συνθήκες. Αυτό όμως απέχει από το να ξεκινήσεις μεγάλη διαδρομή σε δημόσιο δρόμο. Μπορεί να έχεις αστοχία σε κιβώτιο, φρένα και ατύχημα σε ελιγμό.
Αν έχεις χρόνο και παρέα το εν πλω κομμάτι κάνε το σαν μέρος των διακοπών και όχι απλά σαν αγγαρεία. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι θα τους τραβήξει και το ότι θα σταματήσει σε ελεγχόμενες συνθήκες. Αυτό όμως απέχει από το να ξεκινήσεις μεγάλη διαδρομή σε δημόσιο δρόμο. Μπορεί να έχεις αστοχία σε κιβώτιο, φρένα και ατύχημα σε ελιγμό.
Αν έχεις χρόνο και παρέα το εν πλω κομμάτι κάνε το σαν μέρος των διακοπών και όχι απλά σαν αγγαρεία.Έτσι ακριβώς. Αν κάποιος πεταχτεί, ένα άλλο ΙΧ έως ένα ζώο στον δρόμο, εάν συμβεί κάτι γρήγορο και απρόοπτο, θα είναι καταστοφή καθώς το αμάξι δεν θα σταματήσει έγκαιρα. Εν πλω λοιπόν.
-
Δεν είναι μόνο ότι δε θα σταματήσει αλλά το ότι αν χρειαστεί να φρενάρεις σε οτιδήποτε πέραν την απόλυτης ευθείας με ίσιο το τιμόνι θα σου διπλώσει και μετά άστα να πάνε που θα καταλήξει... To ίδιο και σε κάθε προσπάθεια αλλαγής λωρίδας, το πίσω μέρος του αυτοκινήτου θα τρώει χαστούκια σε κάθε προσπάθεια αλλαγής κατεύθυνσης.
-
Δεν ξέρω αν είδατε χθές στην DW,ενα ρεπορταζ,απο ελένχους της γερμανικής τροχαίας σε αυτοκίνητα με τρειλερ,τροχόσπιτα και επαγγελματικά. Μια οικογένεια που πήγαινε για διακοπές και ήταν υπέρβαροι και με οχι σωστά φορτωμένο συρμό,τους απαγόρευσαν να συνεχίσουν.
-
Ετσι κ γινοταν αυτο εδω , εμπανασταση θα σηκωναμε.
-
Ο χρήστης Μιχαλης Χατζηλιας έγραψε:
Πριν λίγους μήνες τραβούσαμε μικρότερο τρέιλερ με πολύ μεγαλύτερο όχημα. Άδεια έλξης υπήρχε για το μεγαλύτερο όχημα,
κουμπωμένη επάνω στο συγκεκριμένο μικρότερο παλιό τρέιλερ.Έκτοτε, τα πράγματα άλλαξαν τόσο στο αυτοκίνητο όσο και στο τρέιλερ.
Σήμερα ζυγίσαμε τρέιλερ, σκάφος και αυτοκίνητο:
- Τρέιλερ 700 κιλά.
- Σκάφος φορτωμένο με καύσιμα, νερό, και τις 2 μηχανές 1900 κιλά.
- Σύνολο 2600.
- Αυτοκίνητο 1585 κιλά.
- Σύνολο 4185 κιλά.
Η ζημιά που ίσως μπορεί να γίνει είναι μεγάλη. Ταυτόχρονα, ακόμα και να τραβήξει με δυσκολία, δεν αξίζει το άγχος και την επικινδυνότητα. Τέλος, καμία ασφαλιστική δεν θα ασφαλίσει έστω και για λίγα μέτρα.
Θα είναι προτιμότερο η μεταφορά να γίνει με γερανό και φορτηγό λοιπόν παρά οτιδήποτε άλλο.
Σας ευχαριστώ όλους.
Μιχάλη,
άνευ ..υγρών (καύσιμα - νερά) πόσα κιλά ζυγίζει το θηρίο;
-
Γυμνό είναι 1700kg.
Μηχανή (κύρια) 340kg
Μηχανή (2η) 50kg
Φορτία (άγκυρες, μπαταρίες, άλλα σημαντικά) 260kg.
Είμαστε στα 2350kg γυμνό. Σαφέστατα, μια ρυμούλκηση γίνεται με άδειο φορτίο χωρίς καύσιμα και νερά.
Τρέιλερ 700kg
Σύνολο χωρίς καύσιμα και νερά 3,050kg.
Ρυμουλκηση σκαφους βαρους 3 τονων με Honda CRV