-
Είχε παρουσιαστεί ως concept:
http://renaultnewsgr.blogspot.gr/2014/0 ... ncept.html
αλλά απ'ότι φαίνεται θα μπει στη παραγωγή και θα το ποθετηθεί κάτω από το Captur:
http://auto.in.gr/news/world/article/?aid=1231320190
http://www.drive.gr/news/nea-montela/re ... n-paragogi
http://www.zougla.gr/automoto/article/s ... is-renault
-
Είχε παρουσιαστεί ως concept:
http://renaultnewsgr.blogspot.gr/2014/0 ... ncept.html
αλλά απ'ότι φαίνεται θα μπει στη παραγωγή και θα το ποθετηθεί κάτω από το Captur:
http://auto.in.gr/news/world/article/?aid=1231320190
http://www.drive.gr/news/nea-montela/re ... n-paragogi
http://www.zougla.gr/automoto/article/s ... is-renault
-
Είχε παρουσιαστεί ως concept:
http://renaultnewsgr.blogspot.gr/2014/0 ... ncept.html
αλλά απ'ότι φαίνεται θα μπει στη παραγωγή και θα το ποθετηθεί κάτω από το Captur:
http://auto.in.gr/news/world/article/?aid=1231320190
http://www.drive.gr/news/nea-montela/re ... n-paragogi
http://www.zougla.gr/automoto/article/s ... is-renault
-
...έλλειψη αισθητικής...
-


-
Εμένα μου αρέσει (σίγουρα περισσότερο από το Captur) αλλά θα πρέπει να το δίνουν μαζί με το ελικοπτεράκι του concept
-
Αυτό που δείχνουν παρακάτω ως μοντέλο παραγωγής απέχει αρκετά από το αρχικό concept:

Κι εγώ θέλω να διατηρηθεί το ελικοπτεράκι! Χαχα!
-
Νέο mini μοντέλο μήκους 3,68 μέτρων και 800cc από τη συνεργασία Renault-Nissan του οποίου οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν το φθινόπωρο στην Ινδία.Στην Ευρώπη ίσως κυκλοφορήσει με το σήμα της Dacia.
Πηγή
-
μου μοιαζει με το QQ η ειναι η ιδεα μου?
-
Εχει μέγεθος Panda όμως.
Υ.γ: ας ενωθεί με το υφιστάμενο viewtopic.php?f=8&t=56381
-
Ο χρήστης london έγραψε:
μου μοιαζει με το QQ η ειναι η ιδεα μου?QQ συμπιεσμένο σε zip format...
Κατά τα άλλα ενδιαφέρον. Μέχρι να έρθει Ελλάδα και αν έρθει ποτέ το ξανασυζητάμε...
-
Σαν Dacia ίσως στην Ευρώπη και σαν Datsun στην Ρωσία. Αρκετά μικρότερο από το Sandero και ενα φτηνότερο αντι-Twingo.
Στάλθηκε από το SMO72HD μου
-
Σαν Dacia θα πάει άκλαυτο στην Ελλάδα. Απευθύνεται σε συγκεκριμένο κοινό, νεανικό κοινό που αναζητά σύγχρονη σχεδίαση για να είναι και εντός μόδας, οπότε δύσκολα κάποιος θα πάει να πάρει Dacia σε αυτές τις διαστάσεις.
Σαν Renault με κάποια καλύτερη ποιότητα σε σχέση με τα Dacia, θα πουλούσε γιατί όσο να΄ναι άλλο όνομα το Renault.
Ο κάτοχος το ξεστομίζει άνετα στο περιβάλλον του.Άλλωστε η ιστορία πωλήσεων της γκάμας DACIA έχει δείξει ποιοι και γιατί την επιλέγουν.
-
Το Duster πάντως μια χαρά πουλάει. Αν έχει καλή τιμή μια χαρά θα πουλήσει και αυτό. Ωραίο πάντως!
-
Εδώ γίνεται αναφορά ότι θα κυκλοφορήσει σαν Renault, 'αλλά για την ώρα δεν υπάρχουν πλάνα για την Ευρώπη'.
http://www.protothema.gr/car-and-speed/ ... s-renault/
-
http://www.newsit.gr/default.php?pname= ... 6&catid=43
Παρ’ ότι πάντως το χαρακτηρίζει ως παγκόσμιο μοντέλο, το Kwid δεν πρόκειται να διατεθεί στην Ευρώπη αλλά απευθύνεται, πέρα από την Ινδία, σε αναπτυσσόμενες αγορές όπως η Κίνα, η Ρωσία και η Βραζιλία.
-
Εμένα γιατί μου φαίνεται ότι θα παράγεται στην Βραζιλία;
-
Από 3.500 euro στην Ινδία το Kwid:
http://www.autobild.gr/index.php?cat_id ... ge_id=7680 -
Ωραίο αμαξάκι και πρακτικό!
-
Δε θα ήταν κακό με σήματα Dacia, καλή τιμή και προδιαγραφές για Ευρώπη.
-
Ναι καλά, αν έρθει εδώ θα κάνει χαλαρά πάνω από τα διπλά... Στην Ινδία σε αυτή την τιμή είναι γυμνό (όπως και όλα τα ανταγωνιστικά του βέβαια). Με λίγο πιο 'ευρωπαϊκό εξοπλισμό στην Ινδία βγαίνει κάπου στα 4800€... Υπάρχουν πολλά μικρά και φθηνά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στην Ινδία που δεν τα είδαμε και ούτε πρόκειται να τα δούμε στην Ευρώπη (nano, eon, alto, go κτλ). Πάντως και για Ινδία η τιμή του δεν είναι κακή, ακριβότερο μεν από το nano και από το alto αλλά καλύτερη από το μάλλον κορυφαίο eon της hyundai...
Πάντως με Ευρωπαϊκές προδιαγραφές και 'καλή' τιμή θα είχε τύχη...
Το καλή τιμή σημαίνει βέβαια κάπου στα 6000€ γιατί με 7500€ στην Ελλάδα αγοράζεις spark και στην Ινδία κυκλοφορεί ακόμα το προηγούμενο matiz (με το όνομα spark) το οποίο μάλιστα δεν θεωρείται καν ανταγωνιστής του, αλλά πιο 'ολοκληρωμένο' αυτοκίνητο... Αυτό για να καταλάβετε που κατατάσσεται το αυτοκίνητο.. Στα + του βέβαια ο λίγο πιο off road χαρακτήρας του που ειδικά εκεί θα το βοηθήσει πολύ...
Μην με ρωτήσετε γιατί έχω 'ψάξει' την Ινδική αγορά, ο λόγος είναι απλός, μου αρέσει να βλέπω διαφορετικά αυτοκίνητα έστω και αν δεν εισάγονται εδώ και απεχθάνομαι τα δήθεν νέα που απλά αλλάζεις μια μάσκα και ένα ταμπλό και πχ από qashqai το ονομάζεις kadjar...
Renault Kwid