-
πριν απο μια εβδομαδα περιπου αγορασα ενα καινουριο opel corrsa 1.3 diesel. αρχισα να κανω τα πρωτα χιλιομετρα και αμεσως τισ πρωτες ημερες αντιληφθηκα οτι οταν το οδηγουσα για πανω απο 20 λεπτα το αυτοκινητο μεσα γινεται φουρνος απο την πολλη ζεστη, χωρις να ειναι ανοικτη η θερμανση η το αιρκοντισιον. μεγαλη θερμοκρασια δημιουργειται στο πατωμα στα ποδια του οδηγου δεξια, μια κατασταση ανυποφορη και το eco δεν λειτουργει παντα.
πηγα και το αφησα στην αντιπροσωπια, το ελεγξε και ο υπευθυνος ο οποιος συμφωνησε οτι ειναι πυρωμενο στο σημειο εκεινο ειδε οτι το eco υπολειτουργουσε και την επομενη ημερα μου ειπε οτι μιλησε με τον μηχανικο και εμμεσως μου εδωσε να καταλαβω οτι δεν τον ενδιαφερει το θεμα της υπερθερμανσης , παρα μονο αυτο του eco.
ρε παιδια το αυτοκινητο δεν οδηγειται ειναι φουρνος, ο γιος μου πηγε να σκασει στο πισω καθισμα και ανοιξε τα παραθυρα με βροχη εξω.εγω νομιζα τις πρωτες ημερες οτι εχει θερμαινομενα καθισματα.
τι πρεπει να κανω? -
πριν απο μια εβδομαδα περιπου αγορασα ενα καινουριο opel corrsa 1.3 diesel. αρχισα να κανω τα πρωτα χιλιομετρα και αμεσως τισ πρωτες ημερες αντιληφθηκα οτι οταν το οδηγουσα για πανω απο 20 λεπτα το αυτοκινητο μεσα γινεται φουρνος απο την πολλη ζεστη, χωρις να ειναι ανοικτη η θερμανση η το αιρκοντισιον. μεγαλη θερμοκρασια δημιουργειται στο πατωμα στα ποδια του οδηγου δεξια, μια κατασταση ανυποφορη και το eco δεν λειτουργει παντα.
πηγα και το αφησα στην αντιπροσωπια, το ελεγξε και ο υπευθυνος ο οποιος συμφωνησε οτι ειναι πυρωμενο στο σημειο εκεινο ειδε οτι το eco υπολειτουργουσε και την επομενη ημερα μου ειπε οτι μιλησε με τον μηχανικο και εμμεσως μου εδωσε να καταλαβω οτι δεν τον ενδιαφερει το θεμα της υπερθερμανσης , παρα μονο αυτο του eco.
ρε παιδια το αυτοκινητο δεν οδηγειται ειναι φουρνος, ο γιος μου πηγε να σκασει στο πισω καθισμα και ανοιξε τα παραθυρα με βροχη εξω.εγω νομιζα τις πρωτες ημερες οτι εχει θερμαινομενα καθισματα.
τι πρεπει να κανω? -
πριν απο μια εβδομαδα περιπου αγορασα ενα καινουριο opel corrsa 1.3 diesel. αρχισα να κανω τα πρωτα χιλιομετρα και αμεσως τισ πρωτες ημερες αντιληφθηκα οτι οταν το οδηγουσα για πανω απο 20 λεπτα το αυτοκινητο μεσα γινεται φουρνος απο την πολλη ζεστη, χωρις να ειναι ανοικτη η θερμανση η το αιρκοντισιον. μεγαλη θερμοκρασια δημιουργειται στο πατωμα στα ποδια του οδηγου δεξια, μια κατασταση ανυποφορη και το eco δεν λειτουργει παντα.
πηγα και το αφησα στην αντιπροσωπια, το ελεγξε και ο υπευθυνος ο οποιος συμφωνησε οτι ειναι πυρωμενο στο σημειο εκεινο ειδε οτι το eco υπολειτουργουσε και την επομενη ημερα μου ειπε οτι μιλησε με τον μηχανικο και εμμεσως μου εδωσε να καταλαβω οτι δεν τον ενδιαφερει το θεμα της υπερθερμανσης , παρα μονο αυτο του eco.
ρε παιδια το αυτοκινητο δεν οδηγειται ειναι φουρνος, ο γιος μου πηγε να σκασει στο πισω καθισμα και ανοιξε τα παραθυρα με βροχη εξω.εγω νομιζα τις πρωτες ημερες οτι εχει θερμαινομενα καθισματα.
τι πρεπει να κανω? -
απο τι μπορει να προερχεται αυτο;
-
Μήπως Έχει Κανένα θέμα το dpf;
Sent from my HTC One_M8 using smoke signals.
-
τι ειναι το dpf, γιατι ειμαι λιγο ασχετος γενικοτερα με τα αυτοκινητα.
-
Μην παραλαβεις το αυτοκινητο αν δεν φτιαχτει στην εγγυση. Αυτη η υπερθερμανση θα προκαλεσει πολλες φθορες στο αμαξι. Εκτος οτι ειναι ανυποφορο μεσα...
-
φιλε μου, την εχω πατησει,
το πληρωσα μετρητοις ηδη.... -
Καλά, δεν λέει κάτι αυτό, έχεις εγγύηση φυσικά και θα επιμείνεις να φτιαχτεί. Για να καταλάβω, θερμαίνεται το πάτωμα ή μήπως έχει κολλήσει το καλοριφέρ στο ζεστό;
-
δεν νομιζω να ειναι το καλοριφερ, βγαζει κρυο αερα, οπως και το αιρκοντισιον.
η θερμοκρασια ειναι απο το πατωμα και δεξια στο ανεβασμα, κατω απο το τιμονι. -
Φιλε μου αν το επιτρεπουν οι admins θα σου ελεγα να ζητησεις και μια συμβουλη απο το opel club http://www.opel-club.gr/vbulletin/activity.php?. Σε καμια περιπτωση δεν θελω να μειωσω το παρων forum αλλα το θεμα σου μου ακουγεται σοβαρο και δεν εχω ξανακουσει κατι παρομοιο και μαλιστα σε ολοκαινουριο αμαξι. Σε καθε περιπτωση απαιτησε να σου το φτιαξουν αν οχι να στο αντικαταστησουν γιατι σε βλεπω να παιρνεις καμια φωτια. Καλη τυχη και θυμησου οτι στα ελλαδα ποτε δεν βρισκεις το δικιο σου αν δεν τα κανεις ολα λαμπογυαλο και γυαλια καρφια. Ειλικρινα δεν θελω να φανταστω τον εαυτο μου στην θεση σου.
Τα παιδια στο opel club θα σου πουν και τροπους ισως να επικοινωνησεις και με την οπελ γερμανιας γιατι με τις ελληνικες αντιπροσωπειες χαιρι δεν εχει. Εγω στην θεση θα ζηταγα αντικατασταση. Μην το αφησεις σε καμια περιπτωση και κυνηγησε το τωρα που ειναι αρχη. -
ευχαριστω,
πραγματι ειναι μεγαλη απογοητευση, ο τυπος στην αντιπροσωπια μου μιλουσε για τοψυγειο του αυτοκινητου, μου ανεφερε οτι μπορει να μην το οδηγω σωστα, μου ειπε οτι δεν ειναι κατι για επιδιορθωση, οτι θα ασχοληθει μονο με το eco που δεν λειτουργει παντα.
θα δουμε πως θα εξελιχθει η κατασταση, ετσι η αλλιως εχω ενημερωσει δικηγορο και αν πανε ασχημα τα πραγματα σκευτομαι να βαλω πραγματογνωμονα και να κανω μηνυση.μιλαμε για συμπεριφορες απαραδεκτες και ψυχοφθορες, αυτη ειναι η Ελληνικη πραγματικοτητα. εφτασες σε σημειο να μου πεις να επικοινωνησω με την opel της Γερμανιας. -
καλημερα και απο μενα,
ΜΗΝ τους αφηνεις καθολου λασκα,3- 5- 10 τηλ. την μερα, χωρις βρισιδια -δεν βοηθανε στην αρχη- ,
ΜΗΝ το παραλαβης , παρα μονο με ζωντανο τεστ -βαλε το μαστορα να κατσει γυμνος στο πατακι του συνοδηγου-η το κανεις τεστ ντραιβ με τον μηχανικο μεσα 'η το αφηνεις ρελαντι κανα τεταρτο και βλεπεις.
ΠΑΝΤΟΣ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΙΣ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΜΕΡΕΣ.
Και για ολες τις επισκεψεις σου στο σερβις να εχεις τα απαιτουμενα παραστατικα απο αυτους.τιμολογια/διαγνωσεις/επισκευες....
τα χαρτια μενουν μονο ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ
-
Ο χρήστης dim63 έγραψε:
-βαλε το μαστορα να κατσει γυμνος στο πατακι του συνοδηγου-Θα θελα να το δω αυτό
-
Ο χρήστης add; έγραψε:
πηγα και το αφησα στην αντιπροσωπια, το ελεγξε και ο υπευθυνος ο οποιος συμφωνησε οτι ειναι πυρωμενο στο σημειο εκεινο ειδε οτι το eco υπολειτουργουσε και την επομενη ημερα μου ειπε οτι μιλησε με τον μηχανικο και εμμεσως μου εδωσε να καταλαβω οτι δεν τον ενδιαφερει το θεμα της υπερθερμανσης , παρα μονο αυτο του eco.
Μήπως το θέμα της 'υπερθέμανσης' συνδέεται με το σύστημα κλιματισμού? Κάτω από το ντουλαπάκι συνήθως ειναι το μοτερ του κλιματισμού. Μήπως έχει κολλήσει κανένα κλαπέτο του κλιματισμού και φέρνει συνέχεια ζεστό αέρα?
-
Μήπως λείπει καμμία θερμοασπίδα ( λαμαρίνα ) που βιδώνει στο σημείο και απομονώνει τη θερμοκρασία του φίλτρου DPF ή του καταλύτη ( ανάλογα τι έχει σε εκείνο το σημείο ) και την έβγαλαν και δεν την ξανατοποθέτησαν ?
-
Ο χρήστης Γιώργης έγραψε:
-βαλε το μαστορα να κατσει γυμνος στο πατακι του συνοδηγου-
Θα θελα να το δω αυτό
Είσαι σίγουρος για αυτό;
Εδώ σκάει καμία κωλοχωρίστρα και ιιιιιιοοουυυυ πόσο δεν ενας γυμνος μηχανικός με κοιλια και τρύχες...
μμππρρρρ -
Θυμάστε(οι περισσότεροι),ένα παλικάρι με ένα i30,που του είχανε'δανειστεί' κρεμαγιέρα άν θυμάμαι καλώς.......κάτι τέτοιο μυρίζομαι,'δάνειο'...σε ανταλ/κό που έχει σχέση με το πρόβλημα....
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
-βαλε το μαστορα να κατσει γυμνος στο πατακι του συνοδηγου-
Θα θελα να το δω αυτό
Είσαι σίγουρος για αυτό;
Εδώ σκάει καμία κωλοχωρίστρα και ιιιιιιοοουυυυ πόσο δεν ενας γυμνος μηχανικός με κοιλια και τρύχες...
μμππρρρρΥπάρχει λύση
(sorry για το )
υπερθερμανση καμπινας