-
Έχεις 600 ευρώ και θέλεις να πάρεις ένα σύγχρονο αυτοκίνητο;
Έχεις 600 ευρώ και θέλεις να χεις όλες τις ανέσεις; Ασφάλεια; Εξοπλισμό; Επιδόσεις που συγκινούν; Ηλεκτρονικά συστήματα και γκάτζετ; Εντυπωσιακή εμφάνιση; Τέλεια κατάσταση σαν να βγήκε μόλις από το εργοστάσιο; Κι όλα αυτά με 600 ευρω;;Ε ξέχασέ το! Δε γίνεται.
Αμα θες ένα βασικό αυτοκίνητο να μετακινείσαι όμως, πουλάω το γέρο μου! Είναι 20 ετών, γεννημένος στη Γαλλία. Είναι (κυριολεκτικά) διασταύρωση Peugeot με Citroen, στο πίσω μέρος γράφει 306, έχει 330.000 πολύπαθα χιλιόμετρα και 1360 κυβικά υψηλής 8βάλβιδης τεχνολογίας. Εξοπλισμό πρακτικά δεν έχει, μόνο ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, υδραυλικό τιμόνι, κεντρικό κλείδωμα και mp3.
Εκτός αυτών έχω βάλει 2-3 πραγματάκια που έκαναν το αυτοκίνητο πιο διασκεδαστικό στην οδήγηση:- Διπλά αεριζόμενα δισκόφενα εμπρός από Xsara VTS, αντί των απλών δίσκων που είχε
- Πίσω δισκόφρενα από Saxo VTS, αντί για ταμπούρα
- Τρόμπα φρένων πιο ισχυρή, από Xantia SW
(είδες που δεν υπερέβαλα με τη'διασταύρωση' ;;; ) - Αμορτισερ bilstein κίτρινα και ελατήρια eibach
- Κιβωτιάκι πιο κοντό και συγκεκριμένα το γνωστό και αγαπημένο 1359
Θες και φωτογραφία;
Ιδού μια απ τις τελευταίες του!
Προβληματάκια έχει κάποια με το χρώμα και ένα σημάδια στη μούρη από τότε που χάζευα έναν κώλο και έπεσα πάνω στη ρεζέρβα του Βιτάρα που φρέναρε μπροστά μου. Σκουριές το αμάξωμα δεν έχει. Σοβαρό τρακάρισμα δεν έχει, μόνο κάτι χτυπηματάκια που επισκευάστηκαν από πιστοποιημένους κατά ISO, DIN και HACCP μάστορες. Το εσωτερικό του έχει τα αναμενόμενα θέματά του, αλλά νερό δε μπάζει, τα παράθυρα κλείνουν και τέλος πάντων είναι ένα αυτοκίνητο να αντέξει ένα μικρό χρονικό διάστημα για να κάνει κάποιος τη δουλειά του. Οκτώ χρόνια στα χέρια μου πάντως, κάθε πρωί έπαιρνε μπροστά και ποτέ δεν με πρόδωσε. ΚΤΕΟ έχει περάσει και ισχύει για άλλα 2 χρόνια.
Έχει συντηρηθεί με αγάπη, υπάρχει βιβλίο με όλες τις...περιπέτειες, γραμμένο με όλη την ανεπισημότητα και δίχως σφραγίδες. Δεν με έχει αφήσει ποτέ, εκτός από μια φορά που ο δίσκος τα χε παίξει. Το δίνω με κρύα καρδιά, μιας και με αυτό έκανα πολύ ωραία ταξίδια, πάντα με ένα χαμόγελο στο πρόσωπο! Αν είχα τη δυνατότητα, θα το κρατούσα μόνο για το κέφι μου, αλλά δεν είναι καιρός για τέτοια πλέον!
Κατά την πώληση δε θα γνωστοποιηθούν τα προσωπικά μου στοιχεία, ώστε να μην με ψάξεις μετά! Με την αγορά, δώρο μια κλούβα αφαρμάκωτα πορτοκάλια απ το περιβόλι μου. Επίσης παρέχεται εγγύηση 13 χρόνων από την ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας του.
Α! Έχει και 55άρα μπαταρία μόλις 6 μηνών - σκοτώνει λέμε!
ΥΓ: Επειδή τελειώνει το 2013, δεν πρόκειται να το πουλήσω αφού πληρώσω τα τέλη του 2014. Αν το αυτοκίνητο μείνει ως τότε στα χέρια μου, θα πάει προς την ανακύκλωση ή θα το κάνω 'έπιπλο' στην πίσω αυλή - σε αυτό το ποσό που ζητώ είναι άσκοπο να πληρώσω 240 ευρώ τέλη...
ΥΓ2: περισσότερες πληροφορίες με πμ. Θα τηρηθεί αυστηρά σειρά προτεραιότητας.
-
Έχεις 600 ευρώ και θέλεις να πάρεις ένα σύγχρονο αυτοκίνητο;
Έχεις 600 ευρώ και θέλεις να χεις όλες τις ανέσεις; Ασφάλεια; Εξοπλισμό; Επιδόσεις που συγκινούν; Ηλεκτρονικά συστήματα και γκάτζετ; Εντυπωσιακή εμφάνιση; Τέλεια κατάσταση σαν να βγήκε μόλις από το εργοστάσιο; Κι όλα αυτά με 600 ευρω;;Ε ξέχασέ το! Δε γίνεται.
Αμα θες ένα βασικό αυτοκίνητο να μετακινείσαι όμως, πουλάω το γέρο μου! Είναι 20 ετών, γεννημένος στη Γαλλία. Είναι (κυριολεκτικά) διασταύρωση Peugeot με Citroen, στο πίσω μέρος γράφει 306, έχει 330.000 πολύπαθα χιλιόμετρα και 1360 κυβικά υψηλής 8βάλβιδης τεχνολογίας. Εξοπλισμό πρακτικά δεν έχει, μόνο ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, υδραυλικό τιμόνι, κεντρικό κλείδωμα και mp3.
Εκτός αυτών έχω βάλει 2-3 πραγματάκια που έκαναν το αυτοκίνητο πιο διασκεδαστικό στην οδήγηση:- Διπλά αεριζόμενα δισκόφενα εμπρός από Xsara VTS, αντί των απλών δίσκων που είχε
- Πίσω δισκόφρενα από Saxo VTS, αντί για ταμπούρα
- Τρόμπα φρένων πιο ισχυρή, από Xantia SW
(είδες που δεν υπερέβαλα με τη'διασταύρωση' ;;; ) - Αμορτισερ bilstein κίτρινα και ελατήρια eibach
- Κιβωτιάκι πιο κοντό και συγκεκριμένα το γνωστό και αγαπημένο 1359
Θες και φωτογραφία;
Ιδού μια απ τις τελευταίες του!
Προβληματάκια έχει κάποια με το χρώμα και ένα σημάδια στη μούρη από τότε που χάζευα έναν κώλο και έπεσα πάνω στη ρεζέρβα του Βιτάρα που φρέναρε μπροστά μου. Σκουριές το αμάξωμα δεν έχει. Σοβαρό τρακάρισμα δεν έχει, μόνο κάτι χτυπηματάκια που επισκευάστηκαν από πιστοποιημένους κατά ISO, DIN και HACCP μάστορες. Το εσωτερικό του έχει τα αναμενόμενα θέματά του, αλλά νερό δε μπάζει, τα παράθυρα κλείνουν και τέλος πάντων είναι ένα αυτοκίνητο να αντέξει ένα μικρό χρονικό διάστημα για να κάνει κάποιος τη δουλειά του. Οκτώ χρόνια στα χέρια μου πάντως, κάθε πρωί έπαιρνε μπροστά και ποτέ δεν με πρόδωσε. ΚΤΕΟ έχει περάσει και ισχύει για άλλα 2 χρόνια.
Έχει συντηρηθεί με αγάπη, υπάρχει βιβλίο με όλες τις...περιπέτειες, γραμμένο με όλη την ανεπισημότητα και δίχως σφραγίδες. Δεν με έχει αφήσει ποτέ, εκτός από μια φορά που ο δίσκος τα χε παίξει. Το δίνω με κρύα καρδιά, μιας και με αυτό έκανα πολύ ωραία ταξίδια, πάντα με ένα χαμόγελο στο πρόσωπο! Αν είχα τη δυνατότητα, θα το κρατούσα μόνο για το κέφι μου, αλλά δεν είναι καιρός για τέτοια πλέον!
Κατά την πώληση δε θα γνωστοποιηθούν τα προσωπικά μου στοιχεία, ώστε να μην με ψάξεις μετά! Με την αγορά, δώρο μια κλούβα αφαρμάκωτα πορτοκάλια απ το περιβόλι μου. Επίσης παρέχεται εγγύηση 13 χρόνων από την ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας του.
Α! Έχει και 55άρα μπαταρία μόλις 6 μηνών - σκοτώνει λέμε!
ΥΓ: Επειδή τελειώνει το 2013, δεν πρόκειται να το πουλήσω αφού πληρώσω τα τέλη του 2014. Αν το αυτοκίνητο μείνει ως τότε στα χέρια μου, θα πάει προς την ανακύκλωση ή θα το κάνω 'έπιπλο' στην πίσω αυλή - σε αυτό το ποσό που ζητώ είναι άσκοπο να πληρώσω 240 ευρώ τέλη...
ΥΓ2: περισσότερες πληροφορίες με πμ. Θα τηρηθεί αυστηρά σειρά προτεραιότητας.
-
Ο γέροντας πλέον βρίσκεται σε άλλα χέρια. Εύχομαι και ελπίζω να συνεχίσει το ταξίδι του αγέρωχος και για την υπόλοιπη ζωή του.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω και από εδώ τον Θύμιο, ολόθερμα για όλα!
Πιστεύω εδώ και χρόνια ότι μας γίνονται δύο 'ταμεία'. Ένα 'μετά' και ένα 'εδώ'. Δεν ειμαι εγώ βέβαια αυτός που κρίνει ούτε το ένα, ούτε το άλλο, αλλά εύχομαι και ταυτόχρονα πιστεύω ότι τα 'εδώ' ζωής οφειλόμενα, να είναι πολλαπλάσια από τα ευχόμενα.
Να είσαι καλά Θύμιο, ευχαριστώ..
-
Εύχομαι ο 'γέρος' να ζήσει άλλα 20 χρόνια και να του δούμε σε classic ράλλυ!!!
Παίζει να ήταν η καλύτερη αγγελία που έχει μπει στον πλανήτη. Για βραβείο!!!
-
Μακραν η καλυτερη αγγελια ever.Μπραβο ρε Θυμιο,και που σαι μη χανεσαι πες μας με τι κυκλοφορεις τωρα.Αναμενουμε νεωτερα!
-
Θες ένα αυτοκίνητο με 600 ευρώ;;