-
Καλησπέρα σας φίλοι μου και καλώς σας βρήκα ! Είμαι κάτοχος ενός TIGUAN 1.4 TSI 2008 μοντέλο και έχω μπει σε διαδικασία να σκέφτομαι μιας αλλαγής τώρα που είναι νωρίς και πιάνει 5 δεκάρες το αμάξι μου με ένα GOLF 1.6 TDI. Κύριοι λόγοι που οδηγήθηκα σε αυτή μου την απόφαση είναι η κατανάλωση βασικά του τίγρη που κακά τα ψέματα με πολύ ήρεμο πόδι δεν λέει να βγάλει πάνω από 650-700 χλμ σε πλήρη γέμισμα με τίποτα και οτάν λέμε για τέτοια κατανάλωση μιλάμε για ανοικτό δρόμο εθνική - επαρχιακή οδός με μέση ταχύτητα τα 100 χλμ . Και έτσι είπα να κοιτάξω προς πετρέλαιο .
Οι φόβοι μου αντιρρήσεις μου που θέλω να μου πείτε την γνώμη σας - εμπειρία σας είναι οι εξής :-
το 5αρι κιβώτιο είναι τόσο αρνητικό - κουραστικό στα ταξίδια όσο λένε ; Σε τεστ που έκανα δεν το εντόπισα σαν αρνητικό αλλά το τεστ δεν είναι ταξίδι ...
-
μετά από 2-3 χρόνια δουλεμα θα ακούγεται σαν ταξί ;
-
και τέλος η περιβόητη τρόμος πετρελαίου είναι τόσο ευαίσθητη ; Και πόσο κοστίζει η αλλαγή της σε περίπτωση βλάβης ;
-
-
Καλησπέρα σας φίλοι μου και καλώς σας βρήκα ! Είμαι κάτοχος ενός TIGUAN 1.4 TSI 2008 μοντέλο και έχω μπει σε διαδικασία να σκέφτομαι μιας αλλαγής τώρα που είναι νωρίς και πιάνει 5 δεκάρες το αμάξι μου με ένα GOLF 1.6 TDI. Κύριοι λόγοι που οδηγήθηκα σε αυτή μου την απόφαση είναι η κατανάλωση βασικά του τίγρη που κακά τα ψέματα με πολύ ήρεμο πόδι δεν λέει να βγάλει πάνω από 650-700 χλμ σε πλήρη γέμισμα με τίποτα και οτάν λέμε για τέτοια κατανάλωση μιλάμε για ανοικτό δρόμο εθνική - επαρχιακή οδός με μέση ταχύτητα τα 100 χλμ . Και έτσι είπα να κοιτάξω προς πετρέλαιο .
Οι φόβοι μου αντιρρήσεις μου που θέλω να μου πείτε την γνώμη σας - εμπειρία σας είναι οι εξής :-
το 5αρι κιβώτιο είναι τόσο αρνητικό - κουραστικό στα ταξίδια όσο λένε ; Σε τεστ που έκανα δεν το εντόπισα σαν αρνητικό αλλά το τεστ δεν είναι ταξίδι ...
-
μετά από 2-3 χρόνια δουλεμα θα ακούγεται σαν ταξί ;
-
και τέλος η περιβόητη τρόμος πετρελαίου είναι τόσο ευαίσθητη ; Και πόσο κοστίζει η αλλαγή της σε περίπτωση βλάβης ;
-
-
Καλησπέρα σας φίλοι μου και καλώς σας βρήκα ! Είμαι κάτοχος ενός TIGUAN 1.4 TSI 2008 μοντέλο και έχω μπει σε διαδικασία να σκέφτομαι μιας αλλαγής τώρα που είναι νωρίς και πιάνει 5 δεκάρες το αμάξι μου με ένα GOLF 1.6 TDI. Κύριοι λόγοι που οδηγήθηκα σε αυτή μου την απόφαση είναι η κατανάλωση βασικά του τίγρη που κακά τα ψέματα με πολύ ήρεμο πόδι δεν λέει να βγάλει πάνω από 650-700 χλμ σε πλήρη γέμισμα με τίποτα και οτάν λέμε για τέτοια κατανάλωση μιλάμε για ανοικτό δρόμο εθνική - επαρχιακή οδός με μέση ταχύτητα τα 100 χλμ . Και έτσι είπα να κοιτάξω προς πετρέλαιο .
Οι φόβοι μου αντιρρήσεις μου που θέλω να μου πείτε την γνώμη σας - εμπειρία σας είναι οι εξής :-
το 5αρι κιβώτιο είναι τόσο αρνητικό - κουραστικό στα ταξίδια όσο λένε ; Σε τεστ που έκανα δεν το εντόπισα σαν αρνητικό αλλά το τεστ δεν είναι ταξίδι ...
-
μετά από 2-3 χρόνια δουλεμα θα ακούγεται σαν ταξί ;
-
και τέλος η περιβόητη τρόμος πετρελαίου είναι τόσο ευαίσθητη ; Και πόσο κοστίζει η αλλαγή της σε περίπτωση βλάβης ;
-
-
Η περιβοητη ειναι οχι απλως τρομος αλλα σπλατερ λεμε.
-
Πόσα λίτρα καυσίμου 'παίρνει' το Golf με μπότες που έχεις;
-
Χάχαχαχα ...65 εάν δεν κάνω λάθος
-
Τα λεφτα θα τα χάσεις σίγουρα.
Είτε σε βενζίνη και οριστική απαξίωση με το υφιστάμενο, είτε σε φρέσκο χρήμα για αγορά καινούργιου.
Σκέψου σε πόσα χρόνια απαξιώνεται οριστικά το tiguan, βάλε κάτω τα χιλιόμετρα που κανείς και κανε τους υπολογισμούς. -
Για ποια λεφτά μιλάς ; Της αγοράς καινούργιου;
-
Ο χρήστης oasisAthens έγραψε:
Καλησπέρα σας φίλοι μου και καλώς σας βρήκα ! Είμαι κάτοχος ενός TIGUAN 1.4 TSI 2008 μοντέλο και έχω μπει σε διαδικασία να σκέφτομαι μιας αλλαγής τώρα που είναι νωρίς και πιάνει 5 δεκάρες το αμάξι μου με ένα GOLF 1.6 TDI. Κύριοι λόγοι που οδηγήθηκα σε αυτή μου την απόφαση είναι η κατανάλωση βασικά του τίγρη που κακά τα ψέματα με πολύ ήρεμο πόδι δεν λέει να βγάλει πάνω από 650-700 χλμ σε πλήρη γέμισμα με τίποτα και οτάν λέμε για τέτοια κατανάλωση μιλάμε για ανοικτό δρόμο εθνική - επαρχιακή οδός με μέση ταχύτητα τα 100 χλμ . Και έτσι είπα να κοιτάξω προς πετρέλαιο .
Οι φόβοι μου αντιρρήσεις μου που θέλω να μου πείτε την γνώμη σας - εμπειρία σας είναι οι εξής :-
το 5αρι κιβώτιο είναι τόσο αρνητικό - κουραστικό στα ταξίδια όσο λένε ; Σε τεστ που έκανα δεν το εντόπισα σαν αρνητικό αλλά το τεστ δεν είναι ταξίδι ...
-
μετά από 2-3 χρόνια δουλεμα θα ακούγεται σαν ταξί ;
-
και τέλος η περιβόητη τρόμος πετρελαίου είναι τόσο ευαίσθητη ; Και πόσο κοστίζει η αλλαγή της σε περίπτωση βλάβης ;
κάνε όσα τεστ ντραιβ μπορείς στη κατηγορία που ψάχνεις γιατί να κινηθείς πάλι στο γκρουπ?
ο ήχος τους σίγουρα δεν είναι ταξιτζίδικος αλλά όπως και να το κάνεις είναι ντίζελ .εγώ τον tdi που δοκίμασα μου φάνηκε σχετικά τραχύς,οι καλές ηχομονώσεις όμως βοηθούν.
όσο για την αντλία είναι και να μην σου τύχει.εγώ γενικά αποφέυγω τα ότι να ναι πρατήρια και τα βιοντίζελ.
-
-
Αθηνα εισαι ή επαρχια;
Σαν ταξι θα κανει, εννοειται, γιατι η μονη διαφορα που θα εχει με τα ταξι θα ειναι πιθανως το χρωμα!Στάλθηκε από το GT-P5110 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Επαρχία είμαι
-
Δες και το golf tgi με φυσικό αέριο θα έρθει άμεσα
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Οδηγώ εδώ και λίγες μέρες το καινούργιο 1.6 TDI Bluemotion (εξατάχυτο) και από τη μικρή εμπειρία που απέκτησα μπορώ να σου πω:
- Δεν νομίζω ότι η 6η ταχύτητα κάνει πολύ μεγάλη αλλαγή.
- Δεν γνωρίζω πως θα είναι μετά από μερικά χρόνια, σαν καινούργιο όμως το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικό (πολιτισμένο και άνετο).
- Ο φόβος του κακού καυσίμου υπάρχει, γι'αυτό εγώ έχω επιλέξει να γεμίζω από συγκεκριμένα πρατήρια (όπως και στο προηγούμενο diesel που είχα). Εκτός από τις πληροφορίες από άλλους οδηγούς, εγώ χρησιμοποιώ και το αυτί μου. Στα αυτοκίνητα diesel το κακό καύσιμο 'ακούγεται'.
-
Ο χρήστης oasisAthens έγραψε:
Επαρχία είμαιΑφου εισαι επαρχια, πως και το 2008 δεν πηρες πετρελαιο το tiguan;
Εγκυκλοπαιδικα ρωτω. -
Γιατί το 2008 ήμουν στην Αθήνα και απαγορευότανε το πετρέλαιο τότε στην Αθήνα - Θεσσαλονίκη
-
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
Πόσα λίτρα καυσίμου 'παίρνει' το Golf με μπότες που έχεις;Με τις ποιές?
-
Ο χρήστης dimitris_43 έγραψε:
Οδηγώ εδώ και λίγες μέρες το καινούργιο 1.6 TDI Bluemotion (εξατάχυτο) και από τη μικρή εμπειρία που απέκτησα μπορώ να σου πω:- Δεν νομίζω ότι η 6η ταχύτητα κάνει πολύ μεγάλη αλλαγή..Φυσικά και κάνει διαφορά. Αν τα συγκρίνεις σωστά, αν συγκρίνεις την 6η με την 5η του 5τάχυτου τότε φυσικά δεν έχει διαφορά. Το όλο θέμα παίζεται στις πιο χαμηλές σχέσεις που έχεις καλύτερες πιθανότητες να έχεις μια που θα είναι πιο κοντά σε αυτό που χρειάζεσαι ώστε να μην βρίσκεσαι κρεμασμένος ούτε γκαζωμένος. Για αυτό και πρόσφατα έχουν βγει τα διάφορα 7τάχυτα και 8τάχυτα κιβώτια.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Οδηγώ εδώ και λίγες μέρες το καινούργιο 1.6 TDI Bluemotion (εξατάχυτο) και από τη μικρή εμπειρία που απέκτησα μπορώ να σου πω:- Δεν νομίζω ότι η 6η ταχύτητα κάνει πολύ μεγάλη αλλαγή..
Φυσικά και κάνει διαφορά. Αν τα συγκρίνεις σωστά, αν συγκρίνεις την 6η με την 5η του 5τάχυτου τότε φυσικά δεν έχει διαφορά. Το όλο θέμα παίζεται στις πιο χαμηλές σχέσεις που έχεις καλύτερες πιθανότητες να έχεις μια που θα είναι πιο κοντά σε αυτό που χρειάζεσαι ώστε να μην βρίσκεσαι κρεμασμένος ούτε γκαζωμένος. Για αυτό και πρόσφατα έχουν βγει τα διάφορα 7τάχυτα και 8τάχυτα κιβώτια.
Σωστά. Η απάντηση μου αφορούσε τη σύγκριση της 6ης με την 5η του 5τάχυτου (άλλου αυτοκινήτου) όπου δεν κατάλαβα μεγάλη διαφορά. Για να πω την αλήθεια δεν σκέφτηκα να συγκρίνω τις χαμηλές σχέσεις , ούτε είμαι σίγουρος αν η εμπειρία μου με τα αυτοκίνητα επαρκεί για να βγάλω τέτοια συμπεράσματα.
-
Από θόρυβο μέσα στην καμπίνα πώς είναι Δημήτρη; Στο test drive που έκανα ήταν εμφανής. Θα προσπαθήσω να το ξανακάνω. Επίσης ήταν νεκρό κάτω απ'τις 2000 και αργούσε να πάρει εντολή στο πάτημα του γκαζιού για ν'ανεβάσει και να τουρμπίσει.
-
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
Από θόρυβο μέσα στην καμπίνα πώς είναι Δημήτρη; Στο test drive που έκανα ήταν εμφανής. Θα προσπαθήσω να το ξανακάνω. Επίσης ήταν νεκρό κάτω απ'τις 2000 και αργούσε να πάρει εντολή στο πάτημα του γκαζιού για ν'ανεβάσει και να τουρμπίσει.Όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο κάνει λίγο περισσότερο θόρυβο, όχι όμως ενοχλητικό κατά τη γνώμη μου. Όταν ζεσταθεί η μηχανή του, ακόμη και σε μεγάλες ταχύτητες εγώ θεωρώ ότι ο θόρυβος είναι χαμηλός.
Το γνωστό πρόβλημα των αυτοκινήτων diesel τα οποία στις χαμηλές στροφές δεν ανταποκρίνονται καλά στο πάτημα του γκαζιού είναι και εδώ παρών, αλλά σε πολύ μικρότερο βαθμό (βέβαια οδηγούσα πριν μικρότερο diesel με 1400 κυβικά). Για το Golf το όριο είναι κάπου στις 1500 στροφές.
Όπως καταλαβαίνεις τα παραπάνω είναι πολύ σχετικά. Εξαρτάται από τι αυτοκίνητο οδηγάς πριν από το Golf και επίσης από τις απαιτήσεις που έχεις.
Πιθανός αγοραστής GOLF 1.6 TDI BMT