-
Λοιπόν, τροφή για σχόλια μετά από τη σημερινή μου επίσκεψη στις αντιπροσωπείες, οπότε κι έχουμε τα εξής:
Volvo V40 R Design T3: 26.000 ευρώ με active xenon και bysiness pack (αισθ. παρκαρίσματος, cruise control, usb ktl.)
Volvo V40 R Design T4: 27.500 με active xenon και bysiness pack
Audi A3 sportback 1.4 140ps: 28.000 με s line, αισθ. παρκαρίσματος, αισθ. βροχής-φώτων, πακέτο comfort (cruise, usb ktl.)
Περίπου 500 ευρώ μείον για το 1.6 diesel (έτσι για τη συγκριση...)
ΒΜW 316i M pack: 31.000 με αισθ. παρκαρίσματος, αισθ. φώτων-βροχής, usb
Για την 118i δεν ρώτησα τιμή, γιατί απλά ήταν παρκαρισμένη δίπλα στην ολοκαίνουρια 220i Μ pack (που είναι όλα τα λεφτά) και κάτι με χάλασε...sorry παίδες, αλλά η διαφορά ήταν χαοτική (παρεμπιπτόντως μου είπαν ότι θα βγει σύντομα και σε 1.6, γεγονός που με έβαλε σε σκέψεις...αμαρτωλές)
Mercedes A200 AMG: 30.000 με xenon, κάμερα οπισθοπορείας, τις 5κτινες ζάντες και cruise control (ναι, θα είναι όπως της φωτογραφίας, απλά χωρίς μεταλλικό χρώμα)ΥΓ: όλα σε λευκό χρώμα
και έτσι για τη συζήτηση περί κατανάλωσης, έκανα test drive το Audi 1.6 diesel περίπου 30χλμ, μισά εθνική και μισά επαρχιακή με 5-6 φανάρια κι έκαψε 5,8λτ/100χλμ. Την ίδια διαδρομή με τον ίδιο τρόπο οδήγησης και ταχύτητα έκανα στο καπάκι με το δικό μου Peugeot 206 GTi 1.6 16v κι έκαψε 6,9λτ/100χλμ..... -
Ο χρήστης UnHackAble έγραψε:
χωρίς 2η σκέψη και δεν θα το μετανιώσεις ποτέ.
Καλή, χρυσή (για εμένα είναι ότι πιο όμορφο κυκλοφορεί στην κατηγορία της) αλλά για να την πάρει και να είναι όπως αυτή της φωτο θέλει πάνω από 35κ. Εεε ας κάνει και μια 2η σκέψη ο άνθρωπος ...
Σας ευχαριστώ όλους για την παράθεση των σκέψεών σας. Αύριο θα περάσω από τις αντιπροσωπείες για να έχω πιο συγκεκριμένα στοιχεία, οπότε θα επανέλθω. Σωστός ως προς το σκεπτικό μου ο mrclouzo. Όσον αφορά το Volvo Τ4, αν και αύριο θα μάθω συγκεκριμένη τελική τιμή, σύμφωνα με αυτά που παραθέτει ο UnHackAble, είναι στα ίδια χρήματα με το Mercedes, με μοναδική έλλειψη την πανοραμική οροφή και με τις ίδιες επιδόσεις, παρά τα 200 άλογα, οπότε μάλλον η Merc φαντάζει καλύτερη επιλογή.
Αυτό που παρατηρώ πάντως (και δεν ξέρω αν ισχύει γενικότερα...), είναι πως μόλις αναφέρω ότι σκέφτομαι να αγοράσω βενζινοκίνητο σε αυτά τα χρήματα, οι περισσότεροι με κοιτούν λες κι έκανα κάποια αμαρτία και θα πρέπει να αισθάνομαι ένοχος!Δεν παίζει να βγαίνει η Α στα ίδια λεφτά με το V40 με τον ίδιο εξοπλισμό και πάλι θα είναι 44 άλογα μείον. Τώρα πως γίνεται να έχει τις ίδιες επιδόσεις ... μάλλον κάτι λάθος κοιτάς ... στο νετ γράφουν για 8+ το 0-100 αλλά αναφέρονται σε αυτοκίνητα με το Powershift το οποίο αυξάνει το 0-100 κατά 1 δευτερόλεπτο. 7.4 έχει το Polestar ...
Όσο για το θέμα βενζίνη/ντιζελ αγνόησε τους ... και εμένα έτσι με κοιτάνε ... την ώρα που κρατάνε πχ το τσιγάρο στο χέρι (που σημαίνει ότι θέλουν 100-150 ευρώ κάθε μήνα για .... να πιάσουν το καρκινάκι)
Έχεις απόλυτο δίκιο στο ότι έχει να κάνει με τον τρόπο που το βλέπει ο καθένας και στα γούστα του. Εγώ, για παράδειγμα, ως ποδηλάτης που έκανε πρωταθλητισμό, έχω αγοράσει ποδήλατα κάποιων χιλιάδων ευρώ κι όλοι αναρωτιόντουσαν πάντα τι παραπάνω έχουν τα ποδήλατα αυτά. Μια δοκιμή βέβαια σε πείθει εύκολα.....
-
Οσοι εχετε οδηγησει Α-κλασσε, τι λεει απο οδηγοκεντρικοτητα-οδικη συμπεριφορα συγκριτικα με τον Ασσο και το V40;
-
Ο χρήστης kovathe έγραψε:
http://www.zeperfs.com/en/duel3338-4402.htmκαι με 10 χιλιαρικα φτηνοτερη.
Αυτές οι μετρήσεις του zeperfs που βγάζουν αμάξι με 8.5 κιλά ανά ίππο, πιό γρήγορο από το άλλο με 8.1 κιλά ανά ίππο έχουν πολύ γέλιο (για να μη συζητήσουμε ότι για το Polestar που αναφέραμε, ακόμα και με το βάρος που αναφέρει σαν μετρημένο το zeperfs το V40 πέφτει στα 7.3 κιλά ανά ίππο)
-
Ο χρήστης kovathe έγραψε:
http://www.zeperfs.com/en/duel3338-4402.htmκαι με 10 χιλιαρικα φτηνοτερη.
+1 για την άλφα ως επιλογή και με μπόνους την οδική συμπεριφορά που ρίχνει ξύλο στα premium, αλλα ο τίτλος του θέματος γράφει πριμιουμ...οποτε μάλλον θα πρεπει να απορριφθεί απο τον φίλο.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Μπορεί να συμπεριληφθεί ως επιλαχούσα, είναι άλλωστε γουαναμπί πρίμιουμ.
-
Ο χρήστης UnHackAble έγραψε:
http://www.zeperfs.com/en/duel3338-4402.htm
και με 10 χιλιαρικα φτηνοτερη.
Αυτές οι μετρήσεις του zeperfs που βγάζουν αμάξι με 8.5 κιλά ανά ίππο, πιό γρήγορ από το άλλο με 8.1 κιλά ανά ίππο έχουν πολύ γέλιο (για να μη συζητήσουμε ότι για το Polestar που συζηταμε, ακόμα και με το βάρος που αναφέρει σαν μετρημένο το zeperfs το V40 πέφτει στα 7.3 κιλά ανά ίππο)
Ο κατασκευαστης μπορει να λεει οτι του κατεβει. Οι μετρησεις του ζεπερφς δεν ειναι δικες του, ειναι απο διαφορα περιοδικα και το site απλα βγαζει τον μεσο ορο. Ειναι σαφως πιο αξιοπιστες απο τον κατασκευαστη.
Οσο για την Α κλας που ρωτησε καποιος, ειναι σαφως πιο οδηγοκεντρικη απο το Βολβο και πλησιαζει την 1.
Sent from my MT27i using Tapatalk 2
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
http://www.zeperfs.com/en/duel3338-4402.htm
και με 10 χιλιαρικα φτηνοτερη.
+1 για την άλφα ως επιλογή και με μπόνους την οδική συμπεριφορά που ρίχνει ξύλο στα premium, αλλα ο τίτλος του θέματος γράφει πριμιουμ...οποτε μάλλον θα πρεπει να απορριφθεί απο τον φίλο.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Τι περισσοτερο πριμιουμ εχουν τα αλλα;
Sent from my MT27i using Tapatalk 2
-
Σηματάκι στο καπό και ιματζ.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Να με συγχωρεις αλλα το σημα της Αλφα εχει πολυ μεγαλυτερη ιστορια απο πολλα πριμιουμ.
Sent from my MT27i using Tapatalk 2
-
Μπορεί να έχει μεγάλη ιστορία αλλά δεν αρκεί αυτό, πρέπει να βγάλει και προϊόν που να μπορεί να είναι αντάξιο της ιστορίας της. Συν του ότι δε ξέρω κανέναν υποψήφιο αγοραστή premium που θα κοιτούσε την Άλφα λόγω της ιστορίας της.
-
'Φρόντισε' η Φίατ να κάψει όσο περισσότερη ιστορία μπορούσε από κάθε φίρμα που ανέλαβε, με μόνες εξαιρέσεις τη Μαζέρα και το Φερραρικό.
-
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
Μπορεί να έχει μεγάλη ιστορία αλλά δεν αρκεί αυτό, πρέπει να βγάλει και προϊόν που να μπορεί να είναι αντάξιο της ιστορίας της. Συν του ότι δε ξέρω κανέναν υποψήφιο αγοραστή premium που θα κοιτούσε την Άλφα λόγω της ιστορίας της.Η Τζουλιετα με την οδικη συμπεριφορα και τις επιδοσεις της σαφως και τιμαει το ιστορικο της σημα.
Sent from my MT27i using Tapatalk 2
-
Η alfa στα λεφτά που κοστίζει τώρα είναι πολύ καλή επιλογή με τα γνωστά μείον της (χώροι,ποιότητα κατασκευής στον μέσο όρο). Premium δεν την λες σε καμία περίπτωση αλλά θα την επιλέξει κάποιος που κοίταζε το leon ή το 308 πχ και δεν έχει σαν πρώτη προτεραιότητα τους χώρους. Είναι μεταξύ mainstream και premium.
Επίσης ο έλληνας δεν μπορεί να πιστέψει ότι οι σύγχρονες alfa δεν έχουν καμία σχέση με τις παλιές στο κομμάτι που λέγεται αξιοπιστία και δεν ξέρω πότε θα αποτινάξει αυτή την ρετσινιά από πάνω της αυτή η εταιρεία. -
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Η alfa στα λεφτά που κοστίζει τώρα είναι πολύ καλή επιλογή με τα γνωστά μείον της (χώροι,ποιότητα κατασκευής στον μέσο όρο). Premium δεν την λες σε καμία περίπτωση αλλά θα την επιλέξει κάποιος που κοίταζε το leon ή το 308 πχ και δεν έχει σαν πρώτη προτεραιότητα τους χώρους. Είναι μεταξύ mainstream και premium.
Επίσης ο έλληνας δεν μπορεί να πιστέψει ότι οι σύγχρονες alfa δεν έχουν καμία σχέση με τις παλιές στο κομμάτι που λέγεται αξιοπιστία και δεν ξέρω πότε θα αποτινάξει αυτή την ρετσινιά από πάνω της αυτή η εταιρεία.Μη νομίζεις και στο εξωτερικό υπάρχει αυτή η ρετσινιά... , ας πούμε στην Ελβετία δύσκολα θα συναντήσεις μια Giullieta, στο εργασιακό μου χώρο υπάρχει μόνο μια ΆΡ και αυτή είναι η Τζουλιέτα ενός Ιταλού
Σε διάφορες συναντήσεις για καφέ και φαγητό με συναδέλφους, τραπέζια που μας κάνουν, κλπ και έρχεται η συζήτηση στα αυτοκινητιστηκά, την ΑΡ και γενικά το Φίατ γκρούπ δεν το έχουν σε υπόληψη -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
http://www.zeperfs.com/en/duel3338-4402.htm
και με 10 χιλιαρικα φτηνοτερη.
Αυτές οι μετρήσεις του zeperfs που βγάζουν αμάξι με 8.5 κιλά ανά ίππο, πιό γρήγορ από το άλλο με 8.1 κιλά ανά ίππο έχουν πολύ γέλιο (για να μη συζητήσουμε ότι για το Polestar που συζηταμε, ακόμα και με το βάρος που αναφέρει σαν μετρημένο το zeperfs το V40 πέφτει στα 7.3 κιλά ανά ίππο)
Ο κατασκευαστης μπορει να λεει οτι του κατεβει. Οι μετρησεις του ζεπερφς δεν ειναι δικες του, ειναι απο διαφορα περιοδικα και το site απλα βγαζει τον μεσο ορο. Ειναι σαφως πιο αξιοπιστες απο τον κατασκευαστη.
Οσο για την Α κλας που ρωτησε καποιος, ειναι σαφως πιο οδηγοκεντρικη απο το Βολβο και πλησιαζει την 1.
Sent from my MT27i using Tapatalk 2
Οι διαφορές στις ρεπρίζ είναι χαοτικές. Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο στο οποίο να οφείλεται αυτό όταν το ένα έχει 8.5 κιλά/ίππο και το άλλο 8.1 πέρα από την περίπτωση το 2ο να έχει τρομερές απώλειες στη μετάδοση. Άλλη λογική δεν βλέπω... Αν μπορεί να εξηγήσει κάποιος πως μπορεί να συμβαίνει το πρώτο να είναι τόσο πολύ πιο γρήγορο, θα είναι διαφωτιστικό.
Μπορεί να έχει μεγάλη ιστορία αλλά δεν αρκεί αυτό, πρέπει να βγάλει και προϊόν που να μπορεί να είναι αντάξιο της ιστορίας της. Συν του ότι δε ξέρω κανέναν υποψήφιο αγοραστή premium που θα κοιτούσε την Άλφα λόγω της ιστορίας της.
Η Τζουλιετα με την οδικη συμπεριφορα και τις επιδοσεις της σαφως και τιμαει το ιστορικο της σημα.
Sent from my MT27i using Tapatalk 2
Τόσο καλή οδική συμπεριφορά έχει τελικά αυτή η Τζουλιετα ? Μπαίνω στον πειρασμό να πάω να την κάνω ένα test drive ακόμα και τώρα που πήρα το Volvo ...
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Μη νομίζεις και στο εξωτερικό υπάρχει αυτή η ρετσινιά... , ας πούμε στην Ελβετία δύσκολα θα συναντήσεις μια Giullieta, στο εργασιακό μου χώρο υπάρχει μόνο μια ΆΡ και αυτή είναι η Τζουλιέτα ενός Ιταλού
Σε διάφορες συναντήσεις για καφέ και φαγητό με συναδέλφους, τραπέζια που μας κάνουν, κλπ και έρχεται η συζήτηση στα αυτοκινητιστηκά, την ΑΡ και γενικά το Φίατ γκρούπ δεν το έχουν σε υπόληψηI know, στην Ελβετία προτιμούν τα ακριβά γερμανικά κυρίως. Σε ιταλικό μόνο supercars είδα (ferrari, lambo). Φαντάσου πώς έβλεπαν εμένα με το νοικιάρικο qubo diesel (το πήρα από το μιλάνο)
Οι διαφορές στις ρεπρίζ είναι χαοτικές. Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο στο οποίο να οφείλεται αυτό όταν το ένα έχει 8.5 κιλά/ίππο και το άλλο 8.1 πέρα από την περίπτωση το 2ο να έχει τρομερές απώλειες στη μετάδοση. Άλλη λογική δεν βλέπω... Αν μπορεί να εξηγήσει κάποιος πως μπορεί να συμβαίνει το πρώτο να είναι τόσο πολύ πιο γρήγορο, θα είναι διαφωτιστικό.
Τόσο καλή οδική συμπεριφορά έχει τελικά αυτή η Τζουλιετα ? Μπαίνω στον πειρασμό να πάω να την κάνω ένα test drive ακόμα και τώρα που πήρα το Volvo ...
Οι διαφορές το πιθανότερο να οφείλονται στην κλιμάκωση. Το volvo γενικά έχει αρκετά μακρύ σασμάν.
Η alfa είναι πολύ καλή με την sport ανάρτηση (αλλά με τις 17αρες και αυτό το setup καταντά κουραστική για τα δικά μου γούστα στους ελληνικούς καρόδρομους). -
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Μη νομίζεις και στο εξωτερικό υπάρχει αυτή η ρετσινιά... , ας πούμε στην Ελβετία δύσκολα θα συναντήσεις μια Giullieta, στο εργασιακό μου χώρο υπάρχει μόνο μια ΆΡ και αυτή είναι η Τζουλιέτα ενός Ιταλού
Σε διάφορες συναντήσεις για καφέ και φαγητό με συναδέλφους, τραπέζια που μας κάνουν, κλπ και έρχεται η συζήτηση στα αυτοκινητιστηκά, την ΑΡ και γενικά το Φίατ γκρούπ δεν το έχουν σε υπόληψηI know, στην Ελβετία προτιμούν τα ακριβά γερμανικά κυρίως. Σε ιταλικό μόνο supercars είδα (ferrari, lambo). Φαντάσου πώς έβλεπαν εμένα με το νοικιάρικο qubo diesel (το πήρα από το μιλάνο)
Οι διαφορές στις ρεπρίζ είναι χαοτικές. Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο στο οποίο να οφείλεται αυτό όταν το ένα έχει 8.5 κιλά/ίππο και το άλλο 8.1 πέρα από την περίπτωση το 2ο να έχει τρομερές απώλειες στη μετάδοση. Άλλη λογική δεν βλέπω... Αν μπορεί να εξηγήσει κάποιος πως μπορεί να συμβαίνει το πρώτο να είναι τόσο πολύ πιο γρήγορο, θα είναι διαφωτιστικό.
Τόσο καλή οδική συμπεριφορά έχει τελικά αυτή η Τζουλιετα ? Μπαίνω στον πειρασμό να πάω να την κάνω ένα test drive ακόμα και τώρα που πήρα το Volvo ...
Οι διαφορές το πιθανότερο να οφείλονται στην κλιμάκωση. Το volvo γενικά έχει αρκετά μακρύ σασμάν.
Η alfa είναι πολύ καλή με την sport ανάρτηση (αλλά με τις 17αρες και αυτό το setup καταντά κουραστική για τα δικά μου γούστα στους ελληνικούς καρόδρομους).Μη νομίζεις σε ευρωπαικό οργανισμό ερευνών είμαι και το επίπεδο είναι πολυπολιτισμικό , οι περισσότεροι είμαστε από οπουδήποτε αλλού θές, οι ελβετοί είναι μειοψηφία . Και στην Γαλλία δεν έχω συναντήσει κάποια AR. Μετρημένες είναι.
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Premium δεν την λες σε καμία περίπτωση αλλά θα την επιλέξει κάποιος που κοίταζε το leon ή το 308 πχ και δεν έχει σαν πρώτη προτεραιότητα τους χώρους. Είναι μεταξύ mainstream και premium.Αυτή την λέξη την έχουν κάνει λάστιχο. Τι πρίμιουμ έχει μια Α180 με τον 1500άρη ντίζελ της Ρενώ να 'κρακαλάει', προσωπικά δεν μπορώ να καταλάβω. Βασικά ο κόσμος επικεντρώνεται πολύ σε ανούσια πράγματα όπως τα μαλακά πλαστικά και δεν κοιτάει τα ουσιώδη.
Σε διάφορες συναντήσεις για καφέ και φαγητό με συναδέλφους, τραπέζια που μας κάνουν, κλπ και έρχεται η συζήτηση στα αυτοκινητιστηκά, την ΑΡ και γενικά το Φίατ γκρούπ δεν το έχουν σε υπόληψη
Μάθανε και οι Ελβετοί από αυτοκίνητα. Οι άνθρωποι που σε θεωρούν εγκληματία αν πατήσεις λίγο το γκάζι...
Τόσο καλή οδική συμπεριφορά έχει τελικά αυτή η Τζουλιετα ? Μπαίνω στον πειρασμό να πάω να την κάνω ένα test drive ακόμα και τώρα που πήρα το Volvo ...
Ναι. Απλά οδήγησε την έκδοση με την σπορ ανάρτηση η οποία κάνει την διαφορά.
Οι διαφορές στις ρεπρίζ είναι χαοτικές. Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο στο οποίο να οφείλεται αυτό όταν το ένα έχει 8.5 κιλά/ίππο και το άλλο 8.1 πέρα από την περίπτωση το 2ο να έχει τρομερές απώλειες στη μετάδοση. Άλλη λογική δεν βλέπω... Αν μπορεί να εξηγήσει κάποιος πως μπορεί να συμβαίνει το πρώτο να είναι τόσο πολύ πιο γρήγορο, θα είναι διαφωτιστικό.
Το πιο απλό: κλιμάκωση κιβωτίου.
Και στην Γαλλία δεν έχω συναντήσει κάποια AR.
Όπως και στην Ιταλία δεν προτιμούν τα γαλλικά. Είναι καθαρά θέμα εντοπιότητας.
-
Είναι καθαρά θέμα κάλου στον εγκέφαλο. Θα μας πουν εμάς οι κρυόκωλοι τι σημαίνει αμάξι. Να πάνε πάλι στις σπηλιές.
Στάλθηκε από το LG-E975 μου
Αγορά premium sport μικρομεσαίου