-
Θα ήθελα να ρωτήσω κάποια βασικά πράγματα γιατί δεν έχω ασχοληθεί με τους αγώνες των ιστορικών:
Είναι δυνατόν ένα αυτοκίνητο που έχει homologation FIA μόνο στο Gr.1(έτους 1972)να εκμεταλλευτεί τις ελευθερίες του Gr.2 και να τρέξει σαν Gr.2 ,χρησιμοποιώντας,π.χ.,δύο διπλά καρμπιρατέρ που επιτρεπόταν στο Gr.2 και δεν επιτρεπόταν στο Gr.1 ;;;;;;
Μπορώ να βρώ στο internet κάποιες παλιές homologation του Gr.1,μόνο για ανάγνωση;;;;
Υπάρχει κάποιος τεχνικός έφορος στο forum να μου λύσει κάποιες άλλες απορίες;;;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων...
-
Θα ήθελα να ρωτήσω κάποια βασικά πράγματα γιατί δεν έχω ασχοληθεί με τους αγώνες των ιστορικών:
Είναι δυνατόν ένα αυτοκίνητο που έχει homologation FIA μόνο στο Gr.1(έτους 1972)να εκμεταλλευτεί τις ελευθερίες του Gr.2 και να τρέξει σαν Gr.2 ,χρησιμοποιώντας,π.χ.,δύο διπλά καρμπιρατέρ που επιτρεπόταν στο Gr.2 και δεν επιτρεπόταν στο Gr.1 ;;;;;;
Μπορώ να βρώ στο internet κάποιες παλιές homologation του Gr.1,μόνο για ανάγνωση;;;;
Υπάρχει κάποιος τεχνικός έφορος στο forum να μου λύσει κάποιες άλλες απορίες;;;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων...
-
RALLY SPRINT Μπραλος , ο πρωτος αγωνας της χρονιας εγινε .
Οι βελανης Βελανης τριτοι γενικης (ατυπη γενικη )και πρωτοι κατηγοριας και κλασης , με το εσκορτ , ο νεαρος Παραδεισης εσκορτ μκ2 πρωτος στην D3 , O Καλυβας με το σταρλετ πρωτος στην c1 , o δικος μας φορουμιστας challa13 Λαμπρου με την alpine πρωτος c2 , και ακολουθει ο Κασιδοπουλος με το πρωην σταρλετ του doc Πλατη .
Σ'αυτον τον αγωνα εκαναν πραγματικα εξαιρετικη εντυπωση πηγαινοντας πολυ γρηγορα **αρκετοι ιστορικοι **!ακομα και με σκαραβαιο Μπραβο τους . -
O Kασιδοπουλος ειναι ο γνωστος που ειχε την τογιοτα παλαιοτερα?
-
Ναι
-
Ο χρήστης KP61 έγραψε:
ΝαιO Κώστας Kασιδόπουλος από τον Δομοκό, ο αντιπρόσωπος της Toyota στην Ελλάδα ( είχε αγοράσει τα δικαιώματα της αντιπροσώπευσης από την ΦΙΛΕΝΚΟ του Τζώννυ Πεσματζόγλου ( ΕΛΦΙΝΚΟ ) το 1965, και δεν βρίσκεται στη ζωή εδώ και πολλά χρόνια, ήταν ο πατέρας της Ρέα Βιτάλη, αυτός ο Κασιδόπουλος ίσως είναι συνωνυμία, ίσως είναι της οικογένειας, δεν γνωρίζω.
-
γυιος του ειναι.Ετρεχε και παλιοτερα με ae 86.
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
γυιος του ειναι.Ετρεχε και παλιοτερα με ae 86.και καπαπι, στα πρωτα του βηματα.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Ναι
O Κώστας Kασιδόπουλος από τον Δομοκό, ο αντιπρόσωπος της Toyota στην Ελλάδα ( είχε αγοράσει τα δικαιώματα της αντιπροσώπευσης από την ΦΙΛΕΝΚΟ του Τζώννυ Πεσματζόγλου ( ΕΛΦΙΝΚΟ ) το 1965, και δεν βρίσκεται στη ζωή εδώ και πολλά χρόνια, ήταν ο πατέρας της Ρέα Βιτάλη, αυτός ο Κασιδόπουλος ίσως είναι συνωνυμία, ίσως είναι της οικογένειας, δεν γνωρίζω.
Πολύ ωραιο βιβλίο!
-
Oi αγωνιζομενοι της σπορτινγκ γνωριζουν οτι στις 26 απριλιου τρεχουν στο σπριντ στην ιστορικη ειδικη διαδρομη Αγιου Μερκουριου ?
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Oi αγωνιζομενοι της σπορτινγκ γνωριζουν οτι στις 26 απριλιου τρεχουν στο σπριντ στην ιστορικη ειδικη διαδρομη Αγιου Μερκουριου ?Γνωρίζουν - ελπίζουν και ετοιμάζονται...
-
Βάψε το σκαραβαίο ασημί, άσε μουστάκια και κατέβα αλά Σέλστρομ style.
-
Καρότσα Όπελ Καντετ Ε του 1984 με 16βάλβιδο μοτέρ GSI, το οποίο όμως ξεκίνησε να παράγεται το 1987, ποια χρονιά βγαίνει ιστορικό; Το 2014 ή το 2017;
-
Ευχαριστώ για την απάντηση. Μία απορία μου έμεινε από το εξής:
Ο χρήστης Δημήτρης Ραζής έγραψε:
Μετατροπές επιτρέπονται με νεότερα 'ανταλλακτικά' όταν αυτές αφορούν μόνο ένα σύστημα του αυτοκινήτου (πχ κινητήρα ή μετάδοση ή ανάρτηση) με μείωση της 'κατηγορίας αυθεντικότητας' του αυτοκινήτου... (το τελευταίο καλό θα είναι να το βεβαιώση ο Cosmomike για σιγουριά)Αυτό σημαίνει ότι εφόσον η καρότσα του 1984 φοράει τον δίλιτρο κινητήρα που ξεκίνησε το 1987 και το σασμάν του δίλιτρου και τα φρένα εμπρός-πίσω του δίλιτρου δεν παίρνει καν ιστορικές πινακίδες. Σωστά;
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
Ευχαριστώ για την απάντηση. Μία απορία μου έμεινε από το εξής:Μετατροπές επιτρέπονται με νεότερα 'ανταλλακτικά' όταν αυτές αφορούν μόνο ένα σύστημα του αυτοκινήτου (πχ κινητήρα ή μετάδοση ή ανάρτηση) με μείωση της 'κατηγορίας αυθεντικότητας' του αυτοκινήτου... (το τελευταίο καλό θα είναι να το βεβαιώση ο Cosmomike για σιγουριά)
Αυτό σημαίνει ότι εφόσον η καρότσα του 1984 φοράει τον δίλιτρο κινητήρα που ξεκίνησε το 1987 και το σασμάν του δίλιτρου και τα φρένα εμπρός-πίσω του δίλιτρου δεν παίρνει καν ιστορικές πινακίδες. Σωστά;
χμμμμ, δεν είμαι απόλυτα σίγουρος....Να πάρουμε την βοήθεια του Cosmomike?
ΙΣΤΟΡΙΚΑ-ΑΓΩΝΕΣ-SPORTING