-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Προτιμώ τον Ρόζμπεργκ πρωταθλητή.Από εκεί και πέρα, η Ferrari στο πουθενά. Ο Κίμι καλύτερος από Αλόνσο σήμερα και παρ' όλη την κακή εκκίνηση, θα τερμάτιζε άνετα μπροστά από τον Ισπανό αν δεν τον έσφαζαν στην στρατηγική. Μέχρι να φτάσουμε στα ευρωπαϊκά GPs πιστεύω πως ο Κίμι θα περάσει μπροστά από άποψη απόδοσης. Ο Σπανιόλος θα κάνει φασαρίες όμως και θα γίνει κώλος το θέμα.
Καλό 2015 BTW...
Ρε 'συ Δια ειπαμε πιστευουμε οτι ο Κιμι δεν ειναι παλτο αλλα δεν ηταν και καλυτερος, σχεδον ισοδυναμοι να ελεγα με τον Αλονσο πιο αποτελεσματικο στα σημεια... Η εκκινηση ειναι θεμα ικανοτητας και ο Ισπανος ειναι φονιας, οτι ευκαιρια εχει την αρπαζει. Απλα στο τελος φανηκε οτι οταν και οι δυο περασαν τον Μπατον η διαφορα που ηταν στα 2+ εμεινε σταθερη και μειωθηκε λιγο, δηλαδη με ιδιο φορτιο και ιδια λαστιχα ειχαν ακριβως ιδιο ρυθμο.
Μπραβο στα Μερσεντικα για τη φανταστικη μαχη, μπραβο στο Ρικιαρντο, μπραβο και στον Περεζ!!!
-
Ο χρήστης Bayern7 έγραψε:
3-0 καλώς τα παιδιά.
Τρίμπαλο στην κεφάλα τρώει ο Μίκι από τον Λολόνσο καθαρά και ξάστερα.
Και σήμερα ο Ισπανός ανώτερος από την εκκίνηση όπου ξεφτίλισε τον Φιλανδό μέχρι το τέλος. και αν δεν είχαμε το αυτοκίνητο ασφαλείας θα τερμάτιζε πάνω από 30 δευτερόλεπτα μπροστά από τον τιμέητ του.
φααααααααααπ.Τον είδες τον αγώνα;
-
Ο χρήστης Bayern7 έγραψε:
3-0 καλώς τα παιδιά.
Τρίμπαλο στην κεφάλα τρώει ο Μίκι από τον Λολόνσο καθαρά και ξάστερα.
Και σήμερα ο Ισπανός ανώτερος από την εκκίνηση όπου ξεφτίλισε τον Φιλανδό μέχρι το τέλος. και αν δεν είχαμε το αυτοκίνητο ασφαλείας θα τερμάτιζε πάνω από 30 δευτερόλεπτα μπροστά από τον τιμέητ του.
φααααααααααπ.Μην τυφλωνεσαι, ισοδυναμοι ηταν με τον Αλονσο στα σημεια λιγο ανωτερο.
Στα bold πραγματικα ξεφευγεις... Αν ειδες τον αγωνα και δεν ειδες πως ανεβηκε η διαφορα απο τα 4' στα 20' μεσα σε 5-6 γυρους ειναι πραγματικα αρρωστο.
-
Ωραίος ο αγώνας, πραγματικές μάχες μέχρι τέλος και πεντακάθαρο racing των Λούη & Νίκο. Φίλοι και teammates...μπράβο! Πολύ τους χάρηκα.
Εμείς, άστα...από το κακό στο χειρότερο...
-
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
Προτιμώ τον Ρόζμπεργκ πρωταθλητή.
Από εκεί και πέρα, η Ferrari στο πουθενά. Ο Κίμι καλύτερος από Αλόνσο σήμερα και παρ' όλη την κακή εκκίνηση, θα τερμάτιζε άνετα μπροστά από τον Ισπανό αν δεν τον έσφαζαν στην στρατηγική. Μέχρι να φτάσουμε στα ευρωπαϊκά GPs πιστεύω πως ο Κίμι θα περάσει μπροστά από άποψη απόδοσης. Ο Σπανιόλος θα κάνει φασαρίες όμως και θα γίνει κώλος το θέμα.
Καλό 2015 BTW...
Ρε 'συ Δια ειπαμε πιστευουμε οτι ο Κιμι δεν ειναι παλτο αλλα δεν ηταν και καλυτερος, σχεδον ισοδυναμοι να ελεγα με τον Αλονσο πιο αποτελεσματικο στα σημεια... Η εκκινηση ειναι θεμα ικανοτητας και ο Ισπανος ειναι φονιας, οτι ευκαιρια εχει την αρπαζει. Απλα στο τελος φανηκε οτι οταν και οι δυο περασαν τον Μπατον η διαφορα που ηταν στα 2+ εμεινε σταθερη και μειωθηκε λιγο, δηλαδη με ιδιο φορτιο και ιδια λαστιχα ειχαν ακριβως ιδιο ρυθμο.
Μπραβο στα Μερσεντικα για τη φανταστικη μαχη, μπραβο στο Ρικιαρντο, μπραβο και στον Περεζ!!!
Πρώτος εγώ είπα πως έκανε μαλακία εκκίνηση ο Κίμι. Από εκεί και πέρα όμως ο ρυθμός του ήταν στα ίδια και σε σημεία καλύτερος. Τερμάτισε δε μόνο 0,8 του δευτερολέπτου πίσω από τον Αλόνσο παρόλο που του φάγανε καμια 15αριά δευτερόλεπτα λόγω μαλακισμένης στρατηγικής όταν τον άφησαν 6 γύρους παραπάνω έξω. Για αυτό επαναλαμβάνω πως ο Κίμι ήταν καλύτερος σήμερα!!! Κι αυτό θα συνεχιστεί μόλις φέρει το μονοθέσιο στα μέτρα του στο 100%. Είχα προβλέψει πως αυτό θα συμβεί στην Ευρώπη, αν και άρχισε να συμβαίνει νωρίτερα.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
3-0 καλώς τα παιδιά.
Τρίμπαλο στην κεφάλα τρώει ο Μίκι από τον Λολόνσο καθαρά και ξάστερα.
Και σήμερα ο Ισπανός ανώτερος από την εκκίνηση όπου ξεφτίλισε τον Φιλανδό μέχρι το τέλος. και αν δεν είχαμε το αυτοκίνητο ασφαλείας θα τερμάτιζε πάνω από 30 δευτερόλεπτα μπροστά από τον τιμέητ του.
φααααααααααπ.Τον είδες τον αγώνα;
απ' ότι γράφουν και οι άλλοι μάλλον άλλος δεν τον είδε.
αν είχαν ξεκινήσει αντίθετα θα λέγατε πάλι για προβλήματα στις κατακτήριες του Κίμι (σαν αυτό που είχε χθες ο Αλόνσο) που τον ανάγκασε να ξεκινήσει πιο πίσω και μπλαμπλα, κάτι από αυστραλία δλδ. Αντίθετα εμείς με τη σιγουριά της ανωτερότητας του Λολόνσο τον κράξαμε χθες για το σφάλμα του, δε ψάξαμε δικαιολογίες και σήμερα επιβεβαιωθήκαμε στις χθεσινές προβλέψεις μας ότι ο Ισπανός θα τερματίσει μπροστά από τον Κίμι.
Τι να κάνουμε. Είναι καλύτερος οδηγός. αποδεχθείτε την αλήθεια και μην πιστεύετε σε είδωλα. -
Ξαναδιάβασε fan boy...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Προτιμώ τον Ρόζμπεργκ πρωταθλητή.
Από εκεί και πέρα, η Ferrari στο πουθενά. Ο Κίμι καλύτερος από Αλόνσο σήμερα και παρ' όλη την κακή εκκίνηση, θα τερμάτιζε άνετα μπροστά από τον Ισπανό αν δεν τον έσφαζαν στην στρατηγική. Μέχρι να φτάσουμε στα ευρωπαϊκά GPs πιστεύω πως ο Κίμι θα περάσει μπροστά από άποψη απόδοσης. Ο Σπανιόλος θα κάνει φασαρίες όμως και θα γίνει κώλος το θέμα.
Καλό 2015 BTW...
Ρε 'συ Δια ειπαμε πιστευουμε οτι ο Κιμι δεν ειναι παλτο αλλα δεν ηταν και καλυτερος, σχεδον ισοδυναμοι να ελεγα με τον Αλονσο πιο αποτελεσματικο στα σημεια... Η εκκινηση ειναι θεμα ικανοτητας και ο Ισπανος ειναι φονιας, οτι ευκαιρια εχει την αρπαζει. Απλα στο τελος φανηκε οτι οταν και οι δυο περασαν τον Μπατον η διαφορα που ηταν στα 2+ εμεινε σταθερη και μειωθηκε λιγο, δηλαδη με ιδιο φορτιο και ιδια λαστιχα ειχαν ακριβως ιδιο ρυθμο.
Μπραβο στα Μερσεντικα για τη φανταστικη μαχη, μπραβο στο Ρικιαρντο, μπραβο και στον Περεζ!!!
Πρώτος εγώ είπα πως έκανε μαλακία εκκίνηση ο Κίμι. Από εκεί και πέρα όμως ο ρυθμός του ήταν στα ίδια και σε σημεία καλύτερος. Τερμάτισε δε μόνο 0,8 του δευτερολέπτου πίσω από τον Αλόνσο παρόλο που του φάγανε καμια 15αριά δευτερόλεπτα λόγω μαλακισμένης στρατηγικής όταν τον άφησαν 6 γύρους παραπάνω έξω. Για αυτό επαναλαμβάνω πως ο Κίμι ήταν καλύτερος σήμερα!!! Κι αυτό θα συνεχιστεί μόλις φέρει το μονοθέσιο στα μέτρα του στο 100%. Είχα προβλέψει πως αυτό θα συμβεί στην Ευρώπη, αν και άρχισε να συμβαίνει νωρίτερα.
τερμάτισε 1 σεκ πισω λόγω του SC. Αλλιώς μισό λεπτό στην κεφάλα έτρωγε.
-
Ο χρήστης Bayern7 έγραψε:
3-0 καλώς τα παιδιά.
Τρίμπαλο στην κεφάλα τρώει ο Μίκι από τον Λολόνσο καθαρά και ξάστερα.
Και σήμερα ο Ισπανός ανώτερος από την εκκίνηση όπου ξεφτίλισε τον Φιλανδό μέχρι το τέλος. και αν δεν είχαμε το αυτοκίνητο ασφαλείας θα τερμάτιζε πάνω από 30 δευτερόλεπτα μπροστά από τον τιμέητ του.
φααααααααααπ.Τον είδες τον αγώνα;
απ' ότι γράφουν και οι άλλοι μάλλον άλλος δεν τον είδε.
αν είχαν ξεκινήσει αντίθετα θα λέγατε πάλι για προβλήματα στις κατακτήριες του Κίμι (σαν αυτό που είχε χθες ο Αλόνσο) που τον ανάγκασε να ξεκινήσει πιο πίσω και μπλαμπλα, κάτι από αυστραλία δλδ. Αντίθετα εμείς με τη σιγουριά της ανωτερότητας του Λολόνσο τον κράξαμε χθες για το σφάλμα του, δε ψάξαμε δικαιολογίες και σήμερα επιβεβαιωθήκαμε στις χθεσινές προβλέψεις μας ότι ο Ισπανός θα τερματίσει μπροστά από τον Κίμι.
Τι να κάνουμε. Είναι καλύτερος οδηγός. αποδεχθείτε την αλήθεια και μην πιστεύετε σε είδωλα.εμεινε εξω με τελειωμενα λαστιχα 6 γυρους και προσπαθουσε να κρατηθει μπροστα δεν εχει νοημα να λεμε οτι εφαγε 30-100 δευτερα δεν φταιει αυτος
-
Ντάξει, τυφλωμένος είναι. Δεν καταλαβαίνει...
-
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
3-0 καλώς τα παιδιά.
Τρίμπαλο στην κεφάλα τρώει ο Μίκι από τον Λολόνσο καθαρά και ξάστερα.
Και σήμερα ο Ισπανός ανώτερος από την εκκίνηση όπου ξεφτίλισε τον Φιλανδό μέχρι το τέλος. και αν δεν είχαμε το αυτοκίνητο ασφαλείας θα τερμάτιζε πάνω από 30 δευτερόλεπτα μπροστά από τον τιμέητ του.
φααααααααααπ.Τον είδες τον αγώνα;
απ' ότι γράφουν και οι άλλοι μάλλον άλλος δεν τον είδε.
αν είχαν ξεκινήσει αντίθετα θα λέγατε πάλι για προβλήματα στις κατακτήριες του Κίμι (σαν αυτό που είχε χθες ο Αλόνσο) που τον ανάγκασε να ξεκινήσει πιο πίσω και μπλαμπλα, κάτι από αυστραλία δλδ. Αντίθετα εμείς με τη σιγουριά της ανωτερότητας του Λολόνσο τον κράξαμε χθες για το σφάλμα του, δε ψάξαμε δικαιολογίες και σήμερα επιβεβαιωθήκαμε στις χθεσινές προβλέψεις μας ότι ο Ισπανός θα τερματίσει μπροστά από τον Κίμι.
Τι να κάνουμε. Είναι καλύτερος οδηγός. αποδεχθείτε την αλήθεια και μην πιστεύετε σε είδωλα.εμεινε εξω με τελειωμενα λαστιχα 6 γυρους και προσπαθουσε να κρατηθει μπροστα δεν εχει νοημα να λεμε οτι εφαγε 30-100 δευτερα δεν φταιει αυτος
Καλά ας περάσει τώρα από το δωμάτιο του Αλονσο να πάρει πίσω την super license του, που του πήρε ο Ισπανός κατά την εκκίνηση και τα λέμε μετά.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Προτιμώ τον Ρόζμπεργκ πρωταθλητή.
Από εκεί και πέρα, η Ferrari στο πουθενά. Ο Κίμι καλύτερος από Αλόνσο σήμερα και παρ' όλη την κακή εκκίνηση, θα τερμάτιζε άνετα μπροστά από τον Ισπανό αν δεν τον έσφαζαν στην στρατηγική. Μέχρι να φτάσουμε στα ευρωπαϊκά GPs πιστεύω πως ο Κίμι θα περάσει μπροστά από άποψη απόδοσης. Ο Σπανιόλος θα κάνει φασαρίες όμως και θα γίνει κώλος το θέμα.
Καλό 2015 BTW...
Ρε 'συ Δια ειπαμε πιστευουμε οτι ο Κιμι δεν ειναι παλτο αλλα δεν ηταν και καλυτερος, σχεδον ισοδυναμοι να ελεγα με τον Αλονσο πιο αποτελεσματικο στα σημεια... Η εκκινηση ειναι θεμα ικανοτητας και ο Ισπανος ειναι φονιας, οτι ευκαιρια εχει την αρπαζει. Απλα στο τελος φανηκε οτι οταν και οι δυο περασαν τον Μπατον η διαφορα που ηταν στα 2+ εμεινε σταθερη και μειωθηκε λιγο, δηλαδη με ιδιο φορτιο και ιδια λαστιχα ειχαν ακριβως ιδιο ρυθμο.
Μπραβο στα Μερσεντικα για τη φανταστικη μαχη, μπραβο στο Ρικιαρντο, μπραβο και στον Περεζ!!!
Πρώτος εγώ είπα πως έκανε μαλακία εκκίνηση ο Κίμι. Από εκεί και πέρα όμως ο ρυθμός του ήταν στα ίδια και σε σημεία καλύτερος. Τερμάτισε δε μόνο 0,8 του δευτερολέπτου πίσω από τον Αλόνσο παρόλο που του φάγανε καμια 15αριά δευτερόλεπτα λόγω μαλακισμένης στρατηγικής όταν τον άφησαν 6 γύρους παραπάνω έξω. Για αυτό επαναλαμβάνω πως ο Κίμι ήταν καλύτερος σήμερα!!! Κι αυτό θα συνεχιστεί μόλις φέρει το μονοθέσιο στα μέτρα του στο 100%. Είχα προβλέψει πως αυτό θα συμβεί στην Ευρώπη, αν και άρχισε να συμβαίνει νωρίτερα.
Δια οτι του εφαγαν οι 6 γυροι που τον κρατησαν εξω το κερδισε με το safety car και κατοπιν εβαλαν ιδια λαστιχα. Δεν καλυψε τη διαφορα απο μονος του. Μαζι πηγαιναν σε ολο τον αγωνα, απλα ο Ισπανος ωντας μπροστα, στο 1ο πιτ ειχε το πλεονεκτημα να του δωσουν πιτ ενα γυρο νωριτερα και με τα φρεσκα λαστιχα κερδισε 2 δευτερα σε ενα γυρο οποτε εκανε τη διαφορα 4 δευτερα απο 2 που ηταν πριν.
-
Στο 1ο στιντ εχασε 2-3 δευτερόλεπτα ο Κίμης. Ακόμα κι αν δεχτούμε ότι από εκεί και πέρα είχε λάθος στρατηγική, απο ΠΟΥΘΕΝΑ δεν προκύπτει ότι έκανε καλύτερο αγώνα.
Όπως και να 'χει, το τελευταίο που απασχολεί τώρα τη Ferrari είναι αν ο ένας η άλλος οδηγός είναι καλύτερος.
και βέβαια, ο LH έδειξε σήμερα ότι δεν αρκεί πάντα να είσαι ταχύτερος, πολλές φορές χρειάζεται και να παλέψεις ΠΟΛΥ σκληρά. Κάτι μου λέει ότι αν ήταν αυτός πίσω με τα μαλακά, θα είχε περάσει.
-
Αυτος ειναι ο πραγματικος ρυθμος των Μερσεντες +2 δευτερολεπτα το γυρο. ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!
Τουλαχιστον σημερα ειδαμε ΑΓΩΝΑ.
Τι ΞΕΦΤΙΛΑ ρε πο*στη μου για την Φερραρι. Εχασα το μετρημα ποσες φορες μας περασαν σαν σταματημενους.
Ο χουλκ μονο περασε τον Αλονσο 3 φορες. -
και μετά από αυτόν τον αγώνα, ας έρθει κανένας να μας πει για Motogp και Ρόσιδες vs Λορέτζοδες
much better than Senna - Prost
-
Όπως και να 'χει, το τελευταίο που απασχολεί τώρα τη Ferrari είναι αν ο ένας η άλλος οδηγός είναι καλύτερος.
...και τους οπαδούς της.
-
Καλά ακόμα με την κιμιάδα ασχολήστε??3-0 ήδη.
Το θέμα είναι ότι όπως είπε ο alba ευτυχώς τον ήπιε η Ferrari για να ξυπνήσουν και οι τελευταίοι εκεί στην ομάδα,και να αρχίσουν να φεύγουν λεωφωρεία από το Maranello.....Pathetic traction και κινητήρας από FIAT= το μπούλο.
Άντε σπίτια σας.Κατά τα άλλα η χρονιά είναι 2009.Δεν τους πιάνουν τους Merc,ούτε με σφαίρες.2 sec σχεδόν αν πιέσουν.
-
Ο χρήστης Bayern7 έγραψε:
3-0 καλώς τα παιδιά.
Τρίμπαλο στην κεφάλα τρώει ο Μίκι από τον Λολόνσο καθαρά και ξάστερα.
Και σήμερα ο Ισπανός ανώτερος από την εκκίνηση όπου ξεφτίλισε τον Φιλανδό μέχρι το τέλος. και αν δεν είχαμε το αυτοκίνητο ασφαλείας θα τερμάτιζε πάνω από 30 δευτερόλεπτα μπροστά από τον τιμέητ του.
φααααααααααπ.Το ότι τον πήδηξαν με τη στρατηγική δε το είδες? Ισοδύναμοι ήταν σήμερα με ένα τραγικότατο μονοθέσιο.
Ο Χάμιλτον φέτος θα το σηκώσει .&-
Και πρέπει!
Απολαυστικός και πεισματάρης!
Massa?
Γιατί ο Ροζμπεργκ δεν ήταν??
Ωραίος ο αγώνας, πραγματικές μάχες μέχρι τέλος και πεντακάθαρο racing των Λούη & Νίκο. **Φίλοι και teammates...**μπράβο! Πολύ τους χάρηκα.
Εμείς, άστα...από το κακό στο χειρότερο...
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΙ!!!
http://www.autoblog.gr/2014/04/05/hamil ... n-rosberg/
-
Ο χρήστης Bayern7 έγραψε:
τερμάτισε 1 σεκ πισω λόγω του SC. Αλλιώς μισό λεπτό στην κεφάλα έτρωγε.
Το γραφω για τελευταια φορα, αυτο που γραφεις ειναι τελειως εκτος πραγματικοτητας. Πριν το 2ο πιτ ειχαν διαφορα 4' και κρατησαν τον Κιμι με τελειωμενα λαστιχα για αλλους 6 γυρους εξω, οποτε η διαφορα μετα το πιτ του Κιμι εγινε 20'. Εχασε 16' σε 5-6 γυρους νιωσε. Ισως ειχαν σκοπο να κανει ο Κιμι ενα πιτ λιγοτερο αλλα και παλι πιστευω πως αν δεν εμπαινε το safety car η στρατηγικη θα ηταν καταστροφη γιατι ο Κιμι εχασε τρομερα πολυ χρονο για ενα κερδος μονο 6 γυρων. Το λεω γιατι πιστευω οτι ακομα και αν κερδιζε 1 πιτ θα τελειωνε τον αγωνα παλι με εξαντλημενα ελαστικα και ποιος ξερει ποσο θα εχανε στο τελος...
-
Το θέμα είναι ότι αυτό που κυρίως δίνει το αβαντάζ στη Mercedes (ο κινητήρας) είναι.....παγωμένο, συνεπώς μειώνονται ακόμα περισσότερο οι πιθανότητες των άλλων να πλησιάσουν.
2014 - Formula 1 Gulf Air Bahrain Grand Prix