-
Το έχω πει από πέρυσι όταν η κατάσταση είχε παραγίνει με τα Pirelli. H F1 δεν είναι πρωτάθλημα αντοχής! Φυσικά παίζει ρόλο η 'αντοχή' (αξιοπιστία μηχανικών μερών, διατήρηση ελαστικών κτλ) όμως σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να παίζει τον πρωταρχικό ρόλο! Γιατί σας φαίνονται οι αντιδράσεις υπερβολικές και όχι οι περιορισμοί. Δεν είναι υπερβολή η γελοιότητα που επικρατεί με το βάρος των οδηγών που είναι πάνω από το 1,80! Η ήχος; Που έχει πάει ο ήχος;
Τουλάχιστον όσο πάει καλά η ομάδα θα χρυσώνει κάπως το χάπι -
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Άλλο λέει ο cavallino, το έγραψα και πριν κάμποσες σελίδες. Πάντα υπήρχε περιορισμός στα καύσιμα. Το θέμα εδώ είναι ότι έχεις περιορισμό και στο flow των καυσίμων.
Κατάλαβα τι λέει ο καβαλίνος γι αυτό και δεν απάντησα σε αυτόν.
Δεν είπα ότι συμφωνώ γενικά με τους κανονισμούς (πχ θεωρώ γελοία ακόμα την υποχρεωτική χρησιμοποίηση και των δυο γομών) αλλά ότι είναι υπερβολικές οι αντιδράσεις για τους κανονισμούς και τους κινητήρες.Το Νο1 ζητούμενο στην F1 είναι ο συναγωνισμός.
Όλα τα άλλα έπονται.Νομίζω ότι τα ζητούμενα είναι πολλά και έχουν όλα την ίδια βαρύτητα eddie...
ΠΧ: μονάδα ενέργειας, όχημα και άνθρωπος στο όριο της αντοχής, της ταχύτητας, της πρόσφυσης, της κόντρας και του κινδύνου, μονάδα ενέργειας και όχημα τεχνολογικά πρωτοπόρα, ομάδα που λειτουργεί -ιδιαίτερα κατα τη διάρκεια του αγώνα- ως μηχανισμός ακριβείας, και όλα αυτά σε ένα χορταστικό για τα αυτιά, τα μάτια και το πάθος για το όριο και την κόντρα σε μέγιστο βαθμό, θέαμα δύο ωρών...Τα ζητούμενα είναι πολύ χονδρικά αυτά. Τι πετυχαίνουν κάθε χρονιά δεν έχει σημασία, σημασία έχει να έχει ο θεατής / οπαδός την αίσθηση ότι ο στόχος είναι αυτός...
Ή κάτι τέτοιο...
Says who? Συναγωνισμό έχεις και σε ένα ενιαίο με Skoda Favorit. Στις μικρότερες κατηγορίες μονοθεσίων γίνεται σφαγή. Η F1 πρέπει να είναι η κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού από άποψη ταχύτητας και τεχνολογίας.
Πολύ σωστά!
-
O περιορισμός της ροής των καυσίμων γίνεται για να μη μπορείς να έχεις κινητήρα που θα αποδίδει εξωφρενικά άλογα στα δοκιμαστικά ή σε λίγες στιγμές του αγώνα. Είναι ακριβώς το ίδιο με το να είχαν οριοθετήσει μέγιστη πίεση υπερπλήρωσης - πραγματικά είναι το τελευταίο πρόβλημα που έχει η Φ1.
Πολύ χειρότερο είναι το engine freeze, παρά αυτό.
-
Παίδες, αντί να κλαίγεσται σαν πικραμένες στα ίντερνετζ, γιατί δεν στέλνετε ένα ομαδικό mail στην FIA με τα εξής:
- ΘΕΛΟΥΜΕ 12ΚΥΛΙΝΔΡΟΥΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΥΣ ΜΕ 4862hp ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΟΦΤΗ, ΕΠΕΙΔΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΙΒΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΝΙΩΘΟΥΜΕ ΘΟΡΥΒΟ.
- ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΞΩΤΙΚΑ ΥΛΙΚΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΦΕΥΡΕΘΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΗΣ XΡΗΣΗ -ΚΕΦΑΛΕΣ ΑΠΟ UBUTANIUM, ΕΜΒΟΛΑ ΑΠΟ ΕΛΑΦΡΩΜΕΝΟ ΑΠΟΛΛΩΝΙΟ, ΑΕΡΟΤΟΜΕΣ ΑΠΟ ΔΙΑΦΑΝΟ ΝΑΝΟΖΕΥΣΟΝΙΟ, ΛΑΣΤΙΧΑ ΑΠΟ ΕΙΔΙΚΑ ΜΕΙΓΜΑΤΑ ΜΕ ΠΕΤΡΩΔΗ ΑΡΙΑΝΗ ΣΥΝΘΕΣΗ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΣΚΕΦΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΠΟΥΜΕ.
- XAI TEK ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΑΣΑ ΚΑΙ ΟΛΟN TON Tianhe 2 ΣΕ ΕΝΑ ΤΣΙΠΑΚΙ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΤΕΛΕΙΟΙ, ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ!!
4.ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΟΛΩΝ ΜΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ. - ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΠΟ ΕΚΛΕΚΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΜΙΤΕΣ.
Επίσης καντε και ένα petition στο site του Λ. Οίκου με αυτά τα αιτήματα, κρίμα είναι να περιορίζεται στα φόρουμ τόση αγανάκτηση.
-
@ roman_k
Είναι δικαίωμα του καθενός να έχει προσωπική άποψη για το 'προϊόν' - 'άθλημα' που του σερβίρουν .
Το να συμφωνείς με κάποιον ή όχι είναι δικαίωμα σου και το στηρίζω , αλλά το να χλευάζεις όσους διαφωνούν ΟΧΙ .Το κατάλαβες ?
[edit] Επειδή το ξανά σκέφτηκα ... ίσως η πρόθεση σου ήταν ένα χιουμοριστικό ποστ ... και δεν το κατάλαβα ...
-
θα εβαζα σαν κανονισμους
1.συγκεκριμενες διαστασεις max.
2.max βαρος
3. max budget.
4.max κυβισμο.
5.max tires.εκει να δεις τι θα γινοταν.
ο καθενας να εφτιαχνε ο,τι γουσταρε.αλλα....ΑΛΛΑ....
-
Ο χρήστης roman_k έγραψε:
Παίδες, αντί να κλαίγεσται σαν πικραμένες στα ίντερνετζ, γιατί δεν στέλνετε ένα ομαδικό mail στην FIA με τα εξής:- ΘΕΛΟΥΜΕ 12ΚΥΛΙΝΔΡΟΥΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΥΣ ΜΕ 4862hp ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΟΦΤΗ, ΕΠΕΙΔΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΙΒΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΝΙΩΘΟΥΜΕ ΘΟΡΥΒΟ.
- ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΞΩΤΙΚΑ ΥΛΙΚΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΦΕΥΡΕΘΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΗΣ XΡΗΣΗ -ΚΕΦΑΛΕΣ ΑΠΟ UBUTANIUM, ΕΜΒΟΛΑ ΑΠΟ ΕΛΑΦΡΩΜΕΝΟ ΑΠΟΛΛΩΝΙΟ, ΑΕΡΟΤΟΜΕΣ ΑΠΟ ΔΙΑΦΑΝΟ ΝΑΝΟΖΕΥΣΟΝΙΟ, ΛΑΣΤΙΧΑ ΑΠΟ ΕΙΔΙΚΑ ΜΕΙΓΜΑΤΑ ΜΕ ΠΕΤΡΩΔΗ ΑΡΙΑΝΗ ΣΥΝΘΕΣΗ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΣΚΕΦΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΠΟΥΜΕ.
- XAI TEK ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΑΣΑ ΚΑΙ ΟΛΟN TON Tianhe 2 ΣΕ ΕΝΑ ΤΣΙΠΑΚΙ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΤΕΛΕΙΟΙ, ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ!!
4.ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΟΛΩΝ ΜΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ. - ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΠΟ ΕΚΛΕΚΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΜΙΤΕΣ.
Επίσης καντε και ένα petition στο site του Λ. Οίκου με αυτά τα αιτήματα, κρίμα είναι να περιορίζεται στα φόρουμ τόση αγανάκτηση.
Οκ, τα Νο.1, 2, 3 και ειδικά το 5 με μια πρόχειρη ματιά δεν είναι άσχημα. Το Νο. 4 όμως το φοβάμαι, γιατί αν η RBR έχει το ελεύθερο να βάλει και φτερά στα μονοθέσιά της και δεδομένου της τεχνογνωσίας που ήδη έχει η εταιρία στον τομέα της αεροναυπηγικής και πτήσης από διάφορες δραστηριότητες (Red Bull Air Race, Red Bull Stratos, Red Bull Art of Motion - Parkour) τότε όλες οι υπόλοιπες ομάδες θα έχουν σημαντικό μειονέκτημα, τουλάχιστον στην αρχή του πρωταθλήματος. Μόνο μία ομάδα θα μπορέσει ίσως να ανταγωνιστεί την RBR και αυτή είναι... η Mercedes και θα εξηγήσω γιατί. Πρώτα από όλα υπάρχει το εξαιρετικό αντιαεροπορικό Gepard 1A2:
και είμαι σίγουρος πως στα χέρια του Nico (αστέρι με τα πολλά κουμπιά και με τις άπειρες ρυθμίσεις) θα κάνει εξαιρετική δουλειά!
Ο Lewis τώρα, που είχε και μια βόλτα με τα Red Arrows πέρυσι, θα ξεκινήσει την πρώτη σεζόν με ένα ελικοφόρο τύπου Messerschmitt Bf 109 (που φέρουν και κινητήρες της Merc + 1 πυροβόλο και 4 πολυβόλα )
και από την δεύτερη χρονιά θα περάσουμε σε κάποιο αεριωθούμενο, με βαρύ οπλισμό κατά προτίμηση. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Το Νο1 ζητούμενο στην F1 είναι ο συναγωνισμός.
Says who? Συναγωνισμό έχεις και σε ένα ενιαίο με Skoda Favorit. Στις μικρότερες κατηγορίες μονοθεσίων γίνεται σφαγή. Η F1 πρέπει να είναι η κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού από άποψη ταχύτητας και τεχνολογίας.
Καταρχήν οι νέες κινητήριες μονάδες είναι, τηρουμένων των αναλογιών, ό,τι πιο προηγμένο τεχνολογικά από πλευράς κινητήρων υπήρξε ποτέ στην F1. Τρελλή πολυπλοκότητα, αυστηροί κανονισμοί (= μείωση κόστους άρα ευννοείται η εφευρετικότητα και όχι το brute force 'ρίξε άλλα 10 εκατομμύρια σε R&D'), υβριδική τεχνολογία και ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ κινητήρες με αντιστοίχιση σε σημερινά αυτοκίνητα (turbo, άμεσος ψεκασμός, υβριδικά-ηλεκτρικά) αντί τους εκτός πραγματικότητας ατμοσφαιρικούς μικρής χωρητικότητας V8.
Κατά δεύτερο ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ μετά από δεκαετίες μειώνεται η σημασία της αεροδυναμικής, το να κερδίζουν στην F1 οι αεροναυπηγοί και όχι οι μηχανολόγοι και το να παίρνουν ολάκερα πρωταθλήματα κρυφές (άρα μη ενδιαφέρουσες για τον κόσμο) και αμφιλεγόμενες (ενστάσεις επί ενστάσεων) αεροδυναμικές 'λεπτομέρειες' (φάση double diffuser της Brawn, blown diffuser της RBR και δε συμμαζεύεται diffuser) δεν το λες ακριβώς και 'motorsports'.
Κατά τρίτο, από 'σούπα' τύπου 2004 = γαμώ τις ταχύτητες αλλά τρελλό στην πίστα προτιμώ 1000 φορές αργότερα μονοθέσια (και πάλι ταχύτερα, με βάση τα γυρολόγια, από οποιαδήποτε μικρότερη κατηγορία δηλαδή σημασία έχει η F1 να είναι στην κορυφή συγκριτικά σε σχέση με τις υπόλοιπες κατηγορίες και όχι απόλυτα) με μεγαλύτερο συναγωνισμό, ανακάτεμα της τράπουλας (εκτός και αν ήταν ενδιαφέρων ο συναγωνισμός 2000-2005 και 2010-2013 και δεν το κατάλαβα...), προσπεράσματα (αυτό θα το δούμε αν ισχύει, δε βλέπω γιατί όχι) κτλ.
Ναι λάθη σαφώς έχουν γίνει, πχ. ο ήχος όντως είναι ξενερωτικός, το ελάχιστο βάρος, μικρό σχετικά boost = μικρή ιπποδύναμη από το θερμικό κινητήρα, το πάγωμα της εξέλιξης γίνεται πολύ νωρίς για τόσο μεγάλες αλλαγές και δίνει μεγάλο πλεονέκτημα στη Mercedes, αλλά συνολικά η αλλαγή είναι προς το καλύτερο.
Και ΝΑΙ, το #1 ΕΙΝΑΙ ο συναγωνισμός (χωρίς να παραγνωρίζεται η σημασία της τεχνολογίας κτλ., αλλά το να λες 'είναι F1 άρα τεχνολογία άμα θέλω συναγωνισμό πάω να δω kart ή ενιαίο με Skoda' είναι αφελές). Χωρίς συναγωνισμό δεν έχεις θεατές και χωρίς θεατές δεν έχεις Formula 1. ΔΕΝ είναι τεχνολογικός διαγωνισμός η F1, θέαμα είναι και ως θέαμα πρέπει να πουλάει και μάλιστα σε λογικό κόστος ώστε να συμμετέχουν περισσότεροι = καλύτερο θέαμα -αλλά κάποιοι εδώ σκέφτονται οπαδικά και προτιμούν να κερδάει ο Ολυμπιακός παρά να έχουμε ανταγωνιστικό πρωτάθλημα.
Και ένα τελευταίο: ο περιορισμός της ροής καυσίμου μάλλον δεν έχει να κάνει με την κατανάλωση, για αυτό αρκεί ο έλεγχος της ποσότητας, αλλά με τον έλεγχο της πίεσης στο σύστημα άμεσου ψεκασμού δηλαδή να μην ανεβάζουν 1000 bar.
-
- άπειρο.
-
A ξέχασα επίσης άλλα 2 θετικά:
Αύξηση του ρόλου του οδηγού (κυρίως λόγω μεγαλύτερης ροπής και μείωσης των φτερών)
Μείωση του πλεονεκτήματος των παλιών και περισσότερες ευκαιρίες σε νέους (το είδαμε με Ricciardo και Magnussen κτλ. από τον πρώτο αγώνα)Τι να πω, ίσως κάποιοι προτιμούν μονοθέσια 4'' στο γύρο γρηγορότερα, γαμάτο ήχο και ένα 5ο σερί πρωτάθλημα στον (πανάξιο, μην παρεξηγηθώ) Vettel.
-
@nass,
...το ότι η Mercedes (σαν κινητήρας) υπερέχει - όπως φαίνεται - και μάλιστα κατά πολύ έναντι των άλλων δύο, δεν παίζει ρόλο?.. όλα αυτά που γράφεις παραπάνω θα τα προσυπέγραφα αν εκτός από τα ελαστικά είχαμε και στους κινητήρες έναν κατασκευαστή... θέλω να πώ ότι όλα αυτά που γράφεις, πολύ όμορφα 'ακούγονται' κατ' αρχήν, αλλά ΔΕΝ έχουν σχέση με τον γενικότερο 'χαρακτήρα' που θά 'πρεπε να έχει ένα μονοθέσιο F1... άποψή μου βέβαια... -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Καταρχήν οι νέες κινητήριες μονάδες είναι, τηρουμένων των αναλογιών, ό,τι πιο προηγμένο τεχνολογικά από πλευράς κινητήρων υπήρξε ποτέ στην F1. Τρελλή πολυπλοκότητα, αυστηροί κανονισμοί (= μείωση κόστους άρα ευννοείται η εφευρετικότητα και όχι το brute force 'ρίξε άλλα 10 εκατομμύρια σε R&D'), υβριδική τεχνολογία και ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ κινητήρες με αντιστοίχιση σε σημερινά αυτοκίνητα (turbo, άμεσος ψεκασμός, υβριδικά-ηλεκτρικά) αντί τους εκτός πραγματικότητας ατμοσφαιρικούς μικρής χωρητικότητας V8.Θα σταθώ εδώ.
Αυτό είναι δηλαδή το ζητούμενο?
Να νομίζει ο κάθε κάγκουρας που πήρε ένα κόμμα έξι ΤΟΥΡΜΠΟ ότι έχει τεχνολογία από φόρμουλα ένα?
Οι 'εκτός πραγματικότητας ατμοσφαιρικοί V8' ήταν αυτοί που καθιστούσαν τη F1 κορυφαία μηχανολογικά με τη δύναμη ανά λίτρο, την υπερβολή στη κατανάλωση (γιατί ΠΡΕΠΕΙ να καίει λιγότερο δηλαδή? αγωνιστικό όχημα είναι ) και τον πορωτικό ήχο (δε ξέρω αν έχεις πάει σε αγώνα να καταλάβεις τι εννοώ).
Όσο για τα diffuser, πάντα στα μονοθέσια F1 θα χρειάζονται αεροδυναμιστές για τη βελτίωση της ροής του αέρα καθώς έχεις ένα τέτοιο όχημα που το επιβάλει ο σχεδιασμός του.
Όσο για αυτό:
Τι να πω, ίσως κάποιοι προτιμούν μονοθέσια 4'' στο γύρο γρηγορότερα, γαμάτο ήχο και ένα 5ο σερί πρωτάθλημα στον (πανάξιο, μην παρεξηγηθώ) Vettel.
Δε βλέπω κάτι το διαφορετικό. Απλά άλλαξε χρώμα το μονοθέσιο κι από μπλε έγινε ασημί.
Ε και έχεις και πιο αργά μονοθέσια και τραγικό ήχο για τους θεατές που ήταν η μισή χαρά της F1 όταν πήγαινες σε αγώνα.
Οπότε με τι έμεινες?
Προσωπική άποψη, αλλά φέτος αυτή η εικόνα είναι τουλάχιστον γελοία. Γελοίες μύτες, γελοίος ήχος, αστείοι περιορισμοί και όλα αυτά για ποιο λόγο?
Rules are rules, δε λέω...αλλά ποιός ο λόγος να καταστρέψεις ένα τέτοιο άθλημα to begin with που είχε μια συγκεκριμένη συνταγή επιτυχίας ρε συ?
-
Ο χρήστης liostemi έγραψε:
...το ότι η Mercedes (σαν κινητήρας) υπερέχει - όπως φαίνεται - και μάλιστα κατά πολύ έναντι των άλλων δύο, δεν παίζει ρόλο?Δε φταίνε οι κανονισμοί για αυτό αλλά η προτεραιότητα (και το budget) που έδωσε κάθε κατασκευαστής κινητήρων από πέρισι. Ας έκαναν και οι άλλοι το ίδιο. Πχ. ΟΚ να το καταλάβω η Renault είχε ακόμα την προσοχή της στο 2013 (αν και με παγωμένη την εξέλιξη των V8 τι στο καλό περίμεναν για να αρχίσουν την εξέλιξη ? φαντάζομαι να υπογράψουν συμβόλαιο με RBR, Lotus κτλ. για το 2014 ) αλλά γιατί όχι η Ferrari που από νωρίς ήταν εκτός παιχνιδιού ?
Αυτό που λες είναι σα να διαμαρτύρεσαι που μόνο ο Brawn είχε το μυαλό το 2009 να έχει dual diffuser ε, τι να κάνουμε, ας τους έκοβε και των άλλων.
-
Με κάλυψε ο Νίκος εν πολλοίς. Απλά να πούμε εδώ πως μπορεί τα νέα τούρμπο να είναι πολύπλοκα κλπ (βασικά τα συστήματα ανάκτησης ενέργειας, όχι οι θερμικοί κινητήρες αυτοί καθ εαυτοί) αλλά ο ήχος τους είναι για γέλια, η απόδοση τίποτα το ιδιαίτερο και στην τελική η σχέση τους με τα αυτοκίνητα δρόμου ελάχιστη. Άσε που όπως είπε ο Νίκος, η F1 θα έπρεπε να είναι η απόλυτη υπερβολή. Τι να το κάνουμε ένα υπερπολύπλοκο Power Unit που στην τελική αποδίδει λιγότερο από ότι οι παλιοί V8 και ας καταναλώνουν λγότερο; Όσο για τα 4 του άξιου Φέττελ, ας μην ήταν παγωμένη η εξέλιξη των V8 και θα βλέπαμε πόσα θα έπαιρνε.
Μπόνους:
Bernie Ecclestone has said Formula One will investigate ways of making the new machines sound 'more like racing cars' as a matter of urgency.
Ecclestone has been against some of the swathe of rule changes, which have helped to make the car engines considerably quieter, and he found allies after the opening weekend of the season. In the aftermath of the Australian Grand Prix, organisers made clear their view that quieter cars equates to a less sexy sport.
The sound of confusion
That in itself might not have mattered had they not also hinted they might sue as well, saying the product was 'not what we paid for' and said it would be an issue 'for all promoters all round the world'.
That gave Ecclestone the ammunition he needed. 'I was not horrified by the noise,' he said. 'I was horrified by the lack of it. Ron [Walker, the chief of the Australian Grand Prix] is right with regards to their contract. And I was sorry to be proved right with what I've said all along; these cars don't sound like racing cars. I've been speaking with Jean [Todt, president of the FIA] this afternoon and what I've said is that we need to see whether there is some way of making them sound like racing cars.
'I don't know whether it's possible but we should investigate. I think let's get the first few races out of the way and then maybe look to do something. We can't wait all season. It could be too late by then.'
Ecclestone said that other promoters had been in touch to express their concerns. 'I spoke to [Ferrari president] Luca di Montezemolo just now and Luca said he's never had as many emails complaining and saying this isn't Formula One.'
Sutton Images
It was clear from our feedback during live sessions that the sound of the new engines does not transmit well on the TV. Comparisons with lawnmowers were common, while one commenter asked whether the new engines are 'powered by farts'. Formula One's volume has been turned down dramatically over the winter - a point pushed home at the track by the V8 Red Bull demonstration car performing runs between sessions. But until you've heard the engines from trackside it's worth reserving judgement.Read more at http://en.espnf1.com/f1/motorsport/stor ... FxuVePR.99
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Καταρχήν οι νέες κινητήριες μονάδες είναι, τηρουμένων των αναλογιών, ό,τι πιο προηγμένο τεχνολογικά από πλευράς κινητήρων υπήρξε ποτέ στην F1. Τρελλή πολυπλοκότητα, αυστηροί κανονισμοί (= μείωση κόστους άρα ευννοείται η εφευρετικότητα και όχι το brute force 'ρίξε άλλα 10 εκατομμύρια σε R&D'), υβριδική τεχνολογία και ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ κινητήρες με αντιστοίχιση σε σημερινά αυτοκίνητα (turbo, άμεσος ψεκασμός, υβριδικά-ηλεκτρικά) αντί τους εκτός πραγματικότητας ατμοσφαιρικούς μικρής χωρητικότητας V8.
Θα σταθώ εδώ.
Αυτό είναι δηλαδή το ζητούμενο?
Να νομίζει ο κάθε κάγκουρας που πήρε ένα κόμμα έξι ΤΟΥΡΜΠΟ ότι έχει τεχνολογία από φόρμουλα ένα?
Νταξ το σκισες αλλά ας απαντήσω σοβαρά
Κατά την άποψή μου σε οποιαδήποτε μορφή motorsport ΠΡΕΠΕΙ να υπάρχει σύνδεση, έστω και μακρινή, με τα αυτοκίνητα δρόμου (ουσιαστική σύνδεση όχι μαρκετινίστικες μαλακίες στυλ τιμόνι LaFerrari και 'DRS'...). Τόσο για λόγους τεχνολογικής εξέλιξης (όπου 100 χλμ. αγώνα είναι καλύτερο proving ground από 1000 χλμ. απλών δοκιμών) όσο και για εμπλοκή στην F1 σοβαρών κατασκευαστών (δεν είναι τυχαίο ότι κινητήρες φτιάχνουν μόνο εργοστάσια) και όχι 'γκαραζιέρηδων'. Η οποία εμπλοκή ανεβάζει το επίπεδο του σπορ, δε φαντάζομαι να διαφωνεί κανείς.
Αντε να πάρουν σειρά τα γελοία 13'' λάστιχα
Οι 'εκτός πραγματικότητας ατμοσφαιρικοί V8' ήταν αυτοί που καθιστούσαν τη F1 κορυφαία μηχανολογικά με τη δύναμη ανά λίτρο, την υπερβολή στη κατανάλωση (γιατί ΠΡΕΠΕΙ να καίει λιγότερο δηλαδή? αγωνιστικό όχημα είναι ) και τον πορωτικό ήχο (δε ξέρω αν έχεις πάει σε αγώνα να καταλάβεις τι εννοώ).
Μηχανολογικά μιλώντας οι κινητήρες αυτοί δεν ήταν τίποτα το κορυφαίο ή εξωπραγματικό. Δες σα σύγκριση τους V10/V12 και τη δική τους απόδοση ανά λίτρο. Ασε που η εξέλιξή τους ήταν παγωμένη εδώ και 5 χρόνια, είχαν και κοινή ECU...
Μηχανολογικά το ενδιαφέρον στην F1 ήταν κυρίως στην αεροδυναμική και αυτό επιτέλους αλλάζει ώστε να παίζει κάποιο ρόλο και ο κινητήρας.
F1 έχω δει από ΠΟΛΥ κοντάΌσο για τα diffuser, πάντα στα μονοθέσια F1 θα χρειάζονται αεροδυναμιστές για τη βελτίωση της ροής του αέρα καθώς έχεις ένα τέτοιο όχημα που το επιβάλει ο σχεδιασμός του.
A μπα ? Τότε δεν θα ήταν Formula 1 προ Colin Chapman να υποθέσω ?
Τέλος πάντων, προφανώς και θα παίζει η αεροδυναμική, όπως γενικά στο motorsport, άλλο αυτό και άλλο να είναι ουσιαστικά αεροπλάνα και όχι αυτοκίνητα.Όσο για αυτό:
Τι να πω, ίσως κάποιοι προτιμούν μονοθέσια 4'' στο γύρο γρηγορότερα, γαμάτο ήχο και ένα 5ο σερί πρωτάθλημα στον (πανάξιο, μην παρεξηγηθώ) Vettel.
Δε βλέπω κάτι το διαφορετικό. Απλά άλλαξε χρώμα το μονοθέσιο κι από μπλε έγινε ασημί.
Να υποθέσω ότι βλέπεις στην κρυστάλλινη σφαίρα σου το 2017 ? Διότι από ένα αγώνα δε μπορείς να βγάλεις τέτοιο συμπέρασμα.
Ε και έχεις και πιο αργά μονοθέσια και τραγικό ήχο για τους θεατές που ήταν η μισή χαρά της F1 όταν πήγαινες σε αγώνα.
Είμαι σίγουρος ότι ούτε εσύ ούτε το 90% των θεατών μπορούν να κρίνουν αν τα μονοθέσια είναι συνολικά (όχι συγκριτικά με άλλα στον ίδιο αγώνα) αργότερα απλά βλέποντάς τα (εγώ πάντως όχι).
Για τον ήχο έχεις δίκιο. EDIT: Αν και λένε ότι τώρα έχει πιο ενδιαφέρον διότι ο ήχος του κινητήρα δε σκεπάζει τα πάντα και ακους λάστιχα κτλ.Οπότε με τι έμεινες?
Προσωπική άποψη, αλλά φέτος αυτή η εικόνα είναι τουλάχιστον γελοία. Γελοίες μύτες, γελοίος ήχος, αστείοι περιορισμοί και όλα αυτά για ποιο λόγο?
Rules are rules, δε λέω...αλλά ποιός ο λόγος να καταστρέψεις ένα τέτοιο άθλημα to begin with που είχε μια συγκεκριμένη συνταγή επιτυχίας ρε συ?
Δεν ήταν πετυχημένη η F1 τα τελευταία χρόνια ΙΜΗΟ. Χαμηλό επίπεδο συναγωνισμού, χαμηλό επίπεδο θεάματος, τα ίδια και τα ίδια (καράφλας rules), ένα ανακάτεμα της τράπουλας το ήθελε.
-
πώς θέλει να αλλάξουν τον ήχο; Μidseason κιόλας
Πάντως κάτι που πρέπει όντως να κάνουν είναι με την τηλεοπτική μετάδοση. Προφανός οι ρυθμίσεις που έχουν στα συστήματα λήψης του ήχου είναι ιδανικές για τους παλιούς ατμοσφαιρικούς. Κάτι μπορούν να κάνουν εκεί λογικά. Εδώ και από τα κινητά τα βίντεο που ανέβαζαν καλύτερα ακουγόταν.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Μηχανολογικά μιλώντας οι κινητήρες αυτοί δεν ήταν τίποτα το κορυφαίο ή εξωπραγματικό.Τι εξωπραγματικό έχουν οι νέοι 1.6 turbo των 600 ίππων; Πιο εξωτικός μου φαίνεται ένας ατμοσφαιρικός που στροφάρει στις 18000 ΣΑΛ.
-
O Brundle παντως στο sky ελεγε
Previous years we had more grip less power.
Now we have less grip and more power!!! -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μηχανολογικά μιλώντας οι κινητήρες αυτοί δεν ήταν τίποτα το κορυφαίο ή εξωπραγματικό.
Τι εξωπραγματικό έχουν οι νέοι 1.6 turbo των 600 ίππων; Πιο εξωτικός μου φαίνεται ένας ατμοσφαιρικός που στροφάρει στις 18000 ΣΑΛ.
Προφανώς 3000 ΣΑΛ είναι για σένα ειδοποιός διαφορά...
Και μένα μου φαίνεται ακόμα πιο εξωτικός ένας κινητήρας από RC που στροφάρει στις 30000 ΣΑΛ -
Ναι, συγκριτικά με το grip που υπήρχε, τώρα έχουμε περισσότερη δύναμη και για αυτό βλέπουμε ντριφταρίσματα κλπ. Αυτό όμως συνέβη επειδή μειώθηκε κατά πολύ το grip. Αφού μειώθηκε το downforce κατά 30%, και με τους περσινούς κινητήρες τα ίδια θα βλέπαμε.
Aλλαγές κανονισμών - Ανακοινώσεις/Συζητήσεις/Φήμες