Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πέταλο του Μαλιακού
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Πέταλο του Μαλιακού
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 3 / 5
    Περί αυτοκίνησης
    40
    100
    234
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      megane98hp last edited by

      Ο χρήστης spiros έγραψε:
      |Εγω πιστευω οτι απλα εφαρμοζουν την ευκολη λυση. Αν ηθελαν να προστατευσουν δεν θα στηνοταν σε ευθειες 5χλμ για να γραψουν οποιον παει με 130, αλλα θα στηνοταν στα δυσκολα σημεια, οπου και απλα η παρουσια τους σε κανει να κοψεις ρυθμο και να προσεχεις περισσοτερο.

      Συμφωνω Σπυρο αλλα για σκεψου ποσες κακοτεχνιες και ποσα 'κακα' σημεια υπαρχουν στο οδικο δυκτιο;
      Μακαρι να γινοταν αυτο που λες, αλλα θα θελαμε χιλιαδες αστυνομικους για να καθονται σε αυτα τα σημεια.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lkar last edited by

        Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
        Παιδες pls ηρεμια γιατι ο κακος Moderator θα ερθει κ θα πει Lock alert...

        Εγω θα ηθελα να ρωτησω απλα κατι....

        Πως πιστευετε οτι θα εξαληφθουν ή θα μειωθουν οι θανατοι κ οι τραυματισμοι απο τις Ελληνικες ΕΟ, με ρανταρ παντου κ αθλιους σε πολλα σημεια δρομους,με χαμηλα ορια ταχυτητας σε παρα πολλα σημεια που δεν εχουν λογικη ή με σωστη-προφυλακτικη αστυνομευση,με σωστα σχεδιασμενους δρομους και με λογικα ορια ταχυτητας???

        Duo ή STOP;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          spiros last edited by

          Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:

          |Εγω πιστευω οτι απλα εφαρμοζουν την ευκολη λυση. Αν ηθελαν να προστατευσουν δεν θα στηνοταν σε ευθειες 5χλμ για να γραψουν οποιον παει με 130, αλλα θα στηνοταν στα δυσκολα σημεια, οπου και απλα η παρουσια τους σε κανει να κοψεις ρυθμο και να προσεχεις περισσοτερο.

          Συμφωνω Σπυρο αλλα για σκεψου ποσες κακοτεχνιες και ποσα 'κακα' σημεια υπαρχουν στο οδικο δυκτιο;
          Μακαρι να γινοταν αυτο που λες, αλλα θα θελαμε χιλιαδες αστυνομικους για να καθονται σε αυτα τα σημεια.

          ενω τωρα απλα καθονται στην σκια και γραφουν σε μεγαλες ευθειες τους 'εγκληματιες' που πανε με 10 χαω πανω απο το οριο!!! Ειναι καλυτερο αυτο???

          ποσοι αραγε εχουν σκοτωθει σε αυτες τις ευθειες και ποσοι στα δυσκολα σημεια? Αρα ο μονος λογος ειναι να μαζεψουμε λεφτα μπας και βουλωσουμε καμια τρυπα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • 2
            224-v last edited by

            Τις μέρες που πέρασαν πηγα Κομοτηνή και γύρισα Αθηνα. Σύνολο περιπου μαζύ με τις εκεί διαδρομές 2000 Κλμ. Το ξαναλέω οτι ακόμη και στο πέταλο του Μαλιακού τα 110 χλμ τουλάχιστον ειναι ασφαλή ταχύτης, γιατι σου επιτρέπει να εισαι μακρυα απο τους άλλους. Στην Υλίκη ακόμη και τα 150 ειναι λογικά για οδηγους με μυαλό. Χρησιμοποίησα την Lancia K και η διαδρομή εγινε με ζωηρούς ρυθμούς. Στα τμήματα που συνοστιζόμασταν λογο πλάτους και χάραξης, ενοιωθα ανασφαλής απο το γεγονός και μόνο οτι ολοι ειμαστε κοντά ο ένας στον άλλο και δεν ήξερες πότε θα αλλάξει κατευθηνση κάποιος χωρίς φανερό λόγο. Τελικά αν και ταξίδεψα Παρασκυή πηγαίνοντας και Τρίτη για επιστροφή δεν βρήκα πολλά προβλήματα. Η παράκαμψη Θεσσαλονίκης πολύ πρακτική αν και δενέχει ολοκληρωθεί ο κόμβος στον Τιτάνα. Οι κάμερες στον δρόμο άλλες ειναι συνδεδεμένες με ρεύμα άλλες όχι. Μερικές ειναι στην μία πλευρά του δρόμου αλλά σημαδεύρουν την απέναντι λωρίδα. Στην παράκαμψη Καμμενων βούρλων υπάρχει μία στη μέση περίπου στην πλευρά προς Αθήνα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              megane98hp last edited by

              Ο χρήστης spiros έγραψε:

              |Εγω πιστευω οτι απλα εφαρμοζουν την ευκολη λυση. Αν ηθελαν να προστατευσουν δεν θα στηνοταν σε ευθειες 5χλμ για να γραψουν οποιον παει με 130, αλλα θα στηνοταν στα δυσκολα σημεια, οπου και απλα η παρουσια τους σε κανει να κοψεις ρυθμο και να προσεχεις περισσοτερο.

              Συμφωνω Σπυρο αλλα για σκεψου ποσες κακοτεχνιες και ποσα 'κακα' σημεια υπαρχουν στο οδικο δυκτιο;
              Μακαρι να γινοταν αυτο που λες, αλλα θα θελαμε χιλιαδες αστυνομικους για να καθονται σε αυτα τα σημεια.

              ενω τωρα απλα καθονται στην σκια και γραφουν σε μεγαλες ευθειες τους 'εγκληματιες' που πανε με 10 χαω πανω απο το οριο!!! Ειναι καλυτερο αυτο???

              ποσοι αραγε εχουν σκοτωθει σε αυτες τις ευθειες και ποσοι στα δυσκολα σημεια? Αρα ο μονος λογος ειναι να μαζεψουμε λεφτα μπας και βουλωσουμε καμια τρυπα.

              Και παλι συμφωνω.
              Αλλα εδω ειναι Ελλαντα.
              Ετσι λειτουργουμε...
              Δεν μπορουμε να βγαλουμε ακρη με τιποτα...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                spiros last edited by

                πολλα μπορουμε να κανουμε, απλα οι Ελληνες οδηγοι ειναι ανενημερωτοι, ασχετοι και ανοργανωτοι, γιαυτο και μας κανουν αυτα που μας κανουν.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • B
                  bagus last edited by

                  Σπυρο και οργανωμενοι να ειμασταν δεν νομιζω οτι θα μας ακουγε κανενας......

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    funkyreverend last edited by

                    Πάντως, είχα παρατηρήσει ότι μετά το ατύχημα στα Τέμπη, για πολύ-πολύ καιρό, υπήρχε στάνταρ αστυνομία που είτε έκοβε βόλτες είτε στηνόταν σε πολλά και διάφορα σημεία μέσα στα στενά. Έχω καιρό να πάω από εκεί, μπορεί και να συνεχίζεται το φαινόμενο! Έτσι, προσπερνούσαν ελάχιστοι, κανείς δεν πήγαινε γρήγορα ούτε καθόταν μισή ώρα στο απέναντι μέχρι να βρει χώρο να προσπεράσει...

                    Αλλά, δυστυχώς έπρεπε να γίνει η μ@λ@κ@@ για να αποφασίσουν να κάνουν το αυτονόητο...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cpp last edited by

                      άμα υπάρχει η βούληση και το προσωπικό λύνεται το θέμα σε πέντε μηνάκια .......
                      Αν αποφασίσει η Τροχαία κάνει το εξής αμολάει 20 'καλά - δυνατά' συμβατικά και θα αναφέρει στα μπλόκα 'Σταματήστε πχ αυτό το Golf γιατί έκανε το τάδε επικίνδυνο εκεί' Διαφωνείς κύριε οδηγέ στο μπλόκο 'πάρε μια φώτογραφία... φέρε και το δίπλωμα για έξι μήνες' και είσαι κύριος....
                      Αν αυτό γίνει συστηματικά και όχι για τις εντυπώσεις στην τηλεόραση, η τροχαία είναι αμείλικτη προς όλους... και τιμωρήσει τους πραγματικά επικίνδυνους γιατί τέτοιοι υπάρχουν θα δείτε πραγματική διαφορά!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        cpp last edited by

                        Προκηρύχθηκε σήμερα ο διαγωνισμός για την προμήθεια, εγκατάσταση και συντήρηση των ηλεκτρονικών μηχανισμών ελέγχου ταχύτητας (κάμερες) σε 390 επικίνδυνες θέσεις του εθνικού οδικού δικτύου, σε όλη τη χώρα, προϋπολογισμού 12.115.000 ευρώ.

                        Οπως δήλωσε ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γιώργος Σουφλιάς, η βελτίωση της οδικής ασφάλειας αποτελεί βασική αρμοδιότητα. «Το έργο της τοποθέτησης ηλεκτρονικών μηχανισμών ελέγχου ταχύτητας (κάμερες) σε 400 επικίνδυνες θέσεις (390 που προκηρύσσουμε σήμερα και 10 στο Πέταλο Μαλιακού που ήδη τοποθετήθηκαν) αποτελεί μία από τις σημαντικότερες δράσεις του ΥΠΕΧΩΔΕ στον τομέα της βελτίωσης της οδικής ασφάλειας με δεδομένο ότι όλες οι μελέτες δείχνουν ότι η υπερβολική ταχύτητα είναι το πρώτο αίτιο τροχαίων ατυχημάτων στη χώρα μας, περισσότερο ακόμα και από την ποιότητα των δρόμων και την οδική σήμανση».

                        Η έναρξη του έργου είναι προγραμματισμένη για τις 30/8/2005 και η ολοκλήρωσή του για τις 28/2/2006.

                        Οι 400 επικίνδυνες θέσεις καλύπτουν συνολικά 3.500 χιλιόμετρα, σε ολόκληρο το εθνικό οδικό δίκτυο και είναι κατανεμημένες σε 10 περιφέρειες της χώρας. Η εγκατάσταση των ηλεκτρονικών μηχανισμών ελέγχου ταχύτητας (κάμερες) θα συνοδευτεί από την δημιουργία δέκα (10) Κέντρων Επεξεργασίας των Δεδομένων που θα εγκατασταθούν στις έδρες της κάθε Περιφέρειας. Τα κέντρα αυτά που θα είναι εξοπλισμένα με ηλεκτρονικούς υπολογιστές και το απαραίτητο λογισμικό θα κάνουν την συλλογή και επεξεργασία των δεδομένων.

                        Για την καταγραφή των παραβάσεων ορίου ταχύτητας χρησιμοποιείται σύστημα το οποίο μετρά την ταχύτητα των οχημάτων μέσω επαγωγικών βρόγχων στο οδόστρωμα και φωτογραφίζει τα οχήματα των παραβατών με ψηφιακή φωτογραφική μηχανή.

                        Οι φωτογραφίες με τα στοιχεία συλλέγονται στα Κέντρα Επεξεργασίας Δεδομένων. Μελλοντικά, θα μπορούν να αποστέλλονται ενσύρματα ή ασύρματα μέσω Modem (GSM ή ISDN) στο Κέντρο για επεξεργασία.

                        Το λογισμικό του συστήματος θα έχει αποδεδειγμένη δυνατότητα επέκτασης για αυτόματη έκδοση κλήσης, που θα περιλαμβάνει και τα στοιχεία του παραβάτη (ιδιοκτήτη).

                        Επίσης, θα έχει τη δυνατότητα συνεργασίας με λογισμικό αυτόματης αναγνώρισης αριθμού πινακίδων (OCR).

                        Το λογισμικό θα επιτρέπει τη στοιχειώδη επεξεργασία της εικόνας (ρύθμιση φωτεινότητας, εστίαση κλπ) αλλά δεν θα επιτρέπει την αλλοίωσή της.

                        Για δώστε τα φώτα σας οι τεχνικοί.........
                        Μήπως να λάβουμε μέρος στον διαγωνισμό σαν forum να πάρουμε την δουλειά και να ξέρουμε μετά ποιες λειτουργούν....
                        Πολύ οργάνωση μιλάμε θα ξεκινάω από Σαλόνικα θα παίρνω την φωτό στο Μαλιακό και μέχρι να φτάσω σπίτι θα έχει έρθει και ο λογαριασμός!!!!! Άτσα η τεχνολογία
                        Μήπως να βρούμε ένα σύστημα να κάνουμε πέταγμα πάνω από τους βρόγχους????
                        Γιατί δεν βάζουν σαμαράκια στις ΕΟ να τελειώνουμε????

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          maxmara last edited by

                          Ο χρήστης cpp έγραψε:

                          ...Η εγκατάσταση των ηλεκτρονικών μηχανισμών ελέγχου ταχύτητας (κάμερες) θα συνοδευτεί από την δημιουργία δέκα (10) Κέντρων Επεξεργασίας των Δεδομένων που θα εγκατασταθούν στις έδρες της κάθε Περιφέρειας....

                          sniff....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            manosk last edited by

                            Θα πάρουμε τα βουνά, τέλος το πανηγύρι. Αυτό το μέτρο με βρίσκει σύμφωνο μερικώς, εφόσον όμως αλλάξουν τα όρια ταχύτητας, υπερβαίνοντας τα στάνταρ 120 στις μεγάλες ευθείες με 2+ λωρίδες και προστατευτικό διάζωμα, με ταυτόχρονη αναπροσαρμογή και των υπόλοιπων ορίων σε πιο ρεαλιστικά επίπεδα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              techadmin admin last edited by

                              Έεεεεελα Αλέεεεκοοοοοοο.....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                skullone last edited by

                                Πάλι θα δώσουμε λεφτά σε ΜΑΛΑΚΙΕΣ. Πιο φθηνό θα'ταν να σουλουπώσουν τα επικίνδυνα σημεία (πολύ θα ήθελα να μάθω γιατί αποδεχόμαστε την ύπαρξη των επικίνδυνων σημείων στην εθνική, αντί να απαιτούμε να γίνονται σωστά απ'την αρχή) και να αυξήσουν τα όρια. Τώρα θα γίνει κι άλλη αρπαχτή με τις κωλοκάμερες. Ήθελα να'χα μπροστά μου εκείνον τον καθυστερημένο που έγραφε να βάλουν 400.000 κάμερες...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lkar last edited by

                                  Απορία: (από τις γνωστές)

                                  Αφού είναι γνωστά τα επικίνδυνα σημεία, γιατί δεν διορθώνονται;

                                  πχ το 126 Κορίνθου-Πατρών ΗΤΑΝ από τα πιο θανατηφόρα του δικτύου. Κάποια στιγμή έστρωσαν άσφαλτο για μερικά ΜΕΤΡΑ. Εντελώς τυχαία έχει καιρό να συμβεί σοβαρό τροχαίο εκεί

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    skullone last edited by

                                    Ο χρήστης lkar έγραψε:
                                    Απορία: (από τις γνωστές)

                                    Αφού είναι γνωστά τα επικίνδυνα σημεία, γιατί δεν διορθώνονται;

                                    Γιατί είναι μαλάκες.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      spiros last edited by

                                      Ο χρήστης skullone έγραψε:

                                      Απορία: (από τις γνωστές)

                                      Αφού είναι γνωστά τα επικίνδυνα σημεία, γιατί δεν διορθώνονται;

                                      Γιατί είναι μαλάκες.

                                      αποστομωτικος οπως παντα!!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kacey last edited by

                                        ναι, αλλα right to the point...
                                        εγω θα συνεχισω να κυκλοφορω χωρις πισω πινακιδα στις εθνικες μυ φαινεται...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          gto last edited by

                                          Ο χρήστης kacey έγραψε:
                                          ναι, αλλα right to the point...
                                          εγω θα συνεχισω να κυκλοφορω χωρις πισω πινακιδα στις εθνικες μυ φαινεται...

                                          Εγώ πάντως έχω ψεκάσει καλού κακού τις πινακίδες με photoblocker

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            maxmara last edited by

                                            Ο χρήστης gto έγραψε:

                                            ναι, αλλα right to the point...
                                            εγω θα συνεχισω να κυκλοφορω χωρις πισω πινακιδα στις εθνικες μυ φαινεται...

                                            Εγώ πάντως έχω ψεκάσει καλού κακού τις πινακίδες με photoblocker

                                            Την ημέρα δεν κανει τίποτα. Εγω νομίζω θα βάλω στον χώρο της ρεζέρβας το ηλεκτρικό Β&D κατσαβίδι μου. Μπαίνοντας στην ΕΟ, ξεβίδωμα - εκκίνηση - άφιξη - βίδωμα. Λίγο μ@λ@κία ακούγεται, αλλά τι να κάνουμε....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 3 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr