-
Καλησπέρα,
Σκεφτομαι να παω να παρω αυτοκινητο diesel μεταχειρισμένο απο Γερμανία (μιας και η διαφορα της τιμης απο ελλάδα τεραστια ακόμα και με τα τελη ταξινομησης, αν και θα περιμενω να βγει σε ισχύ η νέα εγκύκλιος για εκτελωνισμό μετ. αυτοκινητων απο Ε.Ε.)
Αυτο που δεν ξέρω και με απασχολεί είναι τα χιλιόμετρα επειδή βλέπω κάτι αγγελίες με 125.000-150.000χλμ που ειναι 3.000-5.000Ε πιο φθηνά απο ότι με 20.000-50.000χλμ.
Το μοντελο που με ενδιαφερει ειναι κατασκευασμενο το 2011 (αρα 2-2.5 χρονια στους δρόμους το αμαξωμα)
Θα το παρω απο μαντρα για τιμολογιο με φπα
Φυσικά θα προτιμήσω- να ειναι απο 1 χέρι ιδιώτη (οχι απο καμια εταιρία ενοικίασης)
2)να εχει προσφατα ΚΤΕΟ και καρτα καυσαεριων (AU HU ?) - σε καποια μπορω να εχω έως και 2 χρόνια εγγύηση (μερικά με έξτρα χρέωση)
4)Να εχει πληρες βιβλιο με service σε αντιπροσωπεία.
Αν προσέξω αυτα τα 4 (και κατι αλλο αν γνωρίζετε εσεις) να προβω σε αγορα οχηματος με 150.000χλμ? η καλυτερα 30.000-50.000 ?
Επισης κατι που σκεφτομαι να κανω ειναι να παω σε μια αντιπροσωπεία να ρωτήσω για το χρονοδριαγραμμα service (μην παρω 150.000χλμ και στα 160.000 πρέπει να αλλάξω ένα ακριβό ανταλακτικο).Ευχαριστώ εκ των προτέρων
- να ειναι απο 1 χέρι ιδιώτη (οχι απο καμια εταιρία ενοικίασης)
-
Καλησπέρα,
Σκεφτομαι να παω να παρω αυτοκινητο diesel μεταχειρισμένο απο Γερμανία (μιας και η διαφορα της τιμης απο ελλάδα τεραστια ακόμα και με τα τελη ταξινομησης, αν και θα περιμενω να βγει σε ισχύ η νέα εγκύκλιος για εκτελωνισμό μετ. αυτοκινητων απο Ε.Ε.)
Αυτο που δεν ξέρω και με απασχολεί είναι τα χιλιόμετρα επειδή βλέπω κάτι αγγελίες με 125.000-150.000χλμ που ειναι 3.000-5.000Ε πιο φθηνά απο ότι με 20.000-50.000χλμ.
Το μοντελο που με ενδιαφερει ειναι κατασκευασμενο το 2011 (αρα 2-2.5 χρονια στους δρόμους το αμαξωμα)
Θα το παρω απο μαντρα για τιμολογιο με φπα
Φυσικά θα προτιμήσω- να ειναι απο 1 χέρι ιδιώτη (οχι απο καμια εταιρία ενοικίασης)
2)να εχει προσφατα ΚΤΕΟ και καρτα καυσαεριων (AU HU ?) - σε καποια μπορω να εχω έως και 2 χρόνια εγγύηση (μερικά με έξτρα χρέωση)
4)Να εχει πληρες βιβλιο με service σε αντιπροσωπεία.
Αν προσέξω αυτα τα 4 (και κατι αλλο αν γνωρίζετε εσεις) να προβω σε αγορα οχηματος με 150.000χλμ? η καλυτερα 30.000-50.000 ?
Επισης κατι που σκεφτομαι να κανω ειναι να παω σε μια αντιπροσωπεία να ρωτήσω για το χρονοδριαγραμμα service (μην παρω 150.000χλμ και στα 160.000 πρέπει να αλλάξω ένα ακριβό ανταλακτικο).Ευχαριστώ εκ των προτέρων
- να ειναι απο 1 χέρι ιδιώτη (οχι απο καμια εταιρία ενοικίασης)
-
Καλησπέρα,
Σκεφτομαι να παω να παρω αυτοκινητο diesel μεταχειρισμένο απο Γερμανία (μιας και η διαφορα της τιμης απο ελλάδα τεραστια ακόμα και με τα τελη ταξινομησης, αν και θα περιμενω να βγει σε ισχύ η νέα εγκύκλιος για εκτελωνισμό μετ. αυτοκινητων απο Ε.Ε.)
Αυτο που δεν ξέρω και με απασχολεί είναι τα χιλιόμετρα επειδή βλέπω κάτι αγγελίες με 125.000-150.000χλμ που ειναι 3.000-5.000Ε πιο φθηνά απο ότι με 20.000-50.000χλμ.
Το μοντελο που με ενδιαφερει ειναι κατασκευασμενο το 2011 (αρα 2-2.5 χρονια στους δρόμους το αμαξωμα)
Θα το παρω απο μαντρα για τιμολογιο με φπα
Φυσικά θα προτιμήσω- να ειναι απο 1 χέρι ιδιώτη (οχι απο καμια εταιρία ενοικίασης)
2)να εχει προσφατα ΚΤΕΟ και καρτα καυσαεριων (AU HU ?) - σε καποια μπορω να εχω έως και 2 χρόνια εγγύηση (μερικά με έξτρα χρέωση)
4)Να εχει πληρες βιβλιο με service σε αντιπροσωπεία.
Αν προσέξω αυτα τα 4 (και κατι αλλο αν γνωρίζετε εσεις) να προβω σε αγορα οχηματος με 150.000χλμ? η καλυτερα 30.000-50.000 ?
Επισης κατι που σκεφτομαι να κανω ειναι να παω σε μια αντιπροσωπεία να ρωτήσω για το χρονοδριαγραμμα service (μην παρω 150.000χλμ και στα 160.000 πρέπει να αλλάξω ένα ακριβό ανταλακτικο).Ευχαριστώ εκ των προτέρων
- να ειναι απο 1 χέρι ιδιώτη (οχι απο καμια εταιρία ενοικίασης)
-
Εχε υπ όψιν σου ότι υπάρχουν παντού πονηροί μάντραδες. Έχεις εμπειρία ? αν ναι ξεκινά άφοβα αν όχι μπορεί να την πατησεις.
Φαντάζομαι ξέρεις πόσο τελωνείο θα πληρώσειςΕγγύηση να αγοράσεις μόνο εάν θα ισχύει στην Ελλάδα .
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Τι αμάξι είναι αυτό που ακόμα η διαφορά με την Ελλάδα είναι τεράστια?
Και το τιμολόγιο τι το θες σε επιβατικό? -
Η εγγύηση να αγοράσω μονο αν ισχυει και ελλαδα εννοείς επειδη δεν θα ειναι μεσω της αντιπροσωπείας Renault ο φορέας εγγύησης να υπάρχει και ελλάδα(η να εχει συνεργάτη) για να μην χρειαστεί να το στείλω γερμανία ε?
Renault Megane Sport tourer (ελλάδα πχ 11.900Ε γερμανία 6500Gross) Για να φαίνεται ο ΦΠΑ (αρα τελη ταξινομησης λιγοτερα) + θα το περασω στην επιχειρηση (70% αποφορολόγηση)
Ηλία δεν είμαι έμπειρος, αν τυχει να βρω αμαξι στην πολη που μενει φιλος μου θα παμε μαζι σε συνεργείο του να ελέγξει το αυτοκινητο, αν οχι τοτε θα προσπαθησω να βρω συνεργείο στην περιοχη πριν παω για το αμαξι, οποτε στο test drive να περασω μια απο το συνεργειο να το ελεγξει. Επίσης το με το βιβλιο των service Θα παρω τηλ την αντιπροσωπεία για να μαθω αν οντως ισχυουν τα service που εχει + αν μπορουν να μου πουν τον χρήστη (πχ αν οντως ηταν πρώτο χέρι )
Τελωνειο Σημερα ξέρω ποσο θα πληρωσω απλα θα περιμενω να βγει ο νεος νομος για τα εισαγόμενα επειδη μαλλον θα ειναι πολυ λιγοτερα τα τελη ταξινόμησης.
-
Ο χρήστης immunity έγραψε:
θα περιμενω να βγει ο νεος νομος για τα εισαγόμενα επειδη μαλλον θα ειναι πολυ λιγοτερα τα τελη ταξινόμησης.Έχεις κανένα λινκ (είδηση από έγκυρο ειδησεογραφικό σάιτ) για το συγκεκριμένο θέμα; Τι περιμένουμε να γίνει;
-
Έχε υπόψιν πάντως ότι στην Γερμανία τα χιλιόμετρα που κάνουν είναι πολλά.
Εκεί είναι φυσιολογικό η απόσταση σπίτι-δουλειά να είναι ακόμα και 150-200χιλιόμετρα πήγαινέλα. (με τις autobanh δεν χαμπαριάζουν )Επίσης οι δρόμοι τους είναι πολύ «μαλακοί», δηλαδή δεν έχουν τα σπαστήρια που έχουμε εδώ άρα δεν θα έχεις τριξίματα, από την άλλη όμως το αλάτι που ρίχνουν το χειμώνα στους δρόμους ενδέχεται αν έχει επηρρεάσει το αμάξωμα από κάτω.
Αγορά μεταχειρισμένου Diesel απο Γερμανία - και Χιλιομετρα