-
Το 2006 θα λανσαριστεί το νέο RS6.
Πληροφορίες κάνουν λόγο για έναν 5.2 V10 κινητήρα, ατμοσφαιρικό,
με απόδοση 530-550 ίππους. ('αντί-Μ5-μοτέρ' )http://medlem.spray.se/s60refined/S60%2 ... uattro.jpg
-
Το 2006 θα λανσαριστεί το νέο RS6.
Πληροφορίες κάνουν λόγο για έναν 5.2 V10 κινητήρα, ατμοσφαιρικό,
με απόδοση 530-550 ίππους. ('αντί-Μ5-μοτέρ' )http://medlem.spray.se/s60refined/S60%2 ... uattro.jpg
-
Το 2006 θα λανσαριστεί το νέο RS6.
Πληροφορίες κάνουν λόγο για έναν 5.2 V10 κινητήρα, ατμοσφαιρικό,
με απόδοση 530-550 ίππους. ('αντί-Μ5-μοτέρ' )http://medlem.spray.se/s60refined/S60%2 ... uattro.jpg
-
Φοβερό!!!!!
Ενα απο τα πιο όμορφα αυτοκίνητα ανεξαρτήτως κατηγορίας, μετά την κοιλιά που έκανε η Audi στο design (και συνεχίζει να κάνει ακόμα) το νεο Α6 δείχνει πως υπάρχει ελπίδα
-
Ε ρε γλεντια!!!
-
Eτοιμάζεται σιγά-σιγά κι αυτό...
Ετοιμάζεται (πιθανόν) ένας 5.5 V10 FSI με 550 ίππους και 'κόκκινα' στις 8.500 περίπου στροφές.
Επιπλέον με 7ταχυτο κιβώτιο DSG από....VeyronΊδωμεν...
-
Παραμένω πιστός στο 4άρι..
Η audi φιλοδοξεί να χτυπήσει την Μ3 με το RS4 και την Μ5 με το RS6 ε?
Σαν πολύ δεν έχει αργήσει ? -
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Παραμένω πιστός στο 4άρι..
Η audi φιλοδοξεί να χτυπήσει την Μ3 με το RS4 και την Μ5 με το RS6 ε?
Σαν πολύ δεν έχει αργήσει ?Ασφαλώς!
Η νέα Μ3 δεν έχει βγεί ακόμη, βγήκε το RS4.
Το RS6 καθυστερεί λίγο...
-
όπα. Τι εννοείς νέα Μ3? Για βοήθησε και μένα τον ανενημέρωτο...
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
όπα. Τι εννοείς νέα Μ3? Για βοήθησε και μένα τον ανενημέρωτο...Bγαίνει -σχετικά σύντομα- νέα Μ3, βασιζόμενο στη νέα σειρά 3
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
όπα. Τι εννοείς νέα Μ3? Για βοήθησε και μένα τον ανενημέρωτο...
Bγαίνει -σχετικά σύντομα- νέα Μ3, βασιζόμενο στη νέα σειρά 3
Μ4 για όσους προτιμούν την τρίθυρη
-
Καλα πριν απο καιρο (οχι πολυ) η Audi δεν ειχε τονισει οτι σταματαει την κουρσα εξοπλισμων...εε θελω να πω μεγιστης ιπποδυναμης κλπ.???
Εδω με 250 αλογα πετανε αεροπλανα... + το πετρελαιο στα 60 δολαρια.
Αφου και 800 αλογα να βγάζουν στην επομενη γενια παλι θα στριβουν ποιο αργα απο μια 360Μ με τα μισα αλογα ή απο μια Lotus με το 1/4 της ιπποδυναμης , ρε μπας και εχουν χασει τη μπαλα?
-
Ωραίο μηχάνημα!!
Με 550 ίππους και το 7ταχυτο DSG, το προτιμώ από την Μ5Αλλά κι απ'τα δύο, προτιμώ τη CLS 55 AMG
-
Ο χρήστης gto250swb έγραψε:
Καλα πριν απο καιρο (οχι πολυ) η Audi δεν ειχε τονισει οτι σταματαει την κουρσα εξοπλισμων...εε θελω να πω μεγιστης ιπποδυναμης κλπ.???Εδω με 250 αλογα πετανε αεροπλανα... + το πετρελαιο στα 60 δολαρια.
Αφου και 800 αλογα να βγάζουν στην επομενη γενια παλι θα στριβουν ποιο αργα απο μια 360Μ με τα μισα αλογα ή απο μια Lotus με το 1/4 της ιπποδυναμης , ρε μπας και εχουν χασει τη μπαλα?
Οι γερμανοί εδώ και καιρό έχουν μπει σε αυτή την κόντρα...Ειδικά VAG-Merc το χουν ξεφτυλίσει.Αν αφαιρούσαν κανα κιλό θα ταν ακόμη καλύτερα.Εδώ η Βεϊρον πάει για χιλιάρα...Γιατί;
-
Ο χρήστης gto250swb έγραψε:
Καλα πριν απο καιρο (οχι πολυ) η Audi δεν ειχε τονισει οτι σταματαει την κουρσα εξοπλισμων...εε θελω να πω μεγιστης ιπποδυναμης κλπ.???Εδω με 250 αλογα πετανε αεροπλανα... + το πετρελαιο στα 60 δολαρια.
Αφου και 800 αλογα να βγάζουν στην επομενη γενια παλι θα στριβουν ποιο αργα απο μια 360Μ με τα μισα αλογα ή απο μια Lotus με το 1/4 της ιπποδυναμης , ρε μπας και εχουν χασει τη μπαλα?
[list:2zme4jzq]H Audi ανακοίνωσε και επίσημα ότι εγκαταλείπει τον πόλεμο της ιπποδύναμης που έχει ξεσπάσει τα τελευταία χρόνια, μεταξύ των κορυφαίων Γερμανών κατασκευαστών.
Απόδειξη αυτού ? Το νέο RS4, το βάρος του οποίου 'περιορίζεται' στα 1.650 κιλά, 200 κιλά χαμηλότερα από το RS6 με τον turbo 4.2
Ουσιαστικά, προσπάθεια γίνεται στη μείωση του συντελεστή κιλών/ίππο, που στην περίπτωση του RS4 είναι 3,93 -μάλλον ρεκόρ για την ίδια την Audi.Tώρα όσο αφορά τις ιπποδυνάμεις σε καθαρούς αριθμούς, BMW και AUDI βρίσκονται σε σαφώς χαμηλότερα επίπεδα από την Mercedes AMG. Ρίξε μια ματιά εδώ: http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic ... 2&start=45
Biturbo, triturbo, 7 λίτρα, και τεράστιο βάρος...Η Αudi πλασάρει κινητήρες για τα RS4/6 με ιπποδύναμη μεγαλύτερη κατά 20-40 ίππους από την BMW (μιας κι αυτήν ουσιαστικά ανταγωνίζεται και επίσημα). Ίσως για συμπλήρωμα σε σημεία που χάνει, όπως η σε συμπεριφορά στο δρόμο και το απόλυτο στήσιμο σε σχέση με τις Μ3/Μ5.
Είδηση είναι πλέο ότι η εταιρεία στρέφεται σε ατμοσφαιρικούς κινητήρες για τις κορυφαίες της εκδόσεις RS, χωρίς turbo κτλ...
Ατμόσφαιρα εναντίον ατμόσφαιρας λοιπόν,
Ηandling εναντίον handling
[/list:u:2zme4jzq] -
Το κακό που ακριβώς είναι??
Ποιο θα είναι το πρόβλημα αν τα μεθεπόμενης πχ γενιάς αυτα μοντέλα βγάζουνε 2000 άλογα?
-
RS6 coupe ;
-
Ανταγωνισμός με την 6αρα ε?
Συμφωνώ με ΙΚΕ. Όσο περισσότερο, τόσο το καλύτερο. Δεν καταλαβαίνω το πρόβλημα. Άλλωστε αυτά δε βγαίνουν για τη Ρούλα απ΄την Κυψέλη , βγαίνουν για...άλλο κοινό
-
Ο χρήστης sirbasil έγραψε:
Ανταγωνισμός με την 6αρα ε?Συμφωνώ με ΙΚΕ. Όσο περισσότερο, τόσο το καλύτερο. Δεν καταλαβαίνω το πρόβλημα. Άλλωστε αυτά δε βγαίνουν για τη Ρούλα απ΄την Κυψέλη , βγαίνουν για...άλλο κοινό
Η ολοένα και μεγαλύτερη ιπποδύναμη δεν είναι κακό γεγονός.
Άσχημο είναι, να υπάρχει η ιπποδύναμη αλλά να μην περνά σωστά στους τροχούς, στο δρόμο (π.χ. S 55 AMG, που λέει ο λόγος )
Προτιμότερη η καλύτερη αναλογία κιλών/ίππο με μικρότερη ιπποδύναμη, καλύτερο handling,
παρά τεράστια ιπποδύναμη, πολλά τούρμπο χωρίς ουσία,
δίχως λόγο 'ύπαρξης'.... -
Και οι δύο κατηγορίες έχουν λόγο ύπαρξης
Πιο σπορ η μία, πιο autobahn η S55 AMG!
Nέο ΑUDI RS6