-
Έχει ήδη αγοράσει σημαντικά μερίδια σε KPN Holland και Telekom Austria, θα είναι έκπληξη αν σταματήσει εκεί
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Έχει ήδη αγοράσει σημαντικά μερίδια σε KPN Holland και Telekom Austria, θα είναι έκπληξη αν σταματήσει εκείμη μιλας Αυστρια αμέσως μου έρχεται στο μυαλό ο Mateschitz - conflict of interest ?
-
-
-
Το βίντεο είναι μούφα.
Έτσι κάνει ένα φτιαγμένο παπί που περνάει το βράδυ απ' το σπίτι μου. -
Ο χρήστης mikeerfol έγραψε:
http://www.msfree.gr/ms.php?id=31092Επίσης
Το μίξερ που έχει η Βέφα έχει πιο καλό ήχο!!!
-
Έτσι έκανε και ο Ρενώ και ο Μερκ οπότε δεν μου κάνει εντύπωση ο ήχος.
-
Καλα θα φαμε τρελο ξενερωμα του χρονου καλα να μαστε!!!!
-
-
-
-
Alexandros Adam @alex_switch
Η McLaren συνεχίζει να ενισχύει το αεροδυναμικό της τμήμα αποδυναμώνοντας αυτό της RBR. Άλλη μια μεταγραφή σύντομα #F1 -
Υπαρχουν αλλοι πιο γνωστικοι με τα της τεχνολογιας στο forum, αλλα τελικα ποσο χρονο πραγματικα κερδιζει η Red Bull απο την αεροδυναμικη της και μονο;
Blown Diffuser, ειδικες χαρτογραφησεις, 'traction control', τελεια pit stop (βλεπε Vettel μονο), τελειες στρατηγικες, τελεια διαχειριση ελαστικων, αλανθαστος Vettel. Και ποσα ακομα δεν ξερουμε για τα μυστικα τους. Προφανως για να γινεις πολυπρωταθλητης χρειαζεσαι κατι περισσοτερο απο...καλο φτερο.
(Και φυσικα ολα αυτα τα χρεωνεται σχεδον αποκλειστικα ο Newey ο μαγος της αεροδυναμικης/σχεδιασμου)
-
Προφανώς είναι πολύ δυνατή σε όλους τους τομείς, αλλά η αεροδυναμική της υπεροχή είναι κοινός τόπος.
Ίσως να μην είναι το κορυφαίο της χαρτί, αλλά είναι σίγουρα ένα από τα κορυφαία.Αν θέλεις πάντως να τους νικήσεις πρέπει να γίνει αυτό που άρχισε να γίνεται τώρα. Να τους πάρεις δηλαδή κανένα στέλεχος. Όταν έχει δημιουργηθεί μια dream team, ο πιο αποτελεσματικός τρόπος να τους κερδίσεις είναι να πάψουν να είναι team.
Να φτιαξεις μια δεύτερη dream team είναι πολύ δύσκολο. -
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Όταν έχει δημιουργηθεί μια dream team, ο πιο αποτελεσματικός τρόπος να τους κερδίσεις είναι να πάψουν να είναι team.
Να φτιαξεις μια δεύτερη dream team είναι πολύ δύσκολο.Ή να αλλάξεις άρδην τους κανονισμούς. Έτσι έγινε η Ferrari από παντοκράτορας το 2004, κομπάρσος το 2005 και η Honda από τίποτα το 2008, πρωταθλήτρια το 2009!!!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Όταν έχει δημιουργηθεί μια dream team, ο πιο αποτελεσματικός τρόπος να τους κερδίσεις είναι να πάψουν να είναι team.
Να φτιαξεις μια δεύτερη dream team είναι πολύ δύσκολο.Ή να αλλάξεις άρδην τους κανονισμούς. Έτσι έγινε η Ferrari από παντοκράτορας το 2004, κομπάρσος το 2005 και η Honda από τίποτα το 2008, πρωταθλήτρια το 2009!!!
Η Bridgestone εφταιγε το 2005 που δεν μπορεσε να φτιαξει λαστιχο για εναν αγωνα και αυτο παρεσυρε την φερραρι στον βουρκο. Οταν οι συνθηκες ηταν καλες και δουλευε ο συνδιασμος ο Σουμι πετουσε (Ιμολα πχ)
-
Μα δεν είπα πως έφταιγε το μονοθέσιο, που ήταν συνέχεια της πανίσχυρης F2004 έτσι κι αλλιώς. Άλλαξαν οι κανονισμοί για τα ελαστικά όμως και ο συνδυασμός Bridgestone-Ferrari πήγε για βρούβες. Όλοι λέγανε τότε πως η αλλαγή έγινε για να σταματήσει η κυριαρχία της Scuderia. Mission accomplished.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μα δεν είπα πως έφταιγε το μονοθέσιο, που ήταν συνέχεια της πανίσχυρης F2004 έτσι κι αλλιώς. Άλλαξαν οι κανονισμοί για τα ελαστικά όμως και ο συνδυασμός Bridgestone-Ferrari πήγε για βρούβες. Όλοι λέγανε τότε πως η αλλαγή έγινε για να σταματήσει η κυριαρχία της Scuderia. Mission accomplished.ενταξει με το ιδιο σκεπτικο ας εφτιαχνε ενα μονοθεσιο ικανο και το 2005...πχ πως νικησε με τον Κιμι;
-
Άκυρο αυτό που λες Δημήτρη. Η Bridgestone ήταν στα χαμένα το 2005 με τα λάστιχα.
-
Γιατί άραγε;
Διάφορα νέα -Οκτώβριος 2013