-
βρες μετρησεις για να μην μιλαμε στον αερα και το βλεπουμε.
για τα 80-200 δεν βλεπεις πανω απο 1 δευτερο? Πολυ παραπανω θα εχουν. -
Η απύθμενη κουλτούρα τώρα αλλάζει από Φερραρι σε WRC, από άσφαλτο σε χώμα, από μηχανικά διαφορικά σε ηλεκτρονικα, από, από.
Τα'χεις λίγο κάνει αχταρμά στο μυαλουδακι σου αλλά τόσα μπορεί.
-
ρίχνω λάδι στη φωτιά... (με καλοπροαίρετη διάθεση)
τα ηλεκτρονικά της ferrari θα είναι on ή off;
με ποια 037 συγκρίνουμε EVO1 ή EVO2;
την ροπή/ίππο θα την βάλουμε στο παιχνίδι;
για τα φρενα της f430 εχετε ακούσει; (τα carbon εννοώ)
σε μια ειδική 30χλμ υπάρχουν περίπου 900 αλλαγές ταχυτήτων...
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
βρες μετρησεις για να μην μιλαμε στον αερα και το βλεπουμε.Δεν ειναι λογια του αερα, αλλο η διαφορα στη ρεπριζ αλλο ο χρονος που κερδιζει το γρηγοροτερο αυτοκινητο μετα τη ρεπριζ. Το εχω εξανλτησει πιστευω.
http://www.zeperfs.com/duel2979-1887.htm
Στην συγκριση μεταξυ 458 κ' F430 στο 0-200 η 458 φτανει στα 200 2.5 δευτερα ταχυτερα αλλα στα 0-400m η F430 ειναι μολις 0.9 πιο αργη... Αλλο διαφορα στη ρεπριζ αλλο διαφορα χρονου οταν τα αυτοκινητα περασουν απο το ιδιο σημειο.
για τα 80-200 δεν βλεπεις πανω απο 1 δευτερο? Πολυ παραπανω θα εχουν.
Ξαναλεω οτι η συγκριση ειναι μεταξυ 037 και F430 που εχουν ταυτοσημα κιλα/ιππο, απλα η 037 χανει στις εκκινησεις και στις αλλαγες λιγο. Σε καμια περιπτωση η διαφορα δεν θα ειναι 3 δευτερα αλλα το πολυ 1 αντε 1 και κατι στη ρεπριζ.
-
Ο χρήστης tryphon έγραψε:
Η απύθμενη κουλτούρα τώρα αλλάζει από Φερραρι σε WRC, από άσφαλτο σε χώμα, από μηχανικά διαφορικά σε ηλεκτρονικα, από, από.Τα'χεις λίγο κάνει αχταρμά στο μυαλουδακι σου αλλά τόσα μπορεί.
πιο wrc βρε ασχετακο,εβακι γκρουπΝ ειναι.Μηχανικα μαμα λογω κανονισμων.
Παλι σαχλαμαρα βρε Τρυφωνα? τι θα γινει με σενα? Κατσε εκει και κραζε για την Ελλαδα και τους Ελληνες που το κατεχεις και τα πας αριστα.Εδω δεν μπορεις να προσφερεις χαρουλα μου στη συζητηση.
Το παραδειγμα με το εβο σε χωμα ηταν για να δεις ποσο προχωραει η τεχνολογια,δεν το εβαλα για να αποδειξω κατι,γιατι ΔΕΝ ΕΧΩ ΙΣΧΥΡΙΣΤΕΙ ποιο ειναι γρηγοροτερο οπως εσυ με το 2 το χλμ.Και οπως ειδες ενα γκρουπΒ με πολυ καλυτερο οδηγο χανει στα ισια και παληκαρησια,και χανει με πολυ μεγαλη διαφορα απο πολιτικο αυτοκινητο νεωτερο.
Στα λινκ ποση διαφορα ειδες? ειχε 2 το χλμ? -
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
Δεν ειναι λογια του αερα
σορρυ, δεν σου ειπα οτι λες λογια του αερα.Ειπα για να μην μιλαμε στον αερα χωρις νουμερα,να δουμε τις διαφορες μεταξυ τους.
Ξαναλεω οτι η συγκριση ειναι μεταξυ 037 και F430 που εχουν ταυτοσημα κιλα/ιππο, απλα η 037 χανει στις εκκινησεις και στις αλλαγες λιγο. Σε καμια περιπτωση η διαφορα δεν θα ειναι 3 δευτερα αλλα το πολυ 1 αντε 1 και κατι στη ρεπριζ.
και ποιος σου ειπε οτι η 037 ειναι τοσο γρηγορη σε ευθεια οσο η 430?
Για αυτο σου λεω βρες νουμερα απο 037 μιας και απο 458 430 ειναι ευκολο,να τα βαλουμε κατω,να δουμε τι διαφορες βγαινουν στην ευθεια τουλαχιστον. -
Ο χρήστης thanosziozias έγραψε:
ρίχνω λάδι στη φωτιά... (με καλοπροαίρετη διάθεση)τα ηλεκτρονικά της ferrari θα είναι on ή off;
με ποια 037 συγκρίνουμε EVO1 ή EVO2;
την ροπή/ίππο θα την βάλουμε στο παιχνίδι;
για τα φρενα της f430 εχετε ακούσει; (τα carbon εννοώ)
σε μια ειδική 30χλμ υπάρχουν περίπου 900 αλλαγές ταχυτήτων...
Θανο ποτε δεν θα μπορεσουμε να βγαλουμε συμπερασμα,οποτε πιστευω οτι εχει μικρη σημασια εαν θα βαλουμε την εβο1 ή την εβο2.
Πιστευω οτι το μονο ασφαλες συμπερασμα που θα ειμαστε πολυ κοντα θα ειναι να συγκρινουμε χρονους απο ειδικες σε καποιες χωρες που εχουν τρεξει τετοια αυτοκινητα οπως πορσε gt3 rs σε συγκριση με φτερουγες και μετα φτερουγες vs group b που εχουμε αποτελεσματα.
Στα γρηγορα στην Ισπανια(ασφαλτινο πρωταθλημα) τρεχουν αρκετες gt3 rs σε ραλλυ με παρα πολυ καλους οδηγους(μεχρι και πρωην wrc Pons απο αυτον που πηρε το παραθυρο ο Αντουαν ).Εκει αναλογα το οδοστρωμα κερδιζουν-χανουν.Σε βροχη χανουν πανυγηρικα,σε γλυστερο ξαναχανουν,κερδιζουν τις φτερουγες μονο σε καλο οδοστρωμα και ανοιχτα-πατημενα κομματια.Εκει που μπορουν να βαλουν την δυναμη κατω και να παρουν διαφορες καλες.Τρεχουν χρονια και τα συμπερασματα αυτα ειναι ασφαλη.
η ιπποδυναμη των gt 3 rs αυτων ειναι στα 430-440 στα 1300 κιλα,και των εβο ειναι 1450 κιλα με 340 αλογα(στομιο 34 στην Ισπανια λογω εθνικων κανονισμων)
Δλδ καταληγουμε οτι μια gt3rs το παλευει αναλογα με τις συνθηκες απεναντι σε φτερουγα.Απο την αλλη εχουμε τα αποτελεσματα του Λατβαλα που χανει με μεγαλη διαφορα απο πολυ πιο αδυνατη φτερουγα Εσθονικη(στομιο 33)
Εαν υπολογισουμε οτι μια 458 θα ειναι? γρηγοροτερη απο μια gt3 rs βλεπουμε προς τα που γερνει η ζυγαρια. -
Simulated επιδόσεις της evo2 http://www.automobile-catalog.com/perfo ... vo_ii.html
-
συμφωνούμε
αδιέξοδη σύγκριση...http://www.youtube.com/watch?v=ts_HlYW8DM8 (μετά το 5.00)
φανταστείτε να την οδηγούσε ο Αλεν -
φοβερό site, μπραβο
-
συμφωνα με το λινκ του ρομανιου το 0-400 σε 12,1@ 189 χλμ/ωρα.Το 100-200 ειναι 10,2 δευτερα 0-220 σε 23,2.Αρα εχω πεσει πολυ κοντα γιατι η 458 κανει 100-200 σε 6,1 ta 0-400 σε 10,8 @ 214 χλμ/ωρα .
Κοιτα τωρα διαφορες.οσο κανει η 037 να πιασει τα 220 χλμ απο σταση,η 458 σε ιδιο χρονο πιανει 288 χλμ/ωρα.
η πιο αργη 430 εχεi 100-200 σε 9,5 απο ενα λινκ που βρηκα. και 0-200 σε 12,5(14,1 η 037)http://fastestlaps.com/cars/ferrari_458_italia.html
http://www.m5board.com/vbulletin/e60-m5 ... 430-7.html
Μιας και εχουμε τους χρονους της 037(ευγε ρομανκ) ετσι για την ιστορια να πουμε οτι στο 0-400 χανει απο ενα εβο 9 με φιλτρο προγραμμα εξατμιση γυρω στα 2-3 δεκατα.
1460/380=3,84
960/325=2.95Το τελευταιο ειναι για τον Τρυφωνα μπας και σταματησει να υπολογιζει τα αυτοκινητα με το κομπιουτερακι.
Συντριπτικα καλυτερη αναλογια για το γκρουπΒ αλλα αργοτερο στην ευθεια.Να υπολογιστει οτι ενω ειναι και κοντη απο μεταδοση η 037 με τελικη γυρω στα 190 χλμ χανει απο αυτοκινητο με 25% χειροτερη αναλογια κιλων/ιππου με κλιμακωση για 300+ χλμ/ωρα. -
Λοιπον εδω ειναι τα simulation και για τις δυο.
http://www.automobile-catalog.com/perfo ... vo_ii.html
http://www.automobile-catalog.com/auta_perf1.php
Συμφωνα με τα παραπανω η 037 περνα το 400αρι με ταχυτητα εξοδου 189 χλμ/ωρα (σχεδον 190) και 0.4 δευτερα μετα απο τη στιγμη που η F430 περασε το 400αρι. Η διαφορα στο 0-190 ειναι 1.5 δευτερο αλλα μεχρι να φτασει αυτη την ταχυτητα η 037 εχει μεινει πισω απο την F430 μονο κατα 0.4 δευτερα και οχι κατα 1.5 δευτερο. Καταλαβε με, αλλο ρεπριζ αλλο ποσο πισω μενει...
Επισης πριν δεν ειπα οτι η F430 δεν ειναι πιο γρηγορη στην ευθεια αλλα οτι με ιδια κιλα/ιππο η 037 θα ειναι κοντα και ειναι κοντα. Την 458 δεν την εχω βαλει στο παιχνιδι εξ'αρχης.
Στο 0-400 σημασια εχει η εκκινηση δεν μπορουν να συγκριθουν δικαια με Evo γιατι αυτο εκτοξευεται στην εκκινηση και τις αφηνει πισω οταν προσπαθουν να βαλουν τη δυναμη τους κατω. Μεταξυ τους ομως η 037 με την F430 συγκρινονται γιατι ειναι πισωκινητες, κεντρομηχανες και με ιδια κιλα/ιππο οποτε η συγκριση σε επιταχυνσεις απο σταση ειναι σαφως πιο δικαιη. Η F430 λογω launch control θα ειναι λιγο καλυτερη στα πρωτα 18 μετρα αλλα η δαφορα δεν ειναι χαωδης οπως με το Evo. Σε επιταχυνσεις εν κινησει το Evo δεν πιανει την 037 με τιποτα...
-
θα τα πουμε αργοτερα,εχει Αλσατια τωρα.
-
Τρυφωνα που εισαι? αργει ακομα η αναλυση για τα 2 το χλμ?
-
Βαθιές γνώσεις και εμπειρία, έτσι, έτσι, οι αποδόσεις των αυτοκίνητων στους δρόμους του Μοντεκαρλο είναι αποτέλεσμα του πόσο κάνουν 0-100 και 80-200.
Μονο αυτά μπόρεσες να αναφέρεις στις βαθύτατες αναλύσεις σου
Πες μας τώρα και για την Πορσε της οποίας τα αυτοκίνητα σέρνονται γιατί κρέμεται η μηχανή από πίσω.
Αλλά ξεχνώ τα πολλά τα άλογα που έτρεχες στα 13 σου
Και τη μυθομανία σου -
Ο χρήστης tryphon έγραψε:
Βαθιές γνώσεις και εμπειρία, έτσι, έτσι, οι αποδόσεις των αυτοκίνητων στους δρόμους του Μοντεκαρλο είναι αποτέλεσμα του πόσο κάνουν 0-100 και 80-200..Εγω δεν ειπα κατι τετοιο.Εγω ειπα οτι σε ολες τις ενδιαμεσες επιταχυνσεις το συγχρονο θα κερδιζει δεκατα,και σε καποιες περιπτωσεις δευτερα.Αν η ασχετοσυνη σου δεν σε βοηθαει να το καταλαβεις τι να σου καμνω?
Μονο αυτά μπόρεσες να αναφέρεις στις βαθύτατες αναλύσεις σου
οι δικες μου εκτιμησεις και οχι αναλυσεις εχουν και πραγματικα παραδειγματα οπως σου εδειξα και στα λινκ με τους αγωνες του Λατβαλα με το κουατρο.Την δικια σου σαχλαμαρα των 2 το χλμ δεν μας εχεις αναλυσει.
Πες μας τώρα και για την Πορσε της οποίας τα αυτοκίνητα σέρνονται γιατί κρέμεται η μηχανή από πίσω.
Τρυφωνα εσυ θα ζοριστεις να τα κατανοησεις αυτα.Δεν γινεται να καταλαβεις πιο συνθετα ζητηματα,οταν λες με την τεραστια σιγουρια σου οτι το 30 ετων αγωνιστικο θα ειναι 2 το χλμ ταχυτερο.Σιγα σιγα τα μαθηματα γιατι εκτος απο ασχετος δεν τα παιρνεις και ευκολα.
Αλλά ξεχνώ τα πολλά τα άλογα που έτρεχες στα 13 σου :
Στα 22 μου τα ειχα,οχι στα 13.Φτιαγμενο απο τα χερακια μου κιολας ασχετακο.Οταν ψαχναμε να βελτιωσουμε φτερωτες τουρμπινας,και δοκιμαζαμε διαφορετικα a/r στο μαντεμι το 1990, εσυ πηγαινες στο περιπτερο για να παρεις 4 τροχους.Μην τα ξαναλεμε.
Και τη μυθομανία σου
τι εγινε ρε Τρυφωνα,ζηλεψες που εχω κανει βολτα με 037 πριν απο σενα? σε χαλασε που ηταν με τα νουμερα απο το Ακροπολις και το ονομα του οδηγου και συνοδηγου Παγκοσμιου πρωταθλητη στα μπακετ?
Ειχε και αουντι κουατρο με Ινγκοσταλντ πινακιδες στα ''ΗΒ'' χρωματα διπλα,ειχε και σελικα ασπρη κοκκινη παραδιπλα,και Λαντσια ''δ'' integrale 16v σε μαρτινι χρωματα ειχε και καμια 70αρια αλλα στο υπογειο.
εσυ τι νομιζες βρε Τρυφωνακο,οτι επειδη πηγες εσυ μεταναστης στην Ελβετια,οτι εδω δεν υπαρχουν τετοια αυτοκινητα?
ξεκαβαλα και μην εισαι ζηλιαρης επειδη αλλοι εχουν περισσοτερα σαπακια. -
Υποκλίνομαι τόσο στις γνώσεις σου (όταν συγκρίνεις 4κινητα με 2κινητα στο χώμα) όσο και στις εμπειρίες σου.
Εμείς οι μετανάστες εκδιωχθηκαμε απο τη χώρα σου και μάθαμε να ζούμε με τα λίγα (που μας αρκούν). -
Ο χρήστης tryphon έγραψε:
Υποκλίνομαι τόσο στις γνώσεις σουνα προσεχεις οπως σκυβεις στις υποκλησεις.Δεν τους εχω εμπιστοσυνη τους γνησιους Χελβετους.
(όταν συγκρίνεις 4κινητα με 2κινητα στο χώμα)
το κουατρο ειναι το δικινητο,ή το εβο βρε τσακαλε?
Εμείς οι μετανάστες εκδιωχθηκαμε απο τη χώρα σου και μάθαμε να ζούμε με τα λίγα (που μας αρκούν).
Ειδες που εισαι χαζουλης,αλλοι κατσανε εδω και εχουν καλυτερα και περισσοτερα σαπακια απο σενα να καμαρωνουν.
την αναλυση περιμενω με τα 2 χλμ.Μην αγχωνεσαι τι σαχλαμαρα θα γραψεις,εχεις γινει ηδη ρεζιλι.Τουλαχιστον διασκεδασε μας.
-
-
φοβερες φωτο αο το Legend
http://www.ewrc.cz/ewrc/fotogalery.php? ... tograf=251
Group B - Τότε και τώρα!