-
Ειδικα για ΕοΦιλπα δεν ισχυει! Με τιποτε! Κατηγορηματικα και με πληρη επιγνωση αυτων που γραφω.
Το Σασι πρεπει να ειναι αυστηρα 30 ετων.
Αν ειναι ελληνικο τοτε πρεπει να εχει συμπληρωσει 30 ετη η τρεχουσα χρονιά (πχ το 1/1/2014 μπαινουν ολα τα ελληνικα ολου του 1984).
Αν ειναι εισαγωγης, για να εκτελωνιστει ως αντικα, τοτε πρεπει να συμπληρωθουν 30 ετη απο τη μερα της 1ης αδείας.Εχω δει φωτογραφιες με ΙΟ (Ελπα) απο κατι νεωτερα αυτοκινητα, αλλα δεν ξερω αν ειχε γινει καμια 'μαιμουδια' ή μηπως ηταν ΔΟΚ-ΙΟ?
Επισης ενδεχεται η FIA (οποτε και η Ελπα) να εχει καποιες εξαιρεσεις για σπανια αγωνιστικα σαν κι αυτες που περιγραφεις.
Η Fiva (& Εοφιλπα) ομως οχι. -
Ο χρήστης COSMO MIKE έγραψε:
Ειδικα για ΕοΦιλπα δεν ισχυει! Με τιποτε! Κατηγορηματικα και με πληρη επιγνωση αυτων που γραφω.
.Mike με σκοπο ΜΟΝΟ να σε πειραξω και με αμεριστη δοση χιουμορ και μονο
-
Παιδιά, κάποια στιγμή κάποιοι προσπάθησαν να παρερμηνεύσουν την έννοια αυτοκίνητο 'ιστορικής σημασίας' που αναφέρονταν στο σχετικό ΠΔ για να φέρουν κάτι 328 και τέτοια*. Το γεγονός ότι το ποσοτικοποιήσατε κιόλας με τρομάζει να πω την αλήθεια.
Αγαπητοί φίλοι, τα πράγματα είναι ακριβώς όπως τα λέει ο ΜΙΚΕ (που είναι ακριβώς ό,τι λένε και οι λέσχες). Μην ακούτε ούτε φήμες, ούτε το κουμπαρό του ξαδέρφου με τη μερσεντέ, ούτε κανέναν που είτε έχει συμφέρον, είτε έχει παρερμηνεύσει, είτε απλά παπαγαλίζει ό,τι του είπαν ή κατάλαβε. Ανοίξτε το site της ΦΙΛΠΑ ΕΛΠΑ ΕΟΟΕ και διαβάστε μόνοι σας το σχετικό κανονισμό για την έκδοση και τη χρήση. Υπάρχει και 'καρφιτσωμένο' θέμα σε αυτό το φόρουμ που μπορείτε να το διαβάσετε προσεκτικά προτού ρωτήσετε κάτι εδώ ή πάρετε τηλέφωνο στις λέσχες για οποιαδήποτε επιπλέον διευκρίνιση.
Αυτό και μόνον αυτο ισχύει - ειδικές κατηγορίες για το ποια εγκρίνονται και το πως χρησιμοποιούνται ΔΕΝ υπάρχουν.- -
Αλέξανδρε αν βρεις εσύ ποτέ κάτι σχετικό στην ιστοσελίδα της ΕΛΠΑ πες το μας κι εμάς!!
(Στης ΕΟΦΙΛΠΑ εντάξει είναι σε περίοπτη θέση και η ΕΟΟΕ δεν μας απασχολεί....)
-
Αυτό το καγκουρώ το είδα χτες στη Βούλα τυχαία.
Αυτό που δεν φαίνεται στις φωτογραφίες του site είναι ότι έχει 6 μπούκες (τόσες πρόλαβα να μετρήσω όπως πέρναγα βιαστικά, μπορεί να ήταν και παραπάνω).Φαντάζομαι ότι δικαιολογεί τις ιστορικές πινακίδες ως ιστορική (epic) καγκουριά.
-
Γιατί η πινακίδα του μου θυμίζει την πινακίδα της Μερσεντές που είχε βγάλει στη φόρα η Ζούγκλα;
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Αλέξανδρε αν βρεις εσύ ποτέ κάτι σχετικό στην ιστοσελίδα της ΕΛΠΑ πες το μας κι εμάς!!(Στης ΕΟΦΙΛΠΑ εντάξει είναι σε περίοπτη θέση και η ΕΟΟΕ δεν μας απασχολεί....)
ΟΚ, έχεις δίκαιο (αν και η ΕΟΟΕ αν μας απασχολεί ή όχι είναι στην κρίση του καθενός).
ΕΛΠΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ. Λεωφόρος Μεσογείων 395. Αγ. Παρασκευή 153 43. Τηλ. 210.6068800. Φαξ: 210.6068981Μη μου πεις ότι ο άλλος θα φέρει από την Ιταλία 037 lancia και βαριέται να πάει μέχρι την Αγία Παρασκευή;
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Αλέξανδρε αν βρεις εσύ ποτέ κάτι σχετικό στην ιστοσελίδα της ΕΛΠΑ πες το μας κι εμάς!!
(Στης ΕΟΦΙΛΠΑ εντάξει είναι σε περίοπτη θέση και η ΕΟΟΕ δεν μας απασχολεί....)
ΟΚ, έχεις δίκαιο (αν και η ΕΟΟΕ αν μας απασχολεί ή όχι είναι στην κρίση του καθενός).
ΕΛΠΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ. Λεωφόρος Μεσογείων 395. Αγ. Παρασκευή 153 43. Τηλ. 210.6068800. Φαξ: 210.6068981Μη μου πεις ότι ο άλλος θα φέρει από την Ιταλία 037 lancia και βαριέται να πάει μέχρι την Αγία Παρασκευή;
Αν ζει στην Αθήνα ίσως να μην βαριέται, αλλά αν όχι; Θα βγάλει άκρη από το τηλέφωνο; Πόσοι το έχουν κάνει αυτό για πείτε μου; Και τέλος πάντων είναι δυνατόν μία από τις δύο μεγάλες 'οργανώσεις' που ασχολούνται με το κλασικό αυτοκίνητο και εκδίδουν πινακίδες να μην έχει εύκολα προσβάσιμες πληροφορίες στο ιντερνετ;
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Αν ζει στην Αθήνα ίσως να μην βαριέται, αλλά αν όχι; Θα βγάλει άκρη από το τηλέφωνο; Πόσοι το έχουν κάνει αυτό για πείτε μου; Και τέλος πάντων είναι δυνατόν μία από τις δύο μεγάλες 'οργανώσεις' που ασχολούνται με το κλασικό αυτοκίνητο και εκδίδουν πινακίδες να μην έχει εύκολα προσβάσιμες πληροφορίες στο ιντερνετ;
Και στο Καστελλόριζο να μένει, τι πάει να πει αυτό; Σκοπεύει δλδ να βγει στο εξωτερικό, να σκάσει τα χιλιαρικάκια του, να φέρει ολόκληρο αυτοκίνητο και δεν μπαίνει στη διαδικασία να ενημερωθεί επισήμως για το τί ισχύει και τί είναι αρβύλες; Ή ακούει τον κομβάρο του ή 5 κολλημένους σε ένα φόρουμ, που μπορούν να τσαμπουνάνε και ό,τι γουστάρουν στο κάτω κάτω αφού δεν έχουν καμία επίσημη ευθύνη; Το βρίσκω εντελώς παράλογο.
Αν η ΕΛΠΑ δεν έχει ενήμερο site (που είναι η κορυφή του παγόβουνου της ΔΥ νοοτροπίας τους) κακό του κεφαλιού τους- ο επαρχιώτης θα κοιτάξει τον πιο βολικό για αυτόν φορέα (ΦΙΛΠΑ ΕΟΟΕ). -
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Ειδικα για ΕοΦιλπα δεν ισχυει! Με τιποτε! Κατηγορηματικα και με πληρη επιγνωση αυτων που γραφω.
.Mike με σκοπο ΜΟΝΟ να σε πειραξω και με αμεριστη δοση χιουμορ και μονο
Τσα... κοιτα τι εγραψα!
Επισης ενδεχεται η FIA (οποτε και η Ελπα) να εχει καποιες εξαιρεσεις για σπανια αγωνιστικα σαν κι αυτες που περιγραφεις.
Και αυτο το Land Rover με ΙΟ, και την (συγχρονη) Ghibli με IO και το αγωνιστικο BTCC Mazda με ΙΟ το ξερω.
Ολα αυτα ομως ειναι ΕΛΠΑ και οχι ΕΟΦΙΛΠΑ.
Και δεν μπορω να ξερω αν αυτες οι πινακιδες ειναι γνησιες και οχι απλα 'φορεμενες'... -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Αυτό το καγκουρώ το είδα χτες στη Βούλα τυχαία.
Αυτό που δεν φαίνεται στις φωτογραφίες του site είναι ότι έχει 6 μπούκες (τόσες πρόλαβα να μετρήσω όπως πέρναγα βιαστικά, μπορεί να ήταν και παραπάνω).Φαντάζομαι ότι δικαιολογεί τις ιστορικές πινακίδες ως ιστορική (epic) καγκουριά.
Ακομα κυκλοφορει αυτος?
Οντως τον ειδες χτες με τα ματια σου με αυτες τις πινακιδες?
Υποτιθεται οτι οι πινακιδες αυτες ειναι πλαστες (απο αλλη Μερσεντεζ) και η Εοοε εχει κανει δηλωσεις οτι του ετσειλε εξωδικα κλπ... Για επιβεβαιωσε το... -
Ο χρήστης COSMO MIKE έγραψε:
Ακομα κυκλοφορει αυτος?
Οντως τον ειδες χτες με τα ματια σου με αυτες τις πινακιδες?
Υποτιθεται οτι οι πινακιδες αυτες ειναι πλαστες (απο αλλη Μερσεντεζ) και η Εοοε εχει κανει δηλωσεις οτι του ετσειλε εξωδικα κλπ... Για επιβεβαιωσε το...+1
-
Είδα το αμάξι.
Δεν πρόσεξα τις πινακίδες, απλά το αναγνώρισα από το καγκουρο κιτ που βγάζει μάτι.
Εκτός αν υπάρχει και δεύτερο τέτοιο αριστούργημα στο ίδιο χρώμα στην Ελλάδα...Ήταν παρκαρισμένο σε ένα στενό στη Βούλα.
-
Δηλαδή η φωτογραφία δεν είναι χθεσινή;
-
- Χτες έβρεχε
- Αν κάνεις δεξί κλικ στη φωτο θα δεις ότι είναι από το άρθρο του zougla
-
Ειναι σαν την ιστορια με την αποθηκη στην Πορτογαλια και την Miura του Κοκοτα. Καθε λιγο καιρο ξαναεμφανιζονται.
-
Ο χρήστης ronnie έγραψε:
Ειναι σαν την ιστορια με την αποθηκη στην Πορτογαλια και την Miura του Κοκοτα. Καθε λιγο καιρο ξαναεμφανιζονται.Κορυφαίο!
-
Ερωτηση προς τους παλιους και εμπειρους: εισαγωγη αυτοκινητου 2.7 lt του 1974 απο US, με χαρτια, κανονικα. Το αυτκινητο το παραλαμβανω στον Πειραια. Ρεαλιστικα, ποσο ευκολη ειναι μετα η διαδικασια εισαγωγης του στην χωρα, ως ιστορικο; Και τι χρηματα απαιτουνται στο περιπου;
Ειμαι σιγουρος οτι η απαντηση υπαρχει καπου μεσα στις σελιδες του forum, αλλα χρειαζομαι μια γρηγορη απαντηση απο ανθρωπους που εχουν την πειρα...
thanks -
Οταν εισαγεις ως ιστορικο, τοτε πληρωνεις μονο τα εξοδα του εκτελωνιστη (περπου 300 ευρω)
Επειδη το αυτοκινητο ερχεται εκτος ΕΕ τοτε θα πληρωσεις και ΦΠΑ (δεν ξερω αν ειναι 13 ή 23%) επι της τιμης που θα σου ορισει το τελωνειο (βασει πινακων).
Επισης χρειαζεσαι και μια πραγματογνωμοσυνη απο την Εοφιλπα (ατελώς) ή την Ελπα (νομιζω χρεωνουν κατι).
Ολα αυτα εφοσον μιλαμε για πινακιδες ιστορικου, ΟΚ?
Καλο ειναι να εχεις εναν εκτελωνιστη που ειδικευεται σε εκτελωνισμους ιστορικων.
Αν χρειαστεις, εχω εναν εξαιρετικο, στειλε μου ΠΜ. -
COSMO MIKE, ευχαριστω για την απαντηση, εχω στειλει PM
ΦΙΛΠΑ, πινακίδες, τέλη κυκλοφορίας κλπ για αντίκες