-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
Ωραία.Μια και ξέρεις πές μας ποιες είναι οι μέγιστες επιτρεπτές επιταχύνσεις/κατεύθυνση (ΟΧΙ ποια είναι τα max ορια του σώματος) που θα είναι οκ για ενα τέτοιο ταξίδι.
Επιτρεπτές από ποιόν? Ποιός θα ορίσει το επίπεδο άνεσης?
-
Ο χρήστης JpoLgr έγραψε:
Ωραία.
Μια και ξέρεις πές μας ποιες είναι οι μέγιστες επιτρεπτές επιταχύνσεις/κατεύθυνση (ΟΧΙ ποια είναι τα max ορια του σώματος) που θα είναι οκ για ενα τέτοιο ταξίδι.
Επιτρεπτές από ποιόν? Ποιός θα ορίσει το επίπεδο άνεσης?
Αυτοί που θα το χρησιμοποιούν κάθε μέρα προφανώς. Έγκυες, παιδιά, ο μέσος murican που έχει κατεβάσει 5 cheezeburger, η γιαγιά κλπ.
-
Ο χρήστης JpoLgr έγραψε:
όσον αφορά τα g, η αντοχή του ανθρώπου στα πλευρικα και στηθος-πλάτη (Gx και Gy) είναι ΤΕΡΆΣΤΙΑ.
Τι σημαίνει 'ΤΕΡΑΣΤΙΑ' ? 5 g ? 10 g ? 50 g ? 100 g ?
Ποιά είναι η αντοχή του αυχένα σε Gx-Gy ?Τάξη μεγέθους αυτά, προφανώς δεν υπάρχει μια μοναδική απάντηση.
Σε καμία περίπτωση δεν είμαι ειδικός αλλά το 'ΤΕΡΑΣΤΙΑ' μου κάνει κάπως...
Ενώ δεν σου 'έκαναν κάπως' όλα τα λάθος που γράφτηκαν, σου 'κάνει κάπως' το μόνο σωστο.
Το ότι 'μου κάνει κάπως' αυτό που έγραψες δε σημαίνει ότι δε 'μου κάνει κάπως' κάτι άλλο, απλά επέλεξα να ασχοληθώ με αυτό μόνο. Αν μου επιτρέπεις.
Εκανα 2 συγκεκριμένες ερωτήσεις, έχεις κάποια απάντηση ?
-
Ο χρήστης JpoLgr έγραψε:
Ωραία.
Μια και ξέρεις πές μας ποιες είναι οι μέγιστες επιτρεπτές επιταχύνσεις/κατεύθυνση (ΟΧΙ ποια είναι τα max ορια του σώματος) που θα είναι οκ για ενα τέτοιο ταξίδι.
Επιτρεπτές από ποιόν? Ποιός θα ορίσει το επίπεδο άνεσης?
Τον λένε 'σχεδιαστή του συστήματος' και είναι ο ίδιος που επιτρέπει στους αυτόματους πιλότους των πολιτικών αεροσκαφών να παίρνουν στροφές με Χ G ενώ δομικά το αεροσκάφος αντέχει Υ G όπου Χ
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
Ωραία.
Μια και ξέρεις πές μας ποιες είναι οι μέγιστες επιτρεπτές επιταχύνσεις/κατεύθυνση (ΟΧΙ ποια είναι τα max ορια του σώματος) που θα είναι οκ για ενα τέτοιο ταξίδι.
Επιτρεπτές από ποιόν? Ποιός θα ορίσει το επίπεδο άνεσης?
Αυτοί που θα το χρησιμοποιούν κάθε μέρα προφανώς. Έγκυες, παιδιά, ο μέσος murican που έχει κατεβάσει 5 cheezeburger, η γιαγιά κλπ.
Ε ρώτα τους ρε μάστορη. Κάτσε έξω από τον ΗΣΑΠ και μοίραζε ερωτηματολόγια.
-
Μήπως να συζητούσαμε αν είναι επιτρεπτό να έχει θερμοκρασία 65C μέσα στη καμπίνα? Γιατί όχι?
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
όσον αφορά τα g, η αντοχή του ανθρώπου στα πλευρικα και στηθος-πλάτη (Gx και Gy) είναι ΤΕΡΆΣΤΙΑ.
Τι σημαίνει 'ΤΕΡΑΣΤΙΑ' ? 5 g ? 10 g ? 50 g ? 100 g ?
Ποιά είναι η αντοχή του αυχένα σε Gx-Gy ?Τάξη μεγέθους αυτά, προφανώς δεν υπάρχει μια μοναδική απάντηση.
Σε καμία περίπτωση δεν είμαι ειδικός αλλά το 'ΤΕΡΑΣΤΙΑ' μου κάνει κάπως...
Ενώ δεν σου 'έκαναν κάπως' όλα τα λάθος που γράφτηκαν, σου 'κάνει κάπως' το μόνο σωστο.
Το ότι 'μου κάνει κάπως' αυτό που έγραψες δε σημαίνει ότι δε 'μου κάνει κάπως' κάτι άλλο, απλά επέλεξα να ασχοληθώ με αυτό μόνο. Αν μου επιτρέπεις.
Εκανα 2 συγκεκριμένες ερωτήσεις, έχεις κάποια απάντηση ?
- πάνω από 40g
- με σωστή υποστήριξη δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.
Αναλογικά πάντα με τα Gz που πάνω από τα 4 αρχίζουν τα grey/black out.
Οκ τώρα? με ένα γκουγκλάρισμα του λεπτού υπάρχουν όλες αυτές οι ΑΠΟΡΡΗΤΕΣ πληροφορίες πάντως
Α, και προφανώς δεν θα σου επιτρέψω/απαγορέψω κάτι, ελεύθερο είναι το φόρουμ. Απλώς στο ύφος της ερώτησης είναι και η απάντηση
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ωραία.
Μια και ξέρεις πές μας ποιες είναι οι μέγιστες επιτρεπτές επιταχύνσεις/κατεύθυνση (ΟΧΙ ποια είναι τα max ορια του σώματος) που θα είναι οκ για ενα τέτοιο ταξίδι.
Επιτρεπτές από ποιόν? Ποιός θα ορίσει το επίπεδο άνεσης?
Τον λένε 'σχεδιαστή του συστήματος' και είναι ο ίδιος που επιτρέπει στους αυτόματους πιλότους των πολιτικών αεροσκαφών να παίρνουν στροφές με Χ G ενώ δομικά το αεροσκάφος αντέχει Υ G όπου Χ
(Αυτό αν ισχύει αυτό που γράφτηκε παραπάνω ότι ο αυτόματος πιλότος λαμβάνει υπόψη του αυτή την παράμετρο, δεν το γνωρίζω)Και γράφει πουθενά στην υπογραφή μου ότι είμαι ο 'σχεδιαστής του συστήματος' του hyperloop?
Ό,τι να ναι. -
Ο χρήστης JpoLgr έγραψε:
Ωραία.
Μια και ξέρεις πές μας ποιες είναι οι μέγιστες επιτρεπτές επιταχύνσεις/κατεύθυνση (ΟΧΙ ποια είναι τα max ορια του σώματος) που θα είναι οκ για ενα τέτοιο ταξίδι.
Επιτρεπτές από ποιόν? Ποιός θα ορίσει το επίπεδο άνεσης?
Αυτοί που θα το χρησιμοποιούν κάθε μέρα προφανώς. Έγκυες, παιδιά, ο μέσος murican που έχει κατεβάσει 5 cheezeburger, η γιαγιά κλπ.
Ε ρώτα τους ρε μάστορη. Κάτσε έξω από τον ΗΣΑΠ και μοίραζε ερωτηματολόγια.
Εσυ δεν μας λές οτι λέμε μαλακίες και ξέρεις. Αφού είσαι γνώστης και ειδικός του θέματος απάντα σε αυτή την απλή ερώτηση που έκανα.
Μήπως να συζητούσαμε αν είναι επιτρεπτό να έχει θερμοκρασία 65C μέσα στη καμπίνα? Γιατί όχι?
Σε μισή ωρα δεν προλαβαίνουν να ψηθούν.
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
Ωραία.
Μια και ξέρεις πές μας ποιες είναι οι μέγιστες επιτρεπτές επιταχύνσεις/κατεύθυνση (ΟΧΙ ποια είναι τα max ορια του σώματος) που θα είναι οκ για ενα τέτοιο ταξίδι.
Επιτρεπτές από ποιόν? Ποιός θα ορίσει το επίπεδο άνεσης?
Αυτοί που θα το χρησιμοποιούν κάθε μέρα προφανώς. Έγκυες, παιδιά, ο μέσος murican που έχει κατεβάσει 5 cheezeburger, η γιαγιά κλπ.
Ε ρώτα τους ρε μάστορη. Κάτσε έξω από τον ΗΣΑΠ και μοίραζε ερωτηματολόγια.
Εσυ δεν μας λές οτι λέμε μαλακίες και ξέρεις. Αφού είσαι γνώστης και ειδικός του θέματος απάντα σε αυτή την απλή ερώτηση που έκανα.
Αδερφέ να ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ξέρεις?
http://en.wikipedia.org/wiki/G-force
Λολεν @ γνώστης και ειδικός
-
Ηρεμήστε βρε παίδες, τι ξεπουπούλιασμα είναι αυτό, τσ τσ τσ
-
Μοιράζω τις φοβερές γνώσεις της wiki ΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛ
-
Το άρθρο της wikipedia δέν απαντάει αυτό που λέει ο jmarr.
Βασικά ένα ξερό νουμερο G δέν λέει τίποτα απο μόνο του. Πχ είναι πολύ πιό άνετο 1G συνεχόμενο προς μία κατεύθυνση παρά 0.2G που να εναλλασονται αριστερά-δεξιά ή πάνω-κάτω (πχ στο πλοίο).
-
@JpoLgr
Δε θεωρώ ότι είχε κάποιο 'ύφος' η ερώτηση. Πάντως αφού τις ήξερες τις απαντήσεις και είσαι (όπως λες) ειδικός για ποιό λόγο γράφεις ασάφειες επιπέδου 'ΤΕΡΑΣΤΙΑ' ?40g πάντως δεν είναι και τόσο 'τεράστια', ένα τρακάρισμα με 50 χλμ/ώρα σε σταθερό εμπόδιο μπορεί να βγάζει πάνω από 40g.
Τι σημαίνει 'σωστή υποστήριξη' ? Κανα Front Head Restraint (aka HANS) ? Τι είδους 'σωστή υποστήριξη' θα έχουν οι επιβάτες του τρένου ? Προφανώς στον άξονα των x καμία προς τη μία κατεύθυνση (προς την άλλη είναι το προσκέφαλο του καθίσματος, OK).
Ο χρήστης JpoLgr έγραψε:
Και γράφει πουθενά στην υπογραφή μου ότι είμαι ο 'σχεδιαστής του συστήματος' του hyperloop?
Ό,τι να ναι.Εσύ ρωτάς 'ποιός θα ορίσει το επίπεδο άνεσης ?' και σου απαντώ 'ο σχεδιαστής του συστήματος' και απαντάς το παραπάνω. Οντως ό,τι να 'ναι.
-
1)Για δείξε που είπα ότι είμαι ειδικός
2)Μιλάγατε για κάθετα g σε σχέση με πλευρικά. Αρα είναι τεράστια (ΔΕΚΑ φορές μεγαλύτερη). Τρακάρισμα άσχετο.
3)Ρε φίλε, με ρώτησες τι όριο έχει ο αυχένας και σου απάντησα. Τα τρένα και τα πλοία τι σχέση έχουν
4)Διάβασε ξανά τα ποστ. Ρητορική ήταν η ερώτηση αλλάαα -
Από ένα μέγεθος κοτσάνας και επάνω όχι ειδικός δε χρειάζεται να είναι κάποιος για να την επισημάνει, ακόμα και ΜΑΪΜΟΤΑ να είναι θα το καταλάβει.
Μήπως όμως θα πρέπει να συζητηθεί αν θα είναι ανεκτή από τους επιβάτες η -πιθανή- έντονη οσμή ΠΤΩΜΑΪΝΗΣ μέσα στη καμπίνα του hyperloop?
-
έχει παλιώσει λίγο αλλά τέσπα
-
δεν υλοποιουνται παντοτε ολες οι πρωτοπορες ιδεες αλλα οι περισσοτερες αντιμετωπιζονται με δυσπιστια οταν παρουσιαστουν.....
τους ιδιους ενδοιασμους ειχαν οταν πρωτοπαρουσιαστηκε το αυτοκινητο πιστευοντας οτι η ταχυτητα των 100χιλ/ωρα θα ηταν θανατηφορα για τους επιβατες....το αεροσκουτερ ηταν το μεταφορικο μεσο των γελοιων ταινιων επιστημονικης φαντασιας στα 70'ς....και σημερα εγινε προσιτο στον καθενα...
-
http://www.nbcnews.com/technology/hyper ... 4B11202787
-
http://www.nbcnews.com/technology/hyper ... 4B11202787
κοίτα να δείς που θα το φτιάξουν τελικά.
Hyperloop