-
Έψαξα λίγο, αλλά δεν βρήκα κάποιο θέμα με αναφορά στο πόσο κόστιζαν καινούρια τα σημερινά ιστορικά αυτοκίνητα στην Ελλάδα. Αν κάποιος φίλος έχει κάποιο παλιό τεύχος των 4Τροχών της δεκαετίας 80 ή 90 και μπορέσει να σκανάρει τις τελευταίες σελίδες όπου αναγράφονται οι τιμές, πιστεύω πως θα μας χαροποιούσε ιδιαίτερα!
-
Έψαξα λίγο, αλλά δεν βρήκα κάποιο θέμα με αναφορά στο πόσο κόστιζαν καινούρια τα σημερινά ιστορικά αυτοκίνητα στην Ελλάδα. Αν κάποιος φίλος έχει κάποιο παλιό τεύχος των 4Τροχών της δεκαετίας 80 ή 90 και μπορέσει να σκανάρει τις τελευταίες σελίδες όπου αναγράφονται οι τιμές, πιστεύω πως θα μας χαροποιούσε ιδιαίτερα!
-
Έψαξα λίγο, αλλά δεν βρήκα κάποιο θέμα με αναφορά στο πόσο κόστιζαν καινούρια τα σημερινά ιστορικά αυτοκίνητα στην Ελλάδα. Αν κάποιος φίλος έχει κάποιο παλιό τεύχος των 4Τροχών της δεκαετίας 80 ή 90 και μπορέσει να σκανάρει τις τελευταίες σελίδες όπου αναγράφονται οι τιμές, πιστεύω πως θα μας χαροποιούσε ιδιαίτερα!
-
Πολύ ενδιαφέρον! Αλλά εγώ δεν έχω σκάνερ...
-
ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 1979 (από 4Τ)
ALFA ROMEO ALFASUD SUPER 1.2 - 370.000 δρχ.
ALFA ROMEO GIULIETTA 1.3 -** 537.000** δρχ.ΑUTOBIANCHI A112 N -** 231.000** δρχ.
BRITISH LEYLAND MINI 850 - 213.000 δρχ.
CITROEN GS 1130 - 338.000 δρχ.
FIAT 128 CL - 294.000 δρχ.
FIAT X1/9 - 418.000 δρχ.
FIAT 131 SUPERMIRAFIORI CL 1.3 - 399.000 δρχ.LANCIA BETA 1300 - 455.000 δρχ.
-
Το 1979 αγορασαμε το ΦΟΡΝΤ ΚΟΡΤΙΝΑ 1,3 475.000 δρχ δηλαδη 1393 ευρω !!!!!!!! Αμαξάρα !!!!!!!!!!!
-
Ευχαριστούμε Δισκοβόλε, μπορείς να παραθέσεις και τιμές από Σούπερκαρ της εποχής (Φερράρι, Λαμποργκίνι, Λότους, Πόρσε κλπ) ?
-
Ας συνεισφερω και εγω οσα εχω ακουσει..
Fiat 127 900 cc 3θυρο(1982):600.000 δρχ(το 2θυρο εκανε νομιζω 550.000)
Seat 131 1200cc(1979):350.000 δρχ
Yugo 55 1100cc(1989):1.200.000 δρχ(τοτε ηταν στην ιδια τιμη με το διπλανο μας οικοπεδο..τελικα επιλεξαμε το yugo )
Και παμε σε μεταχειρισμενα:
Neckar europa special(1965):Αγοραστηκε το 1977 προς 110.000
Πουληθηκε στη μαντρα το 1979 προς 90.000
Ο μαντρας το πουλησε για 130.000(λαβετε υποψιν και τον πληθωρισμο εκεινη την περιοδο)Και για το τελος,κατι που νομιζω οτι ταιριαζει εδω:
Πωλητηριο συμβολαιο εν ετει 1975,ενος φιατ 124 του 1973,για το ποσο των 70.000.
Απο τα πιο ενδιαφεροντα πραγματα που εχω βρει πεταμενα.. -
Ο χρήστης Alexkid έγραψε:
Ευχαριστούμε Δισκοβόλε, μπορείς να παραθέσεις και τιμές από Σούπερκαρ της εποχής (Φερράρι, Λαμποργκίνι, Λότους, Πόρσε κλπ) ?Από το ίδιο τεύχος (2/79)...
FERRARI 308 GT4 - 2.900.000 δρχ.
FERRARI 308 GTB -** 3.100.000** δρχ.
FERRARI 400 Automatic - 4.900.000 δρχ.
FERRARI BB 512 - 5.030.000 δρχ (το καλό κοστίζει)PORSCHE 924 -** 1.350.000** δρχ (OK δεν είναι το supercar )
PORSCHE 911 SC - 2.410.000 δρχ.
PORSCHE 928 - 3.170.000 δρχ.Μετά το καλοκαίρι του '79 με την αύξηση των φόρων αυτά τα αυτοκίνητα εξαφανίστηκαν από τους πίνακες των τιμών.
**PREMIUM για το λαό! **
AUDI 100 GL 1.6 - 696.755 δρχ. (1 χρόνο αργότερα κόστιζε 1.251.640 δρχ. )
FORD GRANADA 1.7 L - 706.000 δρχ. (ΣΤΑΚΟΡ)
MERCEDES 200/123 - 1.235.000 δρχ.
RENAULT 30 TS -** 1.220.000** δρχ. -
-
Ο πατέρας μου έλεγε -και έλεγε το ίδιο νούμερο συνέχεια, οπότε δεν είναι λάθος - ότι του κόστισε το 17m 107.000 δρχ το Φεβρουάριο του 68, αλλά η τιμή ήταν ειδική για ταξί.
Κανονικά πρέπει να ήταν γύρω στα 140.000 - 150.000, αν δεν κάνω λάθος.
Κάποτε είχα βρει έναν με ένα 20M XL, που μου είχε πει ότι το είχε αγοράσει καινούριο, γύρω στο 1970, 4πορτο, 175.000 δρχ, όταν η 200άρα άγγιζε τις 200.000 δρχ. Δεν ξέρω αν είναι αλήθεια.
Το ωραίο ήταν το κόστος νέου κινητήρα V4 1700 σαν ανταλλακτικό, στο κουτί του, χωρίς τα περιφερειακά του: 7.000 δρχ. έτσι για να μη σκέφτεσαι ούτε την επισκευή. Η τιμή είναι διασταυρωμένη από παλιούς εμπόρους ανταλλακτικών FORD, όταν ακόμη έβρισκα κάποιους από εκείνους. -
Ο χρήστης NIKOS17M έγραψε:
Ο πατέρας μου έλεγε -και έλεγε το ίδιο νούμερο συνέχεια, οπότε δεν είναι λάθος - ότι του κόστισε το 17m 107.000 δρχ το Φεβρουάριο του 68, αλλά η τιμή ήταν ειδική για ταξί.
Κανονικά πρέπει να ήταν γύρω στα 140.000 - 150.000, αν δεν κάνω λάθος.Από το τεύχος Οκτ. 1970 των 4Τ.
FORD 17M 1.5 - 135.000 δρχ
FORD 17M SUPER - 141.000 δρχ.Είχαν την ίδια εισφορά και τα δυο γι'αυτό η διαφορά στη τιμή ήταν μικρή.
4 χρόνια νωρίτερα (1966) : 17M 1.5 - 123.000 δρχ. / 17Μ 1.7 SUPER - 127.000 δρχ.
-
-
Ford Taunus 12M Ρ6 αγοράστηκε το 1967 90.000 δρχ, πουλήθηκε το 1973 65.000.
Αudi 100LS αγοράστηκε το 1973 205.000 δρχ (πουλήθηκε το 1991 1.000.000) -
53.000δρχ το VW-1200 LIMOUSINE EXPORT, ΤΥΠΟΥ 113 σκαθάρι μου το 1965. Έχω το τιμολόγιο αγοράς!
Αδελφοι Πάνα -Ιερά Οδός Γραφείον Πόλεως -Πατησίων 71Το Προσύμφωνο γραφει (δακτυλογραφημένα) στα Προαιρετικά: US-SPECIFICATION
Και χειρόγραφα:- κλειδαριά τιμονιού
- σχάρα στέγης
Στο κανονικό τιμολόγιο γράφει 53.000 δρχ και υπάρχει ένα 'ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΝ ΜΙΚΡΟΠΟΣΟΤΗΤΩΝ Δ'
που έχει την κλειδαριά (300δρχ), δύο σετ επαφές (5 και 15 δρχ) κατι που δε βγάζω τα γράμματα (καλλιγραφικά 450δρχ) και τη σχάρα (1000δρχ).
Για την τοποθέτηση της κλειδαριάς ο παππούς πλήρωσε επιπλέον 150δρχ (άλλο τιμολόγιο αυτό).Σύνολο (as tested που λένε και τα περιοδικά) 54.920δρχ
-
Εφτασε....
Opel Corsa μοντ. 90
Το αμάξι βέβαια το αγοράσαμε 1.300.000 δρχ λόγω απαλλαγής δασμών επειδή ο πατέρας μου ήταν ανάπηρος.
Κορυφή βέβαια όπως θα δείτε είναι τα ηχεία και το ραδιοκασετόφωνο(philips και τα δύο) που είχαν κατηγορία ΦΠΑ 36%.
-
Ο χρήστης Discovolos έγραψε:
**PREMIUM για το λαό! **
AUDI 100 GL 1.6 - 696.755 δρχ. (1 χρόνο αργότερα κόστιζε 1.251.640 δρχ. )
FORD GRANADA 1.7 L - 706.000 δρχ. (ΣΤΑΚΟΡ)
MERCEDES 200/123 - 1.235.000 δρχ.
RENAULT 30 TS -** 1.220.000** δρχ.Μπορεις να μου πεις ποσο γραφει διπλα στη citroen cx μιας και δεν εχω τα τευχη εδω που ειμαι?
-
-
Ιούλιος 1975
Giulia Nuova 1.6........370000 δρχ
Alfetta 1.6...............389000 δρχ
Junior 1.6 (σειρά 4)....398000 δρχ -
Πίνακας τιμών 4Τ τεύχος 2 Νοέμβριος 1970
Alfa Romeo GT 1300 Junior: μηνιαία τέλη 420δρχ, εισφορά 32500δρχ, τιμή 159000δρχ
Alfa Romeo 1750 GT Veloce: μηνιαία τέλη 653δρχ, εισφορά 52000δρχ, τιμή 245000δρχ
Aston Martin DB6: τιμή 830000δρχ
Audi 100LS: μηνιαία τέλη 653δρχ, εισφορά 32500δρχ, τιμή 162000δρχ
Audi NSU Ro 80: μηνιαία τέλη 1040δρχ, εισφορά 32500δρχ, τιμή 255000δρχ
BMW 2002 Ti: μηνιαία τέλη 840δρχ, εισφορά 56000δρχ, τιμή 225000δρχ
BMW 2800CS: μηνιαία τέλη 1400δρχ, εισφορά 110000δρχ, τιμή 440000δρχ
Citroen 2CV: μηνιαία τέλη 140δρχ, εισφορά 19500δρχ, τιμή 72000δρχ
Datsun 1200SW: μηνιαία τέλη 373δρχ, εισφορά 19500δρχ, τιμή 80000δρχ
Fiat 128: μηνιαία τέλη 373δρχ, εισφορά 19500δρχ, τιμή 91500δρχ
Fiat 124 Sport 1600: μηνιαία τέλη 560δρχ, εισφορά 56000δρχ, τιμή 155000δρχ
Fiat 125 Special: μηνιαάι τέλη 560δρχ, εισφορά 56000δρχ, τιμή 134000δρχ
Ford 12M SW: μηνιαία τέλη 373δρχ, εισφορά 19500δρχ, τιμή 107000δρχ
Ford 17M Super: μηνιαία τέλη 653δρχ, εισφορά 32500δρχ, τιμή 141000δρχ
Ford Capri 1300 L: μηνιαία τέλη 420δρχ, εισφορά 32500δρχ, τιμή 128000δρχ
Ford Escort Estate: Μηνιαία τέλη 373δρχ, εισφορά 19500δρχ, τιμή 102000δρχ
Jaguar E Type: μηνιαία τέλη 2240δρχ, εισφορά 97500δρχ, τιμή 430000δρχ
Lancia Fulvia Berlina: μηνιαία τέλη 373δρχ, εισφορά 19500δρχ, τιμη΄128500δρχ
Mercedes 200: μηνιαία τέλη 840δρχ, εισφορά 52000δρχ, τιμή 223000δρχ
Mercedes 300 SL 6,3: μηνιαία τέλη 5860δρχ, τιμή 1100120δρχ
MGB GT: μηνιαία τέλη 747δρχ, εισφορά 40500δρχ, τιμή 190000δρχ
MIni Cooper S:μηνιαία τέλη 420δρχ, εισφορά 32500δρχ, τιμή 145000δρχ
Opel Kadett: μηνιαία τέλη 373δρχ, εισφορά 19500δρχ, τιμή 92000
Opel GT 1900: μηνιαία τέλη 840δρχ, εισφορά 35000δρχ, τιμή 180000δρχ
Peugeot 304: μηνιαία τέλη 420δρχ, εισφορά 32500δρχ, τιμη΄129000δρχ
Renault 4: μηνιαία τέλη 280δρχ, εισφορά 19500δρχ, τιμή 79000δρχ
Simca 1100 GLS: μηνιαία τέλη 373δρχ, εισφορά 19500δρχ, τιμή 101000δρχ
Toyota Corolla 1200 SW: μηνιαία τέλη 373δρχ, εισφορά 19500δρχ, τιμή 96000δρχ
Triumph Spitfire Mk3: μηνιαία τέλη 420δρχ, εισφορά 40500δρχ, τιμή 136000δρχ
VW 1200 N: μηνιαία τέλη 373δρχ, εισφορά 19500δρχ, τιμη΄74000δρχ.
Τάκης.
"Ιστορικές" τιμές