-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Θα φταίω εγώ μετά. ΟΔΗΓΗΣΕΙ, άρα ήσουν ΜΕΣΑ σε ΚΛΕΙΣΤΟ αυτοκίνητο. Όχι εκτός ούτε σε cabrio.Οκ...αποψη σου αλλα στο ηχητικο κολλημα που εχεις (πλεον δεν υφισταται)σβηνεις με μιας τα υπερτερουντα πλεονεκτηματα των deisel σε σχεση με την Benzina.
-
Αυτές οι ανούσιες συζητήσεις του lkar με το sakiss για ένα αμάξι που δεν έχει βγει ακόμα έχουν καταντήσει γραφικές, αλλά πάντα διατηρούν το χιούμορ τους!
-
[/quote]
Τώρα συγκρίνεις νεκταρίνια με ορχιδέες...
Όσο ιταλόφιλος και να μην είναι κάποιος, οφείλει να αναγνωρίσει ότι η Alfa Romeo σε σχεδίαση και ομορφιά -τουλάχιστον εξωτερικά- είναι σε άλλο πλανήτη... (δεν είμαι ιταλο-fan)...[/quote]Γιατί το λες αυτό;
Συμφωνώ πως η Αλφα έχει πανέμορφα αυτοκίνητα, τόσο παλαιότερα, όσο και σύγχρονα.Η 159 για παράδειγμα...Και το ομορφότερο αυτοκίνητο που έχω δει ποτέ είναι η αγωνιστική Tipo 33...Μάλιστα μπορεί να μην είμαι αλφίστα, όμως αγαπώ πολύ τα ιταλικά αυτοκίνητα και κυρίως την Αλφα...
Απλά η Μπρέρα προσωπικά δε μου αρέσει.Κακό είναι αυτό;Μπορεί όταν την δω από κοντά να... λερωθώ σα τον skullone και να αρχίσω να γράφω ποιήματα εδώ μέσα.
Όπως τη βλέπω δε με ενθουσιάζει και το 'πρόβλημα' το εντοπίζω στο πίσω μέρος.Δεν μ αρέσει που κόβεται έτσι απότομα, λες και έχει έλλειψη ουράς.Και η πίσω κολώνα κάπως μου κάθεται-υποκειμενικά είναι αυτά!
Επαναλαμβάνω πως μπορεί όταν την δω από κοντά να γράφω άλλα... -
Ο χρήστης cavalino gr έγραψε:
Γιατί το λες αυτό;
Συμφωνώ πως η Αλφα έχει πανέμορφα αυτοκίνητα, τόσο παλαιότερα, όσο και σύγχρονα.Η 159 για παράδειγμα...Και το ομορφότερο αυτοκίνητο που έχω δει ποτέ είναι η αγωνιστική Tipo 33...Μάλιστα μπορεί να μην είμαι αλφίστα, όμως αγαπώ πολύ τα ιταλικά αυτοκίνητα και κυρίως την Αλφα...
Απλά η Μπρέρα προσωπικά δε μου αρέσει.Κακό είναι αυτό;Μπορεί όταν την δω από κοντά να... λερωθώ σα τον skullone και να αρχίσω να γράφω ποιήματα εδώ μέσα.
Όπως τη βλέπω δε με ενθουσιάζει και το 'πρόβλημα' το εντοπίζω στο πίσω μέρος.Δεν μ αρέσει που κόβεται έτσι απότομα, λες και έχει έλλειψη ουράς.Και η πίσω κολώνα κάπως μου κάθεται-υποκειμενικά είναι αυτά!
Επαναλαμβάνω πως μπορεί όταν την δω από κοντά να γράφω άλλα...Για άλλο λόγο το έγραψα... : ))
Για το λόγο ότι η Audi διακρίνεται για τις αυστηρές και κάπως κλασσικές γραμμές/σχέδιά της (άντε να εξαιρέσουμε το TT)... Γενικότερα τους Γεςρμανούς -ΣΥΝΗΘΩΣ- δεν τους διακρίνει αυτό το φίνο και εκλεπτυσμένο που διακρίνει τους Ιταλούς... Τώρα βέβαια που όλοι έχουν μπλέξει τα μπούτια τους με όλους, είναι λίγο δύσκολος ο διαχωρισμός αλλά η Thin Red Line, κατά την άποψή μου, εξακολουθεί να υφίσταται...
Η ένσταση, (χωρίς καμία διάθεση προσβολής/επίθεσης από τη πλευρά μου - ελπίζω να μην το πήρες έτσι), είχε να κάνει με το ότι τη Brera την ονειρευόμουν στους δρόμους από τη στιγμή που την είδα σαν πρωτότυπο (όπως και το ΤΤ, όπως και το Salsa, όπως και αρκετά άλλα)... Το Α3 από την άλλη, δε μου προκάλεσε ότι μου προκάλεσαν αυτά τα οχήματα...
Αυτή είναι η ένστασή μου, ότι δε βλέπω την οπτική σχέση της Brera με το A3... Το πιο είναι όμορφο (είτε μεταξύ τους ή μόνα τους) είναι λίγο πολύ υποκειμενικό ( ανήκουν και σε διαφορετικές κατηγορίες, ή μήπως κάνω λάθος; )... -
Ο χρήστης alfista έγραψε:
Αυτές οι ανούσιες συζητήσεις του lkar με το sakiss για ένα αμάξι** που δεν έχει βγει ακόμα** έχουν καταντήσει γραφικές, αλλά πάντα διατηρούν το χιούμορ τους!αυτό δεν το εμποδίζει να είναι το καλύτερο από όλα
-
Tιμες Spider...2006
Spider 2.2JTS Distinctive 46.500
Spider 2.2JTS Distinctive+ 49.000
Spider 2.2JTS Luxury 54.000
Spider 3.2JTS Q4 Distinctive 57.000
Spider 3.2JTS Q4 Distinctive+ 60.000
Spider 3.2JTS Q4 Luxury 65.000 -
Spider
Περα απο 3.2JTS Q4 260(ανταγωνιστης της Boxster) και την Gta-400..hp(ανταγωνιστης carrera 4 S Cabrio) θα εμφανιστει μελλοντικα και ενας νεος 3.6JTS Q4 320 που θα φορεθει απο την Brera(αγωνιστης της
Cayman S 3.4 295 ίππων) -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Αυτές οι ανούσιες συζητήσεις του lkar με το sakiss για ένα αμάξι** που δεν έχει βγει ακόμα** έχουν καταντήσει γραφικές, αλλά πάντα διατηρούν το χιούμορ τους!
αυτό δεν το εμποδίζει να είναι το καλύτερο από όλα
όπως επίσης δεν το εμποδίζει να είναι εκ των προτέρων μη απολαυστικό οδηγικά
-
Ο χρήστης alfista έγραψε:
Αυτές οι ανούσιες συζητήσεις του lkar με το sakiss για ένα αμάξι** που δεν έχει βγει ακόμα** έχουν καταντήσει γραφικές, αλλά πάντα διατηρούν το χιούμορ τους!
αυτό δεν το εμποδίζει να είναι το καλύτερο από όλα
όπως επίσης δεν το εμποδίζει να είναι εκ των προτέρων μη απολαυστικό οδηγικά
Kαι επειδη παντα ο δικηγορος του διαβολου ικαρος ξεκιναει τετοιου ειδους συζητησεις.........το φταιξιμο δικο του
-
Ο χρήστης alfista έγραψε:
όπως επίσης δεν το εμποδίζει να είναι εκ των προτέρων **μη απολαυστικό **οδηγικά
Αν έχει ηλεκτρονικά ΟΝ, ναι
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Kαι επειδη παντα ο δικηγορος του διαβολου ικαρος ξεκιναει τετοιου ειδους συζητησεις.........το φταιξιμο δικο του
Μιας και έγραψες τιμές, η 2.2JTS θα είναι ανταγωνιστής του S2000; Η δεν καταδέχεται να συγκριθεί με ιαπωνικό;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
όπως επίσης δεν το εμποδίζει να είναι εκ των προτέρων **μη απολαυστικό **οδηγικά
Αν έχει ηλεκτρονικά ΟΝ, ναι
Όπως πολύ σωστά λες ΑΝ. Κανείς δεν το ξέρει αυτό, γι' αυτό και λέω άστο να βγει και βλέπουμε.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Kαι επειδη παντα ο δικηγορος του διαβολου ικαρος ξεκιναει τετοιου ειδους συζητησεις.........το φταιξιμο δικο του
Μιας και έγραψες τιμές, η 2.2JTS θα είναι ανταγωνιστής του S2000; Η δεν καταδέχεται να συγκριθεί με ιαπωνικό;
Μάλλον το ιαπώνικο δεν θα καταδέχεται να συγκριθεί με το ιταλικό.. (βάζω τα φιτίλια, θα τα ανάψει κανένας? )
-
Ο χρήστης alfista έγραψε:
Όπως πολύ σωστά λες ΑΝ. Κανείς δεν το ξέρει αυτό, γι' αυτό και λέω άστο να βγει και βλέπουμε.
Όπως τόσα χρόνια την Alfa τη διατρέχει η φήμη του 'αναξιόπιστου ζημιάρικου ιταλικού' τώρα το 'χει γυρίσει στο 'lifestyle ηλεκτρονικό'
Ορισμένες διαφημίσεις (βλ. GT) προς τα κει πάνε, κάτι που δεν τιμά καθόλου την Alfa. Διαφωνείς;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Όπως πολύ σωστά λες ΑΝ. Κανείς δεν το ξέρει αυτό, γι' αυτό και λέω άστο να βγει και βλέπουμε.
Όπως τόσα χρόνια την Alfa τη διατρέχει η φήμη του 'αναξιόπιστου ζημιάρικου ιταλικού' τώρα το 'χει γυρίσει στο 'lifestyle ηλεκτρονικό'
Ορισμένες διαφημίσεις (βλ. GT) προς τα κει πάνε, κάτι που δεν τιμά καθόλου την Alfa. Διαφωνείς;
...Εγώ καθόλου
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Káé åðåéäç ðáíôá ï äéêçãïñïò ôïõ äéáâïëïõ éêáñïò îåêéíáåé ôåôïéïõ åéäïõò óõæçôçóåéò.........ôï öôáéîéìï äéêï ôïõ
Ìéáò êáé Ýãñáøåò ôéìÝò, ç 2.2JTS èá åßíáé áíôáãùíéóôÞò ôïõ S2000; Ç äåí êáôáäÝ÷åôáé íá óõãêñéèåß ìå éáðùíéêü;
ÌÜëëïí ôï éáðþíéêï äåí èá êáôáäÝ÷åôáé íá óõãêñéèåß ìå ôï éôáëéêü.. (âÜæù ôá öéôßëéá, èá ôá áíÜøåé êáíÝíáò? )
ãéá íá óõãêñéèåß ìå ôï óõãêåêñéìÝíï ÷ñåéÜæåôáé êáé Ýîôñá åîïðëéóìüò .....ÊÕÁËÉÁÁÁ ....
(ìüíï ôüóá ëßãá öõôßëéá ? Äåí Ý÷åé Üëëá? )
-
Iκαρε γιατι μας τα ζαλιζεις με κακιουλες
Το VDC θα ειναι ΟΝ μαζι με τα τρια ΔΙΑΦΟΡΙΚΑ...Ευχαριστηθηκες τωρα? -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Όπως τόσα χρόνια την Alfa τη διατρέχει η φήμη του 'αναξιόπιστου ζημιάρικου ιταλικού' τώρα το 'χει γυρίσει στο 'lifestyle ηλεκτρονικό'Ορισμένες διαφημίσεις (βλ. GT) προς τα κει πάνε, κάτι που δεν τιμά καθόλου την Alfa. Διαφωνείς;
Lifestyle το δέχομαι. Ηλεκτρονικό όχι και τόσο. Η αναφορά του όποιου εξοπλισμού για λόγους εντυπωσιασμού είναι απαραίτητη για κάθε εμπορική εταιρία. Άλλωστε τα stand της Alfa στις διάφορες διεθνείς εκθέσεις, αλλά και στις ίδιες τις αντιπροσωπείες είναι εντυπωσιακά, τονίζοντας τις αγωνιστικές δάφνες του παρελθόντος σε βαθμό που ίσως οι σημερινές alfa να μην το αξίζουν ακόμα τόσο λάμπρα. Όσο για τη διαφήμιση της GT μην περιμένεις να πω άσχημα λόγια. Θα ήμουν gay αν το έκανα!
Iκαρε γιατι μας τα ζαλιζεις με κακιουλες
Το VDC θα ειναι ΟΝ μαζι με τα τρια ΔΙΑΦΟΡΙΚΑ...Ευχαριστηθηκες τωρα?Σάκη μπορείς να επεκταθείς-εξηγήσεις γιατί μπερδεύτηκα;
-
Ο χρήστης alfista έγραψε:
Σάκη μπορείς να επεκταθείς-εξηγήσεις γιατί μπερδεύτηκα;Tιποτε σπουδαιο.....απλως ολα αυτα τα συστηματα μαζι με asr-vdc-3 torsen και ebd-abs θα συνεργαζονται μαζι προσφερωντας μεγιστο ελεγχο,κρατηματα και φυσικα αυτος που θα ξερει θα μπορει να ευχαριστηθει και την πισωκινητα ρυθμισμενη τετρακινηση παιζοντας με την προσφυση του οδοστρωματος που εχει σαν συνεπεια την μεταβολη του ποσοστου ροπης στους δυο αξονες.
Αυτο που δεν θελει να καταλαβει ο Ικαρος(εξεπιτηδες το κανει για να μας τσιγκλαει) ειναι οτι η αλφα δεν ειναι π.χ τοyota η Merc που στηριζουν το αυτοκινητο πανω στα ηλεκτρονικα για να μειωσουν το κοστος εξελιξης αναρτησεων αλλα και στησιματος στο δρομο ουτε bmw που κρυβει τα μειονεκτηματα των αναρτησεων της φορτωνοντας το με ηλεκτρονικα αλλα το vdc ερχεται να συμπληρωσει το ηδη αριστο πακετο σε τεχνικο επιπεδο.Το μονο σιγουρο ειναι οτι οπως με την 156 πριν μερικα χρονια ετσι
και με την 159 ο περιουσιος λαος για μια ακομη φορα θα αντιγραψει τα νεα ψαλιδια-αξονα πολλαπλων συνδεσμων που συνεβαλαν στο να εχει η 159 την μεγαλυτερη ταχυτητα στην κατηγορια της στην αλλαγη λωριδας. -
...
Αlfa Romeo Brera/Spider