-
Τουλάχιστον αυτός αυτοπροβάλλεται (συ είπας), αλλά τα θετικά που αποκομίζουμε (όποιοι) απο την αυτοπροβολή του είναι αυτά που μένουν και αναγνωρίζεται σαν προσφορά...
Μπορείς να μας πεις σε τι είναι χρήσιμα τα δικά σου ποστ και τι ακριβώς προσφέρουν? Η γνώμη μου είναι ότι τσαλαβουτάς σε μπανιέρα με βατραχοπέδιλα κάνοντας θόρυβο και πιτσιλιές...
Και καταλήγω...αν δεν μπορείς να προσφέρεις (δεν είσαι υποχρεωμένος άλλωστε) τουλάχιστον μην καταστρέφεις τις προσπάθειες των άλλων, έστω και αν δεν είναι επιτυχημένες πάντα...Ο απολογισμός πάντως είναι θετικότατος... -
Αλλάζοντας τον κόσμο ?
Πολλές φορές η μοίρα παίζει παράξενα παιγνίδια στους υπέροχους αλαφροΐσκιωτους τύπους, που πείθονται από τον δαίμονα τους να αυτοπροσδιοριστούν σαν εφευρέτες – και μάλιστα, εφευρέτες μια τεχνολογίας που υπόσχεται να αλλάξει τον κόσμο.
Αν υπόσχεται να τον αλλάξει, ή έστω να αλλάξει τον μικρόκοσμο ενός συγκεκριμένου χώρου, - όλα fractal είναι….αυτό σημαίνει ότι ο κόσμος αυτός, μέχρι εκείνη τη στιγμή ήταν λάθος. Και ένοχοι οι βλάκες που τον ανέχονταν.
Αυτός που έρχεται να αλλάξει τον κόσμο, είναι εχθρός για τον κόσμο αυτό, αφού τον φέρνει αντιμέτωπο με το ίδιο του το υπαρξιακό πρόβλημα.
Αν η επινόηση του ήρωά μας είναι πραγματικά ρηξικέλευθη, θα αντιμετωπίσει τη ( σκόπιμη ) αδιαφορία από τα μεγάλα εργοστάσια – ακόμα και στην περίπτωση που αυτά πραγματικά ενδιαφέρονται, και θα θεωρήσουν τους υπαλλήλους τους ανίκανους, αν δεν καταφέρουν να βρουν από πού **μπάζει νερά **η πατέντα, ώστε να κλαπεί αδαπάνως.
( εδώ που τα λέμε όλες σχεδόν οι πατέντες** μπάζουν νερά**, αφού ελάχιστα πια περιθώρια υπάρχουν για πραγματική καινοτομία, τη στιγμή που τα πάντα που αφορούν τους τροχούς έχουν ήδη εφευρεθεί )
Το μεγαλύτερο πρόβλημα όμως του εφευρέτη, είναι ο σκεπτικισμός του περίγυρου του, ( αφού λες ότι η εφεύρεση σου είναι επαναστατική, γιατί δεν σπεύδουν να την αγοράσουν οι μεγάλες εταιρίες παραγωγής ? ) Αυτό είναι μια καλή αφορμή για να επακολουθήσει η κατάθλιψη.
Όταν μετά 20 χρόνια που θα λήξει η πατέντα, ο ήρωάς μας μένει με ανοιχτό το στόμα μπροστά σε ένα έκθεμα που διαφημίζεται σαν επαναστατικό, ( που μπορεί και να είναι ) και που περήφανα ο Μέγας κατασκευαστής παρουσιάζει για πρώτη του φορά στον κόσμο, οπότε ο ήρωάς μας δικαιωμένος μέσα του γυρίζει στους δικούς του να πει, τα είδατε ? σας τα έλεγα εγώ !
Τότε ο πάλαι ποτέ σκεπτικισμός θα αντικατασταθεί από την έκφραση συμπόνιας για τον - ριγμένο από το αδυσώπητο σύστημα – αυτή είναι η δεύτερη καλή αιτία για κατάθλιψη.Κανείς στον κόσμο δεν είναι ικανός να σβήσει από τη μνήμη του εφευρέτη το γεγονός ότι η επιμονή του τον κατάντησε – γραφικό – στα μάτια όλων.
Οπότε η σύσταση είναι, Μην εφευρίσκεται νέα πράγματα. Θα βρεθείτε χαμένοι και πληγωμένοι. Ο Χοϊδάς διαφωνεί με αυτό, αλλά αφορά αυτόν.
Το κείμενο είναι του Διονύση Χοϊδά ( αυτός που σχεδίασε τα κιβώτια του Κορρέ ) και η αναφορά του έγινε για τον Norman Hossack, αν ψάξετε θα βρείτε τι ήταν ο Hossack.
-
Ας συγκρίνει κανείς μία Honda CBR1100XX με μία BMW K1200S, θα βρεί την απάντηση στο άνωθεν μελόδραμα. Δε λέω περισσότερα, ας *ψάξει *κανείς να τα βρει μόνος του.
ΥΓ.Η άποψή μου είναι προφανώς να εφευρίσκετΕ νέα πράγματα και αφήστε τον κόσμο να κλάψουρίζει.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Εγώ θα ελεγα πάντως να μην τσουβαλιάζεις τον κόσμο γενικότερα. Δεν έχω τπτ με ανθρώπους μεγαλύτερης ηλικίας όταν έχουν διάθεση να μοιραστούν γνώση και εμπειρία με απλό και κατανοητό τρόπο. Για τα ποστ του Αντώνη δεν θα πώ τπτ είναι γνωστή ποσότητα στο φόρουμ και σε πολλούς απο εμάς και εκτός αυτού και όσα παθαίνει τα προκαλεί μονος του με τα ασύνδετα σεντόνια απο χαζομάρες, πράγματα που βγάζει απο το μυαλό του, μεγαλομανή παραληρήματα κλπ. Επειδή δε είναι μεγάλο παιδί δεν έχει ανάγκη απο κηδεμόνες μπορεί και μόνος του.
Από την άλλη ομολογώ πως η δική σου στροφή τον τελευταίο καιρό, θα έλεγα στην μετά Κρίση εποχή, με κάνει να μην αναγνωρίζω τον Quadra που ήξερα παλιότερα. Τα περισσότερα ποστ σου είναι μια γενικότερη γκρίνια κατά πάντων με κακή διάθεση για συζήτηση. Ξέρω καλά πως και γνώση έχεις και εμπειρία μεγάλη. Θα μου άρεσε να βλέπω περισσότερα ποστ σου όπως παλιά, κοίτα στο ιστορικό σου και θα δείς τι εννοώ, και καθόλου μερικά από τα τελευταία. Επίσης δεν χρειάζεται να γράφεις κατεβατά. Δεν κάνουμε Θεωρία και αντοχή υλικών δεν υπάρχει λόγος να πετάς διάφορους κωδικούς απο κράμματα στο άσχετο. Ένα απλό φόρουμ είναι. Γράφε απλά και κατανοητά κάποια πράγματα και όποιος ενδιαφέρεται θα ρωτησει ή θα ψάξει μόνος του.
Και κάτι τελευταίο που σίγουρα το ξέρεις. Ο σεβασμός δεν επιβάλεται, με ηλικίες, αξιώματα κα, κερδίζεται.
Για να κλείσω και να κάνω και μια αυτοκριτική, στο θέμα αυτό έχουν γραφτει απίστευτες βλακείες από όλες τις πλευρές και λυπάμαι που δεν έχω τον χρόνο για να το καθαρίσωΘέλω να ευχαριστήσω τους mods για τις παρατηρήσεις τους, έστω και αν αλλού συμφωνώ και αλλού διαφωνώ, όσο για το τσουβάλιασμα που λες, δεν ήταν γενικό, αλλά επιλεκτικό, και αν η προσπάθεια υπεράσπισης των θέσεων μου από μειωτικά στο πρόσωπο μου κείμενα εκλαμβάνεται σαν γκρίνια, θα συμφωνήσω μόνο αν μου υποδειχθεί άλλος τρόπος να το κάνω, με πολύ λιγότερα λόγια και με καθόλου πικρόχολη διάθεση.
Αρχίζω από το τέλος, συμφωνώ ότι ο σεβασμός δεν πάει με την ηλικία και τα αξιώματα και το προσυπογράφω, όταν όμως η ηλικία χρησιμοποιείται από άλλους σαν ελάττωμα για να κρυφτούν οι όποιες αδυναμίες τους, διαφωνώ κάθετα.
Δεν έκανα θεωρία αντοχής υλικών, ανέφερα τα κατάλληλα κράματα αλουμινίου σε αντιπαράθεση με τις – σιδεριές – που αναφέρθηκαν από άτομο που υποτίθεται ότι γνωρίζει κατά τα λεγόμενα του.
Η κρίση κρατάει 5 χρόνια τώρα, η στροφή μου που λες και μάλλον έτσι είναι, έγινε εδώ, για τον Κορρέ, ίσως ο τρόπος που επέλεξα να το κάνω ήταν ξένος όπως με έχετε συνηθίσει, αυτή θεώρησα ότι ήταν μια ευπρεπής άμυνα, το εύκολο είναι να βρίσω και εγώ και να γυρίσω την πλάτη μου σε όλα, αυτό είναι το εύκολο, στον Κορρέ ποιος θα βάλει όμως πλάτη ?
Το χρειάζεται ?
Ναι θα πω εγώ που έχω βρεθεί αρκετές φορές στη θέση του για άλλα αντικείμενα που δεν είναι εδώ του παρόντος, μια καλή κουβέντα θέλουν όσοι ασχολούνται με μυστήρια και δύσκολα πράγματα για να πάρουν κουράγιο να συνεχίσουν, επέλεξα να παίξω εγώ αυτό τον ρόλο κόντρα στη μαζική χλεύη.Όσο για τα κείμενα μου τα άλλα που επιθυμεί ο Red Monster θα επανέλθω εν καιρώ, όταν βρω τον χρόνο.
Όλα τα υπόλοιπα και τους υπόλοιπους που αρέσκονται σε φωνές χωρίς αιτία τους προσπερνάω, υπάρχουν στοιχεία για τα Κορρέ 1-2-3-4, σιγά-σιγά θα αναφερθώ σε αυτά αφού ζητάτε στοιχεία.
Διάβασα πρόσφατα ( χτες ) ότι το Κορρές 4 πήρε έγκριση τύπου από το Γερμανικό TUV, αν αυτό λέει κάτι., εκτός και αν διάβασα φίδια και τα αναπαράγω άθελα μου.
-
-
21Κ μιας και έχουν μπει άλλες 100 φορές οι φωτογραφίες, κάνε μας και κάποιο σχόλιο, πώς το βρίσκεις σχεδιαστικά?
-
Έχει βγάλει κανονικές πινακίδες;
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
21Κ μιας και έχουν μπει άλλες 100 φορές οι φωτογραφίες, κάνε μας και κάποιο σχόλιο, πώς το βρίσκεις σχεδιαστικά?Η εμφάνιση είναι υποκειμενικό θέμα και δεν υπάρχουν κριτήρια και μετρήσιμα στάνταρτς, εμένα όμως μου αρέσει αν θέλεις τη γνώμη μου.
Είσαι ΟΚ ? -
-
Επανέρχομαι στο θέμα και θέλω να πω σε όλους πόσο δίκηο είχατε για τον Κορρέ και για το αυτοκίνητο του, όσα είπατε είχαν αλήθεια, όση απορία είχατε και όσες ενστάσεις είναι όλες αληθινές, όλες μα όλες, και ξέρετε γιατί ?
Γιατί αν δεν κάτσεις στο κάθισμα να ανέβεις σε βράχια και να περάσεις από γκρέμια ύψους και βάθους περισσότερο από 1 μέτρο με τέρμα γκάζι από ένα κινητήρα 7000 cc 500 ΗΡ χωρίς να κουνιέσαι και χωρίς να χρειαστεί να πιαστείς από πουθενά δεν μπορείς να πιστέψεις αυτό που ζείς, δεν μπορεί το μάτι σου να τα βρεί με τον εγκέφαλο σου τα όσα απίστευτα συμβαίνουν όντας συμμετέχοντας.
Όταν περνάς από βράχια και νεροφαγώματα που δεν τολμάς να περάσεις με τα πόδια φορώντας ειδικές μπότες και μάλιστα όχι με 3χλμ αλλά με το γκάζι σανίδα επιταχύνοντας, ε! τότε δεν αφήνεις μόνο το θαύμα σου αλλά το πράγμα σου ανατρέπει όλα όσα ήξερες, όσα πίστευες και όλα έχεις ζήσει μέχρι σήμερα.
Είχατε λοιπόν όλοι δίκηο που πυροβολάγατε γιατί δεν μπορεί να συλλάβει ο νούς τι κάνει όταν είναι στο δρόμο, στα βράχια, ή στην άσφαλτο, στο χαρτί δεν μεταφέρεται η εξωπραγματική αυτή εμπειρία, δυστυχώς, όμως εγώ και τα παιδιά μου είμαστε τυχεροί που ζήσαμε μια τέτοια εμπειρία στα βράχια της Πεντέλης σήμερα το μεσημέρι στις 14.000.
Ευχαριστώ τον Μάνο Βορνοναράκη και τον Δημήτρη Κορρέ, με σκλάβωσαν με την απλότητα τους, την ταπεινότητα τους και με το μοναδικό και το εννοώ δημιούργημα τους.
Δεν ξέρω πως, αλλά σας εύχομαι να μπορέσετε να ζήσετε αυτή την εμπειρία, εμάς μας σημάδεψε.
Θα επανέλθω κάνοντας μια προσπάθεια να αναλύσω την ανάρτηση ανατρέχοντας και λίγο στην ιστορία, θα είναι μεγάλο το κείμενο, δεν γίνεται αλλιώς, αλλά θα προσπαθήσω γιατί ταράχτηκα σήμερα πολύ, τίποτα δεν μπορεί να σε κάνει να αναθεωρήσεις, παρά μόνο ένα κατηφόρι που το κατεβαίνεις με 80 χλμ μέσα σε νεροφαγώματα και κοντρώνες του 1 μέτρου νιώθωντας ακούνητος και ατάραχος σαν να είσαι στο σαλόνι μιας Citroen DS, ακόμα και σε τάνκ θα κουνιώσουν λίγο, ευτυχώς για εμένα που το έζησα, δυστυχώς για εσάς που ακόμα ειρωνεύστε, να είστε καλά, είστε απόλυτα δικαιολογημένοι γιατί δεν το ζήσατε.
-
Εγώ για μια τσάμπα βόλτα εξαγοράζομαι πάντως και μπορώ να αλλάξω την άποψή μου.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Επανέρχομαι στο θέμα και θέλω να πω σε όλους πόσο δίκηο είχατε για τον Κορρέ και για το αυτοκίνητο του, όσα είπατε είχαν αλήθεια, όση απορία είχατε και όσες ενστάσεις είναι όλες αληθινές, όλες μα όλες, και ξέρετε γιατί ?Γιατί αν δεν κάτσεις στο κάθισμα να ανέβεις σε βράχια και να περάσεις από γκρέμια ύψους και βάθους περισσότερο από 1 μέτρο με τέρμα γκάζι από ένα κινητήρα 7000 cc 500 ΗΡ χωρίς να κουνιέσαι και χωρίς να χρειαστεί να πιαστείς από πουθενά δεν μπορείς να πιστέψεις αυτό που ζείς, δεν μπορεί το μάτι σου να τα βρεί με τον εγκέφαλο σου τα όσα απίστευτα συμβαίνουν όντας συμμετέχοντας.
Όταν περνάς από βράχια και νεροφαγώματα που δεν τολμάς να περάσεις με τα πόδια φορώντας ειδικές μπότες και μάλιστα όχι με 3χλμ αλλά με το γκάζι σανίδα επιταχύνοντας, ε! τότε δεν αφήνεις μόνο το θαύμα σου αλλά το πράγμα σου ανατρέπει όλα όσα ήξερες, όσα πίστευες και όλα έχεις ζήσει μέχρι σήμερα.
Είχατε λοιπόν όλοι δίκηο που πυροβολάγατε γιατί δεν μπορεί να συλλάβει ο νούς τι κάνει όταν είναι στο δρόμο, στα βράχια, ή στην άσφαλτο, στο χαρτί δεν μεταφέρεται η εξωπραγματική αυτή εμπειρία, δυστυχώς, όμως εγώ και τα παιδιά μου είμαστε τυχεροί που ζήσαμε μια τέτοια εμπειρία στα βράχια της Πεντέλης σήμερα το μεσημέρι στις 14.000.
Ευχαριστώ τον Μάνο Βορνοναράκη και τον Δημήτρη Κορρέ, με σκλάβωσαν με την απλότητα τους, την ταπεινότητα τους και με το μοναδικό και το εννοώ δημιούργημα τους.
Δεν ξέρω πως, αλλά σας εύχομαι να μπορέσετε να ζήσετε αυτή την εμπειρία, εμάς μας σημάδεψε.
Θα επανέλθω κάνοντας μια προσπάθεια να αναλύσω την ανάρτηση ανατρέχοντας και λίγο στην ιστορία, θα είναι μεγάλο το κείμενο, δεν γίνεται αλλιώς, αλλά θα προσπαθήσω γιατί ταράχτηκα σήμερα πολύ, τίποτα δεν μπορεί να σε κάνει να αναθεωρήσεις, παρά μόνο ένα κατηφόρι που το κατεβαίνεις με 80 χλμ μέσα σε νεροφαγώματα και κοντρώνες του 1 μέτρου νιώθωντας ακούνητος και ατάραχος σαν να είσαι στο σαλόνι μιας Citroen DS, ακόμα και σε τάνκ θα κουνιώσουν λίγο, ευτυχώς για εμένα που το έζησα, δυστυχώς για εσάς που ακόμα ειρωνεύστε, να είστε καλά, είστε απόλυτα δικαιολογημένοι γιατί δεν το ζήσατε.
Χαίρομαι ιδιαιτέρως που πλέον έχεις άποψη από 'μέσα' γιατί τίποτα δεν μπορεί να περιγραφεί στο χαρτί και ακόμα και αν τα βλέπεις όλα μπροστά στα μάτια σου δεν μπορείς να τα συνειδητοποιήσεις παρά μόνο αν μπεις μέσα. Είναι καλύτερα να σε πάει βόλτα κάποιος που το ξέρει παρά να οδηγείς εσύ η ο οποιοσδήποτε δεν γνωρίζει το αυτοκίνητο γιατί δεν μπορείς να συνειδητοποιήσεις ότι τα λογικά ακόμα και τα παράλογα όρια σου είναι πολλά σκαλοπάτια παρακάτω από τα όρια (?) του αυτοκινήτου. Αναφέρομαι πάντα για διαδρομές γρήγορες σε κατσάβραχα.
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Εγώ για μια τσάμπα βόλτα εξαγοράζομαι πάντως και μπορώ να αλλάξω την άποψή μου. -
21 Quadra σε ότι έχουμε (το -με δε ξέρω που πάει αλλά φαντάζομαι ξέρεις εσύ) γράψει για την ανάρτηση που ακριβώς διαφωνείς και μας 'διορθώνεις' ?
Ομοίως για τα υπόλοιπα, πχ τα ψέμματα που πετάει (πετούσε?) η pr κολεκτίβα (πραγματικά υπονομεύοντας τη δουλειά σε ανάρτηση κλπ) τι βρίσκεις λάθος?
Πάντως άλλο ένα ποστ που ουσιαστικά το μόνο που λέει είναι ότι είσαστε (=είμαστε) όλοι βλάκες και άσχετοι, απλά τώρα δείχνεις κατανόηση στην βλακεία και ασχετοσύνη μας. Υπάρχει και η υπόσχεση πως θα αναλύσεις στο μέλλον το θέμα όταν δεν έχει ασχοληθεί κανείς πρακτικά με τις -δημοσιευμένες- πατέντες που το περιγράφουν αναλυτικά. Ίσως ένα ποστ τύπου χαλασμένο τηλέφωνο level 2 όπου θα μεταφράζεις Χοϊδά (που μεταφράζει πατέντες) συνιστά επίτευγμα.
Το κατόρθωμα αυτού και των άλλων 2 τόπικ είναι πως κατόρθωσαν να καταστήσουν την συζήτηση και την άποψη μομφή.
ΥΓ. Κάτι έγραψα σε προηγούμενη σελίδα για CBR XX / K1200S αλλά μάλλον οι φωτσήρες είναι πολύ απασχολημένοι με το δίπολο αποθέωση/κράξιμο για να συζητήσουν επί της ουσίας. ΚρίμαΣ γιατί θα ταίριαζε και με το hands-on ποστ σου.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
21 Quadra σε ότι έχουμε (το -με δε ξέρω που πάει αλλά φαντάζομαι ξέρεις εσύ) γράψει για την ανάρτηση που ακριβώς διαφωνείς και μας 'διορθώνεις' ?Ομοίως για τα υπόλοιπα, πχ τα ψέμματα που πετάει (πετούσε?) η pr κολεκτίβα (πραγματικά υπονομεύοντας τη δουλειά σε ανάρτηση κλπ) τι βρίσκεις λάθος?
Πάντως άλλο ένα ποστ που ουσιαστικά το μόνο που λέει είναι ότι είσαστε (=είμαστε) όλοι βλάκες και άσχετοι, απλά τώρα δείχνεις κατανόηση στην βλακεία και ασχετοσύνη μας. Υπάρχει και η υπόσχεση πως θα αναλύσεις στο μέλλον το θέμα όταν δεν έχει ασχοληθεί κανείς πρακτικά με τις -δημοσιευμένες- πατέντες που το περιγράφουν αναλυτικά. Ίσως ένα ποστ τύπου χαλασμένο τηλέφωνο level 2 όπου θα μεταφράζεις Χοϊδά (που μεταφράζει πατέντες) συνιστά επίτευγμα.
Το κατόρθωμα αυτού και των άλλων 2 τόπικ είναι πως κατόρθωσαν να καταστήσουν την συζήτηση και την άποψη μομφή.
ΥΓ. Κάτι έγραψα σε προηγούμενη σελίδα για CBR XX / K1200S αλλά μάλλον οι φωτσήρες είναι πολύ απασχολημένοι με το δίπολο αποθέωση/κράξιμο για να συζητήσουν επί της ουσίας. ΚρίμαΣ γιατί θα ταίριαζε και με το hands-on ποστ σου.
Eγω πια είμαι αλλού, δεν σου ανταπαντώ, και δεν θα γράψω τίποτα, γιατί δεν αξίζεις τίποτα, είναι η τελευταία φορά που σου απευθύνω το λόγο, χαίρεται κύριε.
-
Ούτως ή άλλως δε βλέπω να μπορούσες να απαντήσεις οπότε μικρό το κακό
Και μή ξεχνάτε παίδες:

-
Συμφωνω με ΙΚΕ.
-
Για οσους ενδιαφερονται υπαρχει παρουσιαση στους 4T Ιουλίου.
-
Είναι τόσο απίστευτη η ποσότητα της χολής που έχει πέσει σε αυτό το τοπικό, που πραγματικά είναι σοκαριστικό...
Αν και γενικά δεν θέλω πλέον να γράφω στο 4τφ, δεν μπορώ να μην πω κάποια πράγματα.
Κατ αρχήν, το πρότζεκτ αυτό είναι άξιο θαυμασμού και επαίνων, σε όποιο στάδιο και αν φτάσει. Και μόνο που κάποιος στην Ελλάδα της μετριότητας και του κομπλεξισμού, της αμπελοφιλοσοφίας και του κουτσομπολιού, της τεμπελιάς και της ζήλιας, της διαμαρτυρίας και της απραξίας (και, και, και..) κατάφερε να φτιάξει ένα ολόκληρο αυτοκίνητο που.. πάει, είναι θαυμαστό! Πόσο μάλλον που όχι μόνο πάει, ΓΑΜΑΕΙ σε κάθε τερέν με το πάτημα ενός κουμπιού! Έφτιαξε ένας άνθρωπος (έστω, μια μικρή ομάδα) ένα πραγματικό όχημα παντός εδάφους με απίστευτες δυνατότητες ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, και εισπράττει ειρωνεία και απόρριψη. Φτιάχνει η Φερράρι ένα αυτοκίνητο που μετά βίας πάει σε χωματόδρομο και εισπράττει το θαυμασμό μας!
Σε μια χώρα όμως που η συντριπτική πλειοψηφία αρέσκεται στο να εκφέρει άποψη για κάτι παρά στο να κάνει κάτι, αυτός που κάνει το κάτι είναι δακτυλοδεικτούμενος, κατακριτέος, εν τέλει απορριπτέος.
Διάβασα σελίδες ολόκληρες με χολή από γνωστά ατομάκια, που έχουν αναγάγει την πώληση εξυπνάδας σε πρωταθλητισμό! Μαλακίες για την.. εμφάνιση του ΠΡΩΤΟΤΥΠΟΥ (πόσο μαλάκας μπορεί να είναι κάποιος...), για το εσωτερικό του ΠΡΩΤΟΤΥΠΟΥ (επανάληψη), για το ότι κάποιος αναφέρθηκε στην ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ τελική (...), και φυσικά για το περίφημο θέμα με τα γκομενάκια στις φωτογραφίες που προκάλεσε κατακραυγή για εντελώς ΜΑ ΕΝΤΕΛΩΣ λάθος τακτική προώθησης, για το οποίο το πρότζεκτ είναι άξιο χλευασμού και της ΚΑΤΑΡΑΣ μας να πατώσει!
Προσωπικά, εύχομαι να ευοδώσει το πρότζεκτ αυτό και να δούμε το Korres Car να τρέχει σε ράλλυ, να πωλείται ως ειδικό όχημα παντός εδάφους, γιατί όχι να χρησιμοποιείται από στρατούς!
Εύχομαι επίσης στα γνωστά-άγνωστα ατομάκια - πωλητές εξυπνάδας στο ζύγι, να καταφέρουν να σκαρφιστούν μια-κάποια ιδέα, να προσπαθήσουν να την πραγματοποιήσουν και να εισπράξουν ΑΚΡΙΒΩΣ την ποσότητα και το είδος της χολής που έριξαν. Χλωμό βέβαια (η ιδέα και η προσπάθεια), αλλά λέμε.
-
H αρχή και το τέλος, το σέξ γίνεται στην κορφή, στα βράχια και στα γκρέμια, και σαν σέξ είναι απαγορευμένο σε μικρούς και σε άπιστους.
http://www.youtube.com/watch?v=m5bqD296 ... e=youtu.be
Korres Project 4


