-
Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
σε εναν φιλο μου γιατι δεν τριζει???? εχει κανει και 30,000 χιλιομετρα......
χθες μαλιστα το ξαναοδηγησα και ουτε τσικ.........Και σε εμένα μιας φίλης μου δει τρίζει, αλλά εγώ έπεσα στην περίπτωση και μου τρίζουν 2!!!
things happen.......
-
Βάλανε επιτέλους footrest στο Fiesta;
-
Βρε Κώστα, μπορείς να το βάλεις και μόνος σου το υποπόδιο... Αυτό που πραγματικά χρειάζεται το Fiesta είναι καλύτερα φρένα, που δεν είναι το φόρτε του.
Έχει ακόμη μια έλλειψη: δεν έχει 'oh shit!' handles (χειρολαβές οροφής). Αυτό έχει και τα μειονεκτήματά του: δε μπορείς να κρεμάσεις πίσω μια κρεμάστρα με σακάκι ή μπουφάν σε ταξίδι. Αλλά και το Clio που έχει, σιγά! Δεν έχει γαντζάκι να κρεμάσω το μπουφάν μου (που να κουβαλάς κρεμάστρες πάντα και παντού...), ενώ ο χάρος το Υ10 είχε!
-
Να πω κι εγώ; Θα πω! Έχουμε το 95άρι (e-motion 5πορτο) εδώ και 5 περίπου μήνες και τα σχόλια είναι τα εξής:
Όντως το τιμόνι είναι λίγο αναίσθητο. Ακόμα και σε σχέση με το Corolla.
Όντως η ανάρτηση είναι μαλακή. Ακόμα και σε σχέση με το Corolla. Αυτό όμως δεν ενοχλεί καθόλου μιας και το αυτοκίνητο ταξιδεύει σταθερά και στις στροφές και στις ευθείες. Αδικείται λίγο από τα 165άρια λάστιχα (Firestone από το εργοστάσιο) τα οποία 'τελειώνουν' νωρίς.
Οι χώροι είναι άψογοι! Φίλε Νάσο, σίγουρα δεν χωράς;
Ψεύτικο δεν είναι. Μια χαρά αληθινό. Και ναι, η δικιά μου εμπειρία από το Fiesta ήταν και αυτή τριζάτη για 5.000Km που το είχα σαν εταιρικό (καινούργιο). Το Puntaki μια χαρά ήσυχο είναι εδώ και 10.000Km τα περισσότερα στο δρόμο Άστρος - Τρίπολη μέσω... λακούβας...
Με χαλάει λίγο η διχρωμία άσπρο - μαύρο του εσωτερικού αλλά δεν μπορείς να τα έχεις και όλα.
Ο κινητήρας είναι πανταχού παρών παρά τις μακριές σχέσεις. Προσπερνάει γρήγορα και με ασφάλεια. Τα φρένα μια χαρά.
Προσωπικά θα ήθελα λίγο φαρδύτερα λάστιχα και δε θα με πείραζε σκληρότερη ανάρτηση. Έλα όμως που το χρησιμοποιεί η γυναίκα μου και το θέλει ως έχει...
Τώρα από κει και πέρα ασφαλώς και το συστήνω σαν αγορά αλλά πλέον ο διάδοχος είναι κοντά. Το Fiesta (αν εξαιρέσω τους τριγμούς) επίσης μου άρεσε πολύ αν και σημαντικά πιο αργό. Δεν ξέρω... Καλή επιλογή! -
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Βρε Κώστα, μπορείς να το βάλεις και μόνος σου το υποπόδιο...Μα δεν έχει καν χώρο! Απ'ό,τι έχω δει στο χώρο που έχει δίπλα στο πεντάλ του συμπλέκτη χωράει ...μισό footrest (ναι, το έχω οδηγήσει πολλές φορές και μου αρέσει κιόλας). Και μη βιαστείτε να πείτε ότι είμαι σπαστικός πριν οδηγήσετε σε κίνηση αυτοκίνητο χωρίς footrest.
-
Καλά, δεν έχουν καν προβλέψει χώρο για υποπόδιο; Ούτε καν πάνω στο θόλο του τροχού δεν υπάρχει χώρος ν'ακουμπήσεις; Αυτό είναι μεγάλο φάουλ!
-
Ο θόλος είναι ψηλός και με έντονη κλίση αν θυμάμαι καλά οπότε δεν μπορείς να ακουμπήσεις εκεί το πόδι σου. Εγώ το κρατούσα στον αέρα πάνω από το πεντάλ του συμπλέκτη.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Καλά, δεν έχουν καν προβλέψει χώρο για υποπόδιο; Ούτε καν πάνω στο θόλο του τροχού δεν υπάρχει χώρος ν'ακουμπήσεις; Αυτό είναι μεγάλο φάουλ!όχι, ούτε και κρεμάστρες όπως γράφτηκε. Μείωση κόστους!
Άλλοι -vag- για να μειώσουν το κόστος βάζουν... 2 κρεμάστρες! (για τους Άγγλους συνοδηγούς-
Εκτός και αν έχετε δει κανέναν να οδηγεί με το ένα χέρι στο τιμόνι και το άλλο στην κρεμάστρα του οδηγού
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Βρε Κώστα, μπορείς να το βάλεις και μόνος σου το υποπόδιο... Αυτό που πραγματικά χρειάζεται το Fiesta είναι καλύτερα φρένα, που δεν είναι το φόρτε του.Έχει ακόμη μια έλλειψη: δεν έχει 'oh shit!' handles (χειρολαβές οροφής). Αυτό έχει και τα μειονεκτήματά του: δε μπορείς να κρεμάσεις πίσω μια κρεμάστρα με σακάκι ή μπουφάν σε ταξίδι. Αλλά και το Clio που έχει, σιγά! Δεν έχει γαντζάκι να κρεμάσω το μπουφάν μου (που να κουβαλάς κρεμάστρες πάντα και παντού...), ενώ ο χάρος το Υ10 είχε!
Καλά, καμία σχέση έτσι; Το Fiesta έχει πραγματικά καλά φρένα, και χωρίς και ΜΕ ABS, με τα δεύτερα να είναι προφανώς καλύτερα, λόγω πνευματικού κυκλώματος και EBD. Αλλά όχι και δεν είναι το φόρτε του. Όλοι λένε πολύ καλά λόγια για τα φρένα του, μόνο εσύ λες το αντίθετο. Whatever...
Το δεύτερο που πήραμε έχει footrest. Αλλά τα χαλάκια δεν είναι προσαρμοσμένα σ' αυτό και σηκώνονται εκεί. Δεν βολεύει ιδιαίτερα πάντως, γιατί πρέπει να τραβήξεις προς τα πίσω το πόδι σου, κάτι που κάνει το χρόνο για να το ξαναβάλεις στο συμπλέκτη μεγαλύτερο. Εγώ, έχοντας συνηθίσει το χωρίς, το βάζω πίσω απ' το συμπλέκτη, προς το κάθισμα δηλαδή. Και σε κίνηση στην πόλη και εκτός, η ουσία είναι μία: Όλα μία συνήθεια είναι!
Επίσης, το νέο Fiesta, έχει χειρολαβή στο συνοδηγό μόνο. Αλλά, φίλε Κωνσταντίνε, το Fiesta ΕΧΕΙ γαντζάκια στις πίσω πόρτες για να κρεμάς σακάκι ή μπουφάν ή ότι άλλο θες εν πάση περιπτώσει. Χειρολαβές δεν είχε το παλιό, τώρα του έβαλαν μία. Μάλλον δεν το έχεις δει καλά και μάλλον δεν το έχεις οδηγήσει και καλά, για να λες για τα φρένα του.
Φίλε Giorgo, με το κάθισμα τέρμα πίσω, τα γόνατά μου ακουμπούσαν στα πλαστικά αριστερά και δεξιά της κολώνας του τιμονιού. Και μη φανταστείς, 1.88 είμαι, δεν είμαι μπασκετμπωλίστας. Αλλά δεν χωρούσα, όπως και στο Getz. Και ειλικρινά, τα πλαστικά του μου είχαν φανεί πολύ... φτηνά.
Όσο για τα τριξίματα του Fiesta, χωρίς να το έχω κάνει μεγάλη διαδρομή μετά την επέμβαση, με ένα βαζάκι βαζελίνη έστρωσε. Ελπίζω να κρατήσει κιόλας! Και καλά θα κάνει να κρατήσει δηλαδή, γιατί πραγματικά αν ξαναπάω στη Ford για αυτό το λόγο, θα κρατάω κι εκεί τη βαζελίνη, αλλά όχι για το αμάξι!!! [/url]
-
Eάν επιτρέπεται γιατί 2 fiesta εφόσον δεν σε ενθουσίασαν ως επιλογή;
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Eάν επιτρέπεται γιατί 2 fiesta εφόσον δεν σε ενθουσίασαν ως επιλογή;Ειλικρινά;
α) ( )
β) Το αμαξάκι μου θα ήταν τέλειο αν δεν έτριζε. Οπότε, δεν μπορείς να πεις ότι ακριβώς δεν με ενθουσίασε σαν επιλογή. Με είχε ενθουσιάσει ήδη από πριν το πάρω. Έτσι, πρώτα απ' όλα ελπίζω ακόμα ότι θα λυθούν τα προβλήματά του και δεύτερον, φανταζόμουν ότι το δεύτερο, δεν θα έτριζε έτσι.
γ) Σκεφτόμουν (όπως και ΔΥΣΤΥΧΩΣ έγινε τελικά) ότι το καινούριο θα το έπαιρνα εγώ, οπότε θα είχα λυμένα τα προβλήματα εξ αρχής και απλά θα ασχολούμουν λίγο για να τα λύσω στο αμάξι της μάνας μου.
δ) Μας κράτησαν ένα άθλιο Golf IV για 2500 ευρώ. Να τονίσω το άθλιο!!!
ε) Το εμπιστεύομαι το Fiesta για τη μάνα μου. Το ξέρω, ξέρω πώς επιταχύνει, πώς σταματάει, πώς στρίβει κτλ. Είναι ένα γερόδεμένο αμάξι με προβλέψιμη και σταθερή συμπεριφορά στο δρόμο, ένα αμάξι που δεν δημιουργεί προβλήματα στον οδηγό του. Οπότε, για τη μαμά ήταν πολύ καλή επιλογή. Δυστυχώς, έπεσα για 2η φορά στην περίπτωση... Τι να πω; -
Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
.......
δ) Μας κράτησαν ένα άθλιο Golf IV για 2500 ευρώ. Να τονίσω το άθλιο!!!
...........ΠΟΣΟ;;;;;;;;;;;
-
Κι εμένα μου φάνηκε πολύ παράξενο. Τι θα πει 'άθλιο'; Μιλάμε για Golf IV. Μόνο να ξήλωνε τα ανταλλακτικά, θα τα μοσχοπούλαγε.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Κι εμένα μου φάνηκε πολύ παράξενο. Τι θα πει 'άθλιο'; Μιλάμε για Golf IV. Μόνο να ξήλωνε τα ανταλλακτικά, θα τα μοσχοπούλαγε....όσα ξέρει ο ιδιοκτήτης δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος!
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Κι εμένα μου φάνηκε πολύ παράξενο. Τι θα πει 'άθλιο'; Μιλάμε για Golf IV. Μόνο να ξήλωνε τα ανταλλακτικά, θα τα μοσχοπούλαγε.Πιστέψτε με, ΑΘΛΙΟ!!! Ποια ανταλλακτικά; Τρακαρισμένο εμπρός, ποτέ του δεν είχε κάνει σέρβις, ποτέ δεν είχε περάσει ΚΤΕΟ (αγορά το 1995 νομίζω), έσταζε λάδια απ' το κάρτερ πιθανότατα, γεγονός που ήταν και η πρώτη του ευκαιρία να βάλει νέα λάδια, μιας και δεν τα είχε αλλάξει παρά μόνο μία φορά η μάνα μου... Θέλετε να συνεχίσω; Το αμάξι για να φτιαχτεί και να κυκλοφορεί υπολογίζω ότι ήθελε τουλάχιστον τρία χιλιάρικα ακόμα.
manosk, για ποια ανταλλακτικά μιλάς;
-
Τι να πω; Εδώ κάποιος έγραφε ότι του ζητούσαν στην αντιπροσωπεία χίλια τόσα (ή 2.000τόσα; ) ευρώ για μεταχειρισμένο κιβώτιο Golf+τοποθέτηση.
-
Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
Καλά, καμία σχέση έτσι; Το Fiesta έχει πραγματικά καλά φρένα, και χωρίς και ΜΕ ABS, με τα δεύτερα να είναι προφανώς καλύτερα, λόγω πνευματικού κυκλώματος και EBD. Αλλά όχι και δεν είναι το φόρτε του. Όλοι λένε πολύ καλά λόγια για τα φρένα του, μόνο εσύ λες το αντίθετο. Whatever...Βασικά, 4Τ και Drive συμφωνούν μαζί μου.
-
Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
Κι εμένα μου φάνηκε πολύ παράξενο. Τι θα πει 'άθλιο'; Μιλάμε για Golf IV. Μόνο να ξήλωνε τα ανταλλακτικά, θα τα μοσχοπούλαγε.
Πιστέψτε με, ΑΘΛΙΟ!!! Ποια ανταλλακτικά; Τρακαρισμένο εμπρός, ποτέ του δεν είχε κάνει σέρβις, ποτέ δεν είχε περάσει ΚΤΕΟ (**αγορά το 1995 **νομίζω), έσταζε λάδια απ' το κάρτερ πιθανότατα, γεγονός που ήταν και η πρώτη του ευκαιρία να βάλει νέα λάδια, μιας και δεν τα είχε αλλάξει παρά μόνο μία φορά η μάνα μου... Θέλετε να συνεχίσω; Το αμάξι για να φτιαχτεί και να κυκλοφορεί υπολογίζω ότι ήθελε τουλάχιστον τρία χιλιάρικα ακόμα.
manosk, για ποια ανταλλακτικά μιλάς;
Μήπως ήταν ΙΙΙ; γρύλλος είχε πέσει ποτέ;
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Τι να πω; Εδώ κάποιος έγραφε ότι του ζητούσαν στην αντιπροσωπεία χίλια τόσα (ή 2.000τόσα; ) ευρώ για μεταχειρισμένο κιβώτιο Golf+τοποθέτηση.Καλά, άσε το πόσα ζητούσε η αντιπροσωπεία. Το θέμα είναι, θα έβαζες εσύ το κιβώτιο που οδηγούσε η μάνα μου τόσα χρόνια στο αμάξι σου; Και για 1000 ευρώ; Δεν ξέρω, όταν παίρνεις ένα μεταχειρισμένο ανταλλακτικό, δεν το ελέγχεις πρώτα;
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Τι να πω; Εδώ κάποιος έγραφε ότι του ζητούσαν στην αντιπροσωπεία χίλια τόσα (ή 2.000τόσα; ) ευρώ για μεταχειρισμένο κιβώτιο Golf+τοποθέτηση.Για ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ;;;
Αν ισχύει, τότε μιλάμε για κλέφτες. ΟΚ, ξέρω ότι καινούργιο ένα σανζμάν πάει από 2000 ευρά και πάνω, αλλά μεταχειρισμένο δεν πάει πάνω από 300! Μην τρελλαθούμε κιόλας!
Punto 95 dynamic h Fiesta 1.4?