-
Found this video. http://streetandcircuit.biz/2013/06/video-monza-curva-grande-flat-without-chicane-in-audi-r18-e-tron-lmp1-2013/
In April this year Audi had Monza layout the circuit without the first chicane so their LMP1 R18 could run through the Curva Grande at high speed. I presume they were doing this to test out the high speed aero on the R18.
Whatever the case maybe, it is awesome to see Monza laid out (well at least some of the circuit) in the way it was originally intended.
I do not hear any lift going into the corner so I assume the R18 was entering the corner at 340kmh+. Lucky test driver.
-
Found this video. http://streetandcircuit.biz/2013/06/video-monza-curva-grande-flat-without-chicane-in-audi-r18-e-tron-lmp1-2013/
In April this year Audi had Monza layout the circuit without the first chicane so their LMP1 R18 could run through the Curva Grande at high speed. I presume they were doing this to test out the high speed aero on the R18.
Whatever the case maybe, it is awesome to see Monza laid out (well at least some of the circuit) in the way it was originally intended.
I do not hear any lift going into the corner so I assume the R18 was entering the corner at 340kmh+. Lucky test driver.
-
Found this video. http://streetandcircuit.biz/2013/06/video-monza-curva-grande-flat-without-chicane-in-audi-r18-e-tron-lmp1-2013/
In April this year Audi had Monza layout the circuit without the first chicane so their LMP1 R18 could run through the Curva Grande at high speed. I presume they were doing this to test out the high speed aero on the R18.
Whatever the case maybe, it is awesome to see Monza laid out (well at least some of the circuit) in the way it was originally intended.
I do not hear any lift going into the corner so I assume the R18 was entering the corner at 340kmh+. Lucky test driver.
-
Γιατί γράφεις στα αγγλικά;
-
Ωραίο!! Δοκιμές για το de la Sarthe
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Γιατί γράφεις στα αγγλικά;Με διάθεση αστεϊσμού
Κάντο όπως ο Μικες(mikeerfol) στο chat δηλαδή 'Μη γραφεις Αγγλικα '
Στυλ ντεεεεεε -
Μη γράφεις λάθος το username μου
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Γιατί γράφεις στα αγγλικά;
Με διάθεση αστεϊσμού
Κάντο όπως ο Μικες(mikeerfol) στο chat δηλαδή 'Μη γραφεις Αγγλικα '
Στυλ ντεεεεεεΜη γράφεις λάθος το username μου
-
Τρελά γούστα αυτή η Monza..
Είναι μη τη βάλει ο Tilke κανά χέρι και αυτήν.... -
Αυτό το τεστ το είχε κάνει το 2012 η Peugeot, η Monza, το Aragon και το Paul Ricard είναι οι μοναδικές πίστες στον κόσμο που έχουν ευθείες που προσεγγίζουν κάπως την Mulsane. Σημείωση ότι μια μέρα αποκλειστικής μίσθωσης στην Monza στοιχίζει 6ψήφιο ποσό, όταν υπάρχουν επιπλέον απαιτήσεις για αλλαγή χάραξης και privacy το ποσό μεγαλώνει ακόμη περισσότερο
-
Αυτό το τεστ το είχε κάνει το 2012 η Peugeot, η Monza, το Aragon και το Paul Ricard είναι οι μοναδικές πίστες στον κόσμο που έχουν ευθείες που προσεγγίζουν κάπως την Mulsane. Σημείωση ότι μια μέρα αποκλειστικής μίσθωσης στην Monza στοιχίζει 6ψήφιο ποσό, όταν υπάρχουν επιπλέον απαιτήσεις για αλλαγή χάραξης και privacy το ποσό μεγαλώνει ακόμη περισσότερο
-
Αλήθεια πόσα sec κάτω θα ήταν ένα πρωτότυπο από μια F1? Καμια 20αριά;
-
Γενικά μιλώντας η F1 είναι ταχύτερη, στο Silverstone και στο Spa χοντρικά μιλώντας τα πρωτότυπα τρώνε 10 στον γύρο. Στο Mans και υποθετικά σε πίστες με τεράστιες ευθείες η ισορροπία μάλλον θα άλλαζε.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Στο Mans και υποθετικά σε πίστες με τεράστιες ευθείες η ισορροπία μάλλον θα άλλαζε.Μάλλον παραβλέπεις ότι εκεί τα μονοθέσια θα έβγαζαν όλο το φτερό τους και θα έτρεχαν σε Monza configuration. Στην ευθεία της Monza τα σημερινά χτυπάνε 355. Δεν νομίζω κανένα πρωτότυπο να πλησίαζε τέτοια ταχύτητα σε ευθεία 1.2 χλμ.
-
-
Google Translate - Ναι, συγνώμη για να μην γράψω στα ελληνικά, αλλά είμαι Ουαλίας ....
Σκεφτόμουν αγγλικά ήταν καλύτερη από ό, τι χρησιμοποιώντας το Google μεταφράζει
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Στο Mans και υποθετικά σε πίστες με τεράστιες ευθείες η ισορροπία μάλλον θα άλλαζε.
Μάλλον παραβλέπεις ότι εκεί τα μονοθέσια θα έβγαζαν όλο το φτερό τους και θα έτρεχαν σε Monza configuration. Στην ευθεία της Monza τα σημερινά χτυπάνε 355. Δεν νομίζω κανένα πρωτότυπο να πλησίαζε τέτοια ταχύτητα σε ευθεία 1.2 χλμ.
Θεωρητικά ίσως τα 355ΚΜh γιατί την τελευταία 3-4ετία στο speed trap της Monza κανένα μονοθέσιο δε ξεπέρασε τα 346kmh αν θυμάμαι καλά. Και φυσικά αυτά τα χιλιόμετρα θα ευνοήθηκαν από κάποιο slipstream. Γενικά τα τωρινά μονοθέσια είναι ψόφια στα πολλά kmh καμιά σχέση με τα 10 κύλινδρα κτήνη.
-
Ο χρήστης Street and Circuit έγραψε:
Google Translate - Ναι, συγνώμη για να μην γράψω στα ελληνικά, αλλά είμαι Ουαλίας ....Σκεφτόμουν αγγλικά ήταν καλύτερη από ό, τι χρησιμοποιώντας το Google μεταφράζει
Ok then ,since you are not Greek you can write in english
-
Καλά τα τωρινά F1 θα έτρωγαν ξύλο στην ευθεία,πάνω από 330-340 δεν πάνε.Με τα V10 θα ήταν αλλιώς.
-
Ούτε τα τωρινά πρωτότυπα πάνε πάνω από τόσο. Όμως οι F1 θα ήταν πάλι πολύ ταχύτερες συνολικά λόγω επιτάχυνσης, επιβράδυνσης και ταχύτητας στις στροφές.
Video - Monza Curva Grande Flat Without Chicance