-
Σκέφτομαι να αγοράσω ενα 75 αλλά ακούω πολλά αρνητικά
το συγκεκριμένο το γουστάρω πολυ και έψαχνα καιρό
τι προβλήματα μπορεί να βγάζει και τι να προσέξω
please help me.... δεν ξέρω τι να κάνω. -
Σκέφτομαι να αγοράσω ενα 75 αλλά ακούω πολλά αρνητικά
το συγκεκριμένο το γουστάρω πολυ και έψαχνα καιρό
τι προβλήματα μπορεί να βγάζει και τι να προσέξω
please help me.... δεν ξέρω τι να κάνω. -
Σκέφτομαι να αγοράσω ενα 75 αλλά ακούω πολλά αρνητικά
το συγκεκριμένο το γουστάρω πολυ και έψαχνα καιρό
τι προβλήματα μπορεί να βγάζει και τι να προσέξω
please help me.... δεν ξέρω τι να κάνω. -
Εγώ θά τό έπαιρνα μέ κλειστά μάτια,άν έψαχνα γιά track-day Car.
Μία από τίς μεγάλες μου 'καψούρες' η 75άρα. -
Αν είναι η 1.6 ΙΕ (καταλυτική), ΟΧΙ. Είναι πάρα πολύ αργή. Αν όμως είναι από 1800 κ.εκ. και πάνω, είναι ωραίο εργαλείο για παντιλίκια. Έχει το δάπεδο της Giulietta, οπότε καταλαβαίνεις τι γλυκό στήσιμο έχει. Για προβλήματα, δεν έχω ακούσει από γνωστούς μου που την έχουν και τη σκίζουν να βγάζει παράλογα πράγματα. Όμως προτίμησε καταλυτικό και από 1800 κ.εκ. και πάνω. Έχει όμως πολλά εργονομικά φάουλ (διακόπτες ηλεκτρικών παραθύρων στην οροφή, περίεργο χειρόφρενο...).
-
Χαλαρά να το πάρεις! Ειδικά το 1.8.
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Εγώ θά τό έπαιρνα μέ κλειστά μάτια,άν έψαχνα γιά track-day Car.
Μία από τίς μεγάλες μου 'καψούρες' η 75άρα. -
Αυτο ειναι αυτο που λεμε τοπικα Milano;
Ωραιο μηχανημα. Ευτυχως που στις ΗΠΑ ηρθε με τον τριλιτρο κινητηρα.
Το βλεπω καπου καπου στο δρομο.Προσεξε τα ηλεκτρικα. Κατα τα αλλα ειναι κλασσικο αυτοκινητο.
Καλη τυχη
Νικος
-
Κυκλοφορεί μια τέτοια εδώ στα Χανιά (τρίλιτρη, V6, τουρμπάτη...). Είναι κόκκινη και την έχει ένας που μένει στην παλιά μου γειτονιά. Και την έχει και σε σούπερ κατάσταση... Την επωνυμία 'Milano' την έφεραν και εκδόσεις με μικρότερους κινητήρες εδώ.
-
Noμίζω ότι Μilano δεν ονομάστηκε καμία Ευρωπαική έκδοση!
Το αυτοκίνητο αποτελεί μια από τις μεγάλες μου αδυναμίες (ιδιαίτερα στις εκδόσεις Αmerica).Ωστόσο,πιστεύω ότι σαν καταλυτική αξίζει μόνο η δίλιτρη,που ήταν η πιο ομοιογενής,ενώ η τρίλιτρη,αν βρεις καλή,θα σε δυσκολέψει στο θέμα των παγίων εξόδων.
Οι καταλυτικές 1.6 και 1.8 αδικούν το αυτοκίνητο.Αρκεί να σημειώσω ότι η καταλυτική 1.8 επιτυγχάνει χρόνους κατώτερους σε επιδόσεις από στάση και εν κινήσει από την καρμπυρατεράτη 1.6!Η turbo είναι μια άλλη δυσκολότερη και ακριβότερη ιστορία...
-
Εμεις καποτε ειχαμε την AMERICA!!!!!
Nα το παρεις...φανταστικο αυτοκινητο.
Απο τα τελευταια 'γνησια'alfa romeo κατα την γνωμη μου. -
Κάποτε είχε φέρει ένας φίλος μία τέτοια τρίλιτρη δεξιοτίμονη από την Αγγλία, όταν ακόμα σπούδαζε εκεί, και είχαμε πάθει την πλάκα μας ομαδικώς. Τελευταία είδα μία ακόμα όταν ο φίλος Στρατής Πετρουνέας, αρχισυντάκτης του Faster, αγόρασε μία. Νομίζω 4500Ε την είχε πάρει, αλλά χρειαζόταν rebuild το μοτέρ. Τέσπα, με κάνα 7άρι είχε ένα αμαξάκι φίνο. Πρέπει να το λέει πάντως η ψυχή σου γιατί βγάζουν ζημιές
-
Ακόμα πρέπει να υπάρχει σε αφίσα στο δωμάτιό μου στην Αθήνα!!
Τα ηλεκτρικά παράθυρα στην οροφή γούστο πρέπει να έχουν, διαστημόπλοιο ένα πράγμα!! (σίγουρα καλύτερα από εκεί που τα έχουν 106 και σαξό... )
Το χειρόφρενο ας είναι και σαν βατραχοπέδιλο. ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΟ ΛΕΜΕΕΕ!!!
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Noμίζω ότι Μilano δεν ονομάστηκε καμία Ευρωπαική έκδοση!Το αυτοκίνητο αποτελεί μια από τις μεγάλες μου αδυναμίες (ιδιαίτερα στις εκδόσεις Αmerica).Ωστόσο,πιστεύω ότι σαν καταλυτική αξίζει μόνο η δίλιτρη,που ήταν η πιο ομοιογενής,ενώ η τρίλιτρη,αν βρεις καλή,θα σε δυσκολέψει στο θέμα των παγίων εξόδων.
Οι καταλυτικές 1.6 και 1.8 αδικούν το αυτοκίνητο.Αρκεί να σημειώσω ότι η καταλυτική 1.8 επιτυγχάνει χρόνους κατώτερους σε επιδόσεις από στάση και εν κινήσει από την καρμπυρατεράτη 1.6!Η turbo είναι μια άλλη δυσκολότερη και ακριβότερη ιστορία...
'Milano' ονομάστηκε ένα επίπεδο εξοπλισμού στις καταλυτικές 75άρες. Στα Χανιά ξέρω τρεις τέτοιες, δυο μαύρες και μια κόκκινη. Τη μια από τις δυο μαύρες μάλιστα τη βλέπω συχνά παρκαρισμένη στην Ηρώων Πολυτεχνείου.
-
¶íôå ðÜñôï ôï êïñßôóé ,ìçí ôï ðáéäåýåéò
-
Ο χρήστης Trelos έγραψε:
Άντε πάρτο το κορίτσι ,μην το παιδεύειςΝαι παρτο και αν κανα πιστονι την κανει λαμογια πεστο στον τρελο.
Νικος
-
Äåí îÝñù ðùò áãïñÜæåôå ìåôá÷åéñéóìÝíá áõôïêßíçôá óôçí ÁìåñéêÞ áëëÜ åäþ óôçí ÅëëÜäá öñïíôßæïõìå ðñéí áãïñÜóïõìå ìåôá÷åéñéóìÝíï íá óõìâïõëåõôïýìå êÜðïéï ìç÷áíéêü ãéá íá ìçí ìáò öåýãïõí ôá ðéóôüíéá
-
Ο χρήστης Trelos έγραψε:
Δεν ξέρω πως αγοράζετε μεταχειρισμένα αυτοκίνητα στην Αμερική αλλά εδώ στην Ελλάδα φροντίζουμε πριν αγοράσουμε μεταχειρισμένο να συμβουλευτούμε κάποιο μηχανικό για να μην μας φεύγουν τα πιστόνιαNαι αλλα δεν το λες αυτο. Του λετε παρτο με κλειστα ματια
Εμεις στο Αμερικα το κοιταμε καλα καλα οσο και εσεις.
Εγω βεβαια δεν εχω βρει το κουραγιο να παρω μεταχειρισμενο.Νικος
ΥΓ: ατειευομαι βεβαια
-
Παιδιά μην ενθουσιάζεστε έτσι εύκολα, καλές οι καψούρες αλλά υπάρχει και η αλλη άποψη.
Εάν μιλάμε για αυτοκίνητο για να το κινείς για βόλτες track days ναι να το πάρεις.
Αλλά εάν μιλάμε για καθημερινό τότε όχι.Μιλάω εκ πείρας μιας και ο πατέρας μου είχε μία τέτοια πριν κάποια χρόνια.Το είχαμε ως οικογενειακό.
Απίστευτα αναξιόπιστο, μια ζωή στα συνεργεία ήμασταν.
Ενα από τα χειρότερα Αlfa που είχε ο πατέρας μου.
Και ΜΟΝΟ Alfa έχει από 20 χρονών.Ομως από πάντες δεν παίζονταν
-
Να το πάρεις αλλά όχι για κάθε μέρα.
Εγώ είχα μια 75 Turbo America κόκκινη και μου την έκλεψαν στην Εθνική άμυνα στο Parking του μετρό μεσημεριάτικα!!! μεγάλη πίκρα.
alfa 75 na to paro??