-
Κάθε τόσο βγαίνουν κάτι πανέμορφα φουτουριστικά πρωτότυπα-βάσεις μοντέλων που θα βγουν στην παραγωγή.
Και πάντα αυτά που βγαίνουν στην παραγωγή συντηρητικοποιούνται με τη σκέψη ότι δε θα τα χωνέψει το κοινό.Κι όμως εμείς (εγώ τουλάχιστον... ) θέλουμε κάτι εντελώς καινούριο, σαν να βγήκε 20 χρόνια πριν την ώρα του!
Πότε θα βρεθεί κανένας κιμπάρης κατασκευαστής να βγάλει στην αγορά ένα πρωτότυπο χωρίς αλλαγές προς το συντηρητικότερο?!
-
Κάθε τόσο βγαίνουν κάτι πανέμορφα φουτουριστικά πρωτότυπα-βάσεις μοντέλων που θα βγουν στην παραγωγή.
Και πάντα αυτά που βγαίνουν στην παραγωγή συντηρητικοποιούνται με τη σκέψη ότι δε θα τα χωνέψει το κοινό.Κι όμως εμείς (εγώ τουλάχιστον... ) θέλουμε κάτι εντελώς καινούριο, σαν να βγήκε 20 χρόνια πριν την ώρα του!
Πότε θα βρεθεί κανένας κιμπάρης κατασκευαστής να βγάλει στην αγορά ένα πρωτότυπο χωρίς αλλαγές προς το συντηρητικότερο?!
-
Κάθε τόσο βγαίνουν κάτι πανέμορφα φουτουριστικά πρωτότυπα-βάσεις μοντέλων που θα βγουν στην παραγωγή.
Και πάντα αυτά που βγαίνουν στην παραγωγή συντηρητικοποιούνται με τη σκέψη ότι δε θα τα χωνέψει το κοινό.Κι όμως εμείς (εγώ τουλάχιστον... ) θέλουμε κάτι εντελώς καινούριο, σαν να βγήκε 20 χρόνια πριν την ώρα του!
Πότε θα βρεθεί κανένας κιμπάρης κατασκευαστής να βγάλει στην αγορά ένα πρωτότυπο χωρίς αλλαγές προς το συντηρητικότερο?!
-
Audi TT?
-
Α βρέθηκε τελικά
Ορίστε, τόλμησαν και προσέφεραν κάτι εξαιρετικό!
-
Ο χρήστης apav έγραψε:
Audi TT? -
Lancia Thesis
Alfa Romeo Brera -
Τα πρωτότυπα που παρουσιάζονται έχουν λύσεις και τεχνολογίες που δε γίνεται να κυκλοφορήσουν τώρα ευρέως λόγω κόστους αλλά και αξιοπιστίας. Ακόμη και στα πρωτότυπα πολλά πράγματα δε λειτουργούν.
-
Ο sirbasil προφανώς αναφέρεται σε σχέδια και όχι τόσο σε λύσεις (όπως π.χ. φώτα led μπροστά).
Μάλλον δεν ρισκάρουν οι κατασκευαστές να επενδύσουν σε ένα πολύ τολμηρό σχέδιο και προτιμούν την πεπατημένη συντηρητική οδό -με ολίγο από (εταιρικό) χαρακτήρα-...
-
Και τώρα τελευταία όλα τα μοντέλα της κάθε εταιρείας μοιάζουν!
-
Να τι θέλω από τις εταιρείες: Mercedes R-Class. Έτσι θα βγει στους δρόμους.
Πανέμορφη & αρχοντική (το αστέρι 'μίλησε' πάλι )
Άλλες φωτογραφίες εδώ: http://www.ams.gr/pages/21_2002/showart ... azineID=10
Και η ιδέα ενός τέτοιου αυτοκινήτου είναι καταπληκτική! Στην Αμερική θα βγει και μια long version.
-
Εγώ αντίθετα πιστεύω πως μετά τη μίζερη δεκαετία του 90 με τα εξαιρετικά βαρετά αυτοκίνητα, τώρα οι εταιρείες τολμούν περισσότερο, για να διαφοροποιηθούν.Φυσικά δεν αναφέρομαι στα μικρά και τα μικρομεσαία!Αυτά σε λίγο τα ξεχωρίζουμε από το σήμα και μόνο...Αλλά σε άλλες κατηγορίες υπάρχει σχεδιαστική καινοτομία.Πχ το Άουντι ΤΤ, το Πριμέρα, το Μίκρα, η Μπρέρα, το Ρο-Χι 8 και αρκετά άλλα.Μπορεί να μη βλέπουμε αυτοκίνητα '20 χρόνια μπροστά από την εποχή τους' αλλά αυτό δεν είναι τόσο εύκολο πλέον.Οι επιλογές τόσο στις ιδανικές διαστάσεις, όσο και στην εκμετάλλευση των χώρων και τη μηχανολογική διάταξη είναι παγιωμένες εδώ και χρόνια.Δε νομίζω οτι μπορεί να βγεί ξανά Φιατ 128, Ρενώ Εσπάς ή Citroen DS γιατί έχουν δημιουργηθεί δεκάδες υποκατηγορίες μοντέλων.
-
Συμφωνώντας με τον Cavalino να συμπληρώσω πως πολλά απο τα μοντέλα που παρουσιάζουν οι εταιρίες βγαίνουν μονάχα για να λάβουν τις αντιδράσεις του κοινού. Ούτε οι ίδιες είναι έτοιμες να κυκλοφορήσουν το μοντέλο,απλώς επιθυμούν να μάθουν για το κατα πόσο θα ενδιαφερόταν το κοινό για αυτό το σχέδιο μελλοντικά.
-
Σωστά, συν το ότι αν κάποια εταιρεία κυκλοφορήσει ένα εξαιρετικά πρωτοποριακό αυτοκίνητο από πλευράς εμφάνισης, πως ο κάτοχος θα θελήσει να πάρει καινούριο; Φανταστείτε να έβγαινε η 156 το 1990. Ακόμα θα το κυκλοφορούσαν οι κάτοχοι χωρίς να γυρίζουν να κοιτάξουν τα νέα. Κοίτα τώρα πίκρα που θα φάει η Ford με το μέτριας εμφάνισης και συντηρητικό Focus II. Ποιος λάτρης του μοντέλου θα θελήσει ν'αποκτήσει το νέο, όταν το προηγούμενο είναι εξίσου ή και περισσότερο πρωτοποριακό;
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Σωστά, συν το ότι αν κάποια εταιρεία κυκλοφορήσει ένα εξαιρετικά πρωτοποριακό αυτοκίνητο από πλευράς εμφάνισης, πως ο κάτοχος θα θελήσει να πάρει καινούριο; Φανταστείτε να έβγαινε η 156 το 1990. Ακόμα θα το κυκλοφορούσαν οι κάτοχοι χωρίς να γυρίζουν να κοιτάξουν τα νέα. Κοίτα τώρα πίκρα που θα φάει η Ford με το μέτριας εμφάνισης και συντηρητικό Focus II. Ποιος λάτρης του μοντέλου θα θελήσει ν'αποκτήσει το νέο, όταν το προηγούμενο είναι εξίσου ή και περισσότερο πρωτοποριακό;Πίστεψέ με, και το 1997 που βγήκε η 156, εγώ με 159 δεν την αλλάζω πριν **αναγκαστικά **χρειαστεί να αλλάξω αυτοκίνητο (λόγω επαναπατρισμού, ή αν διαλυθεί από τα χρόνια! )
-
Ο χρήστης sirbasil έγραψε:
Να τι θέλω από τις εταιρείες: Mercedes R-Class. Έτσι θα βγει στους δρόμους.Πανέμορφη & αρχοντική (το αστέρι 'μίλησε' πάλι )
Και η ιδέα ενός τέτοιου αυτοκινήτου είναι καταπληκτική! Στην Αμερική θα βγει και μια long version.
Δεν μπορώ να σε καταλάβω. Τι παραπάνω έχει από τα υπόλοιπα station wagon και ποlυμορφικά που κυκλοφορουν?
Δεν αντιλέω είναι τεράστιο βήμα για την Mercedes ένα τέτοιο σχέδιο, άλλα σίγουρα όχι πρωτότυπο. Όπως φυσικά ούτε και το νεο coupe-sedan που παρουσίασαν το οποίο ήταν μία Hiteck-πολυτελείας έκδοση 5πορτη (τώρα την ανακάλυψαν την 5η πόρτα) της Ε!!!!
-
Είναι ένα μίγμα όλων των κατηγοριών!
Είναι και λιμουζίνα και πολυμορφικό και ολίγον SUV (GST-Grand Sport Tourer). Και έτσι έχει μέσα φοβερούς χώρους, άνεση, μεταφορική ικανότητα κτλ
Πολύ πετυχημένο μείγμα το βρίσκω
-
Ο χρήστης sirbasil έγραψε:
Είναι ένα μίγμα όλων των κατηγοριών!Είναι και λιμουζίνα και πολυμορφικό και ολίγον SUV (GST-Grand Sport Tourer). Και έτσι έχει μέσα φοβερούς χώρους, άνεση, μεταφορική ικανότητα κτλ
Πολύ πετυχημένο μείγμα το βρίσκω
Προσωπικά πιστεύω πως το έχουν παρακάνει με τις υπό-υπό-κατηγορίες.Αν η GST είναι 5 πόντους πιο ψηλή από στέισον και 10 πιο κοντή από ΣΟΥΒ, αυτό δε την κατατάσσει σε δική της κατηγορία.Είναι περίπτωση Forester - Allroad περίπου.Σαν ποικιλία ούζου ένα πράγμα...Θεωρώ οτι η επανάσταση στο σχεδιασμό των αυτοκινήτων πέθανε εδώ και χρόνια.Τώρα απλά διαφοροποιούνται.Νομίζω η GST είναι ακριβώς αυτό που έγραψα παραπάνω-προσπάθεια της φίρμας να διαφοροποιηθεί.Δεν θέλησε να φτιάξει ένα αμιγές Grand MPV και το χαμήλωσε λίγο, κάνοντάς το πιο σπορτίφ.Αν στη θέση της ήταν ας πούμε η Land Rover, θα το έκανε τετρακίνητο κτλ.Παραμένει όμως μια περίπτωση πολυχρηστικού(?) οχήματος, με διαφορετικό περιτύλιγμα.Θεμιττό σε κάθε περίπτωση, αφού όλοι θέλουμε νέα σχέδια γύρω μας, όμως όχι επαναστατικό.
Πάντα κάνουν πίσω...