-
Καλησπέρα σε όλους.
Είμαι κάτοχος ενός Ε200 Compressor Avantgarde.
Την 1η Νοέμβρη κάνει τα πρώτα του γενέθλια και θέλω να του κάνω δωράκι.
Ήδη του έχω κάνει το πρώτο, έβαλά τη νέα αεροτομή της ΜΒ η οποία το έχει κάνει κουκλί.
Το χρώμα του αυτοκινήτου είναι μαύρο (Greenblack) και μαύρο δέρμα.
Αυτό που σκέφτομαι να κάνω και θέλω την άποψή σας και γνώμη σας είναι:
Θέλω να βάλω:
-
Φιμέ τζάμια. Να βάλω σε όλα ή σε όλα εκτός του παρμπριζ; Σκέφτομαι για τη πιο ανοιχτή απόχρωση που υπάρχει να βάλω φοβούμενος το οτι θα σκουρίνει πάρα πολύ μιάς και, άν βάλω τη πιό light έκδοση θα είμαι ok και απο το μαύρο εσωτερικό.
-
Ζαντολάστιχα. Για λάστιχα σκέφτομαι Michelin Exalto. Για ζάντες σίγουρα όχι της ΜΒ. Έχω βάλει κάποιες στο μάτι όμως. Το αυτοκίνητο φοράει 225/55/16 και λέω να βάλω 225/45/17 (η ΜΒ προτύνει 245/45/17). Αυτό που με απασχολεί καταρχήν άν πρέπει να κάνω αυτή τη κίνηση, να πάω σε 17άρα, δεύτερον 225 ή 245 ελαστικό και τρίτο και κυριότερο δέ θέλω να χάσω αυτό το περπάτημα που έχει το αυτοκίνητο (και το γουστάρω τρελά!!!!) αλλάζοντας ζάντες. Θα το χάσω; ;).
-
Σκέφτομαι να βάλω δυο απολήξεις οβάλ πίσω κόβοντας λίγο το προφυλακτήρα. Αξίζει να το κάνω;
Αναμένω τη βοήθειά σας και τα σχόλιά σας.
Ευχαριστώ!
-
-
Καλησπέρα σε όλους.
Είμαι κάτοχος ενός Ε200 Compressor Avantgarde.
Την 1η Νοέμβρη κάνει τα πρώτα του γενέθλια και θέλω να του κάνω δωράκι.
Ήδη του έχω κάνει το πρώτο, έβαλά τη νέα αεροτομή της ΜΒ η οποία το έχει κάνει κουκλί.
Το χρώμα του αυτοκινήτου είναι μαύρο (Greenblack) και μαύρο δέρμα.
Αυτό που σκέφτομαι να κάνω και θέλω την άποψή σας και γνώμη σας είναι:
Θέλω να βάλω:
-
Φιμέ τζάμια. Να βάλω σε όλα ή σε όλα εκτός του παρμπριζ; Σκέφτομαι για τη πιο ανοιχτή απόχρωση που υπάρχει να βάλω φοβούμενος το οτι θα σκουρίνει πάρα πολύ μιάς και, άν βάλω τη πιό light έκδοση θα είμαι ok και απο το μαύρο εσωτερικό.
-
Ζαντολάστιχα. Για λάστιχα σκέφτομαι Michelin Exalto. Για ζάντες σίγουρα όχι της ΜΒ. Έχω βάλει κάποιες στο μάτι όμως. Το αυτοκίνητο φοράει 225/55/16 και λέω να βάλω 225/45/17 (η ΜΒ προτύνει 245/45/17). Αυτό που με απασχολεί καταρχήν άν πρέπει να κάνω αυτή τη κίνηση, να πάω σε 17άρα, δεύτερον 225 ή 245 ελαστικό και τρίτο και κυριότερο δέ θέλω να χάσω αυτό το περπάτημα που έχει το αυτοκίνητο (και το γουστάρω τρελά!!!!) αλλάζοντας ζάντες. Θα το χάσω; ;).
-
Σκέφτομαι να βάλω δυο απολήξεις οβάλ πίσω κόβοντας λίγο το προφυλακτήρα. Αξίζει να το κάνω;
Αναμένω τη βοήθειά σας και τα σχόλιά σας.
Ευχαριστώ!
-
-
Καλησπέρα σε όλους.
Είμαι κάτοχος ενός Ε200 Compressor Avantgarde.
Την 1η Νοέμβρη κάνει τα πρώτα του γενέθλια και θέλω να του κάνω δωράκι.
Ήδη του έχω κάνει το πρώτο, έβαλά τη νέα αεροτομή της ΜΒ η οποία το έχει κάνει κουκλί.
Το χρώμα του αυτοκινήτου είναι μαύρο (Greenblack) και μαύρο δέρμα.
Αυτό που σκέφτομαι να κάνω και θέλω την άποψή σας και γνώμη σας είναι:
Θέλω να βάλω:
-
Φιμέ τζάμια. Να βάλω σε όλα ή σε όλα εκτός του παρμπριζ; Σκέφτομαι για τη πιο ανοιχτή απόχρωση που υπάρχει να βάλω φοβούμενος το οτι θα σκουρίνει πάρα πολύ μιάς και, άν βάλω τη πιό light έκδοση θα είμαι ok και απο το μαύρο εσωτερικό.
-
Ζαντολάστιχα. Για λάστιχα σκέφτομαι Michelin Exalto. Για ζάντες σίγουρα όχι της ΜΒ. Έχω βάλει κάποιες στο μάτι όμως. Το αυτοκίνητο φοράει 225/55/16 και λέω να βάλω 225/45/17 (η ΜΒ προτύνει 245/45/17). Αυτό που με απασχολεί καταρχήν άν πρέπει να κάνω αυτή τη κίνηση, να πάω σε 17άρα, δεύτερον 225 ή 245 ελαστικό και τρίτο και κυριότερο δέ θέλω να χάσω αυτό το περπάτημα που έχει το αυτοκίνητο (και το γουστάρω τρελά!!!!) αλλάζοντας ζάντες. Θα το χάσω; ;).
-
Σκέφτομαι να βάλω δυο απολήξεις οβάλ πίσω κόβοντας λίγο το προφυλακτήρα. Αξίζει να το κάνω;
Αναμένω τη βοήθειά σας και τα σχόλιά σας.
Ευχαριστώ!
-
-
-τα φιμε πλεον μπορεις να τα αφησεις για το καλοκαιρι , ΕΚΤΟΣ και αν τωρα το χειμωνα μπορεις να βρεις καλυτερη τιμη......
-οσο αναφορα για τα λαστιχα , χχχχχχχμμμμ γιατι να μπεις σε εξοδα??? δεν θα κερδισεις τιποτε αμα πας σε 17αρα...... (και μην ξεκινησουν τα επιχειρηματα μερικοι μερικοι, μερσεντες εχει ο ανθρωπος , δεν θα τρεχει στα βουνα να κυνηγαει το δευτερολεπτο στη στροφη......)
βαλε ενα καλο λαστιχακι και κατα προτιμηση μαλακο για να μην σου χαλασει την ανεση και θα εισαι αρχηγος...... (το θεωρω αυτονοητο να μην μεγαλωσεις το 225...)
-να κοψεις τον προφυλαχτηρα???? δεν μου αρεσει σαν ιδεα.........σορρυ που το λεω ετσι ωμα αλλα το Ε 200 δεν ειναι αυτοκινητο για πολλες αλλαγες........ ειναι ενα αμαξι του στυλ : μπαινω μεσα , αραζω στο καθισμα - πολυθρονα , ρυθμιζω τον κλιματισμο , βαζω μπρος και απολαμβανω την ησυχια - ασφαλεια που σου παρεχει πηγαινωντας ατσαλακοτος στον προορισμο σου.......
αν ειχα τετοιο αμαξι (ασχετα αν δεν προκειτε ποτε στη ζωη μου να το αγοραζα ειχα δεν ειχα χρηματα , θα κοιτουσα να το ειχα μπιμπελο με τα καθαρισματα του , τα γυαλισματα του , τα αρωματικα , με αλλα λογια σαν μια κυριλε γκομενα ....) -
Ολα αυτά που λές τα έχει κάνει ενας ιδιοκτήτης καταστήματος car audio στο Περιστέρι και προσωπικά εμένα μου αρέσει. Εχει γίνει πιο άγρια η εμφάνιση της Mercedes. Τώρα αν εσένα σου αρέσουν τότε προχώρα άφοβα.
-
φιλε βαλε μεμβρανες 3Μ οπως εισαι.. 1 ή 2 νουμερα απο το πιο ανοιχτο.
δεν θες πισα κατραμι και αφου εχεις μαυρο σαλονι εισαι τζετ.
οσο για το μπροστινο, προς το παρον αστο..απο ζαντουλες δες καποιες τις brabus
http://store.yahoo.com/wheelsperformancecom/brmovi2.html
και καποιες τις Lorinser
http://store.yahoo.com/wheelsperformancecom/loga.html
και αυτη της carlsson
http://store.yahoo.com/wheelsperformancecom/caga1.htmlαπο αυτες οποια σ'αρεσει..
για μπουκα μη σκας, αντι αυτου επενδυσε σε τροχαλιες και ισως ιντερκουλερ..
-
Thanx fot ur replies ;).
Ο μέγας και κύριος λόγος που με κρατάει είναι οτι δέ θέλω να αγριέψω πολύ το αυτοκίνητο, θέλω να το ομορφύνω χωρίς να χάσει αυτή την άς πούμε πολυτέλεια που εκπέμπει.
Γιά τα φιμέ, γιατί να αφήσω για τώρα το μπροστά;
Τελικά, άν βάλω ζαντολάστιχο, θα χαλάσει το περπάτημα του οχήματος;
-
Ο χρήστης kakos76 έγραψε:
Γιά τα φιμέ, γιατί να αφήσω για τώρα το μπροστά;http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... 7166d63245
Κοίτα εδώ θα λυθούν οι απορίες σου.
-
να το αφησεις προς το παρον το μπροστινο, γιατι
α) δεν χρειαζεται για το λουκ. το αμαξι σκουραινει ολοκληρο με τα γυρω-γυρω και χωρις το μπροστινο. αρα μονο για τη ζεστη εχει νοημα.
β) σε καποιες περιπτωσεις μπορει να βρεθεις με νομικο προβλημα
γ) δεν θα δουλευει καλα το αντιρανταρ σου
δ) γιατι δεν εχω καταληξει με σιγουρια σε ποια μαρκα απο τις ελαχιστες που τοποθετουν μπροστα. αμα δεν σου πετυχει, την εκατσες.. θα βλεπεις το βραδυ θολουρες κλπ
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
για μπουκα μη σκας, αντι αυτου επενδυσε σε τροχαλιες και ισως ιντερκουλερ..
Τι βελτίωση παίρνουν οι τροχαλίες?
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
για μπουκα μη σκας, αντι αυτου επενδυσε σε τροχαλιες και ισως ιντερκουλερ..Τι βελτίωση παίρνουν οι τροχαλίες?
Αλλάζουν οι σχέσεις (είτε μεγαλυτερη στον κινητήρα είτε μικρότερη στον συμπιεστή είτε και τα δύο) έτσι ώστε να δουλεύει περισσότερο ο συμπιεστής. Το πρόβλημα είναι ότι αν το παρακάνεις και κάνεις πολύ μικρή αυτήν του συμπιεστή αρχίζει να είναι πολύ μικρή η επιφάνεια επαφής και πιο μεγάλο το ζόρι που δεν είναι καλό για την αξιοπιστία του συστήματος...
Βέβαια ο άνθρωπος δεν έδειξε να ενδιαφέρεται για βελτίωση επιδόσεων οπότε μάλλον σε λάθος δρόμο ξεκινάμε.... Τον ενδιαφέρει η αισθητική βελτίωση οπότε ας κάνει ότι του αρέσει αυτουνού και να βάλει όσες εξάτμίσεις θέλει....
Νομίζω ότι οι llumar είναι πολύ καλές μεμβράνες ενώ οι 3Μ νομίζω είναι πολύ ακριβές. Έχει σημασία να στις βάλει καλός μάστορας με εμπειρία, να πας σε κεντρικό κατάστημα και να είσαι από πάνω. Βάζουν και μπροστά αλλά πολύ ανοιχτή απόχρωση και σε τυφλώνουν λιγότερο τα φώτα. Πιθανόν τότε να έχεις πρόβλημα με το κέρατο για τα διόδια, με το κέρατο για να ανοίγεις την γκαραζόπορτά σου και με το κέρατο κεραία GPS αν την βάζεις εσωτερικά σε PDA με GPS. -
onyx ! merci
Ξέρετε αν τα κιτ της Brabus ή αν οι εκδόσεις των 143/163/193 ίππων έχουν διαφορές στις τροχαλίες?
Αν ο συμπιεστής είναι ίδιος και στις 3 εργοστασιακές εκδόσεις (νομίζω είναι) και αλλάζουν οι τροχαλίες σημαίνει πως είναι αξιόπιστη μετατροπή.
-
οnyx μπορει να μην ενδιαφερεται ο '76 αλλα τσιμπησε ο ΙΚΕ
αμα το ψαξεις ΙΚΕ μπορεις να κανεις τη μερσεντα του μπαμπα αεριωθουμενη!!
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
αμα το ψαξεις ΙΚΕ μπορεις να κανεις τη μερσεντα του μπαμπα αεριωθουμενη!!
Λες ε? Μα μου κάνει κάτι ερωτήσεις 'τί είναι BRABUS' , μετα θα φταίω να εφαρμόσω όσα έχω διδαχθεί απο τις ώρες που ευλαβικά βλέπω Pimp my ride?
-
Ρε παιδια οντως και μενα με ενδιαφερει η αλλαγη τραοχαλιας μιας και εχουμε την C σε 143ΗΡ. Ειναι τοσο αναιμακτο τελικα;
-
Εγω εχω την C180 (w203) του 2005 και αλαξα τροχαλιες, εβαλα φιλτρο ελεφθερας τις KN, προγραμμα, και εξατμιση φ 63,5 μετα τον πρωτο καταλιτη και μεχρι πισω (τον δεύτερο καταλύτη τον ακύρωσα). Κανει λιγο θόρυβο αλλα εμενα προσωπικά δεν με ενοχλεί. Κ η ουσια ειναι οτι απο 143hp εφτασε στα 193,3hp στις 5400 στροφες (δηναμομετριμενα σε καλο δηναμομετρο). Απλως θελει λιγο διόρθωση το προγραμμα και θα φτασει τα 211hp (ειναι πολυ πλουσιο μαλλον μετα τις 5400 rpm και πευτει η υποδηναμη. Μηπως γνοριζει καποιος αν μπορω να αυξησω και αλλο την υποδηναμη χωρις να αλλαξω τον κομπρεσορα? αν δινει τιποτα ποιο μεγαλο intercooler κ αν ναι που να το βρω? Ευχαριστω.
-
η μαλακία κατακτά και τον Πλούτωνα...
-
Που θα πάει θα καταφέρεις να την κάνεις τη ζημιά....
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Που θα πάει θα καταφέρεις να την κάνεις τη ζημιά....Ενα κανελλί με βούλες εγώ το θέλω πάντως όταν γεννήσει!!
-
Mercedes E200 - Προτάσεις Βελτίωσης