Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Citroen C6
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. Citroen C6
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 4 / 5
    Μελλοντικά Μοντέλα
    30
    93
    450
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Ο χρήστης mirage έγραψε:
      Μαούνα με 2 νεφρά
      ...........

      BMW πρεπει να εννοει .

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        techadmin admin last edited by

        To 605 ήτανε πολύ καλό το 1991 που παρουσιάστηκε στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς (και σε ελάχιστους άλλους) αλλα το 607 δεν διακρίνεται πλέον, αν κάποιος πιστευει πως το 607 είναι καλύτερη επιλογή απο τα γερμανικά μάλλον με τους οδηγούς τους έχει κόμπλεξ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          georgetabs last edited by

          Η Σε 6 είναι αυτοκίνητο με χαρακτήρα, με εμφάνιση αλλά και εξοπλισμό που δεν έχω καν δει σε περιοδικό! Την είδα, μπήκα και κόλλησα.

          Αντίθετα με όλα τα Γερμανικά (συλλήβδην) που αν μη τι άλλο εμφανισιακά είναι ίδια με τα προηγούμενα. Και χειρότερα να συμπληρώσω, τώρα που θυμήθηκα την εφτάρα!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mirage last edited by

            Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

            Μαούνα με 2 νεφρά
            ...........

            BMW πρεπει να εννοει .

            Βρε κατάλαβα τι εννοεί.
            Τέλος πάντων στο θέμα μας. Αν η C6 διαθέτει όλα τα παραπάνω με τα συν της Hydractive III και της άνεσης και πολύ καλής οδική συμπεριφοράς τότε θα έχει μια αξιοπρεπή πορεία στην αγορά κατά την γνώμη μου. Θα πάει καλύτερα από το 607 που ήταν μέτριο σε όλους τους τομείς και σαφώς καλύτερα από το περίεργο ( εμένα μου άρεσε ο κώλος του πάντως ) Vel Satis με την πολύ κακλή οδική συμπεριφορά ( βάρκα με ρόδες με κακή ποιότητα κύλισης ) και το απαράδεκτό σχεδιαστικα εσωτερικό που θύμιζε βελτιωμένο Safrane σε σχεδιασμό και ποιότητα υλικών.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              skullone last edited by

              Ο χρήστης IKE έγραψε:
              To 605 ήτανε πολύ καλό το 1991 που παρουσιάστηκε στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς (και σε ελάχιστους άλλους) αλλα το 607 δεν διακρίνεται πλέον, αν κάποιος πιστευει πως το 607 είναι καλύτερη επιλογή απο τα γερμανικά μάλλον με τους οδηγούς τους έχει κόμπλεξ.

              Πρώτη φορά βλέπω να κατηγορούνται για κόμπλεξ όσοι δε γουστάρουν τους κομπλεξικούς...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                techadmin admin last edited by

                skullone το να έχεις κόμπλεξ υπέρ ενός αυτοκινήτου είναι το ίδιο με το να έχεις κόμπλεξ εναντίον του

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  papapeters last edited by

                  Πάντως έχοντας οδηγήσει ένα 607 2.2 HDI και ενα A6 (προηγούμενησ γενιάς) 1,8 Τ μπορώ να πώ πως δεν δικαιολογείται τέτοια διαφορά τιμής. Το Α6 ήταν όντως καλύτερο αλλά κοστίζει επιπλέον όσο ενα 206!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    skullone last edited by

                    Δηλαδή το Γαλλικό κράτος που δεν αγοράζει μπεμπέκες και μερσέντια για υπηρεσιακά αυτοκίνητα των αξιωματούχων του, αλλά μόνον Peugeot 607, Citroen XM και Renault 25 (και κάμποσα Vel Satis) απαρτίζεται αποκλειστικά από κομπλεξικούς...

                    Μάλλον θα πρέπει πλέον σ'αυτό το φόρουμ να μην εκπλήσσομαι, ό,τι κι αν διαβάσω.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      techadmin admin last edited by

                      Ο χρήστης skullone έγραψε:
                      Δηλαδή το Γαλλικό κράτος που δεν αγοράζει μπεμπέκες και μερσέντια για υπηρεσιακά αυτοκίνητα των αξιωματούχων του, αλλά μόνον Peugeot 607, Citroen XM και Renault 25 (και κάμποσα Vel Satis) απαρτίζεται αποκλειστικά από κομπλεξικούς...

                      Φοβερό παράδειγμα αντικειμενικού αγοραστή το γαλλικό κράτος !!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        krusenstern last edited by

                        Ο χρήστης IKE έγραψε:

                        Δηλαδή το Γαλλικό κράτος που δεν αγοράζει μπεμπέκες και μερσέντια για υπηρεσιακά αυτοκίνητα των αξιωματούχων του, αλλά μόνον Peugeot 607, Citroen XM και Renault 25 (και κάμποσα Vel Satis) απαρτίζεται αποκλειστικά από κομπλεξικούς...

                        Φοβερό παράδειγμα αντικειμενικού αγοραστή το γαλλικό κράτος !!!

                        σώπα ρε, σωβινιστές οι Γάλλοι...!
                        τα μεγάλα Γαλλικά έχουν τη γοητεία τους πάντως
                        ...σε αντίθεση με τα Γερμανικά που είναι 'ψυχρή πολυτέλεια'

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dimitrios2004 last edited by

                          Ο χρήστης IKE έγραψε:

                          Δηλαδή το Γαλλικό κράτος που δεν αγοράζει μπεμπέκες και μερσέντια για υπηρεσιακά αυτοκίνητα των αξιωματούχων του, αλλά μόνον Peugeot 607, Citroen XM και Renault 25 (και κάμποσα Vel Satis) απαρτίζεται αποκλειστικά από κομπλεξικούς...

                          Φοβερό παράδειγμα αντικειμενικού αγοραστή το γαλλικό κράτος !!!

                          Τί; Είναι σοβινιστές οι Γάλλοι; Απο πότε;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mirage last edited by

                            Σοβινιστές οι Γάλλοι? Όσο σοβινίστες είναι ο Άγγλοι οι Γερμανοί οι Ιταλοί και οι Αμερικανοί πρόεδροι και πρωθυπουργοί. Σοβαρά τώρα συγκρίνεται το Safrane με BMW και Mercedes.
                            Μέχρι σήμερα τα μεγάλα Γαλλικά ήταν καλές προσπάθειες αλλά μέχρι εκεί πάντα κάτι χαλούσε στην τελική εκτέλεση. CX και XM ήταν οι καλύτερες υλοποιήσεις των Γάλλων αλλά ταλαιπωρήθηκαν και ταλαιπώρησαν τους ιδιοκτήτες τους με πάρα πολλά προβλήματα αξιοπιστίας και αυτός νομίζω ήταν βασικά ο βασικός λόγος αποτυχίας τους. Τα 605 και τα 607 ήταν επίσης αρκετά καλές προσπάθειες αλλά τίποτα το ξεχωριστό. Αν πίασουμε τώρα το 25-Safrane και το Vel Satis ειδικά για τα 2 πρώτα θα πέσει πολύ γέλιο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              georgetabs last edited by

                              Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:

                              Δηλαδή το Γαλλικό κράτος που δεν αγοράζει μπεμπέκες και μερσέντια για υπηρεσιακά αυτοκίνητα των αξιωματούχων του, αλλά μόνον Peugeot 607, Citroen XM και Renault 25 (και κάμποσα Vel Satis) απαρτίζεται αποκλειστικά από κομπλεξικούς...

                              Φοβερό παράδειγμα αντικειμενικού αγοραστή το γαλλικό κράτος !!!

                              Τί; Είναι σοβινιστές οι Γάλλοι; Απο πότε;

                              Όλοι τα ίδια κάνουν, εδώ το κράτος ψάχνει ΠΑΡΑΘΥΡΑ να στηρίξει τις αυτοκινητοβιομηχανίες του, στα εύκολα θα κωλώσει;

                              Μόνο οι χαμένοι που δεν έχουν δική τους αυτοκινητοβιομηχανία παίρνουν από αλλού.

                              Βέβαια εμείς και τα καλύτερα να είχαμε...
                              -Λιμουζινίτσα; ΕΙΣΑΓΟΜΕΝΗ! Μα ποιος είμαι, εισαγόμενος είμαι;; (για όσους θυμούνται τη διαφήμιση...)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                skullone last edited by

                                Καλά κάνουν και είναι σωβινιστές οι Γάλλοι! Εμείς που την είδαμε 'προοδευτικοί', 'διεθνιστές', 'αριστεροί' (του κώλου αριστεροί είμαστε, για να λέμε την αλήθεια) και διαρκώς κραυγάζουμε πόσο πολύ αποκηρύσσουμε την... 'προγονολατρεία' και την 'αρχαιολατρεία' (κι έτρεχε η θεούσα ο Χρήστος Γιανναράς να προλογίζει ανιστόρητα βιβλία που έβαλαν κατά της Ελληνικής ιστορίας ακριβώς για να... πλήξει την προγονοπληξία) και τρέχουμε να στηρίξουμε γερμανούς, σχιστομάτηδες, καποτήδες, κοκκινολαίμηδες αλογοκλέφτες τι καταλάβαμε, πέρα απ'το να σκύβουμε και ν'ανοίγουμε τα πόδια για πάρτη όλων των ξένους σωβινιστών;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  skullone last edited by

                                  Ο χρήστης mirage έγραψε:
                                  Σοβινιστές οι Γάλλοι? Όσο σοβινίστες είναι ο Άγγλοι οι Γερμανοί οι Ιταλοί και οι Αμερικανοί πρόεδροι και πρωθυπουργοί. Σοβαρά τώρα συγκρίνεται το Safrane με BMW και Mercedes.
                                  Μέχρι σήμερα τα μεγάλα Γαλλικά ήταν καλές προσπάθειες αλλά μέχρι εκεί πάντα κάτι χαλούσε στην τελική εκτέλεση. CX και XM ήταν οι καλύτερες υλοποιήσεις των Γάλλων αλλά ταλαιπωρήθηκαν και ταλαιπώρησαν τους ιδιοκτήτες τους με πάρα πολλά προβλήματα αξιοπιστίας και αυτός νομίζω ήταν βασικά ο βασικός λόγος αποτυχίας τους. Τα 605 και τα 607 ήταν επίσης αρκετά καλές προσπάθειες αλλά τίποτα το ξεχωριστό. Αν πίασουμε τώρα το 25-Safrane και το Vel Satis ειδικά για τα 2 πρώτα θα πέσει πολύ γέλιο.

                                  Το μοναδικό ουσιαστικό ελάττωμα που είχε η ΧΜ στη δεξιοτίμονη έκδοση ήταν τα αδύναμα φώτα (σχεδιαστική αβλεψία των Γάλλων). Στις αριστεροτίμονες εκδόσεις δεν υπήρχε πρόβλημα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mirage last edited by

                                    Ε όχι και το μόνο πρόβλημα. Η XM μαστιζόταν από ηλεκτρικά προβλήματα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      apav last edited by

                                      Αριστερά και δεξιά τιμόνι και επηρεάζονται τα φώτα;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • X
                                        xtkz last edited by

                                        Ο χρήστης apav έγραψε:
                                        Αριστερά και δεξιά τιμόνι και επηρεάζονται τα φώτα;

                                        Πι8ανα εννοει οτι δεν ειχαν ρυ8μισει τα φωτα καταλληλα στις δε3ιοτιμονες εκδοσεις για τους δρομους τους. Στα δικα μας οι δε3ιοι προβολεις ειναι πιο δυνατοι απο τους αριστερους για να μην τυφλωνουμε τους απεναντι κ για να φωτιζεται καλυτερα η ακρη του δρομου. Η ιδια ρυ8μιση στους δρομους οπου οδηγουν στην αριστερη πλευρα ειναι προβλημα.

                                        Ισως αυτη η παραβλεψη να μην ηταν κ τοσο τυχαια..

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • O
                                          obelix last edited by

                                          Κανα νέο βρε παιδιά για την C6??

                                          Θα δούμε καμιά στην Ελλάδα?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • elteo
                                            elteo last edited by

                                            Ο χρήστης chrmes έγραψε:
                                            Κανα νέο βρε παιδιά για την C6??

                                            Θα δούμε καμιά στην Ελλάδα?

                                            ...γιατί ψήνεσαι..;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 4 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr