-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Μαούνα με 2 νεφρά
...........BMW πρεπει να εννοει .
-
To 605 ήτανε πολύ καλό το 1991 που παρουσιάστηκε στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς (και σε ελάχιστους άλλους) αλλα το 607 δεν διακρίνεται πλέον, αν κάποιος πιστευει πως το 607 είναι καλύτερη επιλογή απο τα γερμανικά μάλλον με τους οδηγούς τους έχει κόμπλεξ.
-
Η Σε 6 είναι αυτοκίνητο με χαρακτήρα, με εμφάνιση αλλά και εξοπλισμό που δεν έχω καν δει σε περιοδικό! Την είδα, μπήκα και κόλλησα.
Αντίθετα με όλα τα Γερμανικά (συλλήβδην) που αν μη τι άλλο εμφανισιακά είναι ίδια με τα προηγούμενα. Και χειρότερα να συμπληρώσω, τώρα που θυμήθηκα την εφτάρα!!
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Μαούνα με 2 νεφρά

...........BMW πρεπει να εννοει .
Βρε κατάλαβα τι εννοεί.
Τέλος πάντων στο θέμα μας. Αν η C6 διαθέτει όλα τα παραπάνω με τα συν της Hydractive III και της άνεσης και πολύ καλής οδική συμπεριφοράς τότε θα έχει μια αξιοπρεπή πορεία στην αγορά κατά την γνώμη μου. Θα πάει καλύτερα από το 607 που ήταν μέτριο σε όλους τους τομείς και σαφώς καλύτερα από το περίεργο ( εμένα μου άρεσε ο κώλος του πάντως ) Vel Satis με την πολύ κακλή οδική συμπεριφορά ( βάρκα με ρόδες με κακή ποιότητα κύλισης ) και το απαράδεκτό σχεδιαστικα εσωτερικό που θύμιζε βελτιωμένο Safrane σε σχεδιασμό και ποιότητα υλικών. -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
To 605 ήτανε πολύ καλό το 1991 που παρουσιάστηκε στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς (και σε ελάχιστους άλλους) αλλα το 607 δεν διακρίνεται πλέον, αν κάποιος πιστευει πως το 607 είναι καλύτερη επιλογή απο τα γερμανικά μάλλον με τους οδηγούς τους έχει κόμπλεξ.Πρώτη φορά βλέπω να κατηγορούνται για κόμπλεξ όσοι δε γουστάρουν τους κομπλεξικούς...
-
skullone το να έχεις κόμπλεξ υπέρ ενός αυτοκινήτου είναι το ίδιο με το να έχεις κόμπλεξ εναντίον του
-
Πάντως έχοντας οδηγήσει ένα 607 2.2 HDI και ενα A6 (προηγούμενησ γενιάς) 1,8 Τ μπορώ να πώ πως δεν δικαιολογείται τέτοια διαφορά τιμής. Το Α6 ήταν όντως καλύτερο αλλά κοστίζει επιπλέον όσο ενα 206!!
-
Δηλαδή το Γαλλικό κράτος που δεν αγοράζει μπεμπέκες και μερσέντια για υπηρεσιακά αυτοκίνητα των αξιωματούχων του, αλλά μόνον Peugeot 607, Citroen XM και Renault 25 (και κάμποσα Vel Satis) απαρτίζεται αποκλειστικά από κομπλεξικούς...
Μάλλον θα πρέπει πλέον σ'αυτό το φόρουμ να μην εκπλήσσομαι, ό,τι κι αν διαβάσω.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Δηλαδή το Γαλλικό κράτος που δεν αγοράζει μπεμπέκες και μερσέντια για υπηρεσιακά αυτοκίνητα των αξιωματούχων του, αλλά μόνον Peugeot 607, Citroen XM και Renault 25 (και κάμποσα Vel Satis) απαρτίζεται αποκλειστικά από κομπλεξικούς...Φοβερό παράδειγμα αντικειμενικού αγοραστή το γαλλικό κράτος !!!
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Δηλαδή το Γαλλικό κράτος που δεν αγοράζει μπεμπέκες και μερσέντια για υπηρεσιακά αυτοκίνητα των αξιωματούχων του, αλλά μόνον Peugeot 607, Citroen XM και Renault 25 (και κάμποσα Vel Satis) απαρτίζεται αποκλειστικά από κομπλεξικούς...
Φοβερό παράδειγμα αντικειμενικού αγοραστή το γαλλικό κράτος !!!
σώπα ρε, σωβινιστές οι Γάλλοι...!
τα μεγάλα Γαλλικά έχουν τη γοητεία τους πάντως
...σε αντίθεση με τα Γερμανικά που είναι 'ψυχρή πολυτέλεια' -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Δηλαδή το Γαλλικό κράτος που δεν αγοράζει μπεμπέκες και μερσέντια για υπηρεσιακά αυτοκίνητα των αξιωματούχων του, αλλά μόνον Peugeot 607, Citroen XM και Renault 25 (και κάμποσα Vel Satis) απαρτίζεται αποκλειστικά από κομπλεξικούς...
Φοβερό παράδειγμα αντικειμενικού αγοραστή το γαλλικό κράτος !!!
Τί; Είναι σοβινιστές οι Γάλλοι; Απο πότε;
-
Σοβινιστές οι Γάλλοι? Όσο σοβινίστες είναι ο Άγγλοι οι Γερμανοί οι Ιταλοί και οι Αμερικανοί πρόεδροι και πρωθυπουργοί. Σοβαρά τώρα συγκρίνεται το Safrane με BMW και Mercedes.
Μέχρι σήμερα τα μεγάλα Γαλλικά ήταν καλές προσπάθειες αλλά μέχρι εκεί πάντα κάτι χαλούσε στην τελική εκτέλεση. CX και XM ήταν οι καλύτερες υλοποιήσεις των Γάλλων αλλά ταλαιπωρήθηκαν και ταλαιπώρησαν τους ιδιοκτήτες τους με πάρα πολλά προβλήματα αξιοπιστίας και αυτός νομίζω ήταν βασικά ο βασικός λόγος αποτυχίας τους. Τα 605 και τα 607 ήταν επίσης αρκετά καλές προσπάθειες αλλά τίποτα το ξεχωριστό. Αν πίασουμε τώρα το 25-Safrane και το Vel Satis ειδικά για τα 2 πρώτα θα πέσει πολύ γέλιο. -
Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:
Δηλαδή το Γαλλικό κράτος που δεν αγοράζει μπεμπέκες και μερσέντια για υπηρεσιακά αυτοκίνητα των αξιωματούχων του, αλλά μόνον Peugeot 607, Citroen XM και Renault 25 (και κάμποσα Vel Satis) απαρτίζεται αποκλειστικά από κομπλεξικούς...
Φοβερό παράδειγμα αντικειμενικού αγοραστή το γαλλικό κράτος !!!
Τί; Είναι σοβινιστές οι Γάλλοι; Απο πότε;
Όλοι τα ίδια κάνουν, εδώ το κράτος ψάχνει ΠΑΡΑΘΥΡΑ να στηρίξει τις αυτοκινητοβιομηχανίες του, στα εύκολα θα κωλώσει;
Μόνο οι χαμένοι που δεν έχουν δική τους αυτοκινητοβιομηχανία παίρνουν από αλλού.
Βέβαια εμείς και τα καλύτερα να είχαμε...
-Λιμουζινίτσα; ΕΙΣΑΓΟΜΕΝΗ! Μα ποιος είμαι, εισαγόμενος είμαι;; (για όσους θυμούνται τη διαφήμιση...) -
Καλά κάνουν και είναι σωβινιστές οι Γάλλοι! Εμείς που την είδαμε 'προοδευτικοί', 'διεθνιστές', 'αριστεροί' (του κώλου αριστεροί είμαστε, για να λέμε την αλήθεια) και διαρκώς κραυγάζουμε πόσο πολύ αποκηρύσσουμε την... 'προγονολατρεία' και την 'αρχαιολατρεία' (κι έτρεχε η θεούσα ο Χρήστος Γιανναράς να προλογίζει ανιστόρητα βιβλία που έβαλαν κατά της Ελληνικής ιστορίας ακριβώς για να... πλήξει την προγονοπληξία) και τρέχουμε να στηρίξουμε γερμανούς, σχιστομάτηδες, καποτήδες, κοκκινολαίμηδες αλογοκλέφτες τι καταλάβαμε, πέρα απ'το να σκύβουμε και ν'ανοίγουμε τα πόδια για πάρτη όλων των ξένους σωβινιστών;
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Σοβινιστές οι Γάλλοι? Όσο σοβινίστες είναι ο Άγγλοι οι Γερμανοί οι Ιταλοί και οι Αμερικανοί πρόεδροι και πρωθυπουργοί. Σοβαρά τώρα συγκρίνεται το Safrane με BMW και Mercedes.
Μέχρι σήμερα τα μεγάλα Γαλλικά ήταν καλές προσπάθειες αλλά μέχρι εκεί πάντα κάτι χαλούσε στην τελική εκτέλεση. CX και XM ήταν οι καλύτερες υλοποιήσεις των Γάλλων αλλά ταλαιπωρήθηκαν και ταλαιπώρησαν τους ιδιοκτήτες τους με πάρα πολλά προβλήματα αξιοπιστίας και αυτός νομίζω ήταν βασικά ο βασικός λόγος αποτυχίας τους. Τα 605 και τα 607 ήταν επίσης αρκετά καλές προσπάθειες αλλά τίποτα το ξεχωριστό. Αν πίασουμε τώρα το 25-Safrane και το Vel Satis ειδικά για τα 2 πρώτα θα πέσει πολύ γέλιο.Το μοναδικό ουσιαστικό ελάττωμα που είχε η ΧΜ στη δεξιοτίμονη έκδοση ήταν τα αδύναμα φώτα (σχεδιαστική αβλεψία των Γάλλων). Στις αριστεροτίμονες εκδόσεις δεν υπήρχε πρόβλημα.
-
Ε όχι και το μόνο πρόβλημα. Η XM μαστιζόταν από ηλεκτρικά προβλήματα.
-
Αριστερά και δεξιά τιμόνι και επηρεάζονται τα φώτα;
-
Ο χρήστης apav έγραψε:
Αριστερά και δεξιά τιμόνι και επηρεάζονται τα φώτα;Πι8ανα εννοει οτι δεν ειχαν ρυ8μισει τα φωτα καταλληλα στις δε3ιοτιμονες εκδοσεις για τους δρομους τους. Στα δικα μας οι δε3ιοι προβολεις ειναι πιο δυνατοι απο τους αριστερους για να μην τυφλωνουμε τους απεναντι κ για να φωτιζεται καλυτερα η ακρη του δρομου. Η ιδια ρυ8μιση στους δρομους οπου οδηγουν στην αριστερη πλευρα ειναι προβλημα.
Ισως αυτη η παραβλεψη να μην ηταν κ τοσο τυχαια..
-
Κανα νέο βρε παιδιά για την C6??
Θα δούμε καμιά στην Ελλάδα?
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Κανα νέο βρε παιδιά για την C6??Θα δούμε καμιά στην Ελλάδα?
...γιατί ψήνεσαι..;
Citroen C6