Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Παρκάρισμα σὲ δρόμο μὲ μεγάλη κλίση
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Παρκάρισμα σὲ δρόμο μὲ μεγάλη κλίση
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 13
    • 14
    • 2 / 14
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    34
    272
    3436
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      funkyreverend last edited by

      Δες λίγο πιο κιβώτιο έχεις, πάντως το ίδιο πρόβλημα είχαν και άλλοι σε παλιότερες εποχές.

      Το easyronic της Όπελ σέρνεται μόλις αφήσεις το φρένο (σε αντίθεση με άλλα σειριακά), οπότε μου κάνει εντύπωση το ότι δεν έχουν βάλει κάτι σαν Park για να μην κινείται καθόλου. Ή απευθύνσου στην εταιρία ή ψάξε τα ίντερνετς για τον ενδεδειγμένο τρόπο παρκαρίσματος.

      25-30km/h πάντως και όπισθεν στις 1000-1500 δεν ταιριάζει νομίζω.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Ο χρήστης leonp έγραψε:
        Μόνο με το Park μπλοκάρουν οι τροχοί (και δεν θέλει πολλά ζόρια, ένα πειράκι είναι και σπάει εύκολα - γι αυτό θα παρκάρεις σύμφωνα με τις προηγούμενες οδηγίες).

        Ίσως γενικά να είναι έτσι και να σπάει αλλά στο δικό μου έχει γρανάζι, δεν σπάει, μου το είχαν πει αλλά δεν το είχα και σίγουρο μέχρι που το διαπίστωσα όταν καταλάθος αντί να πάω από D σε R πήγα από N σε P.

        25-30χλμ με 1000-1500 στροφές δεν είναι όπισθεν αλλά 3η-4η.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          panosft last edited by

          Το παρκάρισμα του αυτοκινήτου σε κατηφόρα με όπισθεν είναι μόνον θέμα σασμάν ή και συμπίεσης;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            rx8_drifter last edited by

            Και συμπιεσης, και μαλιστα το δικο κου πρεπει να εχει θεματακι, γιατι τελευταια με την ταχυτητα ξεκινησε να τσουλαει ακομα και σε μικρες κατηφορες...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • H
              harlek last edited by

              Στην πραγματικότητα, στις κατηφόρες με ταχύτητα δε σε κρατάει η συμπίεση στους κυλίνδρους, αλλά τα ελατήρια των βαλβίδων. Διότι η συμπίεση αργά η γρήγορα εκτονώνεται μέσω των ελατηρίων του πιστονιού κι έτσι αν βασιζόμασταν μόνο σε αυτή το αμάξι θα άρχιζε να τσουλάει πολύ αργά μεν, αλλά να τσουλάει στην κατηφόρα. Τα ελατήρια των βαλβίδων το κρατάνε, εμποδίζοντας το ελεύθερο γύρισμα των εκκεντροφόρων και κατ' επέκταση του στροφάλου. Λόγω του υποπολλαπλασσιασμού του σασμάν, αυτή η σχετικά μικρή αντίσταση των ελατηρίων αρκεί για να κρατήσει το αμάξι σε μέτριες ανηφόρες/κατηφόρες.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                rx8_drifter last edited by

                Μαλιστα.
                Αρα τι συμπερασμα βγαζουμε για το δικο μου?
                Οτι μετα απο 400.000 θελει ελατηρια βαλβιδων?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • H
                  harlek last edited by

                  Τα ελατήρια σε κρατάνε όταν το μοτέρ είναι σταματημένο. Η συμπίεση σε κρατάει τόσο περισσότερο, όσο πιο γρήγορα τείνει να γυρίσει ο στρόφαλος. Άρα, όταν είσαι πλέον ακίνητος, τότε σε κρατάνε τα ελατήρια. Όταν πάει να σου τσουλήσει απότομα, θα σε κόψει κυρίως η συμπίεση, και όταν πλέον ακινητοποιηθείς θα σε κρατάνε τα ελατήρια.
                  Άρα, μπορεί να έχεις και πρόβλημα συμπίεσης θεωρητικά... ίσως τα είπα λίγο ακατανόητα...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    chor-s-noma-christi last edited by

                    ἊΝ κι οἱ ἀπαντήσεις εἶναι πολλὲς καὶ ποικίλουν·κάνοντάς με νὰ μπερδευτῶ ,ὡστόσο σᾶς εὐχαριστῶ ὅλους

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      chor-s-noma-christi last edited by

                      Ο χρήστης thednick έγραψε:
                      Κατάλαβα καλά ότι ο κινητήρας γύριζε ανάποδα με 30χμω? Δεν μου ακούγεται και πολύ καλό αυτό...

                      Επίσης με κλειστή τη μηχανή η υποβοήθηση των φρένων λειτουργεί για 1-2 τέρμα πατήματα του πεταλ... Μετά χάνεις την υποβοήθηση και σκληραίνει υπερβολικά...

                      Δε ξέρω τι παίζει με το συγκεκριμένο αυτόματο κιβώτιο αλλά σε χειροκίνητο η συμπεριφορα αυτή σε απότομη κατηφόρα είναι φυσιολογική.

                      Καλὰ 30 ἀκριβῶς μπορεῖ νὰ μὴν ἦταν...,20-25 ἦταν σίγουρα.
                      Δέν ξέρω ἂν βοηθάει,πάντως ψάχνοντας σ'τὸ διαδίκτυο σχετικὰ μὲ τὸ κιβώτιο «easytronic» ποὺ φοράει τὸ δικό μου,δέν διαφέρει καὶ πολὺ ἀπὸ ἕνα μηχανικὸ κιβώτιο.Θέλω νὰ πῶ πὼς οἱ ταχύτητες εἶναι σχέσεις γραναζιῶν μεταξὺ δύο ἀξώνων (πρωτεύοντος καὶ δευτερεύοντος) ὅπως καὶ σ'τὰ μηχανικὰ κιβώτια.Ὑπάρχουν ἀπ'ὅσο ξέρω κι ἄλλοι τύποι αὐομάτων κιβωτίων ταχυτήτων ἁμαξιῶν,ἀλλὰ ἐμένα πρέπει νά'ναι ὅπως καὶ τὰ μηχανικά,μὲ τὴ διαφορὰ πὼς ἀντὶ γιὰ μηχανικὸ ἐπιλογέα ἔχει αὐτόματο ἐπιλογέα ποὺ δὲν ξέρω πῶς δουλεύει,ἀλλὰ μπορεῖ ἀφοῦ ὅπως λὲς σὲ ἀπότομη κατηφόρα ἡ συμπεριφορὰ αὐτὴ σὲ αὐτοκίνητο μὲ μηχανικὸ κιβώτιο,εἶναι φυσιολογική,πιθανὸν τὸ δικό μου νὰ δουλεύει ὡς ἁπλὸ μηχανικὸ ὅταν ὁ κινητῆρας εἶναι σβηστός 😕

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        chor-s-noma-christi last edited by

                        Ο χρήστης leonp έγραψε:

                        Ρὲ παιδιὰ δέ ῥώτησα πῶς νὰ παρκάρω!Ἑλληνικὰ μιλάω!Ἔλεος,ξέρω πῶς νὰ παρκάρω μὲ ἀσφάλεια!Καὶ νομίζω ἐξήγησα πῶς λειτουργεῖ τὸ parking στὸ δικό μου!
                        Σχετικὰ μὲ τὴ συμπεριφορὰ τοῦ αὐτοκινήτου ποὺ τσούλαγε πρὸς τὰ μπρὸς στὴν κατηφόρα μὲ ὄπισθεν,εἶναι φυσιολογικὴ ἢ ὄχι;!Αὐτὸ εἶναι τὸ θέμα τῆς παρούσσης ἀναρτήσεως!Ἐπ'αὐτοῦ κάτι;

                        Δεν ξέρεις να παρκάρεις. Διάβασε στη προηγούμενη σελίδα πως θα παρκάρεις.

                        Δεν θα σβήνεις τον κινητήρα με ταχύτητα, δεν θα αλλάζεις ταχύτητες με τον κινητήρα σβηστό και δεν θα κινείς το αμάξι στην κατηφόρα με τον κινητήρα σβηστό αν πρώτα δεν έχεις βάλει μπρος, τον επιλογέα στο D, μετά στο Ν, σβήσιμο και ΜΕΤΑ κίνηση ή ρυμούλκηση (για λίγα χιλιόμετρα με χαμηλή ταχύτητα). Αλλιώς φόρτωμα.

                        Επίσης, όταν ο κινητήρας είναι σβηστός όλες οι ταχύτητες δεν έχουν αντίσταση στη κατηφόρα, είναι σαν να έχεις ΝΕΚΡΟ.
                        Μόνο με το Park μπλοκάρουν οι τροχοί (και δεν θέλει πολλά ζόρια, ένα πειράκι είναι και σπάει εύκολα - γι αυτό θα παρκάρεις σύμφωνα με τις προηγούμενες οδηγίες).

                        Μὰ ἔχω βαρεθῇ νὰ γράφω ὅτι τὸ δικό μου δέν ἔχει θέση P.Ὁπότε ὅλες οἱ ὁδηγίες ποὺ μοῦ δίνεις δέν ταιριάζουν σ'τὴν περίπτωσί μου!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dim8 last edited by

                          Ο χρήστης harlek έγραψε:
                          Τα ελατήρια σε κρατάνε όταν το μοτέρ είναι σταματημένο. Η συμπίεση σε κρατάει τόσο περισσότερο, όσο πιο γρήγορα τείνει να γυρίσει ο στρόφαλος. Άρα, όταν είσαι πλέον ακίνητος, τότε σε κρατάνε τα ελατήρια. Όταν πάει να σου τσουλήσει απότομα, θα σε κόψει κυρίως η συμπίεση, και όταν πλέον ακινητοποιηθείς θα σε κρατάνε τα ελατήρια.
                          Άρα, μπορεί να έχεις και πρόβλημα συμπίεσης θεωρητικά... ίσως τα είπα λίγο ακατανόητα...

                          αυτο με τα ελατηρια των βαλβιδων που λες δεν ισχυει.Αυτο που σε κραταει στην κατηφορα ειναι η συμπιεση των κυλινδρων,και ποσο στεγανες ειναι οι βαλβιδες στις εδρες τους.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            chor-s-noma-christi last edited by

                            Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                            Βασικά η συμβουλή 1η σε ανηφόρα και όπισθεν σε κατηφόρα δεν είναι 100% σωστή.
                            Για να ασφαλίσεις το αυτοκίνητο θέλεις να βάλεις την κοντύτερη σχέση. Σε όσα αυτοκίνητα ξέρω η όπισθεν είναι πιο μακρυά από την 1η, άρα δε σου δίνει τόσο δυνατό φρένο. Συνεπώς η ακινητοποίηση είναι καλύτερη με 1η και αυτός είναι ο λόγος που με το που έβαλες όπισθεν 'έφυγες'.
                            Όμως, ένας άπειρος οδηγός κινδυνεύει σε χειροκίνητο να βάλει μπρος χωρίς να έχει νεκρά/πατάει συμπλέκτη. Αν έχει όπισθεν και είναι σε κατηφόρα, το αυτοκίνητο θα του φύγει πολύ λιγότερο από το αν έχει πρώτη.

                            Συνεπώς βάζουμε πάντα 1η. Αλλά σε κατηφόρες ένας άπειρος οδηγός υπάρχει κίνδυνος να βάλει μπρος με την 1η κουμπωμένη και να τρακάρει άσχημα.

                            Κατάλαβα.
                            Πάντως ὅταν λὲς «μακρύτερη» σχέσι,τί ἀκριβῶς ἐννοεῖς;
                            Μπά σὲ μένα δέν μπορεῖ νὰ πάρῃ ποτέ μπροστὰ ἡ μηχανὴ ἂν ἔχει ταχύτητα ἢ ὄπισθεν.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • H
                              harlek last edited by

                              Ο χρήστης dim8 έγραψε:
                              αυτο με τα ελατηρια των βαλβιδων που λες δεν ισχυει.Αυτο που σε κραταει στην κατηφορα ειναι η συμπιεση των κυλινδρων,και ποσο στεγανες ειναι οι βαλβιδες στις εδρες τους.

                              Η συμπίεση σε ένα ακίνητο κύλινδρο εκτονώνεται αργά αλλά σταθερά, όσο 'στεγανός' κι αν είναι. Οπότε, αυτό που τελικά θα σε κρατήσει στην κατηφόρα είναι τα ελατήρια των βαλβίδων.
                              Αν βέβαια κάποιος πάει να γυρίσει το μοτέρ απότομα, τότε σίγουρα η συμπίεση θα προβάλλει το μεγαλύτερο μέρος της αντίστασης.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                chor-s-noma-christi last edited by

                                Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                                Δες λίγο πιο κιβώτιο έχεις, πάντως το ίδιο πρόβλημα είχαν και άλλοι σε παλιότερες εποχές.

                                Το easyronic της Όπελ σέρνεται μόλις αφήσεις το φρένο (σε αντίθεση με άλλα σειριακά), οπότε μου κάνει εντύπωση το ότι δεν έχουν βάλει κάτι σαν Park για να μην κινείται καθόλου. Ή απευθύνσου στην εταιρία ή ψάξε τα ίντερνετς για τον ενδεδειγμένο τρόπο παρκαρίσματος.

                                25-30km/h πάντως και όπισθεν στις 1000-1500 δεν ταιριάζει νομίζω.

                                Καλὰ τὸ σὲτ στροφῶν-ταχύτητας μπορεῖ νὰ μὴν εἶναι ἀκριβῶς ἔτσι,ὅ,τι πρόλαβα νὰ δῷ σοῦ λέω...Πάντως καί τσούλαγε μὲ μία κάπου ἐκεῖ ταχύτητα,καί οἱ στροφὲς ἦταν παρὰ πάνω ἀπὸ ῥελαντί.
                                Πάντως γιὰ τὸ σύρσιμο ποὺ λές,ἐγὼ ὅταν θέλω νὰ ἔχω ταχύτητα χωρὶς νὰ σβήνω τὴ μηχανή,νὰ πατάω φρένο,καὶ νὰ τσουλάει·π.χ. ὅταν περιμένω γιὰ πολὺ ὥρα σὲ φανάρι,τραβάω χειρόφρενο,ἄλλοτε ἐλαφρᾶ,ἄλλοτε δυνατά·ἀναλόγως τὴν κλίσι τοῦ ὁδοστρώματος,καὶ ἀκινητοποιεῖται χωρὶς νὰ σβήνῃ·πρᾶγμα ποὺ μὲ ἕνα μηχανικὸ νομίζω δὲ γίνεται...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nickolas last edited by

                                  Ο χρήστης Χωρὶς ὄνομα χρήστη έγραψε:

                                  Βασικά η συμβουλή 1η σε ανηφόρα και όπισθεν σε κατηφόρα δεν είναι 100% σωστή.
                                  Για να ασφαλίσεις το αυτοκίνητο θέλεις να βάλεις την κοντύτερη σχέση. Σε όσα αυτοκίνητα ξέρω η όπισθεν είναι πιο μακρυά από την 1η, άρα δε σου δίνει τόσο δυνατό φρένο. Συνεπώς η ακινητοποίηση είναι καλύτερη με 1η και αυτός είναι ο λόγος που με το που έβαλες όπισθεν 'έφυγες'.
                                  Όμως, ένας άπειρος οδηγός κινδυνεύει σε χειροκίνητο να βάλει μπρος χωρίς να έχει νεκρά/πατάει συμπλέκτη. Αν έχει όπισθεν και είναι σε κατηφόρα, το αυτοκίνητο θα του φύγει πολύ λιγότερο από το αν έχει πρώτη.

                                  Συνεπώς βάζουμε πάντα 1η. Αλλά σε κατηφόρες ένας άπειρος οδηγός υπάρχει κίνδυνος να βάλει μπρος με την 1η κουμπωμένη και να τρακάρει άσχημα.

                                  Κατάλαβα.
                                  Πάντως ὅταν λὲς «μακρύτερη» σχέσι,τί ἀκριβῶς ἐννοεῖς;
                                  Μπά σὲ μένα δέν μπορεῖ νὰ πάρῃ ποτέ μπροστὰ ἡ μηχανὴ ἂν ἔχει ταχύτητα ἢ ὄπισθεν.

                                  Μακρύτερη εννοώ πως αν το αυτοκίνητό σου μπορεί να πάει μέχρι 50χλμ/ώρα με 1η και 90χλμ/ώρα με 2α με την όπισθεν ίσως να μπορεί να πάει με 65χλμ/ώρα το μέγιστο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dim8 last edited by

                                    Ο χρήστης harlek έγραψε:

                                    αυτο με τα ελατηρια των βαλβιδων που λες δεν ισχυει.Αυτο που σε κραταει στην κατηφορα ειναι η συμπιεση των κυλινδρων,και ποσο στεγανες ειναι οι βαλβιδες στις εδρες τους.

                                    Η συμπίεση σε ένα ακίνητο κύλινδρο εκτονώνεται αργά αλλά σταθερά, όσο 'στεγανός' κι αν είναι. Οπότε, αυτό που τελικά θα σε κρατήσει στην κατηφόρα είναι τα ελατήρια των βαλβίδων.
                                    Αν βέβαια κάποιος πάει να γυρίσει το μοτέρ απότομα, τότε σίγουρα η συμπίεση θα προβάλλει το μεγαλύτερο μέρος της αντίστασης.

                                    oxi ειπαμε.Ενα ελατηριο που μπορεις να το πιεσεις με τον δεικτη και τον αντιχειρα σου δεν μπορει να κρατησει ενα αυτοκινητο 1000 κιλων.Οταν θα αρχισει να τσουλαει ενα οχημα με ταχυτητα ο εκκεντροφορος θα το πιεσει μεσω του αμυγδαλου και θα ανοιξει.Η συμπιεση θα το κρατησει,και η (καλη) στεγανοτητα των κυλινδρων.Οταν ο ενας κυλινδρος θα εχει φυσιολογικοτατα διαρροη της συμπιεσης μεσω των ελατηριων των εμβολων,μετα απο λιγα εκατοστα που θα τσουλησει το οχημα καποιος αλλος κυλινδρος αρχιζει να βρισκεται σε φαση συμπιεσης.

                                    ΅@nickolas οσες φορες εχω κοιταξει σχεσεις σαζμαν παντα την οπισθεν βρισκω κοντυτερη σε σχεση με την 1η.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • H
                                      harlek last edited by

                                      Ο χρήστης dim8 έγραψε:

                                      oxi ειπαμε.Ενα ελατηριο που μπορεις να το πιεσεις με τον δεικτη και τον αντιχειρα σου δεν μπορει να κρατησει ενα αυτοκινητο 1000 κιλων.

                                      Καλά, το ότι είπατε όχι δε σημαίνει ότι έχετε και δίκιο, έτσι;

                                      Με τον αντίχειρα και το δείκτη δεν πιέζεις ελατήριο βαλβίδας από 100άρι σκούτερ, όχι αυτοκινήτου.
                                      Έχεις γυρίσει ποτέ στρόφαλο με το χέρι; Εκεί θα νιώσεις καθαρά την αντίσταση από τη συμπίεση και από τα ελατήρια βαλβίδων (αν βγάλεις το μπουζί). Με τα μπουζί πάνω, θα δεις πώς αντιστέκεται η συμπίεση αν είσαι βίαιος στο γύρισμα, και πόσο μειώνεται αν έχεις υπομονή.

                                      Ωστόσο, προφανώς δεν έχω κανένα πρόβλημα να διατηρήσεις την άποψή σου. Η συμπίεση, λοιπόν!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • H
                                        harlek last edited by

                                        Ο χρήστης dim8 έγραψε:
                                        Οταν ο ενας κυλινδρος θα εχει φυσιολογικοτατα διαρροη της συμπιεσης μεσω των ελατηριων των εμβολων,μετα απο λιγα εκατοστα που θα τσουλησει το οχημα καποιος αλλος κυλινδρος αρχιζει να βρισκεται σε φαση συμπιεσης.

                                        ...που κι αυτός όμως θ' αρχίσει να έχει διαρροή με τη σειρά του κι έτσι το αυτοκίνητο δε σταματά ποτέ;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • H
                                          harlek last edited by

                                          Ο χρήστης dim8 έγραψε:

                                          oxi ειπαμε.Ενα ελατηριο που μπορεις να το πιεσεις με τον δεικτη και τον αντιχειρα σου δεν μπορει να κρατησει ενα αυτοκινητο 1000 κιλων.

                                          Έχε υπόψη επίσης ότι τα ελατήρια των βαλβίδων είναι αρκετά προφορτισμένα. Ζουλιούνται πάρα πολύ δύσκολα όταν είναι τοποθετημένα πάνω στην κεφαλή.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dim8 last edited by

                                            Ο χρήστης harlek έγραψε:

                                            Με τον αντίχειρα και το δείκτη δεν πιέζεις ελατήριο βαλβίδας από 100άρι σκούτερ, όχι αυτοκινήτου.
                                            Έχεις γυρίσει ποτέ στρόφαλο με το χέρι; Εκεί θα νιώσεις καθαρά την αντίσταση από τη συμπίεση και από τα ελατήρια βαλβίδων (αν βγάλεις το μπουζί).:

                                            Eαν βγαλεις τα μπουζι και γυρισεις με το χερι τον στροφαλο δεν θα νιωσεις μονο τα ελατηρια των βαλβιδων,αλλα θα πρεπει να υπερνικησεις την τριβη των 5 κουζινετων βασεως,των 4 κουζινετων μπιελλων,το ξυσιμο των ελατηριων των εμβολων,την τριβη των εκκεντροφορων στα κουζινετα τους,την τριβη των 2 λουριων που κινουν τρομπα νερου,δυναμο,εκκεντρα,καθως και να γυρισεις την μαζα του στροφαλου-μπιελλων-εμβολου-βολαν-δισκου-πλατω(βαρους γυρω στα 40 κιλα).Τωρα σε ολα αυτα εσυ καταλαβαινεις καποια συγκεκριμενη αντισταση απο τα ελατηρια βαλβιδων......

                                            Με τα μπουζί πάνω, θα δεις πώς αντιστέκεται η συμπίεση αν είσαι βίαιος στο γύρισμα, και πόσο μειώνεται αν έχεις υπομονή.:

                                            το αυτοκινητο ομως οταν θα το αφησεις σε κατηφορα με ταχυτητα μεσα,δεν θα το κανει με υπομονη,αλλα αναλογα της κατηφορας,του βαρους του αυτοκινητου.Ναι με το χερι και με μπουζι οντως μπορεις να καταλαβεις την συμπιεση που χανεται σιγα-σιγα.

                                            Ωστόσο, προφανώς δεν έχω κανένα πρόβλημα να διατηρήσεις την άποψή σου. Η συμπίεση, λοιπόν!

                                            ουτε και εγω εχω προβλημα να διατηρησεις την δικια σου.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 2 / 14
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr