-
άλλαξε μέγεθος πινακίδας!
Sent from my i9023 using Tapatalk 2
-
Και φώτα.
-
Δεν θα έπρεπε να έχει νέου τύπου πινακίδα με το GR?
Κατά τ'άλλα καλό! Τι μάρκα είναι?Στάλθηκε από το MT27i μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
-
Γιατί να έχει καινούργια; Του πότε είναι δλδ;
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Γιατί να έχει καινούργια; Του πότε είναι δλδ;Ε,δεν θα είναι...;
-
@ Elteo Δεν θελω να αλλάξω, γιατί βαριέμαι μετά να ενημερώνω ασφάλιστικές κτλ και σιγά μην δώσω λεφτά για κάτι τέτοιο. (Εκτός και αν βρω καμία άκρη για custom νουμερο )
@ Sinanai Δεν αλλάζω δεν αλλάζω
@ Cosneo, Είναι ελληνικό και έχει βγάλει πινακίδες το 2001, όταν ακόμα ήταν οι παλιές κλασικές.
-
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Είχα πει ότι δε θα το έπλενα μέχρι το καλοκαίρι, μετά σκέφτηκα όμως ότι ήθελε ένα πλύσιμο από κάτω για να φύγει τυχόν αλάτι (και λάσπη κλπ) οπότε κάναμε μπανάκι:Δύο παρατηρήσεις:
- είναι γεμάτο γρατζουνιές που δε φαίνονταν πριν με το στρώμα μπίχλας
- η φωτογραφική μου είναι απαράδεκτη αλλά αυτά παθαίνεις όταν κινείσαι low budget
το εχεις αριστα διατηρησει το tempra... μπραβο φιλε!
μια ερωτηση... η ενδειξη economy/power πως ακριβως δουλευει? τι σου δειχνει δηλαδη?
εχω δει αντιστοιχη ενδειξη και σε dedra, αλλα δεν εχω δει πως δουλευει... -
Η Dedra μας πάντως είχε κυκλικό οργανάκι με δείκτη. Όχι ενδείξεις (νούμερα) απλά πράσινο αρχικά, μετά κίτρινο και τέλος κόκκινο.
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Η Dedra μας πάντως είχε κυκλικό οργανάκι με δείκτη. Όχι ενδείξεις (νούμερα) απλά πράσινο αρχικά, μετά κίτρινο και τέλος κόκκινο.αυτη την ενδειξη λεω!
και τι ακριβως εδειχνε?? λειτουργουσε σε σχεση με το γκαζι?? σαν στιγμιαια καταναλωση δηλαδη? -
Ε ναι.
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Ε ναι.ευχαριστω!
@kotetsi: ενα ιδιο εχει γειτονας μου με περιπου 300.000χμ! δεν του εχει βγαλει τιποτα...(το προσεχει βεβαια σαν τα ματια του, ακομα στην fiat του κανει service, ποτε σε γενικο συνεργειο)! το μονο θεμα ειναι οτι του εχει ξεβαψει οροφη-καπο, ενω εσενα βλεπω ειναι σε παρα πολυ καλη κατασταση!
-
Ναι, οικονομόμετρο είναι. Και κλείνει πάντα δεξιά, στο MAX, όταν σβήνεις το μοτέρ.
-
Ο χρήστης Γιωργος lancia έγραψε:
μια ερωτηση... η ενδειξη economy/power πως ακριβως δουλευει? τι σου δειχνει δηλαδη?
εχω δει αντιστοιχη ενδειξη και σε dedra, αλλα δεν εχω δει πως δουλευει...Σε όλα τα μοντέλα του gruppo το οικονομόμετρο είναι λίγο fake μιας και ουσιαστικά είναι ένδειξη της υποπίεσης = πατάς γκάζι στο πάτωμα, τερματίζει ο δείκτης (ή ανάβει το power στα ψηφιακά). Θα μου πεις: τέρμα γκάζι = καις. Ε, κάπως έτσι το σκέφτηκαν στο gruppo κι έβαλαν μπακαλίστικα το δεικτάκι αυτό.
Είχα και στο Duna τέτοιο δείκτη, με τη διαφορά ότι με διακόπτη κλειστό πήγαινε στο min (αντίθετα με το max που λέει ο Δίας).ενα ιδιο εχει γειτονας μου με περιπου 300.000χμ! δεν του εχει βγαλει τιποτα...(το προσεχει βεβαια σαν τα ματια του, ακομα στην fiat του κανει service, ποτε σε γενικο συνεργειο)! το μονο θεμα ειναι οτι του εχει ξεβαψει οροφη-καπο, ενω εσενα βλεπω ειναι σε παρα πολυ καλη κατασταση!
Στη Φίατ το πάει; Ούτε να το συζητήσω με τις τιμές που έχει στα αναλώσιμα, χώρια που οι νεότεροι μηχανικοί δεν έχουν ξαναδεί τέτοιο μοτέρ. Ευτυχώς όλοι (μηχανικοί και ηλεκτρολόγος) που το πάω είτε είχαν Τέμπρα οι ίδιοι είτε δούλευαν συστηματικά σε αυτά οπότε τους έχω μεγάλη εμπιστοσύνη. Τώρα όσον αφορά το ξέβαμμα είναι απόλυτα φυσιολογικό αν το αυτοκίνητο δεν μπαίνει σε γκαράζ. Το δικό μας στα 19 χρόνια που το έχουμε δεν έχει μείνει ποτέ έξω.
-
Τζιτζικι το tempra.. κι αυτος ο πινακας οργανων...
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
ενα ιδιο εχει γειτονας μου με περιπου 300.000χμ! δεν του εχει βγαλει τιποτα...(το προσεχει βεβαια σαν τα ματια του, ακομα στην fiat του κανει service, ποτε σε γενικο συνεργειο)! το μονο θεμα ειναι οτι του εχει ξεβαψει οροφη-καπο, ενω εσενα βλεπω ειναι σε παρα πολυ καλη κατασταση!
Στη Φίατ το πάει; Ούτε να το συζητήσω με τις τιμές που έχει στα αναλώσιμα, χώρια που οι νεότεροι μηχανικοί δεν έχουν ξαναδεί τέτοιο μοτέρ. Ευτυχώς όλοι (μηχανικοί και ηλεκτρολόγος) που το πάω είτε είχαν Τέμπρα οι ίδιοι είτε δούλευαν συστηματικά σε αυτά οπότε τους έχω μεγάλη εμπιστοσύνη. Τώρα όσον αφορά το ξέβαμμα είναι απόλυτα φυσιολογικό αν το αυτοκίνητο δεν μπαίνει σε γκαράζ. Το δικό μας στα 19 χρόνια που το έχουμε δεν έχει μείνει ποτέ έξω.
ο αρχιμηχανικος της αντιπροσωπειας ειναι πολλα χρονια εκει... οποτε τα ξερει πολυ καλα τα παλια μοντελα...
το 1400αρι ειναι να φανταστω ε?του εχει φυγει το βερνικι και οντως δεν το βαζει σε κλειστο χωρο! αλλα δουλευει ρολοι! αβ θυμαμαι καλα εχει γραψει ηδη 300.000χμ!
οντως ο πινακας οργανων ειναι ολα τα λεφτα!
-
Είναι το 1600 με 76 άλογα.
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Είναι το 1600 με 76 άλογα.racing!
-
Το οποίο μου δίνει
!E9s2fB(!PBQ+5SOZ(NQ~~60_1.JPG) -
Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!