-
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Και ούτε έχει το γκάζι που θες...
μονο σε αυτό πάω πάσο...
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Ελαφρώς άσχετο σχόλιο, αλλά μέσα στο θέμα μας: πως δικαιολογούνται τιμές των 25,30 και 35Κ για το Q5 (με αρχική τιμή 40K), ενώ τα 15Κ€ για το CX7 (με αρχική 45Κ) θεωρούνται υπερβολικά ?
Το σημα στο καπω.
-
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Όταν το μχ-5 κόστισε λίγο κάτω από 35.000€ το cx-7 πωλούνταν 39.900. Δεν ξέρω πως προκύπτουν τα 45.000€
To CX-7 θα είναι, ή θα ήταν η πιο σωστή επιλογή οικονομικά. Αλλά:
α) δεν είναι αυτόματο
β) είναι της ίδια εταιρείας, με ίδιο τιμόνι, και ίδια αίσθηση ποιότητας όταν μπαίνεις μέσα(σκληρά πλαστικά κλπ). Δεν λέω προφανώς ότι δεν είναι αξιόπιστο, αλλά η βόλτα που έκανα μαζί του, μου έδωσε την αίσθηση ενός mx-5. Όχι σε κράτημα ,επιδόσεις κλπ. Εννοώ ότι όταν αγοράζεις 'καινούριο' παιχνίδι, θες να το ψάξεις και λίγο. Να ανάβουν διαφορετικά τα φώτα, να έχει διαφορετικό επιλογέα ταχυτήτων και η όπισθεν να μην είναι πατητή μπροστά κλπ κλπ. Να μην τρίζει
γ) θα ήθελα μοντέλο 10 και μετά. Εϊναι ελάχιστα.
Παρόλα αυτά, είναι το μοναδικό ιαπωνικό που υπάρχει σαν έσχατη λύση. Η subaru έχει μόνο το 2.5Τ που φεύγει σε κυβικά. Τα άλλα είναι ΠΑΝΑΣΧΗΜΑ και τάφοι.Το CX7 GrandTouring (με τα πάντα όλα σε εξοπλισμό) έκανε -και ακόμα κάνει, ή έκανε μέχρι που σταμάτησε- 44800€, εξ'ου και τα 45Κ που αναφέρω. Η βασική έκδοση των 40Κ δεν είχε δέρμα, Bose, οροφή, ηλεκτροθερμαινόμενα καθίσματα, αυτόματα φώτα bi-xenon, αυτόματα πλυστικά κ.α. Αλλά σήμερα που μιλάμε, για το CX7 GT (με όλα τα παραπάνω extras που στο Audi είναι χαλαρά ένα +8-10Κ), τα 15Κ θεωρούνται 'υπερβολικά'....γι'αυτό λέω τον πόνο μου...
Πάντως αν είναι κάτι που κάνει καλά και 'πουλάει' η Mazda στα αυτοκίνητά της είναι το 'zoom-zoom'. Και έχοντας συγκρίνει δίπλα-δίπλα X5, Cayenne, Range Sport, Q5 και CX7 όταν ήταν να το αγοράσω, λέω με σχετική βεβαιότητα ότι το CX7 πατάει καλύτερα από τα άλλα SUV στο δρόμο...κάτι που άλλωστε λένε και όλα τα reviews του CX7, εντός και εκτός Ελλάδας. Και παρόλο που λένε ότι είναι 'SUV του δρόμου', μια χαρά μπήκε σε χωράφια, σε ποτάμι, σε άμμο, σε χιόνι...
Για το θέμα του σαλονιού πάντως έχεις δίκιο, ποτέ κανένα ιαπωνικό δεν ήταν της χλίδας (πλην προφανώς Lexus) και στο CX7 δίνεις 45Κ και δεν παίρνεις απτή και άμεση ποιότητα και χλίδα. Αν θες μετά το '10 πας στο facelift, που έχει 2-3 φρέσκα πραγματάκια μέσα του. Ένα από αυτά είναι και το -ΠΟΛΥ- καλύτερο και ομορφότερο τιμόνι, καθώς αυτό που έχω εγώ μπροστά μου είναι σχεδόν ίδιο με του Miata. Αυτόματο υπάρχει, αλλά είναι ποοοοολλλλύυυυ αργό. Πάντως δεν έχω δει ούτε ένα CX7 να τρίζει, μήπως κάτι παίχτηκε στο test drive ?
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Και έχοντας συγκρίνει δίπλα-δίπλα X5, Cayenne, Range Sport, Q5 και CX7 όταν ήταν να το αγοράσω, λέω με σχετική βεβαιότητα ότι το CX7 πατάει καλύτερα από τα άλλα SUV στο δρόμο...Το CX-7 δεν έχει καμιά δουλειά να συγκρίνεται με cayenne, range κλπ.
Είχα τους αλφίστι για τέρμα φανατίλες, αλλά φιλικά στο λέω ότι ξεφεύγεις. Σαν να λέω ότι το mx5 είναι καλύτερο από boxster .Πάντως δεν έχω δει ούτε ένα CX7 να τρίζει, μήπως κάτι παίχτηκε στο test drive ?
Χτυπάς το ταμπλό και το καταλαβαίνεις. Δε λέω ότι αξίζουν τόσα χρήματα τα μαλακά πλαστικά και η ηχομόνωση. Αλλά όπως λες το CX7 έχει 45.000€. Το εσωτερικό του δεν είναι για αυτοκίνητο 45κ€.
Προσωπική γνώμη καθαρά.Πάντως από κάποιες αναζητήσεις στο νετ, αρχίζει και υποσκελίζει το Q5. Κυρίως γιατί έχω διαβάσει πάρα πολλά προβλήματα στο αυτόματο κιβώτιο.
Οπότε το volvo δεν είναι 4κίνητο και το audi δεν το αγοράζω αυτόματο. Άρα από το παράθυρο μπαίνει στο παιχνίδι και το CX7. Η διαφορά στο φόρο πολυτελείας καλύπτεται για 100 χρόνια από τη διαφορά τιμής (σε σχέση με τα δίλιτρα). -
Εχει πολλα αυτοκινητα στο car.gr στα 20-40Κ χιλιομετρα κατω απο τα 16.Ειναι καλο deal στα μισα λεφτα απο τα αλλα
-
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Και έχοντας συγκρίνει δίπλα-δίπλα X5, Cayenne, Range Sport, Q5 και CX7 όταν ήταν να το αγοράσω, λέω με σχετική βεβαιότητα ότι το CX7 πατάει καλύτερα από τα άλλα SUV στο δρόμο...
Το CX-7 δεν έχει καμιά δουλειά να συγκρίνεται με cayenne, range κλπ.
Είχα τους αλφίστι για τέρμα φανατίλες, αλλά φιλικά στο λέω ότι ξεφεύγεις. Σαν να λέω ότι το mx5 είναι καλύτερο από boxster .Πάντως δεν έχω δει ούτε ένα CX7 να τρίζει, μήπως κάτι παίχτηκε στο test drive ?
Χτυπάς το ταμπλό και το καταλαβαίνεις. Δε λέω ότι αξίζουν τόσα χρήματα τα μαλακά πλαστικά και η ηχομόνωση. Αλλά όπως λες το CX7 έχει 45.000€. Το εσωτερικό του δεν είναι για αυτοκίνητο 45κ€.
Προσωπική γνώμη καθαρά.Πάντως από κάποιες αναζητήσεις στο νετ, αρχίζει και υποσκελίζει το Q5. Κυρίως γιατί έχω διαβάσει πάρα πολλά προβλήματα στο αυτόματο κιβώτιο.
Οπότε το volvo δεν είναι 4κίνητο και το audi δεν το αγοράζω αυτόματο. Άρα από το παράθυρο μπαίνει στο παιχνίδι και το CX7. Η διαφορά στο φόρο πολυτελείας καλύπτεται για 100 χρόνια από τη διαφορά τιμής (σε σχέση με τα δίλιτρα).Λόγω του ότι δεν είμαι 'κολλημένος' με μάρκες, σύμβολα στο καπώ ή 'ονόματα', εφόσον έψαχνα ευρύχωρο, άνετο, γρήγορο και καλοστημένο SUV, οδήγησα back-to-back που λένε στο χωριό μου τα μοντέλα που ανέφερα: X5 4.8iS, Cayenne S και GTS, Range Sport -το παλιό- Q5 TFSI 2.0 manual και το CX7 που τελικά αγόρασα. Όλα τα είχε ο φίλος μου στο μαγαζί του, οπότε τα συνέκρινα με 5-10 λεπτά διαφορά το καθένα. Εκείνη τη στιγμή όλα έπαιζαν μεταξύ 25 και 35Κ € (το Q5 ήταν το πιο ακριβό). Ε λοιπόν αυτό που με έκανε να ξεχνάω ότι μόλις βγήκα από ένα χαμηλό sport coupe (το RX8) ήταν το CX7, με δεύτερη τη Χ5. Το Cayenne μου έδειχνε 'τζιπούρα', το Q5 σαλονάρα αλλά στο δρόμο δεν, ενώ το Range είναι μια κατηγορία μόνο του
Δεν τα θεωρώ 'ισοδύναμα', 'ισάξια' ή οτιδήποτε άλλο μπορεί να τα 'μειώσει' και να 'αυξήσει' το prestige του CX7 -όπως ίσως θα πείτε μερικοί - αλλά έτσι το είδα εγώ, σε συγκριτικό test που πιο 'συγκριτικό' και άμεσο δεν γίνεται....
Για το σαλόνι και γενικά την αίσθηση ποιότητας και χλίδας/άνεσης τα είπαμε, η διαφορά μεταξύ των προαναφερθέντων SUV -όχι μόνο του Q5 δηλαδή- και του CX7 είναι πολύ μεγάλη. Εδώ συμφωνούμε, και νομίζω όλοι μας το ξέρουμε αυτό και δεν τρέφουμε ψευδαισθήσεις. Έτσι είναι τα ιαπωνικά. Αλλά από πλευράς αξιοπιστίας, αντοχής και στιβαρότητας, δύσκολα θα βρεις καλύτερο από ένα -καθαρά- ιαπωνικό
-
Τώρα μιλάς σωστά. Συν τοις άλλοις το DNA κάποιων κατασκευαστών είναι ευδιάκριτο είτε φτιάχνουν supermini είτε hypercar και η λογική εξέλιξη των πραγμάτων ήταν το CX7 για κάποιον που προερχόταν από RX8.
Κι εγώ εννοείται θα προτιμούσα ένα Alfa Romeo SUV αν υπήρχε και ούτε που θα γύριζα να κοιτάξω το οτιδήποτε με 4 κύκλους στο καπώ.
-
Μεταξυ των δυο, γενικα Volvo...Λαμβανοντας υπ' οψην τον περιορισμο του κυβισμου Q5 (και θα συμφωνησω με kostis20 για το A4 allroad αλλα αφου δεν θες παω πασο).
Ενα SUV δεν ειναι sport (εκτος αν ειναι Cayenne) και στην τελικη, δεν πρεπει να ειναι σπορ! Πρεπει να ειναι ανετο και ασφαλες, και το volvo ειναι και τα δυο. Ειδικα στο ταξιδι θα το λατρεψεις και λογω αναρτησης και λογω καθισματαρων. Απο την αλλη ομως δεν βρισκω το νοημα να παρεις δικινητο SUV, κι αν θες ντε και καλα Volvo παρε ενα δικινητο V60.
To XC60 βγαινει awd μονο σε 3.0 Τ6 και μονο αυτοματο, και σε 2.4D diesel, D4, μανουαλ και αυτοματο. Και τα δυο ειναι εκτος ελληνικης πραγματικοτητας, εφοσον ομως δεν εχεις προβλημα με τα 2.4 χτυπα το θα το καταευχαριστηθεις και ταιριαζει το diesel σε αυτου του ειδους τα αυτοκινητα. Κινητηρας/κιβωτιο ειναι Volvo και ανταλλακτικα θα βρισκεις και απο penta Προσπαθησε να βρεις summum και καποιο απο τα f/l (λειπει το pod στο πανω μερος του ταμπλο). -
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Και έχοντας συγκρίνει δίπλα-δίπλα X5, Cayenne, Range Sport, Q5 και CX7 όταν ήταν να το αγοράσω, λέω με σχετική βεβαιότητα ότι το CX7 πατάει καλύτερα από τα άλλα SUV στο δρόμο...ε καλά τώρα το γαμήσαμε και ψόφησε
-
Ο χρήστης nikos_ έγραψε:
Και έχοντας συγκρίνει δίπλα-δίπλα X5, Cayenne, Range Sport, Q5 και CX7 όταν ήταν να το αγοράσω, λέω με σχετική βεβαιότητα ότι το CX7 πατάει καλύτερα από τα άλλα SUV στο δρόμο...
ε καλά τώρα το γαμήσαμε και ψόφησε
Διαβασε καλα τι διευκρινιζει ο ανθρωπος αργοτερα.Δεν ειπε οτι cx7>cayenne
-
διάβασα τι γραφει απλά διαφωνώ κάθετα
-
Τελικά , ο Κυριακος θα μας βάλει όλους να μαλώνουμε και ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ που έψαχνε , δε θα πάρει τίποτα και θα μας μείνει η συζήτηση !

-
Τώρα δεν γίνεται αλλιώς. Υπάρχουν εξωγενείς παράγοντες...
-
-
'Όπως και νέα, μόνο 9000 χιλιόμετρα'
τι εννοεί εδώ ο ντανιέλ ?
-
Γι' αυτό έφαγε διαγραφή άρον άρον. Καλό Q5 κάτω από το 30αρι δεν παίζει.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Γι' αυτό έφαγε διαγραφή άρον άρον. Καλό Q5 κάτω από το 30αρι δεν παίζει.Αυτό τι έχει;
-
καίει λάδια αυτο.
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
'Όπως και νέα, μόνο 9000 χιλιόμετρα'τι εννοεί εδώ ο ντανιέλ ?
Νέα μηχανή;
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Γι' αυτό έφαγε διαγραφή άρον άρον. Καλό Q5 κάτω από το 30αρι δεν παίζει.
Αυτό τι έχει;
Μια χαρά φαίνεται. Αλλά είπαμε, τα κολλήματα των Ελλήνων με το 'γερμανικό' είναι απίστευτα...30Κ για μοντέλο του 2009 με αρχική τιμή τα 48Κ (δηλαδή απομείωση κάτω του 40%) θεωρείται normal ή ακόμα και χαμηλή τιμή!!!! τη στιγμή που όλα τα παρόμοια Q5 στην Γερμανία παίζουν γύρω στα 26-27Κ.
ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ, για ίδιας χρονιάς μοντέλο CX7, με παρόμοιο αρχικό κόστος, τα 15Κ ή ακόμα και τα 12Κ θεωρούνται 'ανύπαρκτα' ή 'υπερβολικά' στην Ελλάδα, ενώ στην Γερμανία οι τιμές ξεκινούν (!!) από τα 16Κ για παρόμοια μοντέλα.
Διαφορές υπάρχουν, δεκτόν, αλλά αυτό που γίνεται στην Ελλάδα (κυρίως λόγω κυβικών) είναι παρανοϊκό....
Ζητώ ξανά συγνώμη από τον OP, αλλά πρέπει να πω τον πόνο μου ρε παιδιά... ...τα @#$@#%@# τεκμήρια και οι εισφορές με (μας) έχουν τσακίσει και σχεδόν καταστρέψει τις περιουσίες μας...
Volvo XC60 ή Audi Q5;