-
Εδώ σε θέλω κάβουρα (που λέει ο λόγος).
Σύμφωνα με τους νέους κανόνες, κάθε οδηγός που εγκαταλείπει για οποιοδήποτε λόγο μπορεί να αλλάξει κινητήρα χωρίς ποινή για τον επόμενο αγώνα. Για το λόγο αυτό πήγε στα πιτς ο Schumacher και 'εγκατέλειψαν' οι BAR στον τελευταίο γύρο.
Το θέμα όμως είναι: Θα αλλάξουν τελικά κινητήρες;
Ο MS αν αλλάξει μηχανή θα πρέπει να τη χρησιμοποιήσει σε Μαλαισία και Μπαχρέιν, και να πάρει καινούργια στην Ίμολα. Αυτό σημαίνει λοιπόν ότι θα πρέπει να έχει την F2005 στον αγώνα αυτόν ή να περιμένει μέχρι μετά την Ισπανία.
Την ίδια ώρα, ακόμα και το υπάρχον μοτέρ αν κρατήσει δε θα έχει πρόβλημα, αφού δεν έχει ούτε 250Km στην πλάτη, και ανετότατα μπορεί να κάνει πολλούς γύρους στη Μαλαισία, καλύπτοντας και τον RB που λογικά δε θα βγει παρά ελάχιστα στην πίστα, φοβούμενος τον ανεπαρκή 054.
Τι κάνεις λοιπόν αν είσαι Ferrari; Γνώμη μου είναι πως θα πράξουν σταθμίζοντας τις πιθανότητες τους σε Μαλαισία / Μπαχρέιν, σε συνδυασμό με το αν πιστεύουν ότι η F2005 θα είναι έτοιμη στην Ίμολα
Στη BAR είναι πιο ξεκάθαρα τα πράματα. Έχουν έναν οδηγό με πιεσμένο κινητήρα(Button) οπότε δεν κάνει διαφορά αν θα έχουν κανούριο μοτέρ στη Μαλαισία και πιεσμένο στο Μπαχρέιν(ή το αντίστροφο). Λογικά στην προκειμένη περίπτωση θα τον αλλάξουν, μεγιστοποιώντας τα βραχυπρόθεσμα οφέλη, γιατί μακροπρόθεσμα δεν ξέρεις τι γίνεται και μπορεί να μετανοιώσεις.
Αντίθετα ο Sato είναι στην ίδια μοίρα με τον MS και δε νομίζω να αλλάξει.
-
Εδώ σε θέλω κάβουρα (που λέει ο λόγος).
Σύμφωνα με τους νέους κανόνες, κάθε οδηγός που εγκαταλείπει για οποιοδήποτε λόγο μπορεί να αλλάξει κινητήρα χωρίς ποινή για τον επόμενο αγώνα. Για το λόγο αυτό πήγε στα πιτς ο Schumacher και 'εγκατέλειψαν' οι BAR στον τελευταίο γύρο.
Το θέμα όμως είναι: Θα αλλάξουν τελικά κινητήρες;
Ο MS αν αλλάξει μηχανή θα πρέπει να τη χρησιμοποιήσει σε Μαλαισία και Μπαχρέιν, και να πάρει καινούργια στην Ίμολα. Αυτό σημαίνει λοιπόν ότι θα πρέπει να έχει την F2005 στον αγώνα αυτόν ή να περιμένει μέχρι μετά την Ισπανία.
Την ίδια ώρα, ακόμα και το υπάρχον μοτέρ αν κρατήσει δε θα έχει πρόβλημα, αφού δεν έχει ούτε 250Km στην πλάτη, και ανετότατα μπορεί να κάνει πολλούς γύρους στη Μαλαισία, καλύπτοντας και τον RB που λογικά δε θα βγει παρά ελάχιστα στην πίστα, φοβούμενος τον ανεπαρκή 054.
Τι κάνεις λοιπόν αν είσαι Ferrari; Γνώμη μου είναι πως θα πράξουν σταθμίζοντας τις πιθανότητες τους σε Μαλαισία / Μπαχρέιν, σε συνδυασμό με το αν πιστεύουν ότι η F2005 θα είναι έτοιμη στην Ίμολα
Στη BAR είναι πιο ξεκάθαρα τα πράματα. Έχουν έναν οδηγό με πιεσμένο κινητήρα(Button) οπότε δεν κάνει διαφορά αν θα έχουν κανούριο μοτέρ στη Μαλαισία και πιεσμένο στο Μπαχρέιν(ή το αντίστροφο). Λογικά στην προκειμένη περίπτωση θα τον αλλάξουν, μεγιστοποιώντας τα βραχυπρόθεσμα οφέλη, γιατί μακροπρόθεσμα δεν ξέρεις τι γίνεται και μπορεί να μετανοιώσεις.
Αντίθετα ο Sato είναι στην ίδια μοίρα με τον MS και δε νομίζω να αλλάξει.
-
Εδώ σε θέλω κάβουρα (που λέει ο λόγος).
Σύμφωνα με τους νέους κανόνες, κάθε οδηγός που εγκαταλείπει για οποιοδήποτε λόγο μπορεί να αλλάξει κινητήρα χωρίς ποινή για τον επόμενο αγώνα. Για το λόγο αυτό πήγε στα πιτς ο Schumacher και 'εγκατέλειψαν' οι BAR στον τελευταίο γύρο.
Το θέμα όμως είναι: Θα αλλάξουν τελικά κινητήρες;
Ο MS αν αλλάξει μηχανή θα πρέπει να τη χρησιμοποιήσει σε Μαλαισία και Μπαχρέιν, και να πάρει καινούργια στην Ίμολα. Αυτό σημαίνει λοιπόν ότι θα πρέπει να έχει την F2005 στον αγώνα αυτόν ή να περιμένει μέχρι μετά την Ισπανία.
Την ίδια ώρα, ακόμα και το υπάρχον μοτέρ αν κρατήσει δε θα έχει πρόβλημα, αφού δεν έχει ούτε 250Km στην πλάτη, και ανετότατα μπορεί να κάνει πολλούς γύρους στη Μαλαισία, καλύπτοντας και τον RB που λογικά δε θα βγει παρά ελάχιστα στην πίστα, φοβούμενος τον ανεπαρκή 054.
Τι κάνεις λοιπόν αν είσαι Ferrari; Γνώμη μου είναι πως θα πράξουν σταθμίζοντας τις πιθανότητες τους σε Μαλαισία / Μπαχρέιν, σε συνδυασμό με το αν πιστεύουν ότι η F2005 θα είναι έτοιμη στην Ίμολα
Στη BAR είναι πιο ξεκάθαρα τα πράματα. Έχουν έναν οδηγό με πιεσμένο κινητήρα(Button) οπότε δεν κάνει διαφορά αν θα έχουν κανούριο μοτέρ στη Μαλαισία και πιεσμένο στο Μπαχρέιν(ή το αντίστροφο). Λογικά στην προκειμένη περίπτωση θα τον αλλάξουν, μεγιστοποιώντας τα βραχυπρόθεσμα οφέλη, γιατί μακροπρόθεσμα δεν ξέρεις τι γίνεται και μπορεί να μετανοιώσεις.
Αντίθετα ο Sato είναι στην ίδια μοίρα με τον MS και δε νομίζω να αλλάξει.
-
Δεν μου αρέσει καθόλου να κρατάνε κινητήρες για 2 αγώνες.
Κάνουν όλοι οικονομία δυνάμεων για τον επόμενο αγώνα οπότε κανένας δεν πατάει τέρμα το γκάζι. -
Ο χρήστης Luke Dreamwalker έγραψε:
Δεν μου αρέσει καθόλου να κρατάνε κινητήρες για 2 αγώνες.
Κάνουν όλοι οικονομία δυνάμεων για τον επόμενο αγώνα οπότε κανένας δεν πατάει τέρμα το γκάζι.Μπορει ομως στον δευτερο αγωνα ενος κινητηρα εφοσον οι μηχανικοι βλεπουν πως ο κινητηρας δεν εχει προβλημα,θα μπορουν να δωσουν την εντολη στον οδηγο να πιεσει κανονικα το μονοθεσιο οσο παει ή οσο χρειαζεται.
-
Αλλο ενα ''γκριζο μερος'' των φετινων κανονισμων...
Ηδη ο Charlie Whiting παει ν'αλλαξει τα αυτονοητα απο αυτα που ελεγαν οι φετινοι κανονισμοι,και απ'οτι φαινεται μεσα στις επομενες ημερες θα ξεκαθαρισει η κατασταση σχετικα με αυτο το ζητημα. -
Όσο προχωράει η σεζόν όμως, διαφορετικές ομάδες θα έχουν διαφορετικές καταστάσεις κινητήρων σε διαφορετικά διαστήματα του αγώνα, και με δεδομένο ότι πολλές φορές δε θα τους βολεύει η σειρά των αγώνων, δε θα προχωρούν σε δήθεν εγκαταλείψεις.
Σχετικά με τη Ferrari, ο Ross Brawn σήμερα είπε πως υπάρχει μια μικρή πιθανότητα να τη δούμε στο Μπαχρέιν, αν όλα τα τεστ πάνε καλά(και πάλι σχεδόν ΑΔΥΝΑΤΟ κατ' εμέ). Από αυτό πάντως μπορούμε να συνάγουμε ότι λογικά στην Ίμολα θα είναι εντάξει, τουλάχιστον για ένα μονοθέσιο. Μπορεί και να αλλάξει μοτέρ ο MS τελικά, ίσως όχι κατ' ανάγκην για λόγους αξιοπιστίας.
-
Οτι οι αλλαγες κινητηρων θα ειναι πλεον μερος της ευρυτερης στραττηγικης ειναι ολοφανερο. Ομως μη βιαζεστε να βαφτισετε τους αγωνες διαγωνισμο οικονομιας δυναμεων. Μοιραια με τοσες νεες παραμετρους οι ομαδες ηταν και θα ειναι επιφυλακτικες. Μολις πατησουν λιγο πιο γερα στα δεδομενα που θα μαζεψουν θα ξαναεχουμε το γνωστο πολεμικο τοπιο. Οπως περασαν απο τους πολλους κινητηρες ανα αγωνα στον ενα χωρις πολλα προβληματα, ετσι θα περασουν και στη νεα εποχη.
-
Γιατι εχω την εντυπωση οτι ο κινητηρας πρεπει να αλλαζει καθε 2 αγωνες ανεξαρτητως αν εχει αλλαχτει στον 2ο αγωνα απο τους 2...
Γι'αυτο και στην Ferrari,ειχαν αναφερει πως η F2005 θα παρουσιαστει σε Μπαχρειν ή Ισπανια; -
Ο κανόνας λέει πως ο κάθε κινητήρας χρησιμοποιείται σε δύο συνεχόμενους αγώνες. Δηλαδή αν τον αλλάξεις πριν τον 5ο αγώνα, θα τον έχεις για 5ο-6ο.
Στη Ferrari το είχαν πει αυτό γιατί φυσικά δεν κάνουν τα πλάνα τους με βάση το αν τους σπάσει ένα μοτέρ, αλλά με βάση τη 'φυσιολογική' ροή πραγμάτων. Γι' αυτό κατά τη γνώμη μου αν δω να αλλάζουν τον κινητήρα του MS αυτό θα είναι επιβεβαίωση ότι σκόπιμα 'συμβιβάζουν' τις πιθανότητες τους στο Μπαχρέιν προς όφελος μια νεότερης εισαγωγής της F2005.
Όσο για τα λεγόμενα του Go for pole, δε θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο. Επίσης, όπως προείπα, σε κάθε σημείο του πρωταθλήματος θα έχουμε ομάδες και οδηγούς με διαφορετική κατάσταση κινητήρων, εισάγοντας έναν παράγοντα διαφοροποίησης και αβεβαιότητας στο σύστημα.
Ίδωμεν...
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Οτι οι αλλαγες κινητηρων θα ειναι πλεον μερος της ευρυτερης στραττηγικης ειναι ολοφανερο. Ομως μη βιαζεστε να βαφτισετε τους αγωνες διαγωνισμο οικονομιας δυναμεων. Μοιραια με τοσες νεες παραμετρους οι ομαδες ηταν και θα ειναι επιφυλακτικες. Μολις πατησουν λιγο πιο γερα στα δεδομενα που θα μαζεψουν θα ξαναεχουμε το γνωστο πολεμικο τοπιο. Οπως περασαν απο τους πολλους κινητηρες ανα αγωνα στον ενα χωρις πολλα προβληματα, ετσι θα περασουν και στη νεα εποχη.Πολυ σωστο. Το ιδιο και για τα λαστιχα. Ολοι ανησυχουσαν για προβληματα προς το τελος του αγωνα και τελικα ειχαμε δηλωσεις σαν του Μπαρικελο οτι θα μπορουσε να βγαλει και 2ο αγωνα με το ιδιο σετ (φυσικα υπερβαλλει για να δειξει οτι δεν ειχε κανενα προβλημα).
Η προσαρμογη αυτη μεσοπροθεσμα θα μειωσει τελικα το κοστος, ΑΝ φυσικα δεν αλλαξουν παλι του χρονου τους κανονισμους. -
Τελικά επιβεβαιώθηκε οτι ο MS δε θα αλλάξει κινητήρα, κάτι που αφενός μεν είναι λογικό, αφετέρου ίσως σημαίνει ότι η F2005 θα προλάβει το Bahrein (ίσως ένα μονοθέσιο μόνο). Μου φαινόταν κι εμένα αδύνατο, αλλά βλέπω να καλύπτει πολλά χιλιόμετρα σε πιο εντατικές δοκιμές απ' όσο φανταζόμουν.
Οι BAR θα αλλάξουν τελικά, και δεν καταλαβαίνω το σκεπτικό τους ως προς τον Sato, που θα πάει στο Bahrein με ένα πολύ πιεσμένο κινητήρα.
Οι προγνώσεις εξακολουθούν να αλλάζουν, και αν τελικά πάμε σε ολόστεγνο και καυτό τριήμερο, τότε μάλλον, Renault, Mclaren και Barrichello θα εγκατασταθούν στα πιτς!
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Οι BAR θα αλλάξουν τελικά, και δεν καταλαβαίνω το σκεπτικό τους ως προς τον Sato, που θα πάει στο Bahrein με ένα πολύ πιεσμένο κινητήρα.Δος ημίν σήμερον.
-
Δεν πιστευω πως θα υπαρξει προβλημα με τους κινητηρες(το ελπιζω δηλαδη )διοτι αυτα, λογικα, τα εχουν σκεφτει οι αρμοδιοι.Λογικα εχουν φτιαξει τετοιους κινητηρες ωστε να αντεχουν σε 'ολες' τις συνθηκες οπου μπορει να επικρατησουν σε εναν αγωνα.
Ποιός αλλάζει κινητήρα;