-
http://www.highoctane.gr/sbj.aspx?sbj=3054&comp=seat
Εδώ βρήκα τον επιπλέον εξοπλισμό του Style σε σχέση με το Reference.Ο εξοπλισμός του Seat Ibiza 2012 Reference περιλαμβάνει ABS, ESP, 4 αερόσακους, Air Condition, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέπτες, κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο καθ’ ύψος, ράδιο-cd με MP3, θύρα Aux και χειριστήρια στο τιμόνι.
Ο εξοπλισμός του Seat Ibiza 2012 Style προσθέτει στον εξοπλισμό του Ibiza Reference δερμάτινο τιμόνι και επιλογέα ταχυτήτων, Cruise Control, διαιρούμενο πίσω κάθισμα, προβολείς ομίχλης με λειτουργία cornering καθώς και ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών.
-
Και μόνο για τις ζάντες + δερμάτινο τιμόνι νομίζω πως αξίζει το style.
-
Αυτές τις τσιπιές με το σταθερό κάθισμα πίσω στις βασικές εκδόσεις και διαιρούμενο μόνο αν ανέβεις εξοπλιστικό επίπεδο δεν τις χωνεύω καθόλου.
Άσε που τελικά δεν είναι οικονομικότερο για την εταιρεία να φτιάχνει ΕΝΑ κάθισμα (προφανώς διαιρούμενο) για όλη την εξοπλιστική σειρά του μοντέλου; -
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Αυτές τις τσιπιές με το σταθερό κάθισμα πίσω στις βασικές εκδόσεις και διαιρούμενο μόνο αν ανέβεις εξοπλιστικό επίπεδο δεν τις χωνεύω καθόλου.
Άσε που τελικά δεν είναι οικονομικότερο για την εταιρεία να φτιάχνει ΕΝΑ κάθισμα (προφανώς διαιρούμενο) για όλη την εξοπλιστική σειρά του μοντέλου;Καλα αν θες τσιπιες στον εξοπλισμο πηγαινε σ' αλλες εταιριες βασικα... Λιγο ατοπο...
Μακαρι να κανανε ολοι τσιπιες για το καθισμα που πολυ πιθανον να μη το χρειαστεις ποτε... -
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Αυτές τις τσιπιές με το σταθερό κάθισμα πίσω στις βασικές εκδόσεις και διαιρούμενο μόνο αν ανέβεις εξοπλιστικό επίπεδο δεν τις χωνεύω καθόλου.
Άσε που τελικά δεν είναι οικονομικότερο για την εταιρεία να φτιάχνει ΕΝΑ κάθισμα (προφανώς διαιρούμενο) για όλη την εξοπλιστική σειρά του μοντέλου;στην εταιρία δεν κοστίζουν τίποτα αυτές οι διαφοροποιήσεις, αλλά εσύ κ εγώ που θελουμε αυτές τις 'χαζομαρες' αναγκαστικά δίνεις το 1-1,5 χλιάρικο κ τσεπώνουν καθαρό κέρδος. Σε ψήνουν με την αρχική τιμή κ μετά λες δε γαμιεται, αμαξι παιρνω, θα το κρατήσω 5-10 χρόνια, να εχει δυο πραγματα παραπανω
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Αυτές τις τσιπιές με το σταθερό κάθισμα πίσω στις βασικές εκδόσεις και διαιρούμενο μόνο αν ανέβεις εξοπλιστικό επίπεδο δεν τις χωνεύω καθόλου.
Άσε που τελικά δεν είναι οικονομικότερο για την εταιρεία να φτιάχνει ΕΝΑ κάθισμα (προφανώς διαιρούμενο) για όλη την εξοπλιστική σειρά του μοντέλου;στην εταιρία δεν κοστίζουν τίποτα αυτές οι διαφοροποιήσεις, αλλά εσύ κ εγώ που θελουμε αυτές τις 'χαζομαρες' αναγκαστικά δίνεις το 1-1,5 χλιάρικο κ τσεπώνουν καθαρό κέρδος. Σε ψήνουν με την αρχική τιμή κ μετά λες δε γαμιεται, αμαξι παιρνω, θα το κρατήσω 5-10 χρόνια, να εχει δυο πραγματα παραπανω
Δε νομιζω να χει πει ποτε κανεις 'Α θελω οπωσδηποτε διαιρουμενο καθισμα, αρα θα παρω την παραπανω εκδοση...'
-
@Orestis_D
Μπα, μη το λες, πολλοί σκέφτονται με τον τρόπο που περιγράφει ο chemic. Προσωπικά το θεωρώ πολύ βολικό το διαιρούμενο κάθισμα και πολλοί κατασκευαστές κάνουν τσιπιές σε αυτό το θέμα και είναι κρίμα
-
κ εγώ το θεωρούσα πολύ πρακτικό κ όλα τα αμαξια μας κοίταγα να το έχουν, αλλά οσες φορες εχουμε ταξιδέψει τρια ατομα βάζουμε τις βαλίτσες στο πίσω κάθισμα κ δε ρίχνουμε την πλατη.
μόνο όσες φορές (3-4 φορές, μη φανταστείς )έχουμε παει 3 ατομα για σκι μας έχει βοηθήσει αφανταστα αφού μπηκαν τα πεδιλα. Στις μετακομίσεις που έχω κάνει, αυτό που βοηθάει είναι να αφαιρείται ευκολα όλο το πίσω κάθισμα (κορμός+βαση). Πράγμα που δεν ήξερα ότι γίνεται πανεύκολα στο ίμπιζα όταν το αγόραζα
Τη μεγαλύτερη τσιπια την κάνουν οι εταιρίες όταν δεν βάζουν ρυθμιζόμενο τιμόνι εξω μεσα κ πάνω κάτω κ ρύθμιση του ύψους στο κάθισμα του οδηγού
πάντως όταν πια ακόμα κ τα σουπερ μινι έχουν κρουζ κοντρολ στον βασικό, οκ -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Τη μεγαλύτερη τσιπια την κάνουν οι εταιρίες όταν δεν βάζουν ρυθμιζόμενο τιμόνι εξω μεσα κ πάνω κάτω κ ρύθμιση του ύψους στο κάθισμα του οδηγού
πάντως όταν πια ακόμα κ τα σουπερ μινι έχουν κρουζ κοντρολ στον βασικό, οκΗ Σεατ παντως στα τελευταια μοντελα απο το 08 και μετα βαζει ενα τονο εξοπλισμο και τα πουλαει οσο κανουν των αλλωνων οι βασικες εκδοσεις...
To highline Polo που κανει αρκετα χιλιαρικα παραπανω δεν εχει ακομα εξοπλισμο που δινουν στο βασικο Ιμπιζα...
Οπως χειριστηρια στο τιμονι, και 6 ηχεια με το καλο ηχοσυστημα. -
Τι πρεπει να προσεχτει πριν μια πιθανη αγορα ενος μεταχειρισμενου 1.2Tsi,απο χρονολογια 2009 εως 2011,αν θυμαμαι καλα υπηρχε ενα θεμα με καδενα;,επισης οτι εσβηνε στο ρελαντι,γενικα ειχε/εχει αυτος ο κινητηρας καποιο συγκεκριμενο προβλημα αξιοπιστιας?
-
Γενικά απο προβλήματα τίποτα. Ένα θέμα είχαν κάποιοι κωδικοί κινητήρων με τη wastegate, το οποίο λύθηκε με τη τοποθέτηση ροδέλας και update. Περισότερο πρόληψη ήταν παρα λύση υπαρκτού προβλήματος. Βέβαια ψάξτο καλά γιατί μπορεί να το χε κανένας πιτσιρικάς και τότε όλα αλλάζουν. Το καλοκαίρι έχει μια μικρή κατανάλωση λαδιού με τα 05/30, όχι τέτοια που να χρειάζεται συμπλήρωση πάντως ανα 8.000 χλμ που του αλλάζω εγω λάδια.. Το χειμώνα δε φαίνεται να καταναλώνει καθόλου.
-
Δεν αναφερομαι στην 3πορτη 'coupe' εκδοση με 17αρες κλπ αλλα σε 5d ,εκει ναι πραγματι αρκετα τα ειχαν πιτσιρικαδες με οτι σημαινει αυτο.Δεν μπορω να πω οτι μου αρεσει το 5d συνολικα,αλλωστε και το εσωτερικο του ibiza δεν ειναι οτι καλυτερο,απλα κυριως ειναι μεσα στις επιλογες λογω του κινητηρα που συνδιαζει χαμηλα τελη,χαμηλα τεκμηρια, σε συνδιασμο με καλες επιδοσεις λογω turbo.
Αγορα seat ibiza 1.2 TSi