Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορα seat ibiza 1.2 TSi
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αγορα seat ibiza 1.2 TSi
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    12
    31
    490
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tasos96 last edited by

      http://www.highoctane.gr/sbj.aspx?sbj=3054&comp=seat
      Εδώ βρήκα τον επιπλέον εξοπλισμό του Style σε σχέση με το Reference.

      Ο εξοπλισμός του Seat Ibiza 2012 Reference περιλαμβάνει ABS, ESP, 4 αερόσακους, Air Condition, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέπτες, κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο καθ’ ύψος, ράδιο-cd με MP3, θύρα Aux και χειριστήρια στο τιμόνι.

      Ο εξοπλισμός του Seat Ibiza 2012 Style προσθέτει στον εξοπλισμό του Ibiza Reference δερμάτινο τιμόνι και επιλογέα ταχυτήτων, Cruise Control, διαιρούμενο πίσω κάθισμα, προβολείς ομίχλης με λειτουργία cornering καθώς και ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών.

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • C
        cyborg last edited by

        Και μόνο για τις ζάντες + δερμάτινο τιμόνι νομίζω πως αξίζει το style.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • K
          kotetsi last edited by

          Αυτές τις τσιπιές με το σταθερό κάθισμα πίσω στις βασικές εκδόσεις και διαιρούμενο μόνο αν ανέβεις εξοπλιστικό επίπεδο δεν τις χωνεύω καθόλου.
          Άσε που τελικά δεν είναι οικονομικότερο για την εταιρεία να φτιάχνει ΕΝΑ κάθισμα (προφανώς διαιρούμενο) για όλη την εξοπλιστική σειρά του μοντέλου;

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • O
            orestis-d last edited by

            Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
            Αυτές τις τσιπιές με το σταθερό κάθισμα πίσω στις βασικές εκδόσεις και διαιρούμενο μόνο αν ανέβεις εξοπλιστικό επίπεδο δεν τις χωνεύω καθόλου.
            Άσε που τελικά δεν είναι οικονομικότερο για την εταιρεία να φτιάχνει ΕΝΑ κάθισμα (προφανώς διαιρούμενο) για όλη την εξοπλιστική σειρά του μοντέλου;

            Καλα αν θες τσιπιες στον εξοπλισμο πηγαινε σ' αλλες εταιριες βασικα... Λιγο ατοπο...
            Μακαρι να κανανε ολοι τσιπιες για το καθισμα που πολυ πιθανον να μη το χρειαστεις ποτε...

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • C
              chemic last edited by

              Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
              Αυτές τις τσιπιές με το σταθερό κάθισμα πίσω στις βασικές εκδόσεις και διαιρούμενο μόνο αν ανέβεις εξοπλιστικό επίπεδο δεν τις χωνεύω καθόλου.
              Άσε που τελικά δεν είναι οικονομικότερο για την εταιρεία να φτιάχνει ΕΝΑ κάθισμα (προφανώς διαιρούμενο) για όλη την εξοπλιστική σειρά του μοντέλου;

              στην εταιρία δεν κοστίζουν τίποτα αυτές οι διαφοροποιήσεις, αλλά εσύ κ εγώ που θελουμε αυτές τις 'χαζομαρες' αναγκαστικά δίνεις το 1-1,5 χλιάρικο κ τσεπώνουν καθαρό κέρδος. Σε ψήνουν με την αρχική τιμή κ μετά λες δε γαμιεται, αμαξι παιρνω, θα το κρατήσω 5-10 χρόνια, να εχει δυο πραγματα παραπανω

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • O
                orestis-d last edited by

                Ο χρήστης chemic έγραψε:

                Αυτές τις τσιπιές με το σταθερό κάθισμα πίσω στις βασικές εκδόσεις και διαιρούμενο μόνο αν ανέβεις εξοπλιστικό επίπεδο δεν τις χωνεύω καθόλου.
                Άσε που τελικά δεν είναι οικονομικότερο για την εταιρεία να φτιάχνει ΕΝΑ κάθισμα (προφανώς διαιρούμενο) για όλη την εξοπλιστική σειρά του μοντέλου;

                στην εταιρία δεν κοστίζουν τίποτα αυτές οι διαφοροποιήσεις, αλλά εσύ κ εγώ που θελουμε αυτές τις 'χαζομαρες' αναγκαστικά δίνεις το 1-1,5 χλιάρικο κ τσεπώνουν καθαρό κέρδος. Σε ψήνουν με την αρχική τιμή κ μετά λες δε γαμιεται, αμαξι παιρνω, θα το κρατήσω 5-10 χρόνια, να εχει δυο πραγματα παραπανω

                Δε νομιζω να χει πει ποτε κανεις 'Α θελω οπωσδηποτε διαιρουμενο καθισμα, αρα θα παρω την παραπανω εκδοση...'

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • K
                  koubeast last edited by

                  @Orestis_D

                  Μπα, μη το λες, πολλοί σκέφτονται με τον τρόπο που περιγράφει ο chemic. Προσωπικά το θεωρώ πολύ βολικό το διαιρούμενο κάθισμα και πολλοί κατασκευαστές κάνουν τσιπιές σε αυτό το θέμα και είναι κρίμα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • C
                    chemic last edited by

                    κ εγώ το θεωρούσα πολύ πρακτικό κ όλα τα αμαξια μας κοίταγα να το έχουν, αλλά οσες φορες εχουμε ταξιδέψει τρια ατομα βάζουμε τις βαλίτσες στο πίσω κάθισμα κ δε ρίχνουμε την πλατη.
                    μόνο όσες φορές (3-4 φορές, μη φανταστείς )έχουμε παει 3 ατομα για σκι μας έχει βοηθήσει αφανταστα αφού μπηκαν τα πεδιλα. Στις μετακομίσεις που έχω κάνει, αυτό που βοηθάει είναι να αφαιρείται ευκολα όλο το πίσω κάθισμα (κορμός+βαση). Πράγμα που δεν ήξερα ότι γίνεται πανεύκολα στο ίμπιζα όταν το αγόραζα
                    Τη μεγαλύτερη τσιπια την κάνουν οι εταιρίες όταν δεν βάζουν ρυθμιζόμενο τιμόνι εξω μεσα κ πάνω κάτω κ ρύθμιση του ύψους στο κάθισμα του οδηγού
                    πάντως όταν πια ακόμα κ τα σουπερ μινι έχουν κρουζ κοντρολ στον βασικό, οκ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • O
                      orestis-d last edited by

                      Ο χρήστης chemic έγραψε:

                      Τη μεγαλύτερη τσιπια την κάνουν οι εταιρίες όταν δεν βάζουν ρυθμιζόμενο τιμόνι εξω μεσα κ πάνω κάτω κ ρύθμιση του ύψους στο κάθισμα του οδηγού
                      πάντως όταν πια ακόμα κ τα σουπερ μινι έχουν κρουζ κοντρολ στον βασικό, οκ

                      Η Σεατ παντως στα τελευταια μοντελα απο το 08 και μετα βαζει ενα τονο εξοπλισμο και τα πουλαει οσο κανουν των αλλωνων οι βασικες εκδοσεις...
                      To highline Polo που κανει αρκετα χιλιαρικα παραπανω δεν εχει ακομα εξοπλισμο που δινουν στο βασικο Ιμπιζα...
                      Οπως χειριστηρια στο τιμονι, και 6 ηχεια με το καλο ηχοσυστημα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ken11
                        ken11 last edited by

                        Τι πρεπει να προσεχτει πριν μια πιθανη αγορα ενος μεταχειρισμενου 1.2Tsi,απο χρονολογια 2009 εως 2011,αν θυμαμαι καλα υπηρχε ενα θεμα με καδενα;,επισης οτι εσβηνε στο ρελαντι,γενικα ειχε/εχει αυτος ο κινητηρας καποιο συγκεκριμενο προβλημα αξιοπιστιας?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tifo45 last edited by

                          Γενικά απο προβλήματα τίποτα. Ένα θέμα είχαν κάποιοι κωδικοί κινητήρων με τη wastegate, το οποίο λύθηκε με τη τοποθέτηση ροδέλας και update. Περισότερο πρόληψη ήταν παρα λύση υπαρκτού προβλήματος. Βέβαια ψάξτο καλά γιατί μπορεί να το χε κανένας πιτσιρικάς και τότε όλα αλλάζουν. Το καλοκαίρι έχει μια μικρή κατανάλωση λαδιού με τα 05/30, όχι τέτοια που να χρειάζεται συμπλήρωση πάντως ανα 8.000 χλμ που του αλλάζω εγω λάδια.. Το χειμώνα δε φαίνεται να καταναλώνει καθόλου.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ken11
                            ken11 last edited by

                            Δεν αναφερομαι στην 3πορτη 'coupe' εκδοση με 17αρες κλπ αλλα σε 5d ,εκει ναι πραγματι αρκετα τα ειχαν πιτσιρικαδες με οτι σημαινει αυτο.Δεν μπορω να πω οτι μου αρεσει το 5d συνολικα,αλλωστε και το εσωτερικο του ibiza δεν ειναι οτι καλυτερο,απλα κυριως ειναι μεσα στις επιλογες λογω του κινητηρα που συνδιαζει χαμηλα τελη,χαμηλα τεκμηρια, σε συνδιασμο με καλες επιδοσεις λογω turbo.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • First post
                              Last post
                            • 1
                            • 2
                            • 2 / 2
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr